Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Taffel skrev (2 minutter siden):

Det er mye som er helt gale, men det er gøy å gå inn på storyen nå. Tenk å feriert på samme sted og observert dem under filmproduksjonen! Sitte på en cafe og drikke kaffe, så kommer plutselig en dame flaksende i vill flukt mellom cafebordene, og bak kommer en fyr halsende med en mobil som sikter på henne, og prøver etter beste evne å følge etter. Først hadde jeg antagelig tenkt at hun ble forfulgt, og muligens tenkt at han bør legges i bakken, tror det bare er flaks at det ikke har skjedd. På kvelden kommer samme dame slentrende i lang kjole mens samme fyr beveger seg i sirkler rundt og filmer. Det må sikkert stoppes, filmen sjekkes, og ny tagning om noe ikke ble helt rett. Og dette gjentar seg hele uka. Det er nok mye humring i lokalmiljøet. Jeg følger en del influensere, men disse følger jeg bare for underholdningsverdien i det. Uff da. 

Nå fikk jeg meg en god latter 😅👍

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blåbærpai skrev (2 minutter siden):

Altså. Klarter og klatrer.. det er vel mest et «vrikke-på-rumpa-i-kamera-show». 

Det som er mer vittig og putekleint enn «klatringa» i seg selv er; å faktisk legge ut på story på IG at man går å sikler.. beklager, jeg mener «sightseer», annen manns eiendom.. for what?! Hva slags content er det egentlig? Hva er det de driiiver med?!?!

Hvis formålet med å lage contentet er å «influere» er jo dette virkelig ikke bra….

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google: Influencers in the wild.  :Knegg:

Endret av pøbelsara
  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

det er jo en merkelig ting å gjøre. Hvis jeg hadde leid et feriehus og noen haddeklatret for å se over muren, hadde jeg blitt redd. det er en merkelig historie å fortelle og vi får ingen kontekst, så verken du eller jeg vet om hun kjente noen på den andre siden. Jeg tenker at vanlig oppførsel hvis man kjenner noen som bor et sted, så går man gjennom porten for å komme inn til dem. Jeg mener det er creepy å klatre på en mur for å kikke over. 

Det er en merkverdig ting å gjøre. Hun eller han skriver vel at de ser etter sommerhus å leie. Da går man til utleier, via byrå eller internett og ber om visning. Man klatrer  da virkelig ikke på murer og kikker over kanten.

Hva du mener er en creepy ting å gjøre er subjektivt. Andre tolker ikke alt i verste mening konstant heldigvis. Men du svare ikke på spørsmålet mitt. «Når man ikke  trodde det kunne bli verre» skrev du over her. Sammenlignet med hva tenker du?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å trykke på lattersmilyes her. En tråd man ler høyt av. Verste av alt er at paret ikke skjønner det selv. At vi ler av dem. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vel gi inntrykk av at de er ute etter en villa (hvorfor det, de kan vel bo hos svigers? Er vel ikke så glade i Tyrkia, heller). Ikke lett å klatre når beina må holdes langt fra hverandre.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 minutter siden):

Savner å trykke på lattersmilyes her. En tråd man ler høyt av. Verste av alt er at paret ikke skjønner det selv. At vi ler av dem. 

Jeg ler veldig :hoho: av både klatringen og av at enkelte her inne mener det er helt vanlig og normal oppførsel hvis man kjenner de som bor der (men ikke husker hvor porten er, kanskje?) :fnise: .  Eller hvis man ikke kjenner de som bor der men bare vil se hva som er innenfor. Eller noe. Men det er gøy, da. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (3 minutter siden):

Jeg ler veldig :hoho: av både klatringen og av at enkelte her inne mener det er helt vanlig og normal oppførsel hvis man kjenner de som bor der (men ikke husker hvor porten er, kanskje?) :fnise: . 

Jeg mener det er sterkt overdrevet hva hun gjorde i tråden her og at det ikke var framstilt så galt på story. Ja hun sniktitter , hadde jeg også gjort diskre så ingen så meg om jeg var interessert i å leie eller se hvordan det så ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (6 minutter siden):

Det er en sjokkerende ting for voksne å gjøre. Du er jo ikke enig men i mine kretser klatrer vi ikke opp for å se over murer vi ikke kan se over fra bakkeplan. I mone kretser leter vi etter feriebolig på airbnb og booking.com. I mine kretser ringer vi på døren eller banker på når vi skal besøke noen. 

Du synes dette er en vanlig og normal ting å gjøre? :fnise: 

Med min når jeg ikke trodde det kunne bli verre.kommentar, mente jeg at jeg synes de lager merkelig pg ganske dårlig innhold, og at denne murklatringen var et lavmål i serien av slikt innhold.

Hvor pleier du å bedrive slik murklatring, forresten? Er det forbeholdt ferier i utlandet, eller klarer du på murer og gjerder til folks eiendommer hjemme også?

Sjokkerende faktisk🤭Det er mye jeg vil beskrive som sjokkerende, men en influencer som klatrer på en mur for å produsere innhold til IG der ingen vet om hun kjente de som bodde  huset eller ikke er definitivt ikke noe som jeg ville brukt begrepet «sjokkerende» om. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Jeg mener det er sterkt overdrevet hva hun gjorde i tråden her og at det ikke var framstilt så galt på story. Ja hun sniktitter , hadde jeg også gjort diskre så ingen så meg om jeg var interessert i å leie eller se hvordan det så ut. 

Det er jo ikke diskret når man legger det ut på sin kommersielle some-konto med noen hundretusen følgere. :fnise: Ikke diskret i det hele tatt. Men gøy, ja. :hoho:

Jeg hadde IKKE klatret på en mur for å se over. TENK så flaut hvis det er noen på andre siden som ser deg - skvetter - kjefter - eller bare ikke vil bli sett?

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Sjokkerende faktisk🤭Det er mye jeg vil beskrive som sjokkerende, men en influencer som klatrer på en mur for å produsere innhold til IG der ingen vet om hun kjente de som bodde  huset eller ikke er definitivt ikke noe som jeg ville brukt begrepet «sjokkerende» om. 

Men det gjør altså jeg. Jeg hadde trodd de ikke var helt riktig navla hvis jeg satt innenfor og noen klatret opp for å se over. Det er ikke en normal ting å gjøre.

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (34 minutter siden):

«Når man ikke trodde det kunne bli verre» skriver du. Sammenlignet med hva egentlig?  Hva i all verden er så ille med murklatringen?  Du vet ingenting om de kjenner dem de klatret på muren til.  Du bare antar(i verste mening selvsagt) . Denne tråden altså🤣

Når man kjenner de man ønsker å se huset til så stikker man ikke opp hodet over muren? Som forøvrig vel er laget så høy av en grunn? 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Men det gjør altså jeg. Jeg hadde trodd de ikke var helt riktig navla hvis jeg satt innenfor og noen klatret opp for å se over. Det er ikke en normal ting å gjøre.

Uenig med deg der altså. Du tror av eller annen grunn at du er den som har det korrekte svaret på hva som er rett, normalt eller riktig.  Sånn er det ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at de har høye murer rundt huset…

Det så jo ikke akkurat ut som om hun kjente noen der, bar mer preg av sniking og unngå å bli sett.

Endret av Stargaze
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (26 minutter siden):

Jeg ler veldig :hoho: av både klatringen og av at enkelte her inne mener det er helt vanlig og normal oppførsel hvis man kjenner de som bor der (men ikke husker hvor porten er, kanskje?) :fnise: .  Eller hvis man ikke kjenner de som bor der men bare vil se hva som er innenfor. Eller noe. Men det er gøy, da. 

Enkelte blir påvirket av påvirkeren.. Er jo jobben hennes. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (12 minutter siden):

Uenig med deg der altså. Du tror av eller annen grunn at du er den som har det korrekte svaret på hva som er rett, normalt eller riktig.  Sånn er det ikke. 

Det er ikke normal oppførsel å klatre på en mur for å se, innvandre andres private eiendom når en er godt voksen. At de velger å dokumentere dette på bedriftens IG konto vitner om dårlig dømmekraft.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (24 minutter siden):

Er dette jobben til ansatte i CBE.no? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Det er jo en grunn til at de har høye murer rundt huset…

Det så jo ikke akkurat ut som om hun kjente noen der, bar mer preg av sniking og unngå å bli sett.

Nå jeg skal besøke noen jeg kjenner, bruker jeg port og dør. Alltid. Det er jo liksom det de er til. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...