Populært innlegg Titori Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg #62761 Del Skrevet 6. juni 2022 Hun ser ut til å ha alvorlige problemer. I GT-reklamen på story nå, legg merke til hvordan hun hele tiden står med armene trukket bakover, beina unaturlig langt fra hverandre, magen innsugd og rumpa bakover. Alt for å se tynnest mulig ut. Slapp nå litt av Caroline, pust med magen. Hun hadde tjent utrolig mye på å være mer naturlig og relaterbar, rart de ikke skjønner det selv. 50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 6. juni 2022 #62762 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) Titori skrev (20 minutter siden): Hun ser ut til å ha alvorlige problemer. I GT-reklamen på story nå, legg merke til hvordan hun hele tiden står med armene trukket bakover, beina unaturlig langt fra hverandre, magen innsugd og rumpa bakover. Alt for å se tynnest mulig ut. Slapp nå litt av Caroline, pust med magen. Hun hadde tjent utrolig mye på å være mer naturlig og relaterbar, rart de ikke skjønner det selv. Det eneste som ser ut til å ha verdi i huset til the Eriksens er å være tynn. Gjerne ved hjelp av retusjering, redigering, skjønnhetsfilter og annet juks. Og å bedrive kronisk oppussing av nyoppussede rom og å velte inn stadig nye lass med magetopper og annet billig polyester fra gina trikot og chiquelle. For et fattig liv. Jeg hadde skammet meg over å fremstå så inderlig grunn. Godt voksne er de også, og med to småjenter i hus. Endret 6. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. juni 2022 #62763 Del Skrevet 6. juni 2022 Måtte inn å se reklamen for GT og er enig i brukeren over meg om at det ser ut som daglig leder, har alvorlige problemer. Det er trist å se en godt voksen kvinne promotere det som jeg tolker er pro-ana. Hvor er det etiske ansvaret til denne bedriften? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. juni 2022 #62764 Del Skrevet 6. juni 2022 Titori skrev (25 minutter siden): Hun ser ut til å ha alvorlige problemer. I GT-reklamen på story nå, legg merke til hvordan hun hele tiden står med armene trukket bakover, beina unaturlig langt fra hverandre, magen innsugd og rumpa bakover. Alt for å se tynnest mulig ut. Slapp nå litt av Caroline, pust med magen. Hun hadde tjent utrolig mye på å være mer naturlig og relaterbar, rart de ikke skjønner det selv. Måten hun tilter bekkenet bak på gjør at buksen får en stripe tvers over som ser fullstendig unaturlig ut. Jeg kan ikke skjønne at annonsøren godtar denne måten å reklamere for deres produkter på. Håper CBE har spart penger til kiropraktor og fysioterapi, det kommer hun til å trenge etterhvert. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juni 2022 #62765 Del Skrevet 6. juni 2022 Titori skrev (29 minutter siden): Hun ser ut til å ha alvorlige problemer. I GT-reklamen på story nå, legg merke til hvordan hun hele tiden står med armene trukket bakover, beina unaturlig langt fra hverandre, magen innsugd og rumpa bakover. Alt for å se tynnest mulig ut. Slapp nå litt av Caroline, pust med magen. Hun hadde tjent utrolig mye på å være mer naturlig og relaterbar, rart de ikke skjønner det selv. Buksene blir ikke pene på siden hun tilter underlivet bakover og bøyer knær, blir masse folder i buksa. Sånn bukse vil vel ingen ha. Nei, ikke bra reklame. Ansiktet er helt unaturlig også. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. juni 2022 #62766 Del Skrevet 6. juni 2022 Heftig bruk av filter på reklamen for Gina Tricot. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 6. juni 2022 #62767 Del Skrevet 6. juni 2022 Filter. Og hvorfor står hun så med beina fra hverandre på filmen med rosa bukse? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg #62768 Del Skrevet 6. juni 2022 Kilde: Gina Tricot sin offentlige Instagram. 50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. juni 2022 #62769 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) FruJohansen skrev (47 minutter siden): Kilde: Gina Tricot sin offentlige Instagram. Takk for at du stiller velformulerte spørsmål "der ute". Etter diskusjonen her nå de siste sidene, hvor noe av argumentet for hvorfor man IKKE skal være kritiske til CBE.no er at det er "samma det vel" - Så slo det meg hvor utrolig viktig det er å fortsette å stille de riktige kritiske spørsmålene. Vi er mange som ikke ønsker et kjøp og kast-samfunn der man blir utsatt for et bevisst forsøk på å skape den leirbål-følelsen for å lure oss vekk fra å forstå at det er reklame. Vi er mange som har vokst opp før Internett og redigering som er bekymret for det vanvittige kroppspresset unge utsettes for i dag. Influencere er verstinger når det kommer til å pushe dette - og blande hverdagen inn i reklame. Og aller mest, så er jeg bekymret for hva det vil gjøre med noen barn å ha vokst opp med å ha blitt vist frem til "hvem som helst" mellom bilder av Mamma i undertøy og kjeftesmella til Pappa i kommentarfelt. Selv om det er "samma det vel" for andre, så tenker jeg på den psykiske helsen til folk i alle aldre. Vi blir bombardert med seksualisering, reklame, thinspo, redigering, picture perfect, filterbruk - alt for å selge oss noe. Dagens unge trenger å få vite at det er helt ok å være helt vanlig, uten filter og operasjoner. Og de trenger å lære at det er sunt med privatliv, utdanning og yrke, og relasjoner offline. Man kan gjerne også snakke litt mer åpent om at den kjøpegalskapen som vises i mange kanaler er helt absurd. Hvor ble det av de ekte verdiene? Veldig relevant å spørre GT og andre om hva de tenker om alt dette. Jeg sporet av litt her nå kanskje, men dette er noe av det jeg har tenkt på etter å ha lest de siste sidene her nå. Det er trist at noen tror man skriver her i tråden kun for å "prate dritt" om Caroline. Men, de har blitt en av de aller værste - ja! Endret 6. juni 2022 av Isild 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 6. juni 2022 #62770 Del Skrevet 6. juni 2022 Hvorfor løper hun med armene så langt bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. juni 2022 #62771 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg håper ikke hunden mates med bestikk fra isbaren? Jeg er dyreelsker, men setter veldig lite pris på at dyr spiser på bestikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 6. juni 2022 #62772 Del Skrevet 6. juni 2022 48 minutter siden, tullerikke said: Hvorfor løper hun med armene så langt bak? Er det en dame som ikke har sunt av å bli filmet mens hun løper er det henne... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. juni 2022 #62773 Del Skrevet 6. juni 2022 Er det ikke veldig mye reklameinnslag fra det samme rommet og samme vinkel om dagen? Går hun ikke ut lenger? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 6. juni 2022 #62774 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) tullerikke skrev (1 time siden): Hvorfor løper hun med armene så langt bak? For å pushe frem kravebein, bryst og ribbein. Still deg foran speilet og se selv. Sug helst inn magen samtidig. Endret 6. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. juni 2022 #62775 Del Skrevet 6. juni 2022 SnowBells skrev (7 minutter siden): For å pushe frem kravebein, bryst og ribbein. Og for å få ekstra magetrening mens hun løper. Å løpe sånn har en lignende funksjon som bicycle crunches, bare prøv bevegelsen selv vs "normal" armsving. I tillegg er det en influencergreie å lage vinklede trekanter med armene for at de skal se tynnere ut... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 6. juni 2022 #62776 Del Skrevet 6. juni 2022 På siste Instagram storien skriver hun "klar for ut å bade". For et dårlig språk hun velger! 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg #62777 Del Skrevet 6. juni 2022 (endret) Når det gjelder annonseringsoppdraget for Gina Trikot etter en iscenesatt fremstilling av langvarig ekteskapelig kjærlighet og samhold mellom to voksne mennesker finner jeg det særs underlig av carolinebergeriksenno å fremstille seg selv som en fjortis på vei til siste skoledag før ferien med snørrogførti filterredigeringer og krampeaktig utspekulerte poseringsrutiner for justere en voksen kvinnekropp til en tilsynelatende underutviklet tolvåring på jobb for GT. Kvinnen bak delingen av disse thinspo-anstrengelsene er 35, og ser overhodet ikke slik ut i virkeligheten. Det finnes det nok av bilder på tatt av andre. Hva er markedsføringsgrunnlaget bak denne fremstillingen? Er det avtalt mellom GT og Treasures AS at denne fremstillingen er korrekt ut fra den målgruppen GT ønsker å nå gjennom Treasures AS? Eller er det slik at cbe selv er blitt så heftig påvirket av TikTok til å tro at dette er den beste måten å utføre reklameoppdraget og nå ut til målgruppa på? Hvem ER målgruppa denne gangen, Thea og Emma på 14? Det er i alle fall ikke treningsglade Eirik (37) og eiendomsmegleren Linda (34). Beklager, men dette ser ikke ut, er elendig utført og gir meg ikke lyst til å handle illesittende klær slik Berg Eriksen viser det. Den tidligere toppbloggeren har virkelig utviklet seg i negativ retning også når det gjelder stil, språk og arbeid. Etter engasjementsraten å dømme er det heller ikke særlig til rekkevidde på den delte thinspo'en, og godt er det. Folk vil ikke ha juks, falsk, eller kunstig. Endret 6. juni 2022 av Revenge o'Cavatina 55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 6. juni 2022 Populært innlegg #62778 Del Skrevet 6. juni 2022 LK la ut video av at han løper med hunden på asfalt i solstek og 22 grader. Hvorfor gjør dem dette??? Alle med hund burde vite at man ikke utsetter hundene for sånt. Asfalt blir glovarm og hundene kan få brannskader på potene Går heller små turer i skogen eller ved sjøen med hunden min når det er varmt, og hun er ikke engang polarhund sånn som deres hund er.... 54 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 6. juni 2022 #62779 Del Skrevet 6. juni 2022 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): LK la ut video av at han løper med hunden på asfalt i solstek og 22 grader. Hvorfor gjør dem dette??? Alle med hund burde vite at man ikke utsetter hundene for sånt. Asfalt blir glovarm og hundene kan få brannskader på potene Går heller små turer i skogen eller ved sjøen med hunden min når det er varmt, og hun er ikke engang polarhund sånn som deres hund er.... Ja, tenkte jeg skulle klare å la vær og kommentere dagens løpetur, men klarer det ikke likevel. Håper de er klar over at de beveger seg helt i grenseland med tanke på overoppheting også. Tullete at de velger å legge løpeturen med hund til den tiden på døgnet hvor solen står høyest i stedet for å stå opp tidlig eller ta løpeturen sent på kvelden. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. juni 2022 #62780 Del Skrevet 6. juni 2022 På filmsnutten der de spiser is sier et av barna "i *hørerikkehelt* spiste Hugo en hel is", før filmingen plutselig kuttes. Hugo var en Chihuahua, altså en bitteliten hund. Om han virkelig fikk så mye is er det IKKE bra! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå