Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@FruJohansen 👌🙌🙏

Jeg digger forøvrig Jo Nesbø og ikke minst Harry Hole! Men det er selvfølgelig smak og behag! Jeg elsker driven i bøkene hans, må bare lese videre...Nå nærmer det seg slutten for Harry merker man, og det er bare trist😢😂

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, Ultiva skrev:

"For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg".

Tviler på at CBE vet hva det vil si og bygge sin egen suksess på hardt arbeid UTEN og eksponere barn, og blotte kroppen på sosiale medier. Forfatteren av boken tjerner nå i det minste penger på noe han er ekstrem dyktig på. Ærlig arbeid kalles det når man står på egende bein og ikke lever av reklamering og sponsor avtaler.

• Liker 20
Skrevet

Og apropos unødvendig; datteren lå på sofaen og så på Bloggerne i går🙈 Jeg fløy litt frem og tilbake, men fikk jo med meg en del... Jeg skal si jeg spisset ørene litt når Linnea var på TV, men ellers....DET er i alle fall unødvendig og lettbent😆 My god🙈

• Liker 23
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

"For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg".

I motsetning til «Fotballfrues dagbok», som revolusjonerte hverdagen til oss alle og inspirerte 15-åringer til å bli «sunnere og flinkere»... 🥰🥰🥰

🤢🤢🤢🤮

Skrevet

Det kyssebilder med barna var så langt over streken! Venner burde si i fra!

• Liker 16
Skrevet

Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg.

Jeg ser det fremdeles. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nei, den er der ennå.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kaputt skrev:

Jeg ser det fremdeles. 

3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nei, den er der ennå.

Rart. For jeg ser det ikke.

Screenshot_20190815-173528_Instagram.jpg

Skrevet

Det er der ennå. 

Skrevet
19 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hvis du har rapportert det blir det skjult for deg.

Skrevet
Akkurat nå, Rubella skrev:

Hvis du har rapportert det blir det skjult for deg.

Nei det har jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Ultiva skrev:

Ja, hva i all verden mener hun med at det er en unødvendig bok. Jo Nesbø skriver knallgodt, mener jeg da (og jeg er norsklærer og har lest en del 😛). Litt flaut av henne å kalle norges største forfatter unødvendig 🙈 Sikkert litt for godt og variert språk for hennes smak 

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, Viking-girl skrev:

Det er der ennå. 

Snedig.. 

Skrevet

Jeg følger henne ikke, men kan se bildet.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Skrevet (endret)

Bildet der ekteparet surfer har fått nesten 10.000 likes, imponerende til de å være. 

Endret av Emmy_H
Skrevet

Unødvendig bok? Hva betyr det? Tipper hun ikke har lest noen av de andre bøkene av Hole.. DET er unødvendig det, å kun lese den siste 🙄

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...