Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (4 minutter siden):

Forsvarer ikke nødvendigvis eksponering, men det kan føre til noe positivt også. Ikke bare negativt. 

Jeg ser ikke det positive i det du nevnte, selv om jeg skulle lagt godviljen til. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåpille skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke det positive i det du nevnte, selv om jeg skulle lagt godviljen til. 

Ok, det får ikke jeg gjort noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
molly83 skrev (52 minutter siden):

Og hun veiver veldig med armene , som om det er ubehagelig om armene berører kroppen.. 🤔

Det er bare helt merkelig hvordan hun løper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (24 minutter siden):

Ok, det får ikke jeg gjort noe med. 

Riktig. Så da regner jeg med du fortsatt syns de eksemplene positive? Og dét får da tydeligvis ikke jeg gjort noe med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Forsvarer ikke nødvendigvis eksponering, men det kan føre til noe positivt også. Ikke bare negativt. 

Men hva hjelper det en fremtidig modelkarriere når man er 15 år om det som finnes er tidligere barnebilder? 

Da ville jeg heller satset på at teater deltakelsen dems (eller den ene) bidrar til noe positivt mt på talent og en karriere innen underholdning...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 timer siden):

Det kan være fordeler mtp jobbmuligheter for framtiden foreksempel. Eller at muligheter åpner seg fordi noen ser bildene og ser muligheter for et eller annet. Modell, talent for et eller annet hva vet jeg? 

Modell ja. Jeg har tenkt det. Husker en utenlandsk influenser som eksponerte barna mye fra tidlig alder på blogg. Hun endte opp med å få modellkontrakt på begge barna (i et land med mye lavere aldergrense enn Norge ifh dette). Skal slett ikke se bortifra at flere influensere har et slikt ønske. Da lurer jeg på hvorfor de setter sine ambisjoner om å få barnet inn i modellbransjen/skuespillerbransjen o.l  høyere enn barnets privatliv. Nesten litt.. narsisistisk spør du meg. 

Når jeg etterspør positive følger av eksponering for barnets del, er det også fordi jeg ikke kan komme på en eneste positiv grunn som ikke nulles ut av alle de potensielle negative følgene. Spesielt når de negative følgene er så omfattende. Litt som om jeg setter meg i en bil og vurderer bilbelte. Uten bilbelte får jeg kanskje et adrenalinkick. Men de potensielle negative følgene av å velge vekk bilbelte er mange og store. De fleste ser da at adrenalinkicket blir idiotisk å ta sjanse på med alle risikoelementene. Det bilbeltet kunne jeg vært dum eller ignorant nok til å spille russisk rulett med om det gjaldt kun meg. Men ungene mine.. ?

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (5 timer siden):

Her kan alt skje (på løpetur) skriver hun i stories…. Det samme tenkte nok mannen med kua også 🤣🤣🤣🤣🤣

Kongekommentar😂🤔

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (5 timer siden):

Klatre opp murer på fremmede eiendommer?  Det virker bare ufattelig frekt. Med forbehold om at de kjenner eieren av villaen, men da tror jeg neppe de hadde måttet gå til slike tiltak for å få kommet inn og se boligen. De skal være heldig at de ikke blir tatt for innbrudd, eller kjeppjaget.

Tror dog den mest plausible forklaringen er ønske om å provosere/vekke engasjement. Hjelpes 🤦😂

Nå er vel ikke Caroline Berg Eriksen kjent for å være spesielt taktfull. Jamfør plukking av påskeliljer i offentlig park, fjerning av måkereir på brygga…blant annet…

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (1 minutt siden):

Nå er vel ikke Caroline Berg Eriksen kjent for å være spesielt taktfull. Jamfør plukking av påskeliljer i offentlig park, fjerning av måkereir på brygga…blant annet…

Ja det er veldig betegnende eksempler.

Hadde jeg oppdaget det paret klatrende på mitt gjerde hadde jeg blitt fly forbanna. 

Gjorde de ikke noe lignende i Spania også, for Bloggerne? På jakt etter ferieleilighet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Coach Eriksen, LK og CBE viser frem samme innhold på story? Tviler på at de når ut til nye følgere, selv med flere kanaler ut mot folket. Det er ikke mangel på plattformer som er problemet men innholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maken til frekkhet… klatre opp og kikke over muren inn i hagen til folk 😳 Hva er det som går av dama, jeg blir flau 🙈 Det meste de legger ut er bare så unaturlig og rart. Sånn som at lårene må jo bare ikke berøre hverandre i det hun klatrer opp for å kikke over muren. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke blitt en greie på insta med å løpe litt sånn wild and crazy ute i naturen? Bare at når andre gjør dette så ser det faktisk ut som ekte løpeglede, ikke oppstylta og overdrevet styla. Dessuten er de andre vante terrengløpere, så stegene er sikre.

Dessuten gir litt bredere ben og armer bedre balanse. Tipper coachen i huset har sagt dette, men mottageren forstår ikke å lytte til kroppen, følge terrenget, så det ser bare rart ut.

edit:

Gikk på insta, man ser fenonemet under, surprise!, #trailrunning, #woodrunning" etc.

#woodrunner hashtagg på Instagram • Foton och videoklipp

edit2: å klatre over gjerder og slikt gjør også andre instagram konto - gjetter cbe har tatt ideen derifra, denne gangen også.

Endret av vinterskog
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (5 timer siden):

Skal vi virkelig hakke på måten hun ser ut når hun løper?? Er det en fasit på hvordan man skal se ut når man løper?? 

Jeg ser ut som en dust når jeg løper. Glad ingen analyserer meg.

du legger ikke ut daglige filmsnutter av din løping og gir uttrykk for at du er en habil og ganske proff løper som til og med får veiledning av en ultraløper/PT. Det er forskjellen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Fnugg1 skrev (16 minutter siden):

Maken til frekkhet… klatre opp og kikke over muren inn i hagen til folk 😳 Hva er det som går av dama, jeg blir flau 🙈 Det meste de legger ut er bare så unaturlig og rart. Sånn som at lårene må jo bare ikke berøre hverandre i det hun klatrer opp for å kikke over muren. 

De ser visst på sommerhus de kan leie til neste år. Muligens fisking etter spons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte i dag på hvor hyggelig og kos jeg syntes det var å lese i bloggen til CBE for endel år siden. DA greide hun å skape en tiltalende stemning som jeg lett søkte til når jeg hadde tid og ønsket inspirasjon til diverse innen familie, hus, hjem og feiringer. NÅ handler IG hennes nesten bare om løping, posering på en merkelig og lite tiltalende måte og altfor mye eksponering av etterhvert ganske store barn. Ingenting der som skaper noe jeg ønsker se på/følge. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 minutter siden):

De ser visst på sommerhus de kan leie til neste år. Muligens fisking etter spons?

antagelig. Sponse dem - hvorfor???? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woody56

Nå har jeg fulgt CBE & Co en del år, men hva er greia med at besteforeldre må bli med på tur så de kan løpe? Hva skjer om de tar en uke pause fra trening og nyter dagene med barna fra morgen til kveld som en familie? Og hvorfor ser vi daglig løping og salat i stedet for tyrkisk kultur og familieminner? Det er det samme innholdet dag etter dag og jeg finner det ikke inspirerende. Det vises jo samme SoME content på bedriftskontoen som når de er hjemme og jeg vil ikke si at det er en god strategi for å øke engasjementet.

Jeg håper de begynner med YouTube video eller noe annet nytt snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...