Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isild skrev (På 9.4.2022 den 23.36):

Den salgsannonsen er en fest! Må nesten linke til parodien av den også

Beste jeg har sett på lenge 😂😂😂 De tar henne SÅ på kornet! Hun mååå da synes dette er flaut??

tullerikke skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig er hun på shopping i magetopp. Må jo dokumenteres

En mor og voksen dame midt i 30-åra på kjøpesenter i magetopp… Bare fjortisene som går slik her i byen…

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Gjest Porstarmax
Skrevet
retrospilljenten skrev (23 timer siden):

influenser som sviner til søppel fylingene enda mere. norge trenger mere miljø influensere. som inspirerer folk til å bruke gammelt. men det er væl ikke vært en krone, i reklame penger å fikse en gammel tv. lol

Godt forslag, Det å vekke folk som søler til naturen , trenger å bli oppmuntret til å holde naturen ren.

så hvorfor ikke starte opp som influnser  retrospilljente😊

Skrevet
Heartland skrev (27 minutter siden):

Beste jeg har sett på lenge 😂😂😂 De tar henne SÅ på kornet! Hun mååå da synes dette er flaut??

En mor og voksen dame midt i 30-åra på kjøpesenter i magetopp… Bare fjortisene som går slik her i byen…

Har i grunnen ikke sett noen fjortiser med det, heller. CBE.no får gå i det hun vil, jeg må jo innrømme at det er litt lattervekkende å bevitne. 

• Liker 14
Gjest Porstarmax
Skrevet
Porstarmax skrev (4 minutter siden):

Godt forslag, Det å vekke folk som søler til naturen , trenger å bli oppmuntret til å holde naturen ren.

så hvorfor ikke starte opp som influnser  retrospilljente😊

Jeg har lurt på å starte opp som influenser ,tjener mere på det en porvideoer🤔

Skrevet

Hun kan da ikke gå sånn på kjøpesenteret.. Og nei, det handler ikke om slutshaming. Det er harry og upassende.

• Liker 19
Skrevet (endret)
Mango1234 skrev (På 8.4.2022 den 22.25):

Var det hennes bunad som skulle syes ut eller ett av barnas? Kan hun være gravid tenkte jeg på?

Hun har sydd ut bunaden sin. Så vidt jeg husker var det vel etter en influensa hun hadde i 2018… 

Forøvring har hun ikke endret form eller fasong siden hun var 16 i følge henne selv.

Endret av MorUgle
Skrivefeil
  • Liker 15
Skrevet

Bra hun fant et speil så hun fikk foreviget dette, da ...

Screenshot_20220411-220856_Instagram.jpg

• Liker 33
Skrevet
Porstarmax skrev (13 minutter siden):

Sporty kledd der da👍😀

Ja det er jo en økt i seg selv å gå rundt i treningstøy på kjøpesenter og trene bisepsene med poser og mobil.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Har i grunnen ikke sett noen fjortiser med det, heller. CBE.no får gå i det hun vil, jeg må jo innrømme at det er litt lattervekkende å bevitne. 

Har observert to ungjenter med bar mage siste halvåret. To. Det har nok mest med utetemperaturen å gjøre å ikke se bare mager, dernest med alder. Selv ikke naboenes døtre flyr rundt i crop tops, og jeg har søren ikke sett mødrene deres i crop tops heller noen gang.

• Liker 27
Gjest Porstarmax
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Har observert to ungjenter med bar mage siste halvåret. To. Det har nok mest med utetemperaturen å gjøre å ikke se bare mager, dernest med alder. Selv ikke naboenes døtre flyr rundt i crop tops, og jeg har søren ikke sett mødrene deres i crop tops heller noen 

Skrevet
Heartland skrev (2 timer siden):

Sånne kommentarer er bare SÅ bygdedyr og ellers alt mulig som jeg forakter med små miljøer.

Hvorfor heller ikke komme med saklige kommentarer, og, som ikke minst, forholder seg til hva tråden handler om?

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser at hun ofte dekker ansiktet med mobilen på den måten som på bildet over. Er det et influensertriks jeg går glipp av her?

• Liker 10
Gjest Porstarmax
Skrevet

Tråden handler om Carolinebergeriksen 

ja ikke så mange mammaer på 30 går rundt viser mave, he he

Skrevet
Jolanda skrev (1 time siden):

Hun kan da ikke gå sånn på kjøpesenteret.. Og nei, det handler ikke om slutshaming. Det er harry og upassende.

Me er du der hun går med treningstøy og jakke over.. Om det er d bilde som ligger over her så skjønner jeg ikke hva som er galt i det? Er det da folk som går slik på ett senter

• Liker 10
Skrevet
Lafamiglia skrev (10 minutter siden):

Sånne kommentarer er bare SÅ bygdedyr og ellers alt mulig som jeg forakter med små miljøer.

Hvorfor heller ikke komme med saklige kommentarer, og, som ikke minst, forholder seg til hva tråden handler om?

Må si meg enig. Nå har folk klagd på at hun ille har jakke på når hun henter i barnehage. Og når jakka er på så er det også feil

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Porstarmax
Skrevet
Porstarmax skrev (3 minutter siden):

Tråden handler om Carolinebergeriksen 

ja ikke så mange mammaer på 30 går rundt viser mave, he he

He he hadde jeg gått med maven utpå tema, hadde nok kassadama dette av stolen av bare latter😂😂😂

Skrevet

{

Porstarmax skrev (1 minutt siden):

He he hadde jeg gått med maven utpå tema, hadde nok kassadama dette av stolen av bare latter😂😂😂

Utpå tema? Sitter selv i kassa på super'n å jeg hadde ikke reagert om det kom ei dame på CBE sin alder i mavetopp og treningsthigts.... Jeg tenker at folk må kle seg som de vil

• Liker 9
Skrevet

Synes hun ser sporty og kul ut på det bilde Over her, ingenting harry med det, jeg bruker gjerne sånne topper og jeg er 30 og har to barn. Aldri tenkt på at jeg er for gammel til det ? Eller harry 😅

• Liker 13
Skrevet

Bildet er fullt av filtre. Det er passe bra manipulert. Når man er 35 år og står i butikken og tar selfier i et speil, da er du ikke helt god. 

• Liker 40
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...