Blondinbolla Skrevet 30. mars 2022 #59901 Skrevet 30. mars 2022 Endelig noen (med mer og relevant kunnskap) som åpent motsier LKEs tull på Netfit-kontoen🙌🏼 30 10
NewStart87 Skrevet 30. mars 2022 #59902 Skrevet 30. mars 2022 Jens skrev (2 timer siden): er ikke bekymret, men fascinert over hvor smart hun er, og hvor dumme dere er.... Hvis dere tror denne tråden skal ødelegge for henne, er dere naive😄 Hvis du tror hun og mannen kan leve lenge på måten de brødfør seg selv nå så er du ganske naiv du også. 19 1
Stargaze Skrevet 30. mars 2022 #59903 Skrevet 30. mars 2022 Gud for et innholdsløst og selvsentrert liv hun viser. Skummelt med så stort fokus på kropp og vekt, hun ser jo helt syk ut så tynn som hun er. Eller redigerer seg til. Takke meg til treningsforbilder som feks Funkygine. 28
kri.star Skrevet 30. mars 2022 #59904 Skrevet 30. mars 2022 Du vet du har trent hardt nå sminken, og håret er prikkfritt etterpå. Nå løper ikke jeg like ofte som CBE, jeg har tross alt en karriere og ett liv, men jeg har deltatt på min menge halv- og helmaraton og vil påstå at jeg er relativt godt trent. Alikvel, jeg er alltid rødsprengt i ansiktet, svett og håret er definitivt ikke på stell. Å gå på kafe i treningstøyet rett etterpå er så utenkelig at det blir komisk. Kanskje hun kan gi meg noen tips? 47
hvalstad45 Skrevet 30. mars 2022 #59905 Skrevet 30. mars 2022 Hun har jo løpt halvmaraton, så hvorfor skulle hun ikke klare det nå? Hun fikk bare en sjokkerende "dårlig" tid til å trene så mye. Jeg er veldig "imponert" over hvor sakte hun alltid jogger. Syns det er merkelig om hun har et ekstra gir som hun bare aldri bruker. Så mye som hun løper, og såpass lett som hun er, burde hun jo klare en 10K på ned mot 40minutter, det har jeg klart med langt mindre trening og å være tyngre. Kanskje hun rett og slett mangler muskler og det overrskuddet som skal til for å virkelig få sparket fra? Man bør jo spise godt for å bygge en løpekropp. 34 3
Kollontaj Skrevet 30. mars 2022 #59906 Skrevet 30. mars 2022 mrs.tld skrev (1 time siden): Du vet du har trent hardt nå sminken, og håret er prikkfritt etterpå. Nå løper ikke jeg like ofte som CBE, jeg har tross alt en karriere og ett liv, men jeg har deltatt på min menge halv- og helmaraton og vil påstå at jeg er relativt godt trent. Alikvel, jeg er alltid rødsprengt i ansiktet, svett og håret er definitivt ikke på stell. Å gå på kafe i treningstøyet rett etterpå er så utenkelig at det blir komisk. Kanskje hun kan gi meg noen tips? Kanskje hun ventet noen timer? Aner ikke, men narrativ er narrativ på SoMe. 9
Kollontaj Skrevet 30. mars 2022 #59907 Skrevet 30. mars 2022 hvalstad45 skrev (5 minutter siden): Hun har jo løpt halvmaraton, så hvorfor skulle hun ikke klare det nå? Hun fikk bare en sjokkerende "dårlig" tid til å trene så mye. Jeg er veldig "imponert" over hvor sakte hun alltid jogger. Syns det er merkelig om hun har et ekstra gir som hun bare aldri bruker. Så mye som hun løper, og såpass lett som hun er, burde hun jo klare en 10K på ned mot 40minutter, det har jeg klart med langt mindre trening og å være tyngre. Kanskje hun rett og slett mangler muskler og det overrskuddet som skal til for å virkelig få sparket fra? Man bør jo spise godt for å bygge en løpekropp. Tror de fleste Strava-turene er av typen «rolig i dag», har ikke sett noen som har vært «ga alt». Hun løp jo halvmaraton her om dagen, så klart hun greier det. 12
Xstrella Skrevet 30. mars 2022 #59908 Skrevet 30. mars 2022 https://www.nrk.no/klima/eu-med-strengere-kleskrav-_-kun-de-mest-holdbare-varene-skal-selges-i-europa-1.15913816 Håper frua og samtlige påfyllere leser dette. 🤗 23
Katten89 Skrevet 30. mars 2022 #59909 Skrevet 30. mars 2022 Sarah93 skrev (5 timer siden): Men er det noen som vet hvorfor denne tråden fortsatt er så stor? Skjønner det jo da hun var Norges største blogger, men nå er det jo veldig mange mer relevante influensere. Mistenker i hvert fall at det er veldig selvforsterkende. Jeg var ikke opptatt av CBE før jeg oppdaget denne tråden for noen måneder siden, og plutselig har jeg kommentert og deltatt. Denne tråden er stor fordi de (herr og fru) er facinerende og gjør utrolig mye kritikkverdig. De er lite sympatiske og er derfor lett å drøfte kritisk for mange. 23
Klink Skrevet 30. mars 2022 #59910 Skrevet 30. mars 2022 Bilde tatt fra cbe sin Instagram. Jeg lurer på om det er forsøkt redigert på siden av toppen hun har på seg grå som bakgrunnen. På Venstre side? Kan være skygge eller noe slikt altså. 1
123Frustrert Skrevet 30. mars 2022 #59911 Skrevet 30. mars 2022 Noen med mere langvarige tekniskeproblemer skal man jammen lete lenge etter. netfit har man «ventet» på i 3(?) år, bloggen har/hadde tekniske problemer i lang tid og nå er bildene i arkivet borte. Disse er jammen en ener til å drive business 😅 22 1
Surikatt Skrevet 30. mars 2022 #59912 Skrevet 30. mars 2022 Jens skrev (5 timer siden): og igjen må jeg inn og se, klikk, cha ching!💵 Dere gjør jo den største jobben for henne! Syns hun er genial:-) Nei. Jeg kan se postene hennes helt uten å følge henne😊 det tror jeg mange inne her og gjør. Og det er jo bevist i høst at hun får ikke flere følgere pga kvinneguiden. Hun klarer helt selv å miste dem pga dårlig innhold. 26
Aquarius04 Skrevet 30. mars 2022 #59913 Skrevet 30. mars 2022 Hva vil hun formidle med dette bildet? At hun var «syk» for noen dager siden tror jeg er løgn. Det ser ut som fillers i leppene og langs munnen. Hovent og fullstendig rynkefritt. Bildekilde: CBEs Instagramstory 9 3
Populært innlegg allie Skrevet 30. mars 2022 Populært innlegg #59914 Skrevet 30. mars 2022 Bloggbevakning er også imponert over CBE. screenshot tatt av bloggbevaknings instastory 67 2 12
hvalstad45 Skrevet 30. mars 2022 #59915 Skrevet 30. mars 2022 3 minutter siden, allie said: Bloggbevakning er også imponert over CBE. screenshot tatt av bloggbevaknings instastory CBE hadde vært litt mer interessant som fashioninfluencer hvis ikke alt handlet om å kle magen hennes og lite annet. 22
Lafamiglia Skrevet 30. mars 2022 #59916 Skrevet 30. mars 2022 hvalstad45 skrev (15 minutter siden): CBE hadde vært litt mer interessant som fashioninfluencer hvis ikke alt handlet om å kle magen hennes og lite annet. Enig. Dette er jo ikke framvisning av klær, men derimot framvisning av mage. 19
Merenwen Skrevet 30. mars 2022 #59917 Skrevet 30. mars 2022 Netflit får refs fra ernæringsmamma: 20 1 3
Felis Skrevet 30. mars 2022 #59919 Skrevet 30. mars 2022 123Frustrert skrev (49 minutter siden): Noen med mere langvarige tekniskeproblemer skal man jammen lete lenge etter. netfit har man «ventet» på i 3(?) år, bloggen har/hadde tekniske problemer i lang tid og nå er bildene i arkivet borte. Disse er jammen en ener til å drive business 😅 Sa hun ikke at problemet med bildene skyldtes at de som driver det tekniske sitter i Ukraina? Dere vet, der det er en "situasjon", i følge Caroline (og Putin), "som så mange andre steder i verden..." Jeg tenker i så fall at krigen (for det ER en krig!) ikke er udelt negativt for CBE. Det må jo være en befrielse at folk ikke lenger så lett kan hente fram gamle bilder som viser helt normal rygg og ribbein, og en ansiktsstruktur som kun har en svak likhet med dagens utgave. 24 3
Gjest Kattedama Skrevet 30. mars 2022 #59920 Skrevet 30. mars 2022 Merenwen skrev (2 minutter siden): Netflit får refs fra ernæringsmamma: Man bør være kildekritisk også. Ernæringsmamma er helt i den andre grøfta. Man legger ikke på seg av en Yt protein i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå