Kleenex Skrevet 4. april 2022 #60241 Skrevet 4. april 2022 gjestvest skrev (18 timer siden): Er dette henne? Hvorfor er hun blitt så kort? På forrige bilde er hun også veldig kort. Og hun er vist bakfra. Posering posering posering.... 3
Kleenex Skrevet 4. april 2022 #60242 Skrevet 4. april 2022 Villroses hage skrev (55 minutter siden): Nå tror jeg kanskje muligens jeg skjønner hva du sikter til, og at vi misforstår hverandre. I mitt innlegg siterer jeg jo ikke noe bestemt innlegg. Så da skjønner jeg ikke hvilket innlegg du mener jeg må lese på nytt. Jeg sikter til de noe sleivete, og etter mitt syn unødvendige kommentarene som går på høyde, bredde, og størrelse og utseende på diverse kroppsdeler, særlig når bloggeieren ikke poserer eller reklamerer. Når modellen poserer, er det greit å diskutere hva bloggeieren vil oppnå med dette, men kanskje unngå gå i detalj med kroppsdelkommentarer da også. Dette skjer når bloggeier og privatperson ikke skilles. 5
hvalstad45 Skrevet 4. april 2022 #60243 Skrevet 4. april 2022 Merkelig hvordan CBE ser tynnrere ut på filmen LK har tatt av henne mens hun løper, enn det hun ser ut på bildene de andre har tatt. Hvordan får de til det? 32 3
Villroses hage Skrevet 4. april 2022 #60244 Skrevet 4. april 2022 47 minutter siden, Kleenex said: Dette skjer når bloggeier og privatperson ikke skilles. Ja, det er en hårfin grense og en vanskelig balansegang, også i debatten om rosabloggerne. Derfor er det viktig å tenke nøye gjennom hva man vil oppnå, og hva man tilfører debatten, før man kommenterer noe "kroppslig". Debatten er viktig, blant annet for bevisstgjøring rundt påvirkervirksomhet og generelt kroppspress i samfunnet. Derfor ekstra viktig å være bevisst på hvordan og hvorfor vi omtaler andres kropper, eller kanskje velger å avstå. Spesielt vanskelig kanskje, fordi denne bloggeren fokuserer så mye på å fremstille en "perfekt" kropp. Lett da å falle for fristelsen og påpeke "Nei, DU ser da ikke så perfekt ut, se bare på dette bildet jeg fant her". Da visker VI ut skillet mellom bloggeier og privatperson. Siden det ikke er ønskelig (regner jeg med), så får vi heller prøve å ta "ballen i stedet for mannen", eller bloggeieren i dette tilfellet, og påvirkningskraften i eksempelvis thinspo. 7
loffen Skrevet 4. april 2022 #60245 Skrevet 4. april 2022 hvalstad45 skrev (49 minutter siden): Merkelig hvordan CBE ser tynnrere ut på filmen LK har tatt av henne mens hun løper, enn det hun ser ut på bildene de andre har tatt. Hvordan får de til det? Hvor ser du bilder andre har tatt? 1
Gjest Porstarmax Skrevet 4. april 2022 #60246 Skrevet 4. april 2022 Ultiva skrev (4 timer siden): Nei LKE har jo uttalt at lår som møtes er maskulint. Det er jo rett og slett merkelig hvordan CBE konsekvent er en drøy klesstørrelse større i virkeligheten enn i sine egne kanaler. Jeg blir dypt provosert når poserings-, vidvinkel- og filterjukset i hennes egne kanaler avsløres hver gang vi ser henne i virkeligheten. CBE er ei slank og flott dame uansett, og det er dypt forstyrrende og svært usunt med pro-ana-innholdet hun fronter på Instagram. Vi snakker tross alt om en profesjonell påvirker og voksen dame som selv oppfostrer to jenter! Det er mange usaklige og unødvendige kommentarer her inne. Det er heller ikke nødvendig for enkeltbrukere å spamme ned tråden med 20 kommentarer på ett døgn. Det er det svært sjeldent bruk for. Kjernen for "kropps"kritikken av CBE ligger som regel i at det tobarnsmoren fremviser i egen kanal er kroppsfiksert løgn og pro-ana. Et samlet fagmiljø er klinkende klare på at pro-ana, forskjønnende filterbruk og forvridde poseringer for å fremstå tynnere enn hva man er, fremmer en svært skadelig og negativ påvirkning av jenters og kvinners selvbilde og selvtillit. Noen her inne er imidlertid langt bedre på å holde seg saklige enn andre. Men når man har lest at moderator anser hyppig rapportering som spam og mulig grunn til utestengelse, så er det også sjeldent at man rapporterer det usaklige (pga fare for utestenging av en selv). Sant det
Gjest Porstarmax Skrevet 4. april 2022 #60247 Skrevet 4. april 2022 Ultiva skrev (4 timer siden): Nei LKE har jo uttalt at lår som møtes er maskulint. Det er jo rett og slett merkelig hvordan CBE konsekvent er en drøy klesstørrelse større i virkeligheten enn i sine egne kanaler. Jeg blir dypt provosert når poserings-, vidvinkel- og filterjukset i hennes egne kanaler avsløres hver gang vi ser henne i virkeligheten. CBE er ei slank og flott dame uansett, og det er dypt forstyrrende og svært usunt med pro-ana-innholdet hun fronter på Instagram. Vi snakker tross alt om en profesjonell påvirker og voksen dame som selv oppfostrer to jenter! Det er mange usaklige og unødvendige kommentarer her inne. Det er heller ikke nødvendig for enkeltbrukere å spamme ned tråden med 20 kommentarer på ett døgn. Det er det svært sjeldent bruk for. Kjernen for "kropps"kritikken av CBE ligger som regel i at det tobarnsmoren fremviser i egen kanal er kroppsfiksert løgn og pro-ana. Et samlet fagmiljø er klinkende klare på at pro-ana, forskjønnende filterbruk og forvridde poseringer for å fremstå tynnere enn hva man er, fremmer en svært skadelig og negativ påvirkning av jenters og kvinners selvbilde og selvtillit. Noen her inne er imidlertid langt bedre på å holde seg saklige enn andre. Men når man har lest at moderator anser hyppig rapportering som spam og mulig grunn til utestengelse, så er det også sjeldent at man rapporterer det usaklige (pga fare for utestenging av en selv). Oki sjønner
Pearl2.0 Skrevet 4. april 2022 #60248 Skrevet 4. april 2022 loffen skrev (17 minutter siden): Hvor ser du bilder andre har tatt? Noen sider tilbake er det lagt ut bilder fra arrangør. 4
Gjest Porstarmax Skrevet 4. april 2022 #60249 Skrevet 4. april 2022 Pearl2.0 skrev (1 minutt siden): Noen sider tilbake er det lagt ut bilder fra arrangør. Bilder kan jo sendes inn her
Pearl2.0 Skrevet 4. april 2022 #60250 Skrevet 4. april 2022 Porstarmax skrev (Akkurat nå): Bilder kan jo sendes inn her Noen sider tilbake ligger det bilder😊 men jeg synes hun ser lik ut på stillbildene som på filmene tatt av LKE, slank, flott og normal løpedame👍 stillbilder av løpende kropp har en tendens til å se litt "trykte" ut om man tar dem idet man lander på ett bein. 7
Gjest Porstarmax Skrevet 4. april 2022 #60251 Skrevet 4. april 2022 Pearl2.0 skrev (1 minutt siden): Noen sider tilbake ligger det bilder😊 men jeg synes hun ser lik ut på stillbildene som på filmene tatt av LKE, slank, flott og normal løpedame👍 stillbilder av løpende kropp har en tendens til å se litt "trykte" ut om man tar dem idet man lander på ett bein. Pearl2.0 skrev (1 minutt siden): Noen sider tilbake ligger det bilder😊 men jeg synes hun ser lik ut på stillbildene som på filmene tatt av LKE, slank, flott og normal løpedame👍 stillbilder av løpende kropp har en tendens til å se litt "trykte" ut om man tar dem idet man lander på ett bein. Jeg la inn bildenavn henne for entdøgn siden, men du finner henne på Rampestreker Der kan du chate direkte med henne
Gresshoppa Skrevet 4. april 2022 #60252 Skrevet 4. april 2022 Bare et kjapt spørsmål; nekter hun fremdeles for å ha tatt silikon? Eller er det også en del av den daglige redigeringen på PS..? 3
hvalstad45 Skrevet 4. april 2022 #60253 Skrevet 4. april 2022 Det kan bli inspirerende hvis CBE viser mer planlagt halmaratontrening fremover, hun har nok en god del å gå på og bør hvertfall kunne trene mot sub 1:40. Jeg har alltid ønsket at hun skulle gjøre noe mer inspirerende ut av treningen sin. Men etter å ha fulgt Coach Eriksen en stund blir jeg mer betenkt, dessverre. Han er så imponerende usympatisk i uttalelsene sine! Selv når han skulle gratulere en han hadde "trent" i et ultraløp, måtte han rakke ned på "alle ultratløperne som bare løper 30K planløst". Han viser et veldig ufint behov for å skryte av seg selv og duppe ned andre 33 3
millelele Skrevet 4. april 2022 #60254 Skrevet 4. april 2022 Porstarmax skrev (36 minutter siden): Jeg la inn bildenavn henne for entdøgn siden, men du finner henne på Rampestreker Der kan du chate direkte med henne Det er greit nå…. 🙄 12
Hallepalle2 Skrevet 4. april 2022 #60255 Skrevet 4. april 2022 Porstarmax skrev (56 minutter siden): Jeg la inn bildenavn henne for entdøgn siden, men du finner henne på Rampestreker Der kan du chate direkte med henne Hvem skal man chatte med? 1
Gjest tullerikke Skrevet 4. april 2022 #60256 Skrevet 4. april 2022 (endret) Er jo ikke mulig å skjønne hva denne @Porstarmaxskriver. Endret 4. april 2022 av tullerikke
Minnie Mus Skrevet 4. april 2022 #60257 Skrevet 4. april 2022 1 hour ago, Hallepalle2 said: Hvem skal man chatte med? Vedkommende mener sikkert at man kan "chate med Rampenissen entdøgn" 😂 Men seriøst, jeg skjønner ingenting av hva denne personen skriver, så ikke godt å si hva han/hun mener...... 6
gjestvest Skrevet 4. april 2022 #60258 Skrevet 4. april 2022 Minnie Mus skrev (38 minutter siden): Vedkommende mener sikkert at man kan "chate med Rampenissen entdøgn" 😂 Men seriøst, jeg skjønner ingenting av hva denne personen skriver, så ikke godt å si hva han/hun mener...... Vi vet ingenting om denne personen. Om vedkommende har skrivevansker, ikke har norsk som første språk, er et barn etc. Slik at å le av vedkommende er ihvertfall ikke noe jeg ville ha gjort. 6
loffen Skrevet 4. april 2022 #60259 Skrevet 4. april 2022 Pearl2.0 skrev (4 timer siden): Noen sider tilbake er det lagt ut bilder fra arrangør. Ah, takk, de med briller, ja. Trodde LK hadde tatt de også. At hun orker å trene fullkropp styrke etter halvmaraton! Tror jeg hadde unnet meg en fridag.. 4
Gjest Porstarmax Skrevet 4. april 2022 #60260 Skrevet 4. april 2022 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Hvem skal man chatte med? Minnie Mus skrev (1 time siden): Vedkommende mener sikkert at man kan "chate med Rampenissen entdøgn" 😂 Men seriøst, jeg skjønner ingenting av hva denne personen skriver, så ikke godt å si hva han/hun mener...... Caroline Berg Eriksen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå