Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (2 minutter siden):

Har aldri sett noen i noe lignende i bhg her.

Kanskje mer vanlig i Oslo sentrum. Her skjer det ofte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frua i rosa stiletthæler mens hun triller på en sykkel....... Dagens latter og underholdning 🤣 Mens mannen i huset filmer, selvsagt på avstand sånn at det liksom skal se ut som om hun ikke vet at hun blir filmet 😂 Gud, så flaut.

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (15 minutter siden):

Frua i rosa stiletthæler mens hun triller på en sykkel....... Dagens latter og underholdning 🤣 Mens mannen i huset filmer, selvsagt på avstand sånn at det liksom skal se ut som om hun ikke vet at hun blir filmet 😂 Gud, så flaut.

Det blir bare for mye. Rosa sko og jakke, for å matche den rosa lua til barnet, fotografert ved rosa kirsebærtrær. Jeg har vurdert å avfølge lenge. Det er som noen over her nevner, man følger med bare fordi man ikke klarer å la være. Det er så dumt at det blir underholdende.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (4 timer siden):

Jeg vet  ikke hvordan man deler bilder her inne, men LK deler igjen sitt syn på kropp på story. Fitfocus sin story kan ikke være noe annet enn et tilsvar… Lurer på hvorfor jeg fremdeles blir overrasket over kunnskapsnivået og evnen til å henge med i samfunnet.

Fitfocus sin story er et tilsvar på en kronikk i VG av Sanna Sarromaa om kroppspositivisme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (23 minutter siden):

Vi har samme humor! 

Ikkenoledig skrev (4 minutter siden):

Det blir bare for mye. Rosa sko og jakke, for å matche den rosa lua til barnet, fotografert ved rosa kirsebærtrær. Jeg har vurdert å avfølge lenge. Det er som noen over her nevner, man følger med bare fordi man ikke klarer å la være. Det er så dumt at det blir underholdende.

Har aldri fulgt, må du det? Jeg skriver c i søkefeltet og da kommer CBE.no opp, ikke verre enn det. ☺️

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (8 minutter siden):

Jeg syns faktisk det var et ganske fint bilde. Fin bakgrunn. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Klink said:

Bilde? Det er en film, der hun triller på sykkelen

Endret av Minnie Mus
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (4 minutter siden):

Bilde? Det er en film

Nei ute på insta er det bilde av kirsebærtre og cbe med rosa jakke. Og ene barnet dessverre. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (18 minutter siden):

Enig i at det er et fint bilde. Men det er ikke poenget. Poenget er at det er fullstendig fjernt fra dagens Insta-virkelighet.

Det kunne sikkert funket veldig bra for ti år siden, men i 2022 er det latterlig å legge ut slike bilder, ettersom "alle" har blitt mye mer SoMe-vante og klarer å se bak sånne bilder.

Dermed blir det bare kleint.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klink said:

Nei ute på insta er det bilde av tre med rosa jakke. Og ene barnet dessverre. 

Et tre med rosa jakke? Følger henne ikke, men fikk opp den filmen der hun triller sykkelen i rosa stilletthæler med barnet bakpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Et tre med rosa jakke? Følger henne ikke, men fikk opp den filmen der hun triller sykkelen i rosa stilletthæler med barnet bakpå.

Klink skrev (4 minutter siden):

Nei ute på insta er det bilde av kirsebærtre og cbe med rosa jakke. Og ene barnet dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns videoen der hun dekker 17. mai - bord var veldig fin! Fin pynt, fint lyssatt, fint fokus (dvs på handling og formål, ikke på hvordan hun ser ut) 

Jeg trakk imidlertid på smilebåndet av musikkvalget... jeg tipper de fleste som levde sin grønne ungdom sent på 90 - tallet forbinder de klassiske tonene med Multicyde sin store hit fra 1999, mer enn den egentlige opprinnelsen. 

Tittelen på låta var "Not for the dough". 

På den annen side; det kan være sant. Det var så langt jeg kunne se, ingen som hadde betalt for reklame i den videoen. Så, ikke for pengenes skyld, der altså. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (47 minutter siden):

Tittelen på låta var "Not for the dough". 

Håper det var intendert. I så fall kult og smart gjort 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquarius04 skrev (13 timer siden):

Så innom storyen hennes nå. Travel dag i dag ja, men rekker å skvise inn den evinnelige kaffekoppen og en treningsøkt. 16.mai må vite. Det ER ofte en travel dag - for vanlige folk med en skikkelig jobb, som ikke slenger hjemme og trener og stuller og steller foran speilet. Den idiotiske tidsklemme-greia hun bedriver er et hån om folk som har en ordentlig jobb. Det paret der eier ikke kontakt med resten av verden. 

Dette er det typiske svangerskapspermisjon-fenomenet tenker jeg. Der man følte at hvis man hadde én kaffeavtale eller dagen for babysvømming, så var den dagen ekstremt travel. Hvis man hadde begge deler var det jo rett og slett et rent kaos. Disse to menneskene lever konstant i denne bobla, og føler derfor livet sitt er ekstremt travelt fordi de har mer enn kun trening på planen. Jeg sitter innimellom og tenker tilbake på permisjonstiden og lurer på hvorfor jeg ikke gjorde mer, men jeg husker jo følelsen av overveldelse. TENK om de to der må tilbake i vanlig jobb en gang. De kommer ikke til å fikse det😂

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (3 minutter siden):

Dette er det typiske svangerskapspermisjon-fenomenet tenker jeg. Der man følte at hvis man hadde én kaffeavtale eller dagen for babysvømming, så var den dagen ekstremt travel. Hvis man hadde begge deler var det jo rett og slett et rent kaos. 

Helt klart. Husker selv at det var sånn.

Jeg leste et intervju med en såkalt "high achiever" for en tid tilbake, og han sa at hvis du trenger å få noe gjort, så bør du spørre noen som har ekstremt mye å gjøre. For de klarer alltid å få det til.

• Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (6 timer siden):

Travel dag ja. 17. mai i morgen. Mye som skal ordnes. Det er det for meg også - og alle andre småbarnsforeldre. I motsetning til Caroline, så har jeg jobbet 7,5 timer og sitter nå på bussen. Straks fremme for å hente sønnen min i barnehagen.

Hjemme venter middagslaging, lekser med eldste, oppvask, legging osv osv.

Og så.. i 20 tiden. Da kan jeg bake den kaka (som jeg sikkert skulle ha baket for lenge siden) stryke skjorter og pynte litt før gjestene kommer.. 

Blir forbanna av storyen hennes i dag.

Veldig mange som har fri i dag fordi det er en såkalt inneklemt dag. Det at du ikke tåler at noen har en mer fleksibel hverdag enn det du har, er jo egentlig ditt problem. Denne tråden har blitt en sammensurium av mennesker som virker som de er misfornøyd med sitt eget liv og må ta det ut på CBE. Ikke noe konstruktive innlegg lenger, bare syting og klaging på henne samtidig som man frivillig klikker inn på hennes sosiale medier. Her er man ikke misunnelig sies det, men for meg så virker det slik på mange av dere. Sure og bitre😅

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her burde hun respektert et barns rett til privatliv og ikke filme og spre det på nettet. Jeg kunne aldri filmet og tatt bilder av et barnehagebarn for å bruke det på den måten. Hva foregår oppi hodet på en mor som legger dette rett ut på nettet? Hun har jo mistet all evne til refleksjon i sin higer etter oppmerksomhet. Er det ingen i nærmeste krets som sier noe??

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (2 minutter siden):

Veldig mange som har fri i dag fordi det er en såkalt inneklemt dag. Det at du ikke tåler at noen har en mer fleksibel hverdag enn det du har, er jo egentlig ditt problem. Denne tråden har blitt en sammensurium av mennesker som virker som de er misfornøyd med sitt eget liv og må ta det ut på CBE. Ikke noe konstruktive innlegg lenger, bare syting og klaging på henne samtidig som man frivillig klikker inn på hennes sosiale medier. Her er man ikke misunnelig sies det, men for meg så virker det slik på mange av dere. Sure og bitre😅

Tenker det må være lov med litt ulik tilnærming til influencervirksomhet? Noen blir jo sure og fornærmet fordi noen blir sure, til og med. Det er et eget fenomen i tråden. ☺️ 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man virkelig avgangselev i barnehagen…? Elev er man i skolen.I barnehagen er man…barn. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (15 minutter siden):

Tenker det må være lov med litt ulik tilnærming til influencervirksomhet? Noen blir jo sure og fornærmet fordi noen blir sure, til og med. Det er et eget fenomen i tråden. ☺️ 

Hvis du kaller det som blir skrevet her inne som ulik tilnærming til influencer virksomheten, så har man nok gått deg litt blind. Hvis du tror jeg er sur og fornærmet så er jeg ikke det. Synes bare det er litt trist at så mange virker som de er misfornøyde med sitt eget liv..

Endret av Lin10
Skrivefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...