Gjest SnowBells Skrevet 12. mai 2022 #61521 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Klink skrev (5 minutter siden): Om ikke epilogen, kanskje det snart kommer epilator-reklame! Blir nok enda færre likes på den , gjør satans vondt! Tok en kjapp titt og CBE har f eks 713 likes på et innlegg om sukkerfri fudge og 779 likes på et innlegg om påskemarsipan. Det er så få som ser innholdet hennes nå at det nærmest må være svindel dersom hun påstår til annonsører at hun når ut til 300 000? Endret 12. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61522 Del Skrevet 12. mai 2022 Lafamiglia skrev (4 minutter siden): De aller fleste hundeeiere gir da vel hunder menneskemat av og til, som for eksempel middagsrester. Det er da helt uproblematisk. Og når det gjelder is og kakerøre - selvfølgelig med unntak av når de inneholder stoffer som hunder ikke tåler, som for eksempel sjokolade - synes jeg det er mye mindre problematisk å gi det til en hund enn til et barn. En hund skal bare leve i noen få år, i motsetning til et barn, som sannsynligvis skal leve i 70-80 år til. Dermed er det mye viktigere å passe på at barn får mat som er bra, ettersom det tar en god del år før skadevirkningene av et dårlig kosthold viser seg. "Alle" synes det er greit å gi unger brus, kake og godteri, men når en hund får lignende ting, er det tydeligvis helt krise. Dette klarer jeg bare ikke å fatte og begripe. Og neida, før enkelte begynner å trekke voldsomt mange slutninger her, så mener jeg ikke at barn aldri skal få is eller sjokolade (selv om jeg mener at det generelt er altfor mye slik samfunnet er lagt opp nå). Det jeg imidlertid prøver å si, er at nesten ingen skriver negativt når barn får servert boller og lignende, mens hvis en hund får det, så blir det ramaskrik. Og jeg mener det heller burde være omvendt. Hvorfor er hunders kosthold viktigere enn menneskebarns kosthold i henhold til mange? Det er noe jeg aldri kommer til å forstå. Sjokolade inneholder et stoff som er veldig skadelig for hund og katt . Tror det heter teobromin eller noe og kan føre til forgiftning. Ellers får jo dyrene godbiter og slikt de også som oss mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61523 Del Skrevet 12. mai 2022 FruRosa skrev (2 minutter siden): For en hund??? Der det, i verste fall, kan føre til døden! Håper kaken skal serveres mennesker? Jeg er et menneske så gjerne til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61524 Del Skrevet 12. mai 2022 SnowBells skrev (2 minutter siden): Tok en kjapp titt og CBE har f eks 713 likes på et innlegg om sukkerfri fudge og 779 likes på et innlegg om påskemarsipan. Det er så få som ser innholdet hennes nå at det nærmest må være svindel dersom hun påstår til annonsører at hun når ut til 300 000? Hvis du plusser på lesere herfra og et par hundre tusen bots så er vi der! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mai 2022 #61525 Del Skrevet 12. mai 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Håper kaken skal serveres mennesker? Jeg er et menneske så gjerne til meg! Poenget er at Ozo får slikke bollen med kakerøre som inneholder både sukker, sjokolade og kakao! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 12. mai 2022 #61526 Del Skrevet 12. mai 2022 SnowBells skrev (14 minutter siden): Syns du virkelig at dette er samfunnsnyttig kritikk? Jeg kaller det kaffeslabberas over en fallert influenser som nå får 1500 likes og 15 kommentarer på instagrambildene sine. De fleste debattantene med skarpe penner tok hatten sin og dro for lenge siden. Dette er vel epilogen, om du vil. Helt enig med deg, innlegget var ironisk. Tråden er blitt en sladretråd hvor det handler om å rakke ned på CBEs utseende mest mulig og det er langt mellom de gode innleggene. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61527 Del Skrevet 12. mai 2022 FruRosa skrev (2 minutter siden): Poenget er at Ozo får slikke bollen med kakerøre som inneholder både sukker, sjokolade og kakao! Jeg vet det og har svart på det. Vet hva som skjer med hunder og katter som spiser for mye sjokolade om du leser tråden. Men kaken høres god ut- for mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61528 Del Skrevet 12. mai 2022 Nudeldama skrev (Akkurat nå): Helt enig med deg, innlegget var ironisk. Tråden er blitt en sladretråd hvor det handler om å rakke ned på CBEs utseende mest mulig og det er langt mellom de gode innleggene. Ironi er en fin ting vet du 🤣🤣👍enig med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 12. mai 2022 #61529 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) 5 minutter siden, FruRosa said: Poenget er at Ozo får slikke bollen med kakerøre som inneholder både sukker, sjokolade og kakao! Nå må du huske på at LK har vokst opp med hund og vet alt om hund, og at CBE tross alt har hatt hund før Så å gi hunder sjokolade og sukker, gå på skitur med ski som har stålkanter, utsette dem for lange turer før de er utvokste og bære på en stor hund for selv å virke tynnere er heeelt innafor, ferdig snakka Om hunden evt skulle tatt skade av alt dette, er det jo uansett ikke deres feil. Da er det oppdretter eller hunden det er noe feil med, må vite. Endret 12. mai 2022 av Minnie Mus 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 12. mai 2022 #61530 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Nudeldama skrev (15 minutter siden): Helt enig med deg, innlegget var ironisk. Tråden er blitt en sladretråd hvor det handler om å rakke ned på CBEs utseende mest mulig og det er langt mellom de gode innleggene. Da leser vi mange av innleggene forskjellig. 1 av 20 går muligens på utseendet hennes og modereres vekk, mens de andre kritiserer tobarnsmorens bruk av photoshop, filter og forvridde poseringer for å se så tynn ut som mulig. Men mye kaffeslabberas og avsporinger ja ☕ Som mellom deg og meg nå. Endret 12. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mai 2022 #61531 Del Skrevet 12. mai 2022 Nudeldama skrev (21 minutter siden): Helt enig med deg, innlegget var ironisk. Tråden er blitt en sladretråd hvor det handler om å rakke ned på CBEs utseende mest mulig og det er langt mellom de gode innleggene. Det er aldeles ikke noe galt med CBEs naturlige utseende, jmf Tv2-opptredenen. Fremstillingen på egen IG, derimot, er en evig redigerings-filter-thinspo-bonanza som forhåpentligvis ikke appellerer til så mange lengre (begrunnet i 2020-regnskapet og manglende annonser på kontoen(e).) 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 12. mai 2022 #61532 Del Skrevet 12. mai 2022 Er det vanlig å bli blokkert bare fordi man liker et kritisk innlegg på IG til CBE ( det med spørsmål om pannelugg el ikke) - jeg ble blokkert idag og det eneste jeg har gjort inne på hennes IG er akkurat den "liken" der. Har aldri skrevet ett ord ellers. (Ikke likt eller ikke-likt heller). Det beste jeg kan si hvis dette er hennes blokkeringsgrunnlag er BARNSLIG. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 12. mai 2022 #61533 Del Skrevet 12. mai 2022 Ellevira skrev (23 minutter siden): Er det vanlig å bli blokkert bare fordi man liker et kritisk innlegg på IG til CBE ( det med spørsmål om pannelugg el ikke) - jeg ble blokkert idag og det eneste jeg har gjort inne på hennes IG er akkurat den "liken" der. Har aldri skrevet ett ord ellers. (Ikke likt eller ikke-likt heller). Det beste jeg kan si hvis dette er hennes blokkeringsgrunnlag er BARNSLIG. Ja, det skjedde med meg og. Likte en kritisk kommentar -poff så var jeg utestengt 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. mai 2022 #61534 Del Skrevet 12. mai 2022 Ellevira skrev (1 time siden): Er det vanlig å bli blokkert bare fordi man liker et kritisk innlegg på IG til CBE ( det med spørsmål om pannelugg el ikke) - jeg ble blokkert idag og det eneste jeg har gjort inne på hennes IG er akkurat den "liken" der. Har aldri skrevet ett ord ellers. (Ikke likt eller ikke-likt heller). Det beste jeg kan si hvis dette er hennes blokkeringsgrunnlag er BARNSLIG. Det er jo bare bra de blokkerer for da får de færre følgere og snart er denne syke selvdiggingen i sosiale medier en saga blott. Ingen gidder til slutt å se på hennes daglige joggeturer hvor hun filmer seg selv og for sikkerhets skyld må legge ut et kart over hvor hun har vært og hvor langt det var. Og dette gjøres hver dag. Jeg undres hvorfor? Hva vil hun formidle med det? At hun var på joggetur nå igjen? Både jeg og mange jeg kjenner løper tilsvarende men ingen legger det ut i sosiale medier. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 12. mai 2022 #61535 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Ellevira skrev (1 time siden): Er det vanlig å bli blokkert bare fordi man liker et kritisk innlegg på IG til CBE ( det med spørsmål om pannelugg el ikke) - jeg ble blokkert idag og det eneste jeg har gjort inne på hennes IG er akkurat den "liken" der. Har aldri skrevet ett ord ellers. (Ikke likt eller ikke-likt heller). Det beste jeg kan si hvis dette er hennes blokkeringsgrunnlag er BARNSLIG. Ble blokkert av samme grunn. Det er sånn barnehage oppførsel "du er dum!". Voks opp, CBE! Endret 12. mai 2022 av EmilieH 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61536 Del Skrevet 12. mai 2022 Skjønner da godt hvorfor de ikke vil ha mennesker som gir dem kritikk hele tiden. Av flere grunner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 12. mai 2022 #61537 Del Skrevet 12. mai 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Skjønner da godt hvorfor de ikke vil ha mennesker som gir dem kritikk hele tiden. Av flere grunner. Man da må de jammen slutte å gjøre så mye kritikkverdig og dustete, da! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 12. mai 2022 #61538 Del Skrevet 12. mai 2022 Surikatt skrev (14 minutter siden): Det er jo bare bra de blokkerer for da får de færre følgere og snart er denne syke selvdiggingen i sosiale medier en saga blott. Ingen gidder til slutt å se på hennes daglige joggeturer hvor hun filmer seg selv og for sikkerhets skyld må legge ut et kart over hvor hun har vært og hvor langt det var. Og dette gjøres hver dag. Jeg undres hvorfor? Hva vil hun formidle med det? At hun var på joggetur nå igjen? Både jeg og mange jeg kjenner løper tilsvarende men ingen legger det ut i sosiale medier. Selv da det var vanlig rundt 2010 eller noe å legge ut kart over dagens joggeløype på facebook synes jeg det var tåpelig selvskryt. Nå, som facebook-vennene mine har sluttet med det for en evighet siden, driver altså CBE med det, og det helt uten ironi! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61539 Del Skrevet 12. mai 2022 EmilieH skrev (3 minutter siden): Man da må de jammen slutte å gjøre så mye kritikkverdig og dustete, da! Eller fortsette å gjøre det i fred- ved å blokkere alle som er kritiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 12. mai 2022 #61540 Del Skrevet 12. mai 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Eller fortsette å gjøre det i fred- ved å blokkere alle som er kritiske. Da har hun snart ikke følgere igjen 👍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå