Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Lafamiglia skrev (2 timer siden):

Hvem er De?

Her ser det jo ut som hodet er større enn midjen...

Screenshot_20220323-224805_Instagram.jpg

Endret av FruRosa
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når man er er så opptatt av at lårene ikke skal møtes at man går kalvbeint.

283CA049-74DA-41F8-861A-C537BE814682.pngEdit; mente hjulbeint..

Endret av 123Frustrert
  • Liker 24
Gjest tullerikke
Skrevet
123Frustrert skrev (4 minutter siden):

283CA049-74DA-41F8-861A-C537BE814682.png

Den greia med å snu seg hver gang🙄

Gjest Blinkie
Skrevet

Altså 😮 Cbe du er ei 35 år gammel dame, og du poserer fremfor speilet på badet ditt med de største leppene jeg har sett på deg. Og resultatet av leppene, var ikke kledelig på deg i det hele tatt. I tillegg er bildet av deg veldig redigert. Du er et dårlig forbilde. Trist å se utviklingen din..

Skrevet
Snurrepurre skrev (3 timer siden):

8B800203-84D4-4356-99DE-792662F00B88.thumb.png.699962387325af6d34a5d35b346e6d0e.png

tenker hun har gått inn i et nytt segment når frøken Raad føler for å kommentere. Og det er helt OK å være blant influenserne som opererer både det ene og det andre, men greit å være ærlig om det. Her har hun for øvrig brukt enorme mengder lipliner for å gi illusjonen av gigadose med Restylane 😅

Omg! Haha! Ser jo ut som munnen er limt på i ettertid i en dårlig Photoshop-jobb🤣 lipliner er som med det meste annen sminke: less is more

• Liker 18
Skrevet
Snurrepurre skrev (3 timer siden):

8B800203-84D4-4356-99DE-792662F00B88.thumb.png.699962387325af6d34a5d35b346e6d0e.png

tenker hun har gått inn i et nytt segment når frøken Raad føler for å kommentere. Og det er helt OK å være blant influenserne som opererer både det ene og det andre, men greit å være ærlig om det. Her har hun for øvrig brukt enorme mengder lipliner for å gi illusjonen av gigadose med Restylane 😅

Syntes det så ut som hu stod med tunga ute jeg 😂 Hva har a gjort med underleppa 🙈

• Liker 5
Skrevet

Klarer ikke bestemme meg om jeg syntes a ligner på Pamela eller søstra til Sophie Elise… Ligner ikke på moren eller sin egen søster mer hverfall… 

• Liker 7
Gjest Trolltussa
Skrevet

Og CBE koser seg med all oppmerksomheten hun får her inne. Tror ikke det er mye interesse for henne i andre mediekanaler

Skrevet
pøbelsara skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at verden er fullstendig gal når man kan tjene en haug med penger å å ta bilde av seg sjæl på do. 

og se så ulik seg selv ut og samtidig påstå man er naturlig. 

• Liker 4
Skrevet
Ingvild H G skrev (3 timer siden):

Stakk innom Instaprofilen til cbe, der var der lite nytt gitt. Innhold uten noen som helst mål og mening i det hele tatt. Kunne forstått det hvis det var en ung person, som enda ikke har landet på sine meninger, verdier eller funnet sin nisje mht til forretningsidé, men dette??!! Helt tomt, et trist resultat av hva selfier og fokus kun på seg selv - i flere 10-år gjør med folk. ( Da blir kontrasten svært stor til 4-barnsmoren Funkygine som solgte 800 billetter til sitt treningsarrangement på et lite øyeblikk, lanserer sitt eget matmerking og som står med bustete hår og skravler på vei til å kjøre unger til fritidsaktiviteter og til møte i FAU). 

og hvem av disse to er et godt forbilde? 

• Liker 2
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

283CA049-74DA-41F8-861A-C537BE814682.png

tullerikke skrev (1 time siden):

Den greia med å snu seg hver gang🙄

Tenkte akkurat det samme som dere 🙊

• Liker 7
Skrevet
Pusern3 skrev (8 timer siden):

og hvem av disse to er et godt forbilde? 

Det er sannsynligvis individuelt men for meg er der hvertfall en naturlig hverdags- Funkygine som sjelden viser barna sine og som fremstår med mål og mening . I tillegg til at hun faktisk viser gjennomføringskraft i sine prosjekter, gang på gang.  Men vi følger jo de som passer for oss, andre kan selvsagt ha andre preferanser. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Gjest Woody56
Skrevet

Jeg vet ikke om noen av dere rakk å se en kommentar under en oppskrift Netfit nylig hadde lagd ut der ei jente skrev hun følte at hun spiser for lite om dette var beregnet som en lunch porsjon. Istedenfor å vise sympati, så begynte Netfit å diskutere og gikk rett i angrep/forsvar posisjon der de skrev en lang avhandling og stilte spørsmål til vedkommende. Jeg ble satt ut av måten bedriften svarer folk. Det virker som om de bare vil ha positive kommentarer og forsvarer seg så fort noen setter spørsmålstegn til de eller seg selv. Kommentaren fra brukeren er nå slettet da.

Jeg har også lagt merke til at måten de svarer på spørsmålene i Netfit er på grensen til å være ganske frekke. Jeg vurderer å avfølge begge kontoene. Hvorfor er det ingen som setter dette paret på plass? Rart folk synes det er greit at en bedrift svarer sine følgere slik....

Skrevet
Woody56 skrev (24 minutter siden):

Jeg vet ikke om noen av dere rakk å se en kommentar under en oppskrift Netfit nylig hadde lagd ut der ei jente skrev hun følte at hun spiser for lite om dette var beregnet som en lunch porsjon. Istedenfor å vise sympati, så begynte Netfit å diskutere og gikk rett i angrep/forsvar posisjon der de skrev en lang avhandling og stilte spørsmål til vedkommende. Jeg ble satt ut av måten bedriften svarer folk. Det virker som om de bare vil ha positive kommentarer og forsvarer seg så fort noen setter spørsmålstegn til de eller seg selv. Kommentaren fra brukeren er nå slettet da.

Jeg har også lagt merke til at måten de svarer på spørsmålene i Netfit er på grensen til å være ganske frekke. Jeg vurderer å avfølge begge kontoene. Hvorfor er det ingen som setter dette paret på plass? Rart folk synes det er greit at en bedrift svarer sine følgere slik....

De sletter "upassende" kommentarer og blokkerer vedkommende. Så det ser jo ut som at alle er enige med de i alt. ;) 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Ingvild H G skrev (1 time siden):

Det er sannsynligvis individuelt men for meg er der hvertfall en naturlig hverdags- Funkygine som sjelden viser barna sine og som fremstår med mål og mening . I tillegg til at hun faktisk viser gjennomføringskraft i sine prosjekter, gang på gang.  Men vi følger jo de som passer for oss, andre kan selvsagt ha andre preferanser. 

jeg er i det minste 100% enig med deg :) 

• Liker 4
Skrevet
Woody56 skrev (1 time siden):

jeg har prøvd si fra - også direkte på storyene. Enten ikke svar, frekke benektende svar og til slutt utestenging. Er vel ikke slik man får følgere eller fremstår proffe og inkluderende. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Ingvild H G skrev (2 timer siden):

Funkygine utleverer vel barna sine veldig mye hun også? Hun er en av influenserne jeg har reagert på mtp eksponering av barn.

Edit: var inne og sjekket kontoen til Funkygine nå, og ja - er mye barn der også. Jeg reagerer nesten mer på mange av de bildene hun legger ut enn enkelte av CBE sine fordi Funky har delt feks bilder der barnet ammer eller sover. Dette tenker jeg er private/personlige «øyeblikk» som barnet nødvendigvis ikke vil syns er ok at er delt når det blir eldre og forstår hva det innebærer. Og som feks er lettere å på «mobbet» for når de blir større, kontra feks de nylig omdiskuterte Cubus-bildene hos CBE hvor barna står mer eller mindre rett opp og ned. 

Personlig syns jeg ikke barna til noen av dem skal utleveres på noen måte, det må jeg påpeke. Men ønsket bare å utdype dette med Funkygine og utlevering av barn. 

Endret av Hereforthecomments
Lagt til en kommentar
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt over 400 likes og 8 kommentarer på siste innlegget om løping med hunden. Ikke akkurat veldig god oppslutning! 

• Liker 18
Skrevet

Siden vi vet de er her og leser, HVORFOR tar de ikke til seg noe av det som kommer frem? For en stund siden var det en her som la ut mange gode forslag til content, isteden for kaffekopp og mølle, men har forstått det sånn at det enda går i det samme (har vært blokkert et par uker så jeg vet jo ikke). 
Likeså med alle som reagerer på thinspo og eksponering av barn, det ser vi heller ikke har hatt en effekt på det bedriften poster. Og som skrevet over, 400 likes og 8 kommentarer på det de allerede gjør burde jo få dem til å endre taktikk.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Ville91 skrev (Akkurat nå):

Siden vi vet de er her og leser, HVORFOR tar de ikke til seg noe av det som kommer frem? For en stund siden var det en her som la ut mange gode forslag til content, isteden for kaffekopp og mølle, men har forstått det sånn at det enda går i det samme (har vært blokkert et par uker så jeg vet jo ikke). 
Likeså med alle som reagerer på thinspo og eksponering av barn, det ser vi heller ikke har hatt en effekt på det bedriften poster. Og som skrevet over, 400 likes og 8 kommentarer på det de allerede gjør burde jo få dem til å endre taktikk.

Men det gjør de nok ikke for de vet best og kan best! Og om noen prøver å fortelle dem noe er det bare dumme og teite! 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...