Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden):

Hvis du mener at dette er tilfelle må det stå dårlig til og lite samarbeid i vente hvis en skarve tråd på Kvinneguiden er målgruppa og fokuset for arbeidet i Treasures AS, uten å generere engasjement i firmaets egne kanaler der det faktis er sårt nødvendig.

var bare så tydelig at kameraet ble senket ned mot rumpa og den rumpa diskuteres jo her hele tiden. Så var bare en bemerkning flere har kommet med til tider. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hereforthecomments skrev (11 timer siden):

I videoen? 

Legger ved skjermdump, bare for din skyld @Klink

Skjermdump instastory CBE

E943DBC9-5A5D-4044-AA10-13133993CD42.jpeg

Herregud.. Nesten overraskende at bildetekst ikke er:

Må kaste xs-klærne mine. Så store! Kun xxs her🍑🍑🍑❤️❤️❤️🥥🥥

• Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valk? Det er hud. Vi må jo henge sammen. Det må tynne cbe tåle. Vi er da ikke betong.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha så mye fokus på den ræva hennes altså. Det er jo bare lættis hele opplegget. Kaster man klær i container til Fretex, så har man fokus på det. Ikke den rumpa atter igjen. Flott hun er stolt av kroppen sin altså, men det betyr ikke at alle andre syns hun er fin. Skulle nesten tro hun tror alle syns hun er fin. Glad jeg har min kropp og ikke hennes for å si det sånn.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at skuldrene og ryggtavlen fremstår som en velbygget mann ift den barbiesmale midjen, stump og lår. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker med den Fretex videoen er at det er en av døtrene som filmer henne. Virker som den som filmer er ganske lav. MEN hvis det er LKE som filmer så er det bare tragikomisk. 

Endret av bambilamambie
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammy! skrev (6 timer siden):

De prøver ikke en gang å skjule at det er rumpa som er i fokus, kamera blir til og med ført litt nedover for ekstra fokus, det blir så dumt! Og det gjør meg så forbanna at alt skal være så kroppsfiksert. Jeg kan være enig i at det tidvis kritiseres over en lav sko her inne, men dette er virkelig kritikken verdig. Noe mer flaut, barnslig, kleint og bare idiotisk er det lenge siden jeg har sett. 

For meg er det bare helt utrolig merkelig å kun ville være et objekt! Kun være kroppen sin liksom. Vil tro at uansett hvem du spør om de kan si noe om henne vil det være noe om kroppen hennes

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat miljøbevisst å donere pose etter pose med klær til Fretex. 

Ville vært mere miljøbevisst å heller handle sjeldnere klær sånn at man ikke behøver å donere så mye og så hyppig til Fretex. Forrige uke var det eldste datteren som ble filmet foran Fretex-konteineren. Og; klær etter eldste kunne yngste ha arvet, men det fungerer vel ikke hvis de hele tiden skal matche hverandre. 

Hadde Caroline kjøpt mere kvalitetsklær og droppet Zara og Gina så hadde det kanskje vært mere miljøvennlig og mindre fulle klesskap. Anbefaler å lese om kapselgarderobe. Personlig så ville jeg blitt mere inspirert til å kjøpe klær hadde hun reklamert for kvalitetsklær, klær som er mere klassiske og ikke pinnetrange bukser og korte magetopper. For all del; jeg er slank og kunne i teorien ha brukt magetopp, men jeg føler ikke for å kle meg likt som 19-åringen min. Den tiden er forbi. 

I stedet for å gå for den lettvinte Fretex-kontaineren så ville jeg heller ha sjekket ut lokale innsamlinger til ukrainske flyktninger, evt stukket innom et asylmottak. Lokale krisesenter setter også pris på kvinne og barneklær da de som bor der ofte kommer dit i hui og hast i det de står og går i. Men det krever gjerne litt mere planlegging og innsats 

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
skruf skrev (1 time siden):

Det er jo ikke akkurat miljøbevisst å donere pose etter pose med klær til Fretex. 

Ville vært mere miljøbevisst å heller handle sjeldnere klær sånn at man ikke behøver å donere så mye og så hyppig til Fretex. Forrige uke var det eldste datteren som ble filmet foran Fretex-konteineren. Og; klær etter eldste kunne yngste ha arvet, men det fungerer vel ikke hvis de hele tiden skal matche hverandre. 

Hadde Caroline kjøpt mere kvalitetsklær og droppet Zara og Gina så hadde det kanskje vært mere miljøvennlig og mindre fulle klesskap. Anbefaler å lese om kapselgarderobe. Personlig så ville jeg blitt mere inspirert til å kjøpe klær hadde hun reklamert for kvalitetsklær, klær som er mere klassiske og ikke pinnetrange bukser og korte magetopper. For all del; jeg er slank og kunne i teorien ha brukt magetopp, men jeg føler ikke for å kle meg likt som 19-åringen min. Den tiden er forbi. 

I stedet for å gå for den lettvinte Fretex-kontaineren så ville jeg heller ha sjekket ut lokale innsamlinger til ukrainske flyktninger, evt stukket innom et asylmottak. Lokale krisesenter setter også pris på kvinne og barneklær da de som bor der ofte kommer dit i hui og hast i det de står og går i. Men det krever gjerne litt mere planlegging og innsats 

Er så enig. Store mengder av CBEs klær kan jo knapt nok være brukt i det hele tatt før hun dumper de videre, så mye nytt som hun shopper flere ganger hver eneste måned. Overforbruket er kvalmende, samtidig som jeg er helt sikker på at mye at motivasjonen hennes for matdisiplin og løpetur er å kunne shoppe stadig nye berg med magetopper i str xs, som så skal vises frem i SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skrev her tidligere ar det er ikke miljøvennlig å gi bort klær til Fretex før man også kjøper brukt, men det stemmer dessverre ikke. Vi har altfor mye brukte klær her i landet også, så det folk rett og slett må gjøre er å slutte å kjøpe klær, nye som brukte, og begynne å bruke de klærne de har. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (14 minutter siden):

Noen skrev her tidligere ar det er ikke miljøvennlig å gi bort klær til Fretex før man også kjøper brukt, men det stemmer dessverre ikke. Vi har altfor mye brukte klær her i landet også, så det folk rett og slett må gjøre er å slutte å kjøpe klær, nye som brukte, og begynne å bruke de klærne de har. 

Jeg er så enig. Det hjelper ikke uansett hva man gjør, om man ikke holder seg til det man trenger og bruker det til det er utslitt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært dokumentert over lang tid at denne dama og familien har et helt hinsides forbruk av klær. Så det hjelper ikke på inntrykket å stappe en sekk i Fretex-containeren (med den sedvanlige rumpe-poseringen som blikkfang nok en gang).

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dum å gikk innpå hennes ig. Altså jeg blir stadig sjokkert over hvor tomt og innholdsløst liv den dama har. Det går i klær, stivsminka selfie, kropp og løping. Altså 😏🙄😑😐😶

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Sjooffen skrev (1 minutt siden):

….Når du sykler gjennom gågata i Sarpsborg iført fransk outfit med alpelue 🤣🤣

Altså hvor TAR hun det fra 🙈

Og fransk musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjooffen skrev (8 minutter siden):

Noen prøver åpenbart å få igang hjelm-debatten igjen. Alt for klikk 🙄 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MonsteraBlomst
Sjooffen skrev (17 minutter siden):

Folk i byen må jo le av den fjolla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MonsteraBlomst said:

Det tenker jeg også 😂 Bare synet av hele greia, der mannen står og filmer og helt sikkert gjør seansen om og om igjen før det blir bra nok 😂 Er så utrolig dumt og kleint.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonsteraBlomst skrev (15 minutter siden):

Syns ikke det der var så fjollete jeg. Hun hadde bare på seg en alpelue. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ser man rumpeputene humpe opp og ned på slutten av løpefilmen deres. Morsomt hvis noen hadde klart å få dette i slowmotion.

E66BFD26-ED90-4264-811B-40A1B5E09DF7.jpeg

EFC76072-24F2-4ADE-8328-CD3AB567AF13.jpeg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...