Klink Skrevet 19. juli 2022 #65941 Del Skrevet 19. juli 2022 skruf skrev (39 minutter siden): LesMis måler vakkerhet ut i fra hvor lenge CBE har vært gift, ergo var jeg ironisk og nevnte mitt ekteskap som er lengre enn CBE, men den tok du tydeligvis ikke. Jeg orker ikke mate ironien inn med teskje LesMis måler også vellykkethet ut i fra ytre verdier (hvis du har lest hva brukeren har skrevet tidligere). Så ut i fra den skalaen er Pilotfrue mere vellykket. Hun og mannen kjøpte en ny bolig til over 22mill, de eier en luksusyacht til mange millioner. Pilotfrue har flere attraktive samarbeidsavtaler enn CBE, bla er hun ambassadør for bilmerket Hongqi (som koster flesk), i tillegg eier de også en annen kostbar bil. Pilotfrue er vakker, selv uten redigering og filter. Både hun og mannen kjøper kostbare merkeklær, uten å ha et shoppingbonanza Caroline og mannen er egentlig et helt vanlig ektepar i en bolig som ikke er noe særlig ekstraordinær, de har en bil og drar på ferie til foreldrene sine feriesteder. Inntektsmessig så er de ifg skattelister lavtlønnet. De rigger til hverdagen sin for å fremstå perfekt. CBE fremmer også et enormt forbruk av klær i billigkjede-kategorien, noe som på sikt er lite bærekraftig. Hun har tatt et langt skritt ned fra LV, Slettvoll-møbler, dyrere klesmerker osv. Nå reklamerer hun for Cubus og Ellos. Ja, de begge viser frem barn. Men pilotfrue viser frem barna i en naturlig setting og en naturlig hverdag, kontra CBE som rigger til picture perfect der alt er et glanset magasin. Men, jeg skal ikke diskutere barn, da det ikke er lov. Ut i fra samarbeidspartnere så er det lett å se at Pilotfrue har mye større markedsverdi enn CBE. Ut i fra materielle ting som hus, båt, bil, klær osv så er det også lett å se at Pilotfrue er mere suksessfull enn CBE. De har begge vært gift lenge, de har begge to barn, de lever begge av utseendet og å selge produktet, og det er ikke vanskelig å se hvem som har oppnådd mest suksess. Selv om Pilotfrue ikke jobber like hardt for det som CBE så er det hun som kommer heldigst ut. Jeg skjønte ironien takk. Har ikke orket å bry meg så mye med brukeren da det åpenbart er noe muffens. Ja er det bedre at det er i en naturlig setting? Jeg mener motsatt. Det er like ugreit om ikke mer ugreit å eksponere dem I en naturlig setting- til og med på sykehuset ble hennes barn eksponert! Pilotfrue og ektemannen har mer penger, mannen tjener kanskje også mye? Cbe har holdt på flere år enn pilotfrue og har nok ikke like mye suksess som i tjente penger nå, men tidligere har hun oppnådd stor suksess. Og hun lever fremdeles av det mange mange år etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 19. juli 2022 Populært innlegg #65942 Del Skrevet 19. juli 2022 Det er åpenbart agurktid også i denne tråden. På flere måter. Veldig rart at alt tullballet får stå i fred @Sol Rampelyset@Måne Rampelyset 42 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 19. juli 2022 #65943 Del Skrevet 19. juli 2022 Sparkel skrev (33 minutter siden): Og bretter frem bar rumpe på forsiden av ett ukeblad. Det hadde jeg nesten glemt. Enda et kleint øyeblikk for denne "classy" bedriften. Scroll litt ned til for å se dette CBEs stolte øyeblikk på forsiden av ukebladet . I senere tid så har vi blitt så vant med publisering av denne rumpen, men den gangen forsøkte CBE seg fortsatt som high end-blogger. Et valg av motiv som neppe tiltalte ønske-målgruppen eller ønske-samarbeidspartnerne, og siden da ser man en trend hvor jo mer rumpe - jo mindre eksklusive samarbeidspartnere for Treasures. Teksten i artikkelen er en påminnelse på bedriftens lemfeldige omgang med merking av reklame og hvordan denne suppen de kokte med De Nye ble felte De Nye i PFU for det. https://www.aftenposten.no/kultur/i/G0pV/det-nye-tatt-med-buksa-nede-felt-i-pfu-for-lansering-av-fotballfrue-veske 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. juli 2022 #65944 Del Skrevet 19. juli 2022 Kjapp titt på Pilotfrue sin Instagram er det bilder av arvingene i skjønn forening med reklame for womanizer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 19. juli 2022 #65945 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg synes at Lars Kristian Eriksen har litt mer interessant innhold i sosiale media enn det kona hans har. Ikke at det skal særlig mye til, men likevel, Så hvorfor er det hun som liksom skal være lokomotivet her? I hennes kanaler er det jo bare kropp - kaffekopp - barn/hund, løping, vinglass - repeat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. juli 2022 #65946 Del Skrevet 20. juli 2022 Lafamiglia skrev (7 timer siden): Jeg synes at Lars Kristian Eriksen har litt mer interessant innhold i sosiale media enn det kona hans har. Ikke at det skal særlig mye til, men likevel, Så hvorfor er det hun som liksom skal være lokomotivet her? I hennes kanaler er det jo bare kropp - kaffekopp - barn/hund, løping, vinglass - repeat. Det er jeg faktisk enig i. De viser ofte bilder/videoer fra de samme stedende og hendelsene, men han får frem litt mer innhold enn henne. Selv om det er mye fokus der også på konekropp. Måtte le litt i går da han la ut badevideo. Så ut som han stilte opp mobilen og filmet seg selv, stupte ut av ramma. CBE er visstnok ikke like interessert på å filme tilbake 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 20. juli 2022 Populært innlegg #65947 Del Skrevet 20. juli 2022 Klink skrev (9 timer siden): Kjapp titt på Pilotfrue sin Instagram er det bilder av arvingene i skjønn forening med reklame for womanizer. Kjapt blikk på CBE sin IG så er det bilder av arvingene i skjønn forening med kropp med minimalt med tøy på i seksuelle positurer. Heller bilde av en womanizer enn en drøss avkledde bilder. Pilotfrue trenger ikke kle av seg og spille på kropp for å tjene til livets opphold Jeg har ingenting i mot kropp med lite klær på, bare så det er sagt, så lenge det er i en naturlig setting. Feks den videoen der CBE står i bikini og ler og tøyser med den der «dansen» (kommer ikke på hva det kalles) som lenge har vært populær hos barn og unge synes jeg bare er morsom og der fremstår hun oppriktig og likandes. Derimot det bildet der hun drar seg med armene opp av bassenget akkurat sånn at rumpa stikker opp av vannoverflaten og fokuset på bildet er på rumpa, likedan det bildet der hun ligger å dupper i vannoverflaten og rumpeballene stikker opp tar seg ikke ut når de neste bildene er av barn. For ikke å snakke om alle bildene fra My Muse, der så og si alle spiller på sex. Sammen med bilder av barn, Kropp trenger ikke være seksuell for å vise frem undertøy eller bikini; se bare bildene til Jenny Skavlan sine reklamebilder for undertøy fra Pierre Robert. Eller Sara Emilie sine bilder fra Careless. 41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 20. juli 2022 Populært innlegg #65948 Del Skrevet 20. juli 2022 Skal vi alle ta en for laget i denne tråden og ignorere trollingen som foregår? På den måten kan få få tråden opp på det nivået den fortjener, å diskutere de ulike uredelige, betenkelige, uetiske og ulovlige sidene ved CBEs virksomhet. 56 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juli 2022 #65949 Del Skrevet 20. juli 2022 skruf skrev (28 minutter siden): Kjapt blikk på CBE sin IG så er det bilder av arvingene i skjønn forening med kropp med minimalt med tøy på i seksuelle positurer. Heller bilde av en womanizer enn en drøss avkledde bilder. Pilotfrue trenger ikke kle av seg og spille på kropp for å tjene til livets opphold Jeg har ingenting i mot kropp med lite klær på, bare så det er sagt, så lenge det er i en naturlig setting. Feks den videoen der CBE står i bikini og ler og tøyser med den der «dansen» (kommer ikke på hva det kalles) som lenge har vært populær hos barn og unge synes jeg bare er morsom og der fremstår hun oppriktig og likandes. Derimot det bildet der hun drar seg med armene opp av bassenget akkurat sånn at rumpa stikker opp av vannoverflaten og fokuset på bildet er på rumpa, likedan det bildet der hun ligger å dupper i vannoverflaten og rumpeballene stikker opp tar seg ikke ut når de neste bildene er av barn. For ikke å snakke om alle bildene fra My Muse, der så og si alle spiller på sex. Sammen med bilder av barn, Kropp trenger ikke være seksuell for å vise frem undertøy eller bikini; se bare bildene til Jenny Skavlan sine reklamebilder for undertøy fra Pierre Robert. Eller Sara Emilie sine bilder fra Careless. Jeg syns bilder av et sexleketøy er verre enn å vise fram kroppen sin i undertøy. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. juli 2022 #65950 Del Skrevet 20. juli 2022 Kan dere inne lage en egen «pest-eller-kolera»-tråd? jeg tenker at å basere hele eller deler av virksomheten sin på innhold som involverer ikke-samtykkekompetente barn er skikkelig ræva moral og foreldreskap uansett. 32 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. juli 2022 #65951 Del Skrevet 20. juli 2022 pøbelsara skrev (3 minutter siden): Kan dere inne lage en egen «pest-eller-kolera»-tråd? jeg tenker at å basere hele eller deler av virksomheten sin på innhold som involverer ikke-samtykkekompetente barn er skikkelig ræva moral og foreldreskap uansett. Enig med deg og det gjør både Pilotfrue og Cbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 20. juli 2022 Populært innlegg #65952 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) Lafamiglia skrev (19 timer siden): Jeg synes at Lars Kristian Eriksen har litt mer interessant innhold i sosiale media enn det kona hans har. Ikke at det skal særlig mye til, men likevel, Så hvorfor er det hun som liksom skal være lokomotivet her? I hennes kanaler er det jo bare kropp - kaffekopp - barn/hund, løping, vinglass - repeat. Men LKE fenger ikke i SoMe. Han har 2700 følgere på den 2 år gamle coach-kontoen sin. Bildene der har i snitt 40-50 likes. Og dette er en konto som LKE åpenbart bruker MYE tid på. Han fremstår rigid og arrogant, noe som sjelden skaper interesse hos andre. De særs få gangene LKE har fått spalteplass så er det som etterdilter av kona, hvor han kommer med korttenkte og usmakelige innspill som at alkoholreklameloven er tåpelig. LKE fikk ikke engang en liten notis på kjendis.no når han kjørte ihjel en hest med sponset camper. Han fenger bare ikke. Endret 20. juli 2022 av Ultiva 45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. juli 2022 #65953 Del Skrevet 20. juli 2022 Ultiva skrev (46 minutter siden): Men LKE fenger ikke i SoMe. Han har 2700 følgere på den 2 år gamle coach-kontoen sin. Bildene der har i snitt 40-50 likes. Og dette er en konto som LKE åpenbart bruker MYE tid på. Han fremstår rigid og arrogant, noe som sjelden skaper interesse hos andre. De særs få gangene LKE har fått spalteplass så er det som etterdilter av kona, hvor han kommer med korttenkte og usmakelige inspill som at alkoholreklameloven er tåpelig. LKE fikk ikke engang en liten notis på kjendis.no når han kjørte ihjel en hest med sponset camper. Han fenger bare ikke. Veldig tydelig at han ikke fenger. Følgertall og likes taler for seg. De eneste gangene han får en viss oppmerksomhet (negativ sådan) på nettet, er når han blir tatt i juks og fanteri, og når ranter i kommentarfelt her og der. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 20. juli 2022 Populært innlegg #65954 Del Skrevet 20. juli 2022 LKE ødela for seg selv for all fremtid da det kom frem at han skrev kommentarer på kona sin blogg der han titulerte seg som lege, PT og andre yrkesgrupper for å «vinne» en diskusjon, samtidig innrømmet å ha redigert ei allerede slank kone enda tynnere. Han ble i media dømt nedenom og hjem av bl.a legeforeningen, og han ble kalt et av landets største nettroll. Å komme seg opp igjen etter å ha til de grader bæsjet på leggen i full offentlighet skal godt gjøres. Hadde han enda lagt seg helt flat så kunne det kanskje vært et håp, i stedet så skyldte han på at følgerne fikk han til å gjøre det pga han ville forsvare fruen.. I tillegg så er han en løs kanon bak tastaturet og har bl.a skrevet at en annen person fortjener ei kule i pannen. Evig eies kun et dårlig rykte, synger Henning Kvitnes…….er ei sannhet bak det. 57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 20. juli 2022 Populært innlegg #65955 Del Skrevet 20. juli 2022 skruf skrev (22 minutter siden): LKE ødela for seg selv for all fremtid da det kom frem at han skrev kommentarer på kona sin blogg der han titulerte seg som lege, PT og andre yrkesgrupper for å «vinne» en diskusjon, samtidig innrømmet å ha redigert ei allerede slank kone enda tynnere. Han ble i media dømt nedenom og hjem av bl.a legeforeningen, og han ble kalt et av landets største nettroll. Å komme seg opp igjen etter å ha til de grader bæsjet på leggen i full offentlighet skal godt gjøres. Hadde han enda lagt seg helt flat så kunne det kanskje vært et håp, i stedet så skyldte han på at følgerne fikk han til å gjøre det pga han ville forsvare fruen.. I tillegg så er han en løs kanon bak tastaturet og har bl.a skrevet at en annen person fortjener ei kule i pannen. Evig eies kun et dårlig rykte, synger Henning Kvitnes…….er ei sannhet bak det. Jeg tenker at når du utgir deg for å være lege, svarer en tydelig ung person med tittel lege, da har du gått over en grense som svært få gjør. Det er fryktelig vanskelig å få tillit og anerkjennelse tilbake etter det. Jeg synes det er så grovt at jeg ikke har ord for det. 54 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 20. juli 2022 #65956 Del Skrevet 20. juli 2022 Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at når du utgir deg for å være lege, svarer en tydelig ung person med tittel lege, da har du gått over en grense som svært få gjør. Det er fryktelig vanskelig å få tillit og anerkjennelse tilbake etter det. Jeg synes det er så grovt at jeg ikke har ord for det. han hverken fortjener eller bør få anerkjennelse med bakgrunn i både dette og andre løgner etc han har basert fake svar på 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. juli 2022 #65957 Del Skrevet 20. juli 2022 Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at når du utgir deg for å være lege, svarer en tydelig ung person med tittel lege, da har du gått over en grense som svært få gjør. Det er fryktelig vanskelig å få tillit og anerkjennelse tilbake etter det. Jeg synes det er så grovt at jeg ikke har ord for det. Ja, det er veldig alvorlig! En stor påvirkerkanal som utgir seg for å ha doktorgrad for å nå frem med sine påstander og egne meninger - det er virkelig galt. Fansen er opptatt av at dette nå er "lenge siden", men det er det så absolutt ikke, og ingen tror at han har gitt seg med å trolle under nicknavn i kommentarfelt. Ingen tror heller på at de ikke selv stiller spørsmålene til "Netfit". Det er så useriøst og dårlig business som det får blitt. Minner forøvrig alle på ignorer-funksjonen. Den er herlig effektiv mot trolling og provokasjoner! 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. juli 2022 #65958 Del Skrevet 20. juli 2022 LessMiserable skrev (12 timer siden): Eveline Karlsen og Caroline Berg Eriksen er i en egen klasse og gjør alt selv. Pilotfrue er gift med en rik mann som har brukt masse penger på bloggen hennes. Det er flere som mener at hun har skribenter, profesjonelle fotografer, betalte følgere, reklamebyråer, manager og at det faktisk ikke er hun som driver bloggen. Jeg måler ikke suksess i penger, men moral og integritet. Caroline Berg Eriksen har bevist at hun takler å være kjendis, forretningskvinne, mor og kjæreste. Caroline takker nei til mange oppdrag for å tilbringe mer tid sammen med familien det er derfor hun tjener mindre. Penger er ikke alt i livet. Ren spekulasjon! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 #65959 Del Skrevet 20. juli 2022 clyde skrev (Akkurat nå): YouTube er full av flinke treningsinfluensere som ikke eksponerer barn. Caroline Berg Eriksen bruker ikke barna i treningsvideoene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. juli 2022 #65960 Del Skrevet 20. juli 2022 https://www.instagram.com/p/B-HaqNCANY5/?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://www.instagram.com/p/B9851LkA2kl/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Barn i treningsvideoer. 24 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå