Aquarius04 Skrevet 5. juli 2022 #65121 Del Skrevet 5. juli 2022 Trudis23 skrev (12 minutter siden): Kommentaren til familiemedlemmet 😳 Kommentarfeltet og forutsigbarheten leverer og leverer. Herregud. Og den posituren der blir bare for latterlig. Kan hun ikke bare opprette en OnlyFans-konto? Da hadde hun kanskje sluppet å selge ungenes barndom til høystbydende også. 41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. juli 2022 #65122 Del Skrevet 5. juli 2022 Trudis23 skrev (21 minutter siden): Kommentaren til familiemedlemmet 😳 Ja, det er vel tanta til LK? 😛 Og CBE-posituren, ja, det er sånn trekk inn magen og løft på baken......og så ser det bare ut som hun forsøker seg på en smygare😅 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 5. juli 2022 #65123 Del Skrevet 5. juli 2022 Poolen er heldig😳😳😳😳 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 5. juli 2022 Populært innlegg #65124 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) Tusen takk til kroppspositivist Dana Mercer som på humoristisk, ærlig og ekte vis minner oss på at instagram ikke er ekte. Og som gjør oss enda mer lattermilde når vi med stadig større letthet ser hvordan en anspent CBE vrir og vrenger på seg for å kunne fremstå slik hun ønsker. https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2Y= Men Mercer har åpenbart giftet seg med en mann som elsker kvinnekroppen, også uten forvridde poseringer og rigide treningsregimer. En mann som har selvtillit nok uten å måtte skyve en høyglanset og ofte seksualisert trofékone foran seg. Ikke alle er like heldige der. https://www.instagram.com/reel/CeT1L7dK2Sb/?igshid=YmMyMTA2M2Y Endret 6. juli 2022 av Ultiva 42 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. juli 2022 #65125 Del Skrevet 5. juli 2022 KatyP skrev (8 minutter siden): Poolen er heldig😳😳😳😳 Det må da være forbi være morsom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. juli 2022 #65126 Del Skrevet 5. juli 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Mye kropp i går og i dag er det barnas tur til å fylle insta storyen til CBE, selvfølgelig ispedd løping og det vanlige som vi får se hver eneste dag. Har hun virkelig ikke noe annet å komme med, når hun er på ferie i et annet land? Ville gjerne sett mer av Tyrkia, anbefalinger med tanke på restauranter, fine badeplasser, butikker, ting å gjøre osv. Hadde vært mye mer interessant innhold enn å se barn som ikke greier å bestemme seg for hvilken iskrem de vil ha. Hun er mer opptatt av å ta bilder av rumpa si ved bassenget og konstantere at hun har skille etter løpeshortsen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. juli 2022 #65127 Del Skrevet 5. juli 2022 *blueberry* skrev (3 timer siden): Tyrkia er vant med turister og deres bekledninger, men kvinner/barn på ferie burde ikke gå alene hvis de ikke snakker språket. Og hva med å gå rundt med bare en bikini bh i butikker ? Det synes jeg er utrolig respektløst. I Barcelona vil de ha slutt på turister som går rundt sånn. Hva tenker de i Tyrkia når hun kommer valsende i bh? Vet ikke om dette er et stort sted, men de lokale må jo tenke sitt der hun manisk løper rundt i 30 varmegrader i bh og all filmingen og fotograferingen overalt. Har aldri sett en mer selvopptatt ferie. Må være pyton å reise på ferie med sånne folk. De runpebildene tar kaka. Håper de er på et avskjermet område for bildene minnet meg om bilder man finner helt andre steder enn på en familieferie. 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 5. juli 2022 #65128 Del Skrevet 5. juli 2022 Surikatt skrev (8 minutter siden): Og hva med å gå rundt med bare en bikini bh i butikker ? Det synes jeg er utrolig respektløst. I Barcelona vil de ha slutt på turister som går rundt sånn. Hva tenker de i Tyrkia når hun kommer valsende i bh? Vet ikke om dette er et stort sted, men de lokale må jo tenke sitt der hun manisk løper rundt i 30 varmegrader i bh og all filmingen og fotograferingen overalt. Har aldri sett en mer selvopptatt ferie. Må være pyton å reise på ferie med sånne folk. De runpebildene tar kaka. Håper de er på et avskjermet område for bildene minnet meg om bilder man finner helt andre steder enn på en familieferie. Er det turiststed så er det helt vanlig. Synes ikke akkurat det er så sært. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 5. juli 2022 #65129 Del Skrevet 5. juli 2022 I Tyrkia sier de ingenting til gjestene, og behandler alle de tror har penger veldig bra, -men jeg VET hva de tenker og sier seg imellom! 🙈 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 5. juli 2022 #65130 Del Skrevet 5. juli 2022 Smugleseren skrev (5 minutter siden): I Tyrkia sier de ingenting til gjestene, og behandler alle de tror har penger veldig bra, -men jeg VET hva de tenker og sier seg imellom! 🙈 Joda, men at de prater seg imellom plager jo ikke turistene 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. juli 2022 #65131 Del Skrevet 5. juli 2022 Poolen er heldig! Hahahaha! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 5. juli 2022 #65132 Del Skrevet 5. juli 2022 Surikatt skrev (40 minutter siden): Og hva med å gå rundt med bare en bikini bh i butikker ? Jeg synes det vitner om fullstendig mangel på klasse. Bikinioverdel er noe man bruker på stranda, i hagen, når man ligger og soler seg i parken, på hytta, osv. Når man går rundt i byen, kler man på seg av respekt for andre. Det samme gjelder for øvrig også menn i bar overkropp. Det hører ingen steder hjemme i byen. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. juli 2022 #65133 Del Skrevet 5. juli 2022 KatyP skrev (1 time siden): Poolen er heldig😳😳😳😳 Det er nødt til å være stikk til oss her inne. Værsåsnill… 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. juli 2022 #65134 Del Skrevet 5. juli 2022 *blueberry* skrev (11 minutter siden): Joda, men at de prater seg imellom plager jo ikke turistene 😂 Jeg tenker jo, det gjør det og det går ut over alle, og spesielt jenter/kvinner. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 5. juli 2022 #65135 Del Skrevet 5. juli 2022 Poolen er heldig, liksom! Å gud jeg DÅNER av flauhet! Og takk for Danae som minner oss på at hva CBE legger ut er bare fake alt sammen. Så lenge barna slipper å jobbe for pengene så får CBE holde pusten ved positurer så lenge hun orker for min del as. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 5. juli 2022 #65136 Del Skrevet 5. juli 2022 Veldig unødvendige de siste storiesene til LKE. Hjelper ikke å ha sommerferie med barna når de ser foreldrene sine gjennom mobilskjermen. Mine barn er på samme alder og hadde umiddelbart stoppet med dansingen hvis noen filmet. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 5. juli 2022 #65137 Del Skrevet 5. juli 2022 Hun prøver vel febrilsk å motbevise at hun bruker rumpeputer ved å vri og og vrenge kroppen i alle unaturlige positurer 🙈 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 5. juli 2022 #65138 Del Skrevet 5. juli 2022 Surikatt skrev (20 minutter siden): Jeg tenker jo, det gjør det og det går ut over alle, og spesielt jenter/kvinner. Da skal du høre hva de sier om nordmenn. Det går ut over oss uansett hva vi gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2022 #65139 Del Skrevet 5. juli 2022 Fnugg1 skrev (10 minutter siden): Hun prøver vel febrilsk å motbevise at hun bruker rumpeputer ved å vri og og vrenge kroppen i alle unaturlige positurer 🙈 Det er vel svaret. For et utrolig rart bilde! 😯 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. juli 2022 #65140 Del Skrevet 5. juli 2022 Er ikke landet, hotellet, naturen eller maten hun vil vise. Det er seg selv. Hun er så høy på seg selv at det ikke nytter lengre. Hun tror hun er supermodell og Dronning i hele verden og spankulerer rundt som en påfugl på jakt etter berømmelse kun for sitt ytre. 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå