Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gapatrosten skrev (20 timer siden):

Fra Instagram stories: 

CBE «har sjelden tid bortsett fra i helgene» til å la håret lufttørke. Fordi hun skal på masse aktiviteter som hun omhyggelig holder skjult for følgerne sine, da? The mind boggles.

Det er jo raskere å la håret lufttørke en å stå en halvtime med føneren.. 
Det er også tullete å vaske håret daglig. Helt unødvendig. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (16 minutter siden):

Det er jo raskere å la håret lufttørke en å stå en halvtime med føneren.. 
Det er også tullete å vaske håret daglig. Helt unødvendig. 

Enig, lufttørking av håret er det minst tidkrevende som finnes. Det henger jo bare der og tørker. Men jeg misteker at for CBE så er det tidkrevende, for når håret endelig er tørt, SÅ må det rettes/styles/stelles og fikses. Ergo er det raskere med 30 min hårføner og så videre stell, enn lengre tid for lufttørking og så fullt stell av håret. Jeg grer gjennom mens det enda er fuktig og lar det være med det. Ergo tar det meg ikke mer tid enn det tar å gre håret. Men for mange er jeg sikkert ustelt på håret som ikke retter/krøller/styler i særlig grad. 

Vaske håret må jeg gjøre etter hver treningsøkt (gjennomvått av svette), men jeg trener ikke daglig eller tre ganger daglig...

• Liker 14
Skrevet (endret)
Emma Marie skrev (2 timer siden):

Hva mener du? Er det ikke inspirerende å se en hjemmeværende og nymanikyrert CBE som koser seg med hobbyer i det private gymmet sitt mens alle andre stresser avgårde til jobb, skole og barnehage altså?

Edit: du er vel i det minste spent på om CBE vil ha tid nok til å til lufttørke håret sitt etterpå? 🤔 Eller til å smøre seg inn med de 6 (!) splitter nye, utrolig delikate, dyre flaskene med selvbruningskrem som naturligvis iiihkke er sponset?

Screenshot_20220118-183926_Instagram.jpg

Link: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

Endret av Ultiva
  • Liker 44
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)

Så hun drikker èn kopp kaffe, så trener hun. Bra inspo 👎🏻 Bra hun svarte på hvordan hun fjerner hårene på beina, det har jeg lurt på lenge 🙄 #Dårligforbilde

Endret av Blinkie
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden):

Også jeg. Minst 8x3 rep, med full bevegelsesbane, og god teknikk og kontakt. Alt annet av tre sekunders filmsnutter som publiseres viser en ustødig mosjonist med dårlig teknikk som ikke trener styrke regelmessig.

Hvis det trenes markløft, hip thrust, bøy med stang, og armhevinger på gulvet, også med full bevegelsesbane - hvorfor trene dette i hemmelighet? Er det mer privat enn å briefe med spagaten, løpingen, brystvorter og tungen ut av kjeften?

... eller barnas soverom? :vetikke:

• Liker 41
Skrevet
loffen skrev (41 minutter siden):

Jeg vil se at hun tar 100 kg i hipthrust!

Det er så dumt at jeg blir målløs. Men i likhet med den avataren hun presenterer seg som tror hun selv at hun tar 100 kg selv om hun såvidt klarer stanga. Dama er ikke sann. 

• Liker 41
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

... eller barnas soverom? :vetikke:

Barnas soverom er ikke så private som Caroline Berg Eriksens garasje som skulle rives, og andre skjulte aktiviteter som gjør det utfordrende å lufttørke håret på hjemmekontoret i hverdagen. For eksempel den hemmelige treningen i form av hip thrust med 95-100 kg i kjelleren for Netfit.no. Du vet, det nye treningsuniverset hun og mannen og barna og en rekke ansatte skal leve av i fremtiden. Men først må veggene matche fargen på leketøyet i barnas soverom, og så må det publiseres noen sensuelle selfier fra de atter nyoppussede stuene sammen med vinglass. 

• Liker 45
Skrevet

Fortell oss noe vi allerede ikke vet! For vi vet du er sugen på vin Caroline, og vi vet du digger speilselfier. :roll:

Tatt fra instastory

E188D077-5518-4CE6-8662-A884EA3A96FB.jpeg

• Liker 17
Skrevet
17 minutter siden, Snødronninga said:

Fortell oss noe vi allerede ikke vet! For vi vet du er sugen på vin Caroline, og vi vet du digger speilselfier. :roll:

Tatt fra instastory

Heftig redigering på dette bildet, ser det godt på "kantene" rundt kjolen. Ser nesten ut som hun er rediger inn i stuen, at det er to forskjellige bilder som er satt sammen

• Liker 17
Skrevet
Ultiva skrev (35 minutter siden):

Altså, er det omsider et hint av selvironi vi skuer?? Den halvdaue blomsten som nærmer seg kvelningsdøden og trygler etter en drink med vann i en altfor trang vase i bakgrunnen, mens frua som vanlig stirrer forelsket og henført på seg selv i telefonen og ikke enser noe rundt seg?

Forresten flaks at CBE klarte å finne tid i sin hektiske arbeidsdag til å kle seg ut som femme fatale nå mens folk flest er i ferd med å avslutte arbeidsdagen og kaste seg i bilen for å hente unga da 😊 CBE holdt jo på med hobbyer i beste arbeidstid i morges også, men de tapte arbeidstimene skal jo helt sikkert tas igjen, straks vinglasset er innabords 😊

Men, ble hun brun over natten av de seks delikate, nyinnkjøpte remediene for selvbruning? Var det ikke dette som skulle være så uhyre spennende i morges? Hvis hun ikke ble brun, burde hun ikke valgt denne rødfargen på kjolen til å innlede helgen med i den blasse stuen med den sponsede kakkelovnen på ettermiddagen. Lys og skygge faller veldig kaldt og lite flatterende her. Eventuelt burde hun returnere de seks produktene som hun sikkert har spart kvitteringen på.

• Liker 24
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Andrea59 skrev (19 timer siden):

40% rabatt med CBE-rabattkode…juhuu… eller vent….

Generelt er det 40% rabatt på fotoknudsen nå uansett - hvis man bestiller for over 350,- men det blir det vel fort når man skal bestille fotobok 🙈😅

(ok, hennes kode varer noen dager lenger enn den generelle, men likevel….)

Får Mail om 60% hele veien jeg, ingen cbe er nødvendig

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Tatt fra instastory

Helg

Skrevet

Da var det endelig helg og jeg har glemt å jobbe denne uken, vært så hektisk med alt annet som heller ikke ble gjort 😛

• Liker 13
Skrevet
FruJohansen skrev (3 minutter siden):

Måten hun poserer på, får henne til å ligne en utstillingsdukke som er montert feil.

Skjønner ikke den armen bakover, men den blir jo mindre av den posisjonen. Kjolen var finere enn 99% av alt hun har vist seg i siste årene. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...