Populært innlegg Ultiva Skrevet 15. august 2019 Populært innlegg #6481 Skrevet 15. august 2019 36 minutter siden, FruJohansen skrev: Min umiddelbare tanke er at en som lever av å produsere lettbeint underholdning blottet for substans, kanskje bør være forsiktig med å omtale et annet litterært verk som "unødvendig" 😅 "For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg". 69
Jobbermedbarn Skrevet 15. august 2019 #6482 Skrevet 15. august 2019 @FruJohansen 👌🙌🙏 Jeg digger forøvrig Jo Nesbø og ikke minst Harry Hole! Men det er selvfølgelig smak og behag! Jeg elsker driven i bøkene hans, må bare lese videre...Nå nærmer det seg slutten for Harry merker man, og det er bare trist😢😂 19
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6483 Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, Ultiva skrev: "For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg". Tviler på at CBE vet hva det vil si og bygge sin egen suksess på hardt arbeid UTEN og eksponere barn, og blotte kroppen på sosiale medier. Forfatteren av boken tjerner nå i det minste penger på noe han er ekstrem dyktig på. Ærlig arbeid kalles det når man står på egende bein og ikke lever av reklamering og sponsor avtaler. 20
Jobbermedbarn Skrevet 15. august 2019 #6484 Skrevet 15. august 2019 Og apropos unødvendig; datteren lå på sofaen og så på Bloggerne i går🙈 Jeg fløy litt frem og tilbake, men fikk jo med meg en del... Jeg skal si jeg spisset ørene litt når Linnea var på TV, men ellers....DET er i alle fall unødvendig og lettbent😆 My god🙈 23
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 15. august 2019 #6485 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, Ultiva skrev: "For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg". I motsetning til «Fotballfrues dagbok», som revolusjonerte hverdagen til oss alle og inspirerte 15-åringer til å bli «sunnere og flinkere»... 🥰🥰🥰 🤢🤢🤢🤮
Sandin Skrevet 15. august 2019 #6486 Skrevet 15. august 2019 Det kyssebilder med barna var så langt over streken! Venner burde si i fra! 16
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6487 Skrevet 15. august 2019 Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg. 6
Kaputt Skrevet 15. august 2019 #6488 Skrevet 15. august 2019 8 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg. Jeg ser det fremdeles. 1
LilleSnupp Skrevet 15. august 2019 #6489 Skrevet 15. august 2019 8 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg. Nei, den er der ennå. 1
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6490 Skrevet 15. august 2019 3 minutter siden, Kaputt skrev: Jeg ser det fremdeles. 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nei, den er der ennå. Rart. For jeg ser det ikke.
Rubella Skrevet 15. august 2019 #6492 Skrevet 15. august 2019 19 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er rart at det må til med en klagestorm for at fruen skal slette unna bilder som ikke sømmer seg på IG. Det et først nå jeg ser at bildet der ene datteren var avbildet i bikini sammen med mor bakfra er tatt bort. Alså.. Hjernen er til og bruke og ikke en teknologisk som som man kan lukke når det passer seg. Hvis du har rapportert det blir det skjult for deg.
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6493 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Rubella skrev: Hvis du har rapportert det blir det skjult for deg. Nei det har jeg ikke. 1
Titori Skrevet 15. august 2019 #6494 Skrevet 15. august 2019 3 timer siden, Ultiva skrev: "For en fullstendig unødvendig bok" - jeg vil nå heller påstå "for en fullstendig unødvendig blogg". Ja, hva i all verden mener hun med at det er en unødvendig bok. Jo Nesbø skriver knallgodt, mener jeg da (og jeg er norsklærer og har lest en del 😛). Litt flaut av henne å kalle norges største forfatter unødvendig 🙈 Sikkert litt for godt og variert språk for hennes smak 28
MaleficentAurora Skrevet 15. august 2019 #6495 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Viking-girl skrev: Det er der ennå. Snedig..
Diamant Skrevet 15. august 2019 #6496 Skrevet 15. august 2019 Jeg følger henne ikke, men kan se bildet. 1
Populært innlegg neon_sun Skrevet 15. august 2019 Populært innlegg #6497 Skrevet 15. august 2019 Sånn i forhold til den vanvittige eksponeringen som blir diskutert her. Jeg fikk nettopp en god bekreftelse på at mitt valg med å skjerme mine barn for sosiale medier og håper i det stille at bloggeierene ser dette: Jeg har aldri lagt ut bilder av barna, vi har heller ikke satt inn noen annonseringer i avisen ovs (men det går mer på jobbene våre). For en stund tilbake fikk jeg vite at en person som har vært en perifær venn hele livet og som inntil nylig var min Facebookvenn har blitt fengslet for pedofili. Man vet aldri, aldri hvilke personer som skjuler seg der ute på nettet, ei heller på mine "stakkarslige" 400 venner. En felles bekjent av oss har derimot lagt ut bilder av barne i badekaret der man ser alt unntatt kjønnsorgan. Dette har altså vært fritt tilgjengelig for denne mannen. Bare tenk hvor mange barna til CBE er tilgjengelig for. Jeg får helt vondt langt inn i sjelen. 55
Måne Rampelyset Skrevet 15. august 2019 #6498 Skrevet 15. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Gjest Emmy_H Skrevet 15. august 2019 #6499 Skrevet 15. august 2019 (endret) Bildet der ekteparet surfer har fått nesten 10.000 likes, imponerende til de å være. Endret 15. august 2019 av Emmy_H
Amber Skrevet 15. august 2019 #6500 Skrevet 15. august 2019 Unødvendig bok? Hva betyr det? Tipper hun ikke har lest noen av de andre bøkene av Hole.. DET er unødvendig det, å kun lese den siste 🙄 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå