Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bruker jo alle dager på å trene til et løp for amatører og hun og mannen oppfører seg som de skulle være toppidrettsutøvere. 

• Liker 18
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (7 minutter siden):

Hun bruker jo alle dager på å trene til et løp for amatører og hun og mannen oppfører seg som de skulle være toppidrettsutøvere. 

Ja nå går det nesten bare i egentrening og forvridde selfies tatt med mobilen. Veldig ensformig, fullt fokus innover og alt annet enn ambisiøst hvis man skal tenke forretningsmessig. Men de har vel aldri hatt særlige ambisjoner i fht bedriften og det er jo for så vidt helt greit. 

Endret av SnowBells
Skrevet
Ikkenoledig skrev (2 timer siden):

Men altså, han har blitt en god løper på veldig kort tid.

Har han egentlig det? Han har jo ikke gjort noe annet de siste x antall årene på å løpe hele tiden, og jeg kan ikke se at han har noen gode resultater å vise til

• Liker 21
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Ganske utrolig at en "coach" har så lite peiling på hvor viktig restitusjon er. Og sånn CBE formulerer seg i den billedteksten, så får en inntrykk av at han omtrent tvinger henne til å løpe, til tross for at hun selv hadde planlagt å hvile. Får hun ikke bestemme dette selv?

i såfall er det enda verre enn først antatt hjemme hos paret i Særp

• Liker 3
Skrevet
Skrottefar skrev (24 minutter siden):

Har han egentlig det? Han har jo ikke gjort noe annet de siste x antall årene på å løpe hele tiden, og jeg kan ikke se at han har noen gode resultater å vise til

Vanligvis tar det mange år å løpe langdistanse på de tidene han løper på. Han har brukt 2? år på å bli ultraløper som løper på gode tider. 

• Liker 7
Skrevet

Hun kommer ikke til å få noen knalltid fordi hun aldri kjører knallharde økter, det er ikke prioritert. Enkelt og greit. 

Og folk må roe seg, ingen som tvinger henne til å løpe i dag. Hun selv tenkte vel det var best med hvile, mens mannen menner det er lurt med en liten tur. Og da valgte hun å høre på coach, ingen tvang. Og hun slapp bekymre seg for kcal i dag og...

• Liker 16
Skrevet

Ut fra resultatene hennes på Strava gir jeg henne et resultat på rundt 1.50, ikke noe bedre enn dette i hvert fall. Og det er hvis hun pusher.

• Liker 7
Gjest Blinkie
Skrevet
Gameon skrev (5 timer siden):

Lars Kristian Eriksen er, beklager, det mest motbydelige stykke "mann", narssisstistisk, arrogant, motbydelig kvinnesyn,  sjølgod og en snobbete wannabee.... at han skal påvirke to små jenter er kvalmt. 

Enig. 

Skrevet
SnowBells skrev (1 time siden):

Reagerte på det samme når hun tidligere skrev "hvis jeg hadde sagt til LK at dagens trening fikk bli å være aktiv sammen med barna så hadde han bare sett dumt på meg". LKE fremstilles altså som intens, egoistisk og rigid, selv av henne. Hun har jo ikke akkurat skutt gullfuglen. Beyonce er 20 kg overvektig, kvinnelår som møtes er maskulint, en leser fortjener en kule i panna, alkoholreklameloven er tåpelig, altså, det er rimelig mange gullkorn som har kommet ut av den fyren de siste 10 årene...

For ikke å glemme den gangen han hengte ut en restaurant på sosiale medier fordi kaffen ikke kom til desserten. Fremfor å ta det med personalet der og da. Det sier litt om personen han er! 

• Liker 45
Skrevet

Sporty at hun stiller siden hun vet at tiden kommer til å bli diskutert, men tåpelig å snakke det ned ved å påstå at hun ikke har trent mot det. Hun trener antakeligvis mer enn 90 % av de som stiller av kvinnelige mosjonister, og har mye mer tid til restitusjon og styrketrening i tillegg til løpingen enn de fleste andre. Det eneste hun mangler av «målrettet halvmaratontrening» i tillegg til treningen hun nå bedriver er kanskje en noe større andel med lengre langturer og noe lengre intervaller. Nå som hun sikkert har mer tidsbegrep enn hva jeg tipper hun hadde i 2017, hvor tiden forøvrig var overraskende, er hun kanskje i større Grad redd for at tiden ikke skal være god nok?  Bør uansett være null stress for henne nå. Håper hun tør å satse litt også! 

• Liker 22
Skrevet
SnowBells skrev (3 timer siden):

Reagerte på det samme når hun tidligere skrev "hvis jeg hadde sagt til LK at dagens trening fikk bli å være aktiv sammen med barna så hadde han bare sett dumt på meg". LKE fremstilles altså som intens, egoistisk og rigid, selv av henne. Hun har jo ikke akkurat skutt gullfuglen. Beyonce er 20 kg overvektig, kvinnelår som møtes er maskulint, en leser fortjener en kule i panna, alkoholreklameloven er tåpelig, altså, det er rimelig mange gullkorn som har kommet ut av den fyren de siste 10 årene...

Er ikke Eriksens av samme ulla da? 

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
Kleenex skrev (7 timer siden):

Det har alltid vært stor forskjell på den søte, hyggelige fremstillingen av bloggens hovedperson i blogginnleggene og den bitchete og kverulerende måten som denne hovedpersonen svarer på i kommentarfeltet. Hvem av dem som svarer vet vi ikke, men det stod «fotballfrue says» og på IG carolinebergeriksen. Jeg mistenker at LKE svarer under hennes navn noen ganger, og mener at det ble bevist da brukere her la frem kildekodene. 

Det var forøvrig dette som fikk meg til å stusse da jeg begynte å tvile på narrativet. En episk diskusjon i kommentarfeltet det kontoeier nettopp benektet å ha gjort noe feil. Det var forøvrig dette innlegget. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2014/11/24/forfriskende/ 

Deretter har det åpenbart seg mange slike kommentarfelt. På bloggen ble lesere sablet ned, andre følgere fikk gå løs på vedkommende så slapp CBE å gjøre det selv. Så er det jo bare den lille detaljen med at det er CBE som velger hvilke kommentarer som skal publiseres, så selv om drittpakken kom fra en følger, var det CBE som tillot det. Ja, og så var det selvfølgelig de litt uheldige avsløringene om at «følgere» var dem selv. 

Folk kan gjøre feil uten at det nødvendigvis betyr at det er avgjørende for hvordan de er, her vet vi heller ikke nødvendigvis hvem av dem som står bak de verste tilfellene, men det etterlatte inntrykket er jo at det er CBE selv som svarer og da er det henne det hefter ved. Det ville jo vært veldig trist om det er LKE sine bidrag som gjør at man får et så utrolig dårlig inntrykk av CBE.

Endret av CecilieX
La til lenke
Skrevet
Ikkenoledig skrev (9 timer siden):

Vanligvis tar det mange år å løpe langdistanse på de tidene han løper på. Han har brukt 2? år på å bli ultraløper som løper på gode tider. 

Nja, han har treningsgrunnlaget fra å være profesjonell fotballspiller. Greit at det ikke var spesifikk løpsteknikk, men kroppen har treningsgrunnlaget og mengdetrening i bunn. Med det tatt i betraktning er jeg ikke så imponert, som jeg har sagt tidligere så har jeg kolleger som slår han i uøtraløp. De har små barn og en fulltidsjobb. 

• Liker 24
Annonse
Skrevet
Summeer skrev (5 minutter siden):

Nja, han har treningsgrunnlaget fra å være profesjonell fotballspiller. Greit at det ikke var spesifikk løpsteknikk, men kroppen har treningsgrunnlaget og mengdetrening i bunn. Med det tatt i betraktning er jeg ikke så imponert, som jeg har sagt tidligere så har jeg kolleger som slår han i uøtraløp. De har små barn og en fulltidsjobb. 

Men de har helt sikkert en bakgrunn innen idrett som er mer spesifikk enn han, typisk drevet med utholdenhetsidrett som langrenn/løping/friidrett over mange år. De er ikke hobbymosjonister som begynte å jogge litt på fritiden for par år siden. Det tar tid å bygge kapasitet til slike løp, uavhengig om du har tid i hverdagen til å løpe døgnet rundt om så er. 

• Liker 7
Gjest SnowBells
Skrevet
Kleenex skrev (8 timer siden):

Jo absolutt. Men det virker som om LKE alltid har vært en enorm drivkraft for kroppsfikseringen hennes. De var begge intense i fht mager kropp hos kvinner de første årene som par, og var opptatte av Victoria Secrets-modeller. I senere år, rundt 2015/16/17, virket det imidlertid som om CBE var godt fornøyd med å være en normalt slank og normalt trent tobarnsmor. Så gikk LKE inn i firmaet på fulltid som fotograf, og imaget hennes dreide kraftig over i en seksualisert "male gaze"-retning, og nå fremstår hun som magrere og mer kroppsfiksert enn noensinne, med LKE som intens og rigid heiagjeng med fettklypa si på lur. Det så ut som om CBE var i ferd med å modne, men at LKE dro henne tilbake igjen da hun ikke lenger passet i mager trofékone-opplegget hans. Hun så helt normal ut på Norges nye megahit, men om instastories de siste månedene stemmer, så har hun jo rast voldsomt i vekt den siste tiden. Og om det vi ser på instastories er løgn, så forteller det jo mye om hvor mye de jukser og lyver på bildeformat. 

Skrevet (endret)

Bare denne uka kunne CBE laget minst 3 blogginnlegg om dette løpet.                          

1. for å si at «jeg skal være med i et løp» osv.                                                                     

2. feks i går feks med hvordan forberede seg til et løp.

Så et i kveld/mandag med hvordan det gikk/hva tenkte hun osv med en oppsummering.

Som løper selv hadde jeg digget å lese dette

Endret av Ice-91
  • Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...