Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, heisan! 😳

• Liker 32
Skrevet
Ville91 skrev (5 minutter siden):

Kan det være hun ikke har levende planter pga hunden? (Kan være giftig) Jeg har både hund og katt og har valgt å avstå fra planter. Har dog noen flotte falske, for å gjøre det litt mer hjemmekoselig.

Det finnes mange planter som er trygge for dyr. Mange av dem er også enkle å stelle og veldig trendy. Tilfeldig valgt link: https://www.architecturaldigest.com/story/pet-friendly-houseplants/amp

I hagen til CBE er det der i mot mange giftige planter, også blant dem hun selv har kjøpt inn, så har vanskelig for å tro det er hensyn til dyrene som er grunnen.

Har aldri vært mange potteplanter hos CBE og de jeg har lagt mest merke til har hatt så mislykket plassering jeg vil tro plantene døde raskt og mulig CBE mistet troen på egne plante-stelle-evner. For eksempel store kaktuser på et bekmørkt bad. 

• Liker 34
Skrevet
mrs.tld skrev (10 minutter siden):

Jeg måtte titte litt ekstra på fruens Instagram.

Kan godt forstå hvorfor hun har skrudd av antall likes…

På nest siste innlegg, alle interiørbildene, har hun fått totalt 101 likes…

Tittet litt på følgerne hennes også. Er er ett screenshot at ett tilfeldig utvalg «følgere» :8C0AF4DB-2883-4F6F-B883-F4792DB59079.thumb.jpeg.0c077c9ca7dceafb7c6aa62da07fef01.jpeg

Garanter en ivrig og engasjert følgerbase!

Hvis man skjuler antall likes, kan man som utenforstående få opp en random liste (i den grad noe er random fra Meta) av profiler som liker posten, men den vil aldri vise mer enn - jeg antar ca 100 da, hvis du har telt dem. Men det er altså ikke alle som har trykket liker, som er på den listen.

• Liker 17
Skrevet
Ville91 skrev (31 minutter siden):

Kan det være hun ikke har levende planter pga hunden? (Kan være giftig) Jeg har både hund og katt og har valgt å avstå fra planter. Har dog noen flotte falske, for å gjøre det litt mer hjemmekoselig.

Tja når hun gir hunden sjokolade, kaffe og polkstang så er det heller tvilsomt. Jeg har forresten mange planter hjemme, som ikke er giftige 🤷‍♀️

• Liker 31
Skrevet
MacBeth skrev (17 minutter siden):

Tja når hun gir hunden sjokolade, kaffe og polkstang så er det heller tvilsomt. Jeg har forresten mange planter hjemme, som ikke er giftige 🤷‍♀️

Godt poeng🤪

• Liker 6
Skrevet
mrs.tld skrev (52 minutter siden):

Jeg måtte titte litt ekstra på fruens Instagram.

Kan godt forstå hvorfor hun har skrudd av antall likes…

På nest siste innlegg, alle interiørbildene, har hun fått totalt 101 likes…

Tittet litt på følgerne hennes også. Er er ett screenshot at ett tilfeldig utvalg «følgere» :8C0AF4DB-2883-4F6F-B883-F4792DB59079.thumb.jpeg.0c077c9ca7dceafb7c6aa62da07fef01.jpeg

Garanter en ivrig og engasjert følgerbase!

Samme type folk dette her som også gjerne har arvet en rik onkel i Kongo og vil dele pengene med deg👌🏻

• Liker 20
Skrevet
FruJohansen skrev (11 timer siden):

Les det du har skrevet her en gang til. Ser du en vesenforskjell mellom å vite hva venners barn driver med, og det å se et komplett fremmed barn bli uvitende eksponert for hele internett mens hun leker? 

Jeg ønsker ikke å delta i diskusjoner omkring en offentlig person sin psykisk helse, men på generelt grunnlag vil jeg poengtere at ingen barn noensinne har fått et anstrengt forhold til strikking, fordi de har fått lov til å prøve mamma sine strikkepinner. 

Nå var ikke dette en debatt om eksponering av barn i sosiale medier, var det vel? Det kan vi godt også diskutere, og da skal du nok se at vi hadde vært litt mer enige. Men det får bli en annen dag. Og da er det også forsåvidt uavhengig av om de sitter og tegner eller løper på mølla.

Når det er sagt så nei, jeg er faktisk helt bombe sikker på at disse barna ikke tar skade av å se på at foreldrene utviser styrke, ferdigheter og selvkontroll. Det er verre med disse som sitter og ser på IPad, mens mor og far er oppslukt i hver sin hellige skjerm, mens de bøtter nedpå med sjokolade og seigmenn.

Hadde bare ti prosent av alle som regelmessig besøker akkurat denne emnetråden latt seg inspirere til å gjøre bare ti prosent av hva Caroline Berg Eriksen gjør ila en dag/helg, så tror jeg faktisk livskvaliteten deres ville økt med det dobbelte. Innerst inne så vet dere at det er sant.

• Liker 7
Skrevet
tonyv skrev (2 minutter siden):

inspirere til å gjøre bare ti prosent av hva Caroline Berg Eriksen gjør ila en dag/helg

Hva er det å bli inspirert av og hva er det CBE gjør ila en dag som er så bra som øker livskvaliteten?
Tviler på at noen får økt livskvalitet av å hige etter oppmerksomhet, likes og whatever spør du meg.

• Liker 38
Gjest Keikolina
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

De stolene i favorittstuen ser da utrolig ubehagelige ut? Ikke akkurat noen å sette seg godt til rette i. 

Ja, ser ut som noe dårlig jysk kvalitet, ubehagelig, sitte på jobbintervju møbler.

Skrevet
MacBeth skrev (1 time siden):

Hun gir da døtrene sjokolade og polkastang også, og det synes jeg er enda verre. Men det er ingen som kritiserer henne for dette.

Og det skal jeg absolutt ikke gjøre heller, for det ville vært urettferdig, ettersom det er såpass vanlig å gi så mye søtt til ungene sine. Hun er på ingen måte verre enn veldig mange andre der.

Uansett blir det da merkelig å kritisere at hun gir sånt til hunden. Hvorfor skal hunders helse liksom være viktigere enn barns helse? Det henger ikke på greip for meg.

• Liker 3
Skrevet
Fizzypo skrev (5 timer siden):

Til det uthevde: CBE er ikke en influencer med interiør som sitt nisje à la Maren Baxter så at hun ikke er først ute med det nyeste og hotteste på markedet til enhver tid er ikke så rart. Dessuten vil heller ikke det å henge med interiørtrendene være spesielt miljøvennlig eller bidra til mindre overforbruk. 

Når det er sagt så har trendene innen interiør siste halvåret beveget seg mer og mer mot nøytrale, lyse farger som hvit, krem og beige slik vi ser i hennes stue. Det finner vi også hos Camilla Pihl, Lene Orvik og Annijor. At man selv ikke syns det er fint er fair nok, men jeg syns ikke at hun henger etter i akkurat dette tilfellet. 

Overforbruk??? Miljøvennlig??? Denne bedriften kan overhode ikke nevnes i den forbindelse gitt at møbler og diverse byttes ofte ut og de stadig har oppussings prosjekter; også der de nylig har pusset opp

• Liker 17
Gjest KristianQuart
Skrevet
FruJohansen skrev (58 minutter siden):

Rar mekanisme, det der. Selv om man er vitne til noe man personlig syns er lavmål, kjedelig, tanketomt og gjentagende, så føler man likevel behov for å ta seg tid å dele sine tanker. Nesten så man skulle tro at absolutt alle som deltar i denne tråden er offer for den samme tilbøyeligheten, bare at noen syns tråden i seg selv er verdt en kommentar, mens andre holder seg til trådens faktiske tema. Vi mennesker, ass. 

Er det ikke det som skjer i denne tråden kontinuerlig? Svært lite her som er saklig. 

Skrevet
tonyv skrev (29 minutter siden):

Nå var ikke dette en debatt om eksponering av barn i sosiale medier, var det vel? Det kan vi godt også diskutere, og da skal du nok se at vi hadde vært litt mer enige. Men det får bli en annen dag. Og da er det også forsåvidt uavhengig av om de sitter og tegner eller løper på mølla.

Når det er sagt så nei, jeg er faktisk helt bombe sikker på at disse barna ikke tar skade av å se på at foreldrene utviser styrke, ferdigheter og selvkontroll. Det er verre med disse som sitter og ser på IPad, mens mor og far er oppslukt i hver sin hellige skjerm, mens de bøtter nedpå med sjokolade og seigmenn.

Hadde bare ti prosent av alle som regelmessig besøker akkurat denne emnetråden latt seg inspirere til å gjøre bare ti prosent av hva Caroline Berg Eriksen gjør ila en dag/helg, så tror jeg faktisk livskvaliteten deres ville økt med det dobbelte. Innerst inne så vet dere at det er sant.

Håper du er ironisk! 🧐

• Liker 15
Gjest KristianQuart
Skrevet
tonyv skrev (32 minutter siden):

Helt enig i alt du sier.

Skrevet
1 hour ago, FruJohansen said:

Hvis man skjuler antall likes, kan man som utenforstående få opp en random liste (i den grad noe er random fra Meta) av profiler som liker posten, men den vil aldri vise mer enn - jeg antar ca 100 da, hvis du har telt dem. Men det er altså ikke alle som har trykket liker, som er på den listen.

Tusen takk for oppklaring! 

Det var jeg ikke klar over! Men, antall kommentar står, og av 300k følgere er ikke de tallene veldig inponerende!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...