Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dagens innlegg hos Inger Houghton var et stikk til cbe. 10km på mølla mens hun så på en episode av en serie. Helt rødsprengt og svett "some influencers user filters, i prefer the natural post-workout glow"... jeg får jo faktisk lyst på mølle med tv foran når jeg ser at man får TRENT og ikke bare daffa til TVen....

• Liker 38
  • Nyttig 1
Skrevet
Sarah93 skrev (42 minutter siden):

Det er stusselig at hun fikser så mye på utseendet sitt, for hun er/ var jo så naturlig pen. Men når man lever av å legge ut bilder av seg selv og få likes (eller ikke), blir man nok lett utrolig selvbevisst. Og ser seg blind og begynner å fikse. Virker jo som hun har et problem med selvtilliten, etter både spiseforstyrrelser og bilderedigering. Jeg er sikker på at hun ville sett mye mer attraktiv ut, og søtere og faktisk yngre, om hun ikke fikset og poserte så mye. Men det er jo umulig å se om man blir sugd opp i ekstrem usikkerhet og forbedrings-behov. 

jeg synes hun var mye penere og ikke minst søtere og med mer sjarme før. Nå har hun blitt som barbie dukke i hard plast 

• Liker 7
Skrevet
Summeer skrev (22 minutter siden):

Lurer på om dagens innlegg hos Inger Houghton var et stikk til cbe. 10km på mølla mens hun så på en episode av en serie. Helt rødsprengt og svett "some influencers user filters, i prefer the natural post-workout glow"... jeg får jo faktisk lyst på mølle med tv foran når jeg ser at man får TRENT og ikke bare daffa til TVen....

Hun løp jo også ganske mye fortere enn CBE😅

• Liker 16
Skrevet
FotbaIlflua skrev (23 minutter siden):

MYE fortere. Og der har man kunnet følge progresjon og hvordan klemme inn trening når man faktisk skal rekke andre ting i løpet av 24 timer. Fokus på prestasjon og progresjon, ikke poseringsteknikk og stock-foto av "happy woman workout"

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (5 timer siden):

Til å ha så lav fettprosent og være så senete og blodårene så fremtredende så  er det åpenbart fra det bildet at han har løpt vekk mye muskelmasse! Når han dessuten utnytter «lys og skygge» til sin fordel så er det ingenting som tyder på at herr og fru netfit er særlig sterke, til tross for hvor mange timer i uka nede i kjelleren. Hva er målet deres egentlig? Å være Norges tynneste par?

Han har vel bevisst redusert/endret kroppsvekt/fettprosent/muskelmengde i forhold til den type løping han vil konkurrere i. 

• Liker 7
Skrevet
Summeer skrev (34 minutter siden):

MYE fortere. Og der har man kunnet følge progresjon og hvordan klemme inn trening når man faktisk skal rekke andre ting i løpet av 24 timer. Fokus på prestasjon og progresjon, ikke poseringsteknikk og stock-foto av "happy woman workout"

MEN hun bruker minibands inne i mellom, og da trener man faktisk INGEN TING, og er bortkastet. Sitat LKE. Men hun er sikkert bare misunnelig på LKE og CBE som trening og derfor hun bruker de.. 

Hun er et friskt pust i trenings øyemed, så man får lyst til å trene. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Aquarius04 skrev (11 timer siden):

Kommer dessverre aldri til å skje…

Nei, kjære @Anya66 - det var jobben min i mange år. Så det er ikke jug. Men nice try though!

Jo du lyver, og ikke kjære meg din klovn! Alle som har gått på skoler i Oslo eller hatt barn der, vet at det er pga problemer med innvandrerbarn som var lenge borte... Ferdig! Og nei, jeg er ikke noen fan av Caroline, men dustete når folk leker eksperter...

• Liker 8
Skrevet
Anya66 skrev (7 minutter siden):

Jo du lyver, og ikke kjære meg din klovn! Alle som har gått på skoler i Oslo eller hatt barn der, vet at det er pga problemer med innvandrerbarn som var lenge borte... Ferdig! Og nei, jeg er ikke noen fan av Caroline, men dustete når folk leker eksperter...

Nei, du tuller. Hadde det vært innvandrerbarn som hadde vært skylden her hadde det vært lokale regler, dette er regler som stort sett gjelder i hele Norge. 

• Liker 11
Skrevet
123Frustrert skrev (Akkurat nå):

Nei, du tuller. Hadde det vært innvandrerbarn som hadde vært skylden her hadde det vært lokale regler, dette er regler som stort sett gjelder i hele Norge. 

Det var lokale regler først, men så måtte det gjelde alle kommuner pga forskjellsbehandling. Det startet i Oslo...

• Liker 6
Skrevet
Anya66 skrev (25 minutter siden):

Ah, du har selv har gått på skole eller hatt barn der - da er jo DU eksperten da! Sånn var det jo. Med mindre du selv er lærer, vet du lite i forhold til hva som skjer i kulissene, kjære @Anya66
Jeg lyver ikke - hvordan kan du være så skråsikker på det? 

123Frustrert skrev (15 minutter siden):

Stemmer. 

• Liker 5
Gjest shalott
Skrevet
SKE87 skrev (8 timer siden):

Det kan jo ikke være en eneste person med en eneste kilo for mye på kroppen som vil fristes av å bli coachet av en person som synes Beyonce er bælfeit liksom…. Følelsen av å bli skulet på og fatshamet i tankene hans. Grøss!!

Det er noe ubehagelig over fokuset på masse hard trening og lite mat hos Eriksens når man vet hvor mye fokus det har vært på anoreksi og spiseproblematikk innen (topp)idretten.  Skal man orke de store treningsmengende som skal til, må man ha mat!

Uten sammenlikning forøvrig er jeg gift med en mann som ikke løper særlig langsommere enn LKE, til tross for at han er noen år eldre.  Pizza spiser han dog flere ganger i uka.  Han har nok litt høyere fettprosent enn treningsguruen i Sarpsborg også, uten at det hemmer ham særlig.  Nå skal jo verken min mann eller LKE delta i VM i terrengløp, selvfølgelig, så dette ekstreme opplegget de kjører der borte føles nokså unødvendig.

Nå har både mannen min og fotballfruemannen idrettsbakgrunn på høyt nasjonalt nivå og tåler (tja, LKE er jo til stadighet skadet) å trene (hardt) hver dag, men jeg grøsser litt ved tanken på en mosjonist på lavt nivå som hiver seg på dette kjøret.

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
FotbaIlflua skrev (2 timer siden):

Kanskje pt-en hennes sa om hun løp for fort så fikk hun større lår

Gjest Kattedama
Skrevet

CBE er nå på 304.000 følgere. Og barn er på jobb i sin «ferie». 

3E5910E0-12D4-4C97-A069-68FD0C715129.jpeg

Skrevet

Av 12 stories ila dagen på instagram er 5 med barna. Er da vel nok for en influencer å dele av bilder ut av flyvinduet, palmer og sol? Skjønner ikke dette behovet for å dele sånne bilder. Jeg har fire barn og hvis vi reiser på ferie legger jeg ikke ut snikbilder eller regisserte bilder av dem. Folk vet vi har barn selv om vi deler bilder bare av reisemålet.

• Liker 37
  • Nyttig 5
Gjest Keikolina
Skrevet

Moren til mine bonusbarn tar alltid ut barna en uke før skoleslutt. I 4 år nå, for de får billigere ferie, aldri vært noe problem, utenom korona årene når ingen fikk reise.

Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Hei. Jeg har rapportert deg for personangrep, hvis du ikke evner å holde deg saklig i en diskusjon - ikke innled en diskusjon. 

Anya66 skrev (1 time siden):

• Liker 5
Skrevet
123Frustrert skrev (2 timer siden):

MEN hun bruker minibands inne i mellom, og da trener man faktisk INGEN TING, og er bortkastet. Sitat LKE. Men hun er sikkert bare misunnelig på LKE og CBE som trening og derfor hun bruker de.. 

Hun er et friskt pust i trenings øyemed, så man får lyst til å trene. 

Når det ble snakk om henne her inne måtte jeg gå inn å se på profilen hennes. Sterk ja! Montro om CBE med fjærvekt klarer en eneste pull-ups?

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...