Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
CecilieX skrev (3 minutter siden):

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=28178461

Vedr. nedsnakking av bilmerke, det var snakk om Lada. Eller mer spesifikt «lada familier og husøkonomer». 

Elsker bruken av husøkonom. Han kan umulig vite hva det betyr? Eller hvis han faktisk gjør så skjønner jeg absolutt ingenting av hva han prøver å si? Det gir jo ingen mening. Spesielt ikke hvis man antar han igjen forsøker å være nedlatende. 
Den mannen bare gir og gir. Så raus han er som velger å drite på leggen igjen og igjen bare for vår fornøyelse. 🥰

• Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Observerer en bredbeint stilling, og at beinet nærmest kamera fremstår smalere enn beinet bak der tyngden er plassert, og som er lengre fra kamera. Genser og jakke dras opp med hånden strategisk plassert bak, pusten suges inn mens rumpa tiltes bakover. Observerer også at låret på det fremre beinet har så og si samme diameter som leggen. Ikke rart bikkja gjesper. Det tar tid å posere.

At hun ikke spyr av seg selv snart? Jeg gjør hvertfall, av samtlige påfyllere.

• Liker 11
Skrevet
Inocybe skrev (21 minutter siden):

Elsker bruken av husøkonom. Han kan umulig vite hva det betyr? Eller hvis han faktisk gjør så skjønner jeg absolutt ingenting av hva han prøver å si? Det gir jo ingen mening. Spesielt ikke hvis man antar han igjen forsøker å være nedlatende. 
Den mannen bare gir og gir. Så raus han er som velger å drite på leggen igjen og igjen bare for vår fornøyelse. 🥰

Husøkonomer har en langt viktigere rolle i samfunnet enn LKE muligens noen gang kommer til å ha. Han kan jo tenke litt på det neste gang han er på hotell f.eks. Være takknemlig for at noen har gjort klart og rengjort rommet. 

Ellers er det selvfølgelig bare å henge ut personalet offentlig i egne some-kontoer som på den tiden var en av Norges største. Mener å huske det skjedde fordi søppelbøtta deres ikke var tømt.

• Liker 37
  • Nyttig 1
Skrevet
On 3/21/2022 at 8:52 PM, Hereforthecomments said:

Ja, det er mange fine villaer i Kulåsparken. Men «villa Kulås» ligger jo helt i utkanten av parken, og grenser til en relativt shabby del av byen. Det er som å si man har hus i Frognerparken også ligger huset ved siden av den store inngangsporten, mens alle andre hus er sentrert rundt Sinnataggen eller Monolitten. Er liksom ikke helt det samme. Man ser jo også rett inn i en parkeringsplass og Viken Fylkeskommue avdeling Sarpsborg sitt bygg. Ikke særlig fancy. Men dette viser hun jo aldri frem. Det er bare å Google adressen, så blir det jo veldig tydelig. Om jeg skulle brukt så mye penger på et hus i Sarpsborg hadde ikke villa Kulås vært på listen min engang. 

Jeg har gått gjennom parken der mange ganger. Er ikke huset hennes veldig lite og slitt? 

Ser det veldig tydelig på Google Maps. Adressen hennes er liksom en parkeringsplass. 

• Liker 9
Gjest SaraSpot
Skrevet
Castor Troy skrev (4 timer siden):

Enig der. Synes ikke det er så mange som snakker om henne for tiden heller, må nesten på KG for å bli minnet på at hun fortsatt eksisterer og holder på 😅

KG bidrar til klikk og økt inntjening for denne bedriften. Noe å tenke på? Hvis du er genuint opptatt av å beskytte barn mot eksponering, så lar du være å skrive repeterende og meningsløse innlegg.

Skrevet
SaraSpot skrev (5 minutter siden):

KG bidrar til klikk og økt inntjening for denne bedriften. Noe å tenke på? Hvis du er genuint opptatt av å beskytte barn mot eksponering, så lar du være å skrive repeterende og meningsløse innlegg.

Slapp av. Ro deg ned.

• Liker 7
Gjest SaraSpot
Skrevet
SaraSpot skrev (11 minutter siden):

Var ikke ment spesifikt til brukeren over, men til alle som bidrar flittig i tråden.

Skrevet
SaraSpot skrev (21 minutter siden):

det er ingenting som tyder på at KG bidrar til klikk av noen betydning. Det er viktigere å debattere temaet enn å unngå de få klikkene.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Gjest SaraSpot
Skrevet
MissLucy skrev (25 minutter siden):

det er ingenting som tyder på at KG bidrar til klikk av noen betydning. Det er viktigere å debattere temaet enn å unngå de få klikkene.

Det foregår ingen debatt av et tema i denne tråden pr nå

Skrevet

1 hour ago, SaraSpot said:

Har du noe som dokumenter denne påstanden? 

I fjor ble det utført en #silentoctober hvor bl.a. denne tråden hadde mindre aktivitet enn til vanlig. Denne aksjonen hadde ingen nevneverdig utslag på følgertallene for IG-kontoen til carolinebergeriksen.no
Antall følgere sank jevnt og trutt - akkurat slik de gjorde forut og som de har fortsatt å gjøre i ettertid. Med andre ord kan man med en viss sikkerhet anta at denne tråden ikke bidrar til klikk og økt inntjening - selv om du påstår det motsatte. 

At det skrives variasjoner av og rundt samme tema - altså repeterende innlegg - må ses i sammenheng med hva bedriften presenterer i sine SoMe-kanaler, deriblant en stadig og utstrakt eksponering av mindreårige. 
Hvorvidt de er meningsløse, er derimot subjektivt. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
Skrevet
Surikatt skrev (På 3/26/2022 den 0.06):

Den buksa var grusom

Surikatt skrev (7 timer siden):

På tur i strømpebuksa. Ser ut som hun glemte å kle seg før hun gikk ut døra. 

Samme tenkte jeg. Måtte se den storyen flere ganger fordi det virket som hun var ute i strømpebuksa.. 🙄🙈

• Liker 10
Skrevet
Sol79 skrev (4 timer siden):

Samme tenkte jeg. Måtte se den storyen flere ganger fordi det virket som hun var ute i strømpebuksa.. 🙄🙈

Men den er enkel å posere i, enkelt å få tight gap og presse rumpen ut. Da bryr man seg ikke om utseende så lenge kroppen kommer godt frem.

• Liker 11
Skrevet
Minnie Mus skrev (13 timer siden):

Begrepet lada familier kom vel etter da Lars Kristian kjørte på og drepte en hest sist sommer og bilen deres måtte inn på verksted og de fikk en leiebil av merket Skoda.... Gud forby at disse folka skulle nedverdige seg til å kjøre en bil av dette merket, som for øvrig er en av Norges mest vanlige familiebil....

Eller tar jeg feil nå, og det var Skoda familier han siktet til i sine uttalelser? Er så mye hetsende og nedverdigende ovenfor andre mennesker som kommer fra den kanten, at det går i surr. Alt fra fatshaming, uthenging av håndverkere og vaskehjelper, til nedverdigende kommentarer om folk som er fattige......

Skoda blir produsert i Tyskland basert på samme plattform som Audi og Volkswagen.

Det er Volkswagen som eier Skoda. 

• Liker 15
Skrevet
SaraSpot skrev (9 timer siden):

Det foregår ingen debatt av et tema i denne tråden pr nå

Økseskaft

• Liker 11
Skrevet
2 hours ago, 123Frustrert said:

Men den er enkel å posere i, enkelt å få tight gap og presse rumpen ut. Da bryr man seg ikke om utseende så lenge kroppen kommer godt frem.

Må bare: det er thigh gap, ikke sant? Ser det stadig snakkes om tight gap…

• Liker 34
Annonse
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Det er iallefall en helt annen blogg (og andre kanaler) etter at de ble to om det. Han passer ikke til å være en influencer er min tanke. Han ser ned på mennesker og setter de i bås, han har kort lunte og blir fly forbannet av kritikk. Han bøyer alt av regler og lover der det passer, og han er altfor opptatt av å trolle i egne og andres kommentarfelt. Han er ikke særlig omgjengelig, og har ikke det som skal til for å "romme" forskjellige mennesker og andres meninger - som er viktig for å holde på følgerne. 

Det i tillegg til et svært spesifikt syn på hva som er en ok kvinnekropp. Vel, det gjør han ikke til en influencer som henvender seg til veldig mange kvinner akkurat. 

Han er helt sikkert en kul og kompetent fyr, men det tror jeg kun er mot de som er "bra nok" i hans øyne. Han klarer ikke engang å prøve å skjule sine begredelige menneske- og kvinnesyn. 

Det jeg syntes er spesielt ekkelt med tanke på hans kvinnesyn er at han har to døtre. Ser for meg en usikker tenåringsjente søke opp at pappa tidligere har uttalt at lår som møtes er maskulint og at to slanke kjendiser er flere kg for tunge. Jentene blir jo eldre med årene og forstår mer, da kan de også Google seg fram til mye. 

Slett innlegget mitt hvis det ikke passer seg admin. 

• Liker 41
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Kjempetroverdig reklame for E Arden når man «bor» på skjønnhetsklinikk med medisinske hudbehandlinger. 

Endret av cerruti
  • Liker 36
  • Nyttig 5
Gjest tullerikke
Skrevet
cerruti skrev (11 minutter siden):

Kjempetroverdig reklame for E Arden når man «bor» på skjønnhetsklinikk med medisinske hudbehandlinger. 

Hvem står sånn med hodet når de smører inn ansiktet. Og med filter så klart. Veldig troverdig.

Skrevet
11 minutter siden, cerruti said:

Like troverdig som at CBE har kuttet ut å spise kjøtt pga dyrevelferd samtidig som hun reklamerer for et merke som tester på dyr :( 

• Liker 25
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...