Isild Skrevet 11. mai 2022 #61421 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) Jeg tror som andre her, at de har gitt opp den ideen de en gang hadde om hva Netfit skulle bli (App med personlig veiledning innen trening og kosthold osv) Så vi kan vel konkludere med at Netfit ble med ideen. De fikk annonsører, og de filmet og tok haugevis med bilder til noe som skulle komme - men som aldri kom. Dermed er det mildt sagt tvilsomt at "Netfit" svarer på spørsmål om nettopp trening og kosthold også syns jeg. De får være ærlige og henvise til "coach Eriksen" sin konto. Caroline "reklamerer" fortsatt for Netfit av uviss grunn (for å tiltrekke seg annonsører innen treningsklær osv?) Endret 11. mai 2022 av Isild 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. mai 2022 #61422 Del Skrevet 11. mai 2022 Cissacissa skrev (På 9.5.2022 den 22.12): Hvem. Hvem. Hvem legger ut slike bilder??? Og smiler fornøyd til kameraet Scenarioet jeg ser for meg er at CBE ser seg selv i speilet og oppdager med ærefrykt fylden rumpa får når den presses opp slik. "Wow se på den! Hvis jeg så vrir på overkroppen så livet ser smalere ut får jeg presis den unaturlige Vi Menn-karikatur-lignende kroppen jeg sååå attrår😍 men aldri ellers klarer uten masse filter. Dette må jeg knipse og legge ut så jeg får noen 🔥🍑🍆fra den nye kjerne-målgruppen min. Eller kanskje et "heldige speil" fra tante? #hardarbeidsdaggårmotslutten #lifegoal" 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. mai 2022 #61423 Del Skrevet 11. mai 2022 Hunter7 skrev (2 timer siden): Stemmer. Og PT-kurset var vel også til alt overmål sponset, om jeg ikke husker aldeles feil. Stemmer. Vedder en god porsjon av mine relevante studiepoeng på at interessen for PT-kurset forsvant i samme sekundet avtalen med annonsøren løp ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. mai 2022 #61424 Del Skrevet 11. mai 2022 MacBeth skrev (4 timer siden): NetFit – Caroline Berg Eriksen JANUAR 15, 2019 "Endelig kan jeg fortelle dere hva jeg har jobbet med i halvannet år, for nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen til vi går live! Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. " 😂 de begynte å ..tenke.. i 2017, i 2019 var de «nesten i mål», tror de har mista retningssansen, nå i 2022 tror jeg de må skaffe seg kart og kompass. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 11. mai 2022 #61425 Del Skrevet 11. mai 2022 I dag deler hun på story hvilken skole hennes eldste og snart yngste går på. Stakkars barn hennes som får null privatliv. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 11. mai 2022 #61426 Del Skrevet 11. mai 2022 Ikke for å blande andre influencere inn i denne tråden, men hun burde lest det Liva Ingebrigtsen skiver om hvorfor hun ikke deler noe av barna i sine kanaler. 31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 11. mai 2022 #61427 Del Skrevet 11. mai 2022 MacBeth skrev (5 timer siden): NetFit – Caroline Berg Eriksen JANUAR 15, 2019 "Endelig kan jeg fortelle dere hva jeg har jobbet med i halvannet år, for nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen til vi går live! Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. " Lang vei til mål ser jeg.. eller har de gått seg vill? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 11. mai 2022 Populært innlegg #61428 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) 30 minutter siden, Jordbærkake34532 said: I dag deler hun på story hvilken skole hennes eldste og snart yngste går på. Stakkars barn hennes som får null privatliv. Hun har jo fått sååå mange spørsmål må vite, så da må hun jo ta et felles svar til alle. Nei CBE, du må så absolutt ikke ta et felles svar til ALLE vilt fremmede mennesker på internett som vil vite noe om skolen til barna! Dette er så drøyt det, at jeg blir uvel. Ingen fremmede mennesker trenger å vite noe som helst om barna, det er sånne ting man deler med familie og venner. Endret 11. mai 2022 av Minnie Mus 48 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. mai 2022 #61429 Del Skrevet 11. mai 2022 123Frustrert skrev (5 timer siden): Og det lille som ligger ute er fot de som ønsker minimalt med kroppsfett og ensformig trening. Treningen og treningsgleden de viser har ingenting med «absolutt alle» å gjøre. Heller ikke noe med overskudd. null inspirasjon, null veiledning og null motivasjon slik jeg opplever det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. mai 2022 #61430 Del Skrevet 11. mai 2022 Isild skrev (3 timer siden): Jeg tror som andre her, at de har gitt opp den ideen de en gang hadde om hva Netfit skulle bli (App med personlig veiledning innen trening og kosthold osv) Så vi kan vel konkludere med at Netfit ble med ideen. De fikk annonsører, og de filmet og tok haugevis med bilder til noe som skulle komme - men som aldri kom. Dermed er det mildt sagt tvilsomt at "Netfit" svarer på spørsmål om nettopp trening og kosthold også syns jeg. De får være ærlige og henvise til "coach Eriksen" sin konto. Caroline "reklamerer" fortsatt for Netfit av uviss grunn (for å tiltrekke seg annonsører innen treningsklær osv?) Antagelig det ja - ser ut som hun brenner for å trene andre og er proff i dette (noe de absolutt ikke er) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. mai 2022 #61431 Del Skrevet 11. mai 2022 Jordbærkake34532 skrev (37 minutter siden): I dag deler hun på story hvilken skole hennes eldste og snart yngste går på. Stakkars barn hennes som får null privatliv. Bare en liten tanke: fordi du skrev dette ble jeg nysgjerrig- og der var det en til som vet det. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. mai 2022 Populært innlegg #61432 Del Skrevet 11. mai 2022 Klink skrev (21 minutter siden): Bare en liten tanke: fordi du skrev dette ble jeg nysgjerrig- og der var det en til som vet det. Folk får styre egen nysgjerrighet om de mener den fører til negative konsekvenser. 52 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. mai 2022 #61433 Del Skrevet 11. mai 2022 De er tydeligvis opptatt av at barna får en god skolegang. Vel og bra, men det er likevel foreldrene som er barnas viktigste lærere og forbilder. Klart at barna kan gjøre det bra akademisk selv om foreldrene kan vise til sånn ca null vekttall og knapt halvveis fullførte kurs (!), men arbeidsmoralen eller gjennomføringskraften de legger for dagen er ikke direkte egnet til inspirasjon. 🫣 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 11. mai 2022 #61434 Del Skrevet 11. mai 2022 godt å få sagt skolen slik at alle får sett hva de betaler i månedlige skolepenger for at barna skal bli gode i engelsk.. Tenk så kjipt å få gå på skole med ungene i gata a, det er jo bare så teit liksom... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 11. mai 2022 #61435 Del Skrevet 11. mai 2022 Ligger å vrir seg på gulvet og trekker inn magen så den nesten er bak i ryggen på Instagramstory. Kjenner ingen som holder på sånn i hennes alder. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. mai 2022 #61436 Del Skrevet 11. mai 2022 Nå skjønner jeg hvorfor det var tøft med hjemmeskole under pandemien. Er jo en hel del vanskeligere når man holder på med «et høyere nivå enn den norske læreplanen». Ikke rart det var vanskelig å finne tid til blogg og Netfit samtidig da si. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 11. mai 2022 #61437 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) mariie skrev (1 time siden): godt å få sagt skolen slik at alle får sett hva de betaler i månedlige skolepenger for at barna skal bli gode i engelsk.. Tenk så kjipt å få gå på skole med ungene i gata a, det er jo bare så teit liksom... CIS koster 3000 kr per måned, det vil si mindre enn hva det koster for SFO eller bhg. Og nærskolen til CBE og LKE har vel ikke akkurat gode skussmål, skjønner at de velger seg vekk derfra. Endret 11. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 11. mai 2022 #61438 Del Skrevet 11. mai 2022 Zenhouse skrev (26 minutter siden): Nå skjønner jeg hvorfor det var tøft med hjemmeskole under pandemien. Er jo en hel del vanskeligere når man holder på med «et høyere nivå enn den norske læreplanen». Ikke rart det var vanskelig å finne tid til blogg og Netfit samtidig da si. Ja CBE forklarte at hun eller LKE var 100 % fastlåst med pensumet til førsteklassingen fra kl 08-14 hver dag under nedstengingen 😳 Så her regner jeg med at foreldrene har falt av lasset forlengst hva angår å kunne hjelpe til med lekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 11. mai 2022 #61439 Del Skrevet 11. mai 2022 snute skrev (3 timer siden): Ikke for å blande andre influencere inn i denne tråden, men hun burde lest det Liva Ingebrigtsen skiver om hvorfor hun ikke deler noe av barna i sine kanaler. Liva deler kanskje lite film og bilder (føler å huske at hun delte mer før?), men hun utleverer de voldsomt. Det er mye klaging over at barna krangler, at de ikke vil legge seg osv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 11. mai 2022 #61440 Del Skrevet 11. mai 2022 Sammy! skrev (5 minutter siden): Liva deler kanskje lite film og bilder (føler å huske at hun delte mer før?), men hun utleverer de voldsomt. Det er mye klaging over at barna krangler, at de ikke vil legge seg osv. Det kan godt hende, jeg følger ikke så mye med på henne, men så tilfeldigvis story i dag.Hun angret på at hun delte mer før. Og når du sier det, så skrev hun noe om mye gråting i går, det syns jeg heller ikke noe om. Barna bør holdes helt utenfor!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå