Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cissacissa skrev (2 timer siden):

Redigert som i redigert ansiktsstruktur? På et stillbilde fra langt hold av trening? 

Filter.

• Liker 10
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Filter.

Filteret på Instagram faller av i full sideprofil. Hilsen Vanessa 🤫

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Helt utrolig at denne tråden har 15.000.000 visninger og at fruen er SÅ interessant. Men ja, jeg ga jo et klikk her jeg også nå da 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (27 minutter siden):

Helt utrolig at denne tråden har 15.000.000 visninger og at fruen er SÅ interessant. Men ja, jeg ga jo et klikk her jeg også nå da 🙈

Ja, det er faktisk helt utrolig. Leser at CBE er så utdatert hele tiden her inne. Omtrent daglig skrives det om her inne.  At hun er kjedelig og aldri bidrar med noe nyskapende. Og det er jo sant.  Likevel klarer hun altså å opprettholde engasjementet her inne hver eneste dag når alle synes hun er så kjedelig. Fascinerende. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg synes debatten har blitt som innholdet hennes i some. Repetetiv, kroppsfokusert og uinteressant. 
og @Hut - mulig hun engasjerer. Men det er ikke lenger noe hun betales millioner for. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 36
  • Nyttig 5
Skrevet
Laia skrev (På 7.4.2022 den 17.47):

I dag er det iskaffeoppskrift til «nye følgere». Har hun egentlig mange nye følgere?

Telling av followers  på socialblade.com viser i all overvekt røde tall hver eneste dag (jeg vet dog ikke om det er differansen mellom avfulgte-nye som oppgis der da…)

Det er uansett minus tall 

Carolinebergeriksenno er et eneste stort gjesp der alt går på repeat og den glansede, falske perfeksjonen er like inspirerende som fargenyansen greige.

Frontfiguren ser ikke engang ut som seg selv i virkeligheten, så de to heltidsansatte i firmaet Treasures AS og Netfit AS skal være glade for å ha lykkes med å få frontobjektet for annonsesalget til å se ut som et vandrende varemerke, like populært som Pond's cold cream.

Det er vel omtrent det eneste de har lykkes med over årene.

• Liker 33
Gjest Mango1234
Skrevet

Var det hennes bunad som skulle syes ut eller ett av barnas? Kan hun være gravid tenkte jeg på?

Skrevet
Mango1234 skrev (1 minutt siden):

Var det hennes bunad som skulle syes ut eller ett av barnas? Kan hun være gravid tenkte jeg på?

Nei. 

• Liker 17
Skrevet
Hut skrev (7 timer siden):

Ja, det er faktisk helt utrolig. Leser at CBE er så utdatert hele tiden her inne. Omtrent daglig skrives det om her inne.  At hun er kjedelig og aldri bidrar med noe nyskapende. Og det er jo sant.  Likevel klarer hun altså å opprettholde engasjementet her inne hver eneste dag når alle synes hun er så kjedelig. Fascinerende. 

For min del handler det om at jeg er så fantastisk fascinert over at hun har kastet bort de mulighetene hun hadde ved å være så stor som hun var en stund. Hun kunne jo vært Norges Bianca Ingrosso, Blondinbella eller lignende (multimillion bedrifter), men har virkelig ikke utnyttet muligheten. Blir litt som en bilulykke, man bare må se hva som skjer. Har liksom innerst inne et lite håp om at hun «tar til vettet» og endrer kurs, men….

• Liker 28
Skrevet
Mango1234 skrev (25 minutter siden):

Barnas bunader er sydd sånn som de fleste barnebunader er; de er sydd med ekstra stoff i lengde og bredde sånn at de kan syes ut i takt med at barna vokser. Barnebunader kjøpt på husfliden er dyre, derfor gjøres det sånn. Kjøper man rimeligere festdrakt på sparkjøp så er det mere naturlig å kjøpe ny når barnet vokser ut av den gamle. 

CBE har også vært tydelig på at de sier seg fornøyd med to barn

• Liker 13
Skrevet
skruf skrev (12 minutter siden):

Barnas bunader er sydd sånn som de fleste barnebunader er; de er sydd med ekstra stoff i lengde og bredde sånn at de kan syes ut i takt med at barna vokser. Barnebunader kjøpt på husfliden er dyre, derfor gjøres det sånn. Kjøper man rimeligere festdrakt på sparkjøp så er det mere naturlig å kjøpe ny når barnet vokser ut av den gamle. 

CBE har også vært tydelig på at de sier seg fornøyd med to barn

Avsporing: det har også voksenbunader, ekstra stoff i sidene. .men ja dette var en barnebunad:)

• Liker 8
Skrevet
Mango1234 skrev (8 timer siden):

Fruen er tynnere en noen sinne og viser det daglig på bilder. Du spekulerer på om hun er gravid 😂. Spot on! Dessuten så hadde hun så lite mage i sine svangerskap at hun antakeligvis kunne bruke bunaden hele veien. 

• Liker 13
Skrevet

Diskusjonene rundt influenceren gjenspeiler etterhvert kvaliteten influenceren leverer. Overdrevent fokus på å vise kropp genererer overdrevent fokus på å diskutere kroppen som vises. 

Også kan man jo spørre seg hva som er mest bortkastet tid; fortsette å debattere CBE.no her i tråden, eller fortsette å "le av" de som fortsetter å debattere her i tråden. 

Jeg syns det siste virker mest trist. 

• Liker 34
Skrevet
2 hours ago, Yonah said:

Hun er ikke tynnere en noensinne. Hun ser helt normal slank ut på bilder andre har tatt av henne (som løpet og den sangkonkurransen Norges Nye Megahit). Det er kun hennes egne bilder  der hun har full kontroll over vinkler, posering,lys og photoshop at hun plutselig har fått innhult mage og armer større en sine egne lår som hun på mystisk vis ikke har hatt tidligere.

Personaen/figuren som blir frontet på Treasures blogg og instagram til "inspirasjon" og reklameformål framstår som tynnere enn noen sinne. Har ingenting  med privatpersonen Caroline Berg Eriksen å gjøre.
"Inspirasjonen" og påvirkningen Treasures driver med er dog forkastelig.

• Liker 29
Skrevet

Capture: "Beach life everyday please!" Med tre nærbilder av fruens kropp. Hva gir dere meg?🤦‍♀️ Er det nå virkelig strandliv som var capture her? Hva med et bilde av bikini, og andre av strand, palmer,sandaler,bølger, sol, strandstoler, solkrem,skjell,solbriller,strandkjole, solhatt?!

Det er lørdag før påske, hva med litt påskesyssel man kan gjøre med barna (trenger ikke eksponere dem), tilogmed med pakking til påskefjellet kunne vært mer interessant, det er sikkert noen som lurer på hva hun pakker med seg (sarkasme der altså), hva med oppskrift på påskemiddag ala vegetar?

Dette er bare det jeg kom på umiddelbart, hadde jeg vært influenser med 12 år på baken burde jeg vært enda mer kreativ. Jeg sitter med følelsen av at hun følte vel egentlig bare for å diskré legge ut noen bilder av kroppen sin uten klær, og hvorfor ikke skylde på savnet av ferie rett før påskeferie.. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Etter en liten titt på Bloggerne på TV2, fikk jeg litt innsikt i en influensers hode, ikke direkte sitert men noe i retning av at man må gjøre hverdagen sin interessant, og er ikke den interessant må man late som ved å finne et fint bilde og et capture som fenger, som gjør at følgere får lyst å se på bildet og like. Hva skjedde her nå nettopp? "Jeg må få opp engasjement raten min litt, jeg legger ut bilder av kroppen min, da får jeg likes og føler meg bedre, LK?! Har vi noen redigerte bilder av meg i bikini fra Granka turen??".

#orkerikke

• Liker 49
Skrevet

Scrollemat. Jeg liker det ordet. Fir på Instagram florerer det av scrollemat. Bilder som fenger så lite at de scrolles over. Uinspirerende bilder. Bilder av enda en selfie, enda en kropp, enda en utsikt. Vi drukner i slike temaer og stopper som oftest ikke, bare fortsetter å scrolle. Kropp, kropp, kropp, selfie, utsikt, meme, selfie med utsikt, selfie med mere, kropp, kropp kropp med utsikt, og enda mer selfie. Gi meg noe å feste blikket på da, for søren. Et eller annet særpreg som får bildet til å skille seg såpass ut fra havet av identiske kropper, poseringer og selfier, at jeg stopper opp et lite sekund og tenker: "Det var fint".

Jeg må nesten berømme hvordan veteranen bak norske påvirkere så ettertrykkelig og egenhendig har redusert og befestet det en gang så kjente varemerket sitt til scrollemat uten særpreg.

• Liker 41
Skrevet

Drittlei pupper, rumper, trutmunner og alt på display! Lei bloggere med sitt nakenbehov.

• Liker 35
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...