Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Porstarmax
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 time siden):

Vedkommende mener sikkert at man kan "chate med Rampenissen entdøgn" 😂 Men seriøst, jeg skjønner ingenting av hva denne personen skriver, så ikke godt å si hva han/hun mener......

carolinebergeriksen

Gjest Porstarmax
Skrevet
Pearl2.0 skrev (4 timer siden):

Noen sider tilbake ligger det bilder😊 men jeg synes hun ser lik ut på stillbildene som på filmene tatt av LKE, slank, flott og normal løpedame👍 stillbilder av løpende kropp har en tendens til å se litt "trykte" ut om man tar dem idet man lander på ett bein.

Ta bilede av meg når tryne når bakken😂😂 Blir mer dramatisk da.

Skrevet
Porstarmax skrev (40 minutter siden):

Hvor skal man chatte med henne?

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, gjestvest said:

Vi vet ingenting om denne personen. Om vedkommende har skrivevansker, ikke har norsk som første språk, er et barn etc. Slik at å le av vedkommende er ihvertfall ikke noe jeg ville ha gjort. 

Hvis du leser det vedkommende skriver, så er det tydeligvis en av de som prøver å forsvare CBE og prøver å komme med noen uforståelige provokasjoner som en del andre ihuga fans og forsvarere her. En av de som prøver hardt å provosere sånn at tråden blir stengt ved å late som han/hun er en iherdig beundrer..... Om vedkommende har skrivevansker, er av utenlandsk opprinnelse eller er kommet et stk nedi vinflaks vites dog ikke. Uansett greit å skrive på en måte som blir forstått.

• Liker 25
Skrevet
Irja skrev (20 timer siden):

Ble glad av å se bilder og videosnutter fra løpet i dag. Hun så glad og livlig ut :) Super tid! Bra jobba

Hvor finner man videoer og bilder?

Skrevet

Hvorfor forer dere dette røret på de siste sidene? JFC.

• Liker 42
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hereforthecomments skrev (2 timer siden):

Hvor finner man videoer og bilder?

Carolines story på Instagram. Det er borte nå.

Skrevet

Ang det som ble skrevet tidligere om at rapportering kan bli sett på som spam og dermed utestengelse så lagde jeg en tråd der jeg spurte om det virkelig var tilfelle under Ris&Ros og fikk avkreftet at vanlig rapportering fører ikke til utestengelse.

Så da er det bare å rapportere i vei de som avsporer, spekulerer og legger opp til brukerdebatt og brukerangrep :) 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Gjest Blinkie
Skrevet

Jeg nekter å tro at det er sååå mange som spør og lurer på forskjellige ting som skjer i livet til paret fra Særp. 

Gjest Porstarmax
Skrevet
skruf skrev (46 minutter siden):

Ang det som ble skrevet tidligere om at rapportering kan bli sett på som spam og dermed utestengelse så lagde jeg en tråd der jeg spurte om det virkelig var tilfelle under Ris&Ros og fikk avkreftet at vanlig rapportering fører ikke til utestengelse.

Så da er det bare å rapportere i vei de som avsporer, spekulerer og legger opp til brukerdebatt og brukerangrep :) 

Å legge opp til en debat uten persofofølgelse, gir jo siden mere spennende og flere forsellige meninger

Skrevet
Blinkie skrev (3 minutter siden):

Jeg nekter å tro at det er sååå mange som spør og lurer på forskjellige ting som skjer i livet til paret fra Særp. 

Hvorfor nekter du å tro på det? Hun har veldig mange følgerer og bare et fåtall av de er på KG. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Blinkie skrev (16 minutter siden):

Regner med at du tenker på dagens spørsmålsrunde?😊

Det er i alle fall veldig rart at oppfølgingsspørsmålet «hvor spiser dere da? Siden dere ikke bruker spisebordet» havnet rett etter informasjonen/posten om at de ikke satt og spiste ved spisebordet.  Var det en ivrig følger som satt og ventet på spørsmålsrunden, for å stille spørsmål underveis (som i tillegg ble prioritert besvart rett etter en nylig lagt ut post?).

• Liker 42
  • Nyttig 2
Skrevet

Og hvem spør om hvordan de får til leggeti? Hvor blåst er du når du faktisk lurer på hvordan folk klarer å legge seg før klokka 22 om kvelden? 

• Liker 48
Gjest Vridde Masker
Skrevet

Jeg er nok i overkant hysterisk, men jeg hadde aldri spist denne hjemmelaga marsipanen. En ting er håndhygiene, en annen ting er lange negler.

Skrevet

Tror heller jeg kjøper meg ordentlig marsipan med sukker enn å lage «sunnere» varianter med sukrinmelis. Er jo en kjent sak at kunstig søtning ikke er mye bedre enn ordentlig sukker. 

• Liker 25
Skrevet
Breakeven skrev (47 minutter siden):

Tror heller jeg kjøper meg ordentlig marsipan med sukker enn å lage «sunnere» varianter med sukrinmelis. Er jo en kjent sak at kunstig søtning ikke er mye bedre enn ordentlig sukker. 

Sukrin er ikke kunstig søtning.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Minnie Mus skrev (21 timer siden):

Hvis du leser det vedkommende skriver, så er det tydeligvis en av de som prøver å forsvare CBE og prøver å komme med noen uforståelige provokasjoner som en del andre ihuga fans og forsvarere her. En av de som prøver hardt å provosere sånn at tråden blir stengt ved å late som han/hun er en iherdig beundrer..... Om vedkommende har skrivevansker, er av utenlandsk opprinnelse eller er kommet et stk nedi vinflaks vites dog ikke. Uansett greit å skrive på en måte som blir forstått.

Denne ga ingen mening. 
Og hvorfor skal man bli provosert fordi noen kommer inn som tilsynelatende er annerledes. Det spiller ingen rolle hvilken intensjon vedkommende skulle ha. Jeg ville ønsket en CBE fan/debattant velkommen som den utfordringen den byr på. Hva er hensikten med tråden uten utfordring. Det skal, og bør være plass til alle type debattanter, uansett hvor man skulle befinne seg, og på en hvilken som helst plattform. Om vedkommende har skrivevansker, ikke skriver perfekt, skriver uforståelig, eller plettfri, er en akademiker, ønsker jeg vedkommende hjertelig velkommen. 

Om tråder blir stengt ville jeg tatt et endelig oppgjør med ledelsen om det. Det gir ingen mening å stenge tråd etter tråd. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
gjestvest skrev (47 minutter siden):

Jeg ville ønsket en CBE fan/debattant velkommen som den utfordringen den byr på. Hva er hensikten med tråden uten utfordring. . 

Her er du inne på noe viktig (skjønt det er forskjell på innlegg hvor man er uenig, og innlegg som ikke gir noen mening), men dessverre tror jeg ikke alle er enig med deg. Hver gang noen skriver om CBE at hun f. eks ser bra ut, blir de beskyldt for å være Lars Kristian. Jeg har skrevet flere kritiske innlegg, særlig om eksponering av barn, og jeg synes redigeringen, poseringen og filterbruken er dypt uetisk. Men jeg har også tatt henne i forsvar av og til utelukkende fordi kritikken har vært FOR massiv og urettferdig (at man gjør mye galt, betyr ikke at alt man gjør er kritikkverdig). Da ble jeg av en bruker beskyldt for å leke "forumpoliti" og forsvare CBE. Det virker som det er liten takhøyde for å være kritisk, men litt nyansert, og enda mindre for å være fan. Man må jo tåle at fans engasjerer seg her. ( Noen skriver at hun ser bra ut, og blir straks beskyldt for å være LKE. Det gjør hun vel, med og uten filter, det kan flere enn mannen hennes mene. Man kan se bra ut og ha elendige verdier.) Dette er et diskusjonsforum, så det ødelegger for debatten om man skal skyte ned folk som er mer positive/ nyanserte, snarere enn å argumentere saklig mot.  

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Har man kun behov for å skrive om hvor bra CBE ser ut finnes det mer egnede plasser, feks i kommentarfeltet hennes på IG eller blogg. Jeg har selv skrevet at hun uredigert ser flott ut, er vakker nok som hun er ol, men gjerne i sammenheng med at redigering og filterbruk er temaet. 
Henviser ellers til HI:

«Caroline Berg Eriksen kaller seg influencer, og bruker bloggen sin, instagramkontoen og snapchat som plattformer til å selge annonser.

Denne virksomheten har vært gjenstand for kritikk, som er oppsummert her, med tilhørende dokumentasjon.

Det dreier seg i hovedtrekk om skjult reklame og brudd på markedsføringsloven, bruk av barn i sosiale media, kroppsfokus, perfeksjonisme og overforbruk.

For ordens skyld: Carolinebergeriksen.no, med tilhørende IG og snapchat, drives av Treasures AS. Treasures AS drives av en person som heter Caroline Berg Eriksen, sammen med hennes ektefelle, som heter Lars Kristian Eriksen. Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt.

Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold.»

Endret av Kollontaj
  • Liker 30
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...