Populært innlegg Isild Skrevet 30. juni 2022 Populært innlegg #64641 Del Skrevet 30. juni 2022 Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden): Nå skal jeg gjøre noe skikkelig ufint og forferdelig: Sammenligne kanaler som viser frem salgsvare i form av treningsresultater i kropp. Særlig balanse og styrke i overkropp. Treningsfrue, Funkygine og Fitfocus vs. Netfit. Jeg vet hvem jeg kjøper. Jeg vet hvem jeg kjøper også. I går deltok 1500 mennesker på "Funkygine Challenge" i Vallhall Arena i Oslo. Da Klarer jeg ikke å la være å flire av: ".. and meanwhile i kjelleren til Netfit..." Fake it `till you make it. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 30. juni 2022 #64642 Del Skrevet 30. juni 2022 Kollontaj skrev (10 timer siden): Hun løper vel en del, men om hun trener mye styrke virker uklart. Har ikke sett noe annet enn de klippene på Netfit, men det kan jo skyldes at det ikke er delikat nok å vise mer. Historikk med bløff tatt i betrakting, er det vanskelig å tro på det som skrives. Hun, som elsker å skryte av egen fortreffelighet, har lagt ut overraskende lite av styrketreningen sin. Det får meg til å tro at hun egentlig ikke trener særlig med styrke, men sier at hun har gjort det. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 30. juni 2022 #64643 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Sorry, feil tråd Endret 30. juni 2022 av Hedy Lamarr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2022 #64644 Del Skrevet 30. juni 2022 Hedy Lamarr skrev (28 minutter siden): Tydeligvis må dette gjentas igjen og igjen: «Studie: Vaksinen reddet 20 millioner liv Nærmere 20 millioner liv ble reddet av koronavaksinen det første året, men enda flere kunne vært reddet om flere var blitt vaksinert, viser en ny studie.» (Kilde: The Lancet via NRK) Feil tråd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. juni 2022 #64645 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Selfie på do nå med barna, også. Er det mulig??? Lurer på når hun planla dette og at det virkelig er greit å spre på nettet. Endret 30. juni 2022 av Surikatt 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 30. juni 2022 #64646 Del Skrevet 30. juni 2022 Klink skrev (1 time siden): Feil tråd? Jepp, sletter nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. juni 2022 #64647 Del Skrevet 30. juni 2022 Ferie? Alt er jo som vanlig. Løpe, filme, vise frem mat/drikke. Vise frem barn. Livet er tydeligvis en eneste lang ferie.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. juni 2022 #64648 Del Skrevet 30. juni 2022 Og hva gjør ungene når de to er ute og løper i ferien?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2022 #64649 Del Skrevet 30. juni 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Ferie? Alt er jo som vanlig. Løpe, filme, vise frem mat/drikke. Vise frem barn. Livet er tydeligvis en eneste lang ferie.. Slutt, da! Var jo en katt med i stedet for en hund! 🤐 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 30. juni 2022 Populært innlegg #64650 Del Skrevet 30. juni 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Og hva gjør ungene når de to er ute og løper i ferien?? Kanskje foreldrene hennes er med? Får vi håpe. Første hun gjør i dag er å løpe OG selvsagt dokumentere det. Samme content som når hun er hjemme, altså. Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen eller i en vinkel der man ser mage/kropp. Barna blir selvsagt eksponert jevnlig, løping/trening (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet. Har jeg glemt noe? Håper hun viser hva Tyrkia har å by på, jeg. 63 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juni 2022 #64651 Del Skrevet 30. juni 2022 Snødronninga skrev (12 minutter siden): Kanskje foreldrene hennes er med? Får vi håpe. Første hun gjør i dag er å løpe OG selvsagt dokumentere det. Samme content som når hun er hjemme, altså. Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen eller i en vinkel der man ser mage/kropp. Barna blir selvsagt eksponert jevnlig, løping/trening (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet. Har jeg glemt noe? Håper hun viser hva Tyrkia har å by på, jeg. Takk! Nå trenger ingen klikke seg inn for å se denne ferien (håper ingen klikker seg inn for å se!) for det er garantert at du har helt rett, og ikke noe jeg i hvert fall blir hverken inspirert eller imponert over. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 30. juni 2022 #64652 Del Skrevet 30. juni 2022 Stargaze skrev (38 minutter siden): Og hva gjør ungene når de to er ute og løper i ferien?? De klarer jo ikke reise på ferie uten foreldre eller svigers. Denne gangen er de med svigers. Må ha barnevakt så man får løpt løpt løpt vet du 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. juni 2022 #64653 Del Skrevet 30. juni 2022 Surikatt skrev (2 timer siden): Selfie på do nå med barna, også. Er det mulig??? Lurer på når hun planla dette og at det virkelig er greit å spre på nettet. Beckmanngate viser både oss og CBE at hun ikke lenger drar noe stort antall nye følgere. At de ferier (fått sponset tur?) til Tyrkia viser også at de ikke er så godt økonomisk stilt. Både Tyrkia og Bulgaria er de billigste destinasjonene i år. Se foreks på SE, hun har brukt flere tusen på ferietur. Fordi hun har råd til det. Den økte eksponeringen av mindreårige i ferier viser nok en gang at Berg Eriksen ikke har noe annet å by på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. juni 2022 #64654 Del Skrevet 30. juni 2022 Er de ikke på plassen der svigers eier ferieleilighet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. juni 2022 #64655 Del Skrevet 30. juni 2022 Lill skrev (32 minutter siden): Beckmanngate viser både oss og CBE at hun ikke lenger drar noe stort antall nye følgere. At de ferier (fått sponset tur?) til Tyrkia viser også at de ikke er så godt økonomisk stilt. Både Tyrkia og Bulgaria er de billigste destinasjonene i år. Se foreks på SE, hun har brukt flere tusen på ferietur. Fordi hun har råd til det. Den økte eksponeringen av mindreårige i ferier viser nok en gang at Berg Eriksen ikke har noe annet å by på. Helt enig. Og så trist for disse jentene og stadig bli filmet og tatt bilder av på ferien sin og få dette spredt på nettet. Foreldre med mobiler limt fast i hånda og de vet aldri når de blir filmet. Det er så sykt at jeg har ikke ord. Hele ferien blir som en film de må stille opp i. Kan hun ikke bare slappe av og ta ferie? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. juni 2022 #64656 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Snødronninga skrev (1 time siden): Kanskje foreldrene hennes er med? Får vi håpe. Første hun gjør i dag er å løpe OG selvsagt dokumentere det. Samme content som når hun er hjemme, altså. Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen eller i en vinkel der man ser mage/kropp. Barna blir selvsagt eksponert jevnlig, løping/trening (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet. Har jeg glemt noe? Håper hun viser hva Tyrkia har å by på, jeg. Tenk om de hadde benyttet seg av mulighetene de nå har til å vise kultur, mat, opplevelser, aktiviterer, landskap, byer, restauranter. Og ikke minst, ting å gjøre med barn. Som flere, gjetter jeg desverre at det vil gå i løping og bilder av frokost og barn. Vi vil få se x antall vinglass som holdes ut i luften, og mor og jentene spise is i søte kjoler. Høydepunktet blir nok den sedvanlige fotoshooten av mor i bikini (bilder som får en relativt tung runde med "lys og skygge" ) Endret 30. juni 2022 av Isild 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. juni 2022 #64657 Del Skrevet 30. juni 2022 Ha, ha…»Fine pusen følger etter…» med rompa i full fokus. What we said. 42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 30. juni 2022 #64658 Del Skrevet 30. juni 2022 Isild skrev (59 minutter siden): Tenk om de hadde benyttet seg av mulighetene de nå har til å vise kultur, mat, opplevelser, aktiviterer, landskap, byer, restauranter. Og ikke minst, ting å gjøre med barn. Som flere, gjetter jeg desverre at det vil gå i løping og bilder av frokost og barn. Vi vil få se x antall vinglass som holdes ut i luften, og mor og jentene spise is i søte kjoler. Høydepunktet blir nok den sedvanlige fotoshooten av mor i bikini (bilder som får en relativt tung runde med "lys og skygge" ) Enig! Se for eksempel Isabella Löwengrip i Sverige som beskriver reisene sine og prøver komme med ferieinspirasjon. Selv om hun kanskje legger seg i en prisklasse flere ikke har mulighet til, så byr hun på adskillig mye mer enn selfier, trening og barn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 30. juni 2022 #64659 Del Skrevet 30. juni 2022 Stargaze skrev (2 timer siden): Ha, ha…»Fine pusen følger etter…» med rompa i full fokus. What we said. Eller is med magen i fokus. 😂😂 👏🏼 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 30. juni 2022 #64660 Del Skrevet 30. juni 2022 Stargaze skrev (2 timer siden): Ha, ha…»Fine pusen følger etter…» med rompa i full fokus. What we said. Så latterlig forutsigbart dette har blitt 🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå