Rev. Revenge Skrevet 15. januar 2022 #55601 Skrevet 15. januar 2022 Mädchen skrev (35 minutter siden): Så avslappet hun ser ut på dette bildet. Ikke anstrengt i det hele tatt…..🙄 kilde: fruens IG. Først og fremst lurer jeg på hvorfor det er så fryktelig mye bilinteriør med i et bilde der budskapet visstnok skal være en bukett fredagsblomster. Dernest lurer jeg på hvorfor Berg Eriksen ser ut til å klamre seg til midtkonsollen med en stram knekk i nakken som jeg mest assosierer med å være på nippet til å løpe ut til nærmeste toalett. Så stusser jeg over valget av bekledning som går i ett med interiøret i bilen, og noterer at visning av likerklikk er skrudd av. Et meget underlig bilde jeg selv ville ha beskjært for å få mer av bukett og objekt i bildet, med mindre det er viktig at bilinteriøret vises. 48
Gjest SnowBells Skrevet 15. januar 2022 #55602 Skrevet 15. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Først og fremst lurer jeg på hvorfor det er så fryktelig mye bilinteriør med i et bilde der budskapet visstnok skal være en bukett fredagsblomster. Dernest lurer jeg på hvorfor Berg Eriksen ser ut til å klamre seg til midtkonsollen med en stram knekk i nakken som jeg mest assosierer med å være på nippet til å løpe ut til nærmeste toalett. Så stusser jeg over valget av bekledning som går i ett med interiøret i bilen, og noterer at visning av likerklikk er skrudd av. Et meget underlig bilde jeg selv ville ha beskjært for å få mer av bukett og objekt i bildet, med mindre det er viktig at bilinteriøret vises. Lurer også på om det er en slags reklame for kjemisk peiling. Huden til CBE er blankere og strammere enn ei våt badeand.
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 15. januar 2022 #55603 Skrevet 15. januar 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Nei da. Frekkehetens nådegave har de virkelig fått utdelt. Leserne fikk skylden for både kommentarjuks og slankeredigering. LKE og CBE hadde nærmest blitt tvunget til det. (Men kritikken mot fotballfrue gikk jo ut på at hun var for tynn og drev med thinspo, så hva var da meningen med å redigere seg enda tynnere og dermed motta enda mer pepper? Og LKE ble avslørt i å påstå at noen fortjente en kule i panna på hans egen blogg. Det hadde jo ingen verdens ting med angrep på kona hans å gjøre. Så ansvarsfraskrivelsen deres henger ikke på greip i det hele tatt). Men som sagt, dette hadde de ingen skyld i selv altså. Alt var lesernes feil 🙃 #sjarmerendepar Tror ikke noen har fått skyldfølelse av noe sånt😂 noe så tåpelig, akkurat som et barn, bare barn har en unnskyldning til å oppføre seg sånn, det er vel vår skyld at etter hun ble presset til å vise frem barn at hun fortsetter å vise de frem og tjene masse penger på de
Hallepalle2 Skrevet 15. januar 2022 #55604 Skrevet 15. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (17 minutter siden): Først og fremst lurer jeg på hvorfor det er så fryktelig mye bilinteriør med i et bilde der budskapet visstnok skal være en bukett fredagsblomster. Dernest lurer jeg på hvorfor Berg Eriksen ser ut til å klamre seg til midtkonsollen med en stram knekk i nakken som jeg mest assosierer med å være på nippet til å løpe ut til nærmeste toalett. Så stusser jeg over valget av bekledning som går i ett med interiøret i bilen, og noterer at visning av likerklikk er skrudd av. Et meget underlig bilde jeg selv ville ha beskjært for å få mer av bukett og objekt i bildet, med mindre det er viktig at bilinteriøret vises. Men hun matcher jo interiøret! Det må vises. Jeg spiller liksom av den imaginære samtalen til ekteparet når de planlegger og gjennomfører slike fotograferinger. «Se så fine blomster, de må vi ta bilde av. Hva om jeg setter meg i bilen mens du fotograferer? Det passer jo så bra siden jeg matcher bilsetet. Sørg for å få med det da! Vent litt, så sitter jeg liksom bare her og skuer mens jeg passer på å løfte haken høyt. Jeg legger hånden sånn, så får jeg vist frem neglene og hånden uten underhudsfett i samme slengen. Jeg ER så flink til å være tynn!» 41
Gjest SnowBells Skrevet 15. januar 2022 #55605 Skrevet 15. januar 2022 (endret) sukkerspinndilla skrev (53 minutter siden): Tror ikke noen har fått skyldfølelse av noe sånt😂 noe så tåpelig, akkurat som et barn, bare barn har en unnskyldning til å oppføre seg sånn, det er vel vår skyld at etter hun ble presset til å vise frem barn at hun fortsetter å vise de frem og tjene masse penger på de Ja paret sa at det var etter at blodfans ringte på døra i Siljan og mente at det var helt naturlig for dem å få se på babyen, at de valgte å tilby barna sine i bedriftens portefølje 😀 🤯 For de kan jo ikke SKJULE barna sine, må vite. F eks Jenny Skavlan, Thomas Gullestad, Filip Ingebrigtsen og Helene Olafsen er jo sikkert kjempeflaue over barna sine siden de ikke smører dem utover internett flere ganger i uka (pro-CBE logikk). Og f eks Therese Johaug har sikkert ei skikkelig disserumpe, siden hun ikke syns det er helt naturlig å poste bilder av den i g-streng med jevne mellomrom, og det er hun sikkert bitter for (pro-CBE logikk igjen). Endret 15. januar 2022 av SnowBells
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 15. januar 2022 #55606 Skrevet 15. januar 2022 SnowBells skrev (21 minutter siden): Ja paret sa at det var etter at blodfans ringte på døra i Siljan og mente at det var helt naturlig for dem å få se på babyen, at de valgte å tilby barna sine i bedriftens portefølje 😀 🤯 For de kan jo ikke SKJULE barna sine, må vite. F eks Jenny Skavlan, Thomas Gullestad, Filip Ingebrigtsen og Helene Olafsen er jo sikkert kjempeflaue over barna sine siden de ikke smører dem utover internett flere ganger i uka (pro-CBE logikk) 😊 Jeg kan vel også tenke meg at f eks Therese Johaug har ei skikkelig disserumpe, siden hun ikke syns det er helt naturlig å poste bilder av den i g-streng med jevne mellomrom (pro-CBE logikk igjen) 😊 Fantastisk godt skrevet😂 cbe logikk er like dum som Nintendo logikk 😂
Populært innlegg leetha Skrevet 15. januar 2022 Populært innlegg #55607 Skrevet 15. januar 2022 Fulgt fruen i mange år, og syntes før bloggen var fin med mange tips/,interiør/trening. Kikker innom innimellom og ja det går mye av det samme, men greit nok. Men mistet respekten idag når hu filmer (story) 8 åringen joggende på møllen iført treningstøy med magetopp. Det er IKKE greit! 69
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 15. januar 2022 Populært innlegg #55608 Skrevet 15. januar 2022 leetha skrev (26 minutter siden): Fulgt fruen i mange år, og syntes før bloggen var fin med mange tips/,interiør/trening. Kikker innom innimellom og ja det går mye av det samme, men greit nok. Men mistet respekten idag når hu filmer (story) 8 åringen joggende på møllen iført treningstøy med magetopp. Det er IKKE greit! Det er overtydelig at det de har igjen nå er å provosere for å få oppmerksomhet ref utlevering av barn og reklame med alkohol. Tenk hvor urolig langt du synker når du faktisk bryter rettigheter/bruker barna dine for å provosere. Ingen respekt igjen. Trist. 71
stjerna80 Skrevet 15. januar 2022 #55609 Skrevet 15. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (22 minutter siden): Det er overtydelig at det de har igjen nå er å provosere for å få oppmerksomhet ref utlevering av barn og reklame med alkohol. Tenk hvor urolig langt du synker når du faktisk bryter rettigheter/bruker barna dine for å provosere. Ingen respekt igjen. Trist. De har det nok ganske så festlig når de sitter å klekker ut nye ideer for å provosere (spesielt oss her inne, tror de). Bare så veldig rart at ved å oppføre seg, ikke ta til seg noe, og tror de "tar tilbake", at de da ikke innser at de kun kaster det tilbake til seg selv. Er det ingen av de som kan se at de ikke "skader" oss, men seg selv, barn og bedrift. Forbrukere har stor makt, og mange seriøse firmaer/bedrifter vil nok i stor grad høre på hva forbrukerene kan henvise til. Det skyves til siden, det viktigeste er å få tatt igjen, men dessverre for dem så ser de ikke konsekvensene. Tenk å falle så av lasset, når potensialet var stort en gang i tiden. 23
kguago Skrevet 15. januar 2022 #55610 Skrevet 15. januar 2022 Mädchen skrev (2 timer siden): Så avslappet hun ser ut på dette bildet. Ikke anstrengt i det hele tatt…..🙄 kilde: fruens IG. Ikke har hun på seg bilbelte, heller! 🤪 9
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. januar 2022 Populært innlegg #55611 Skrevet 15. januar 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Ja paret sa at det var etter at blodfans ringte på døra i Siljan og mente at det var helt naturlig for dem å få se på babyen, at de valgte å tilby barna sine i bedriftens portefølje 😀 🤯 For de kan jo ikke SKJULE barna sine, må vite. F eks Jenny Skavlan, Thomas Gullestad, Filip Ingebrigtsen og Helene Olafsen er jo sikkert kjempeflaue over barna sine siden de ikke smører dem utover internett flere ganger i uka (pro-CBE logikk). Og f eks Therese Johaug har sikkert ei skikkelig disserumpe, siden hun ikke syns det er helt naturlig å poste bilder av den i g-streng med jevne mellomrom, og det er hun sikkert bitter for (pro-CBE logikk igjen). Til det uthevede: Den historien tror jeg mitt om, når man vet hvor langt pokker i vold de bodde og hvor langt unna veien det var. Ikke akkurat et normalt "Oi, vi er visst i nærheten av huset til cbe,Trude. Hællandussen, vi skulle ikke tatt en bitteliten omvei mens vi likevel er på biltur i Gokk, svingt inn på en gårdsvei forbi tre andre boliger for å kjøre ens ærend borti huttiheita og ringe på døren og hilse på babyen?"-øyeblikk. 65
Gjest SnowBells Skrevet 15. januar 2022 #55612 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden): Til det uthevede: Den historien tror jeg mitt om, når man vet hvor langt pokker i vold de bodde og hvor langt unna veien det var. Ikke akkurat et normalt "Oi, vi er visst i nærheten av huset til cbe,Trude. Hællandussen, vi skulle ikke tatt en bitteliten omvei mens vi likevel er på biltur i Gokk, svingt inn på en gårdsvei forbi tre andre boliger for å kjøre ens ærend borti huttiheita og ringe på døren og hilse på babyen?"-øyeblikk. Ja hvem vet, det kan jo like gjerne ha vært løgn. Men hun har jo tuftet karrieren sin på den falske venninnefølelsen, hvor hun vil knytte leserne sine til seg og skape en leirbålsfølelse. Og Anna Rasmussen har også sagt at datteren hennes har blitt redd når vilt fremmede har kommet bort for å prate med barnet. Så at mammabloggere som AR og CBE tiltrekker seg grenseløse og litt enkle sjeler er det ingen tvil om. Men at CBE fant på historien om blodfans på døra for å få en unnskylding for å selge ungen sin til de mest høystbydende annonsørene, ja det kan også godt stemme.. Endret 15. januar 2022 av SnowBells
Sophia_08 Skrevet 15. januar 2022 #55613 Skrevet 15. januar 2022 ..og nå vises eldste barnet på Ig-story.. løpende på mølla i magetopp🤐 38
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. januar 2022 Populært innlegg #55614 Skrevet 15. januar 2022 Å herrefred, så fælt. Er det MULIG? Hva tenker de med? Hvordan kan de forsvare det der? 53
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 15. januar 2022 #55615 Skrevet 15. januar 2022 Sophia_08 skrev (2 minutter siden): ..og nå vises eldste barnet på Ig-story.. løpende på mølla i magetopp🤐 Jeg har faktisk ikke ord for hvor ille dette er… jeg er målløs.😳
pøbelsara Skrevet 15. januar 2022 #55616 Skrevet 15. januar 2022 Lille_Krokodille skrev (Akkurat nå): Jeg har faktisk ikke ord for hvor ille dette er… jeg er målløs.😳 Helt enig. Hva i all verden er det som får voksne til å gjøre slik mot barna sine? 46
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 15. januar 2022 #55617 Skrevet 15. januar 2022 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Å herrefred, så fælt. Er det MULIG? Hva tenker de med? Hvordan kan de forsvare det der? De tenker ikke. Selvinnsikten og refleksjonsevnen er totalt fraværende.
Malum Skrevet 15. januar 2022 #55618 Skrevet 15. januar 2022 Man har jo rett og slett ikke lyst til å tro det man ser. 😟 36
pøbelsara Skrevet 15. januar 2022 #55619 Skrevet 15. januar 2022 Malum skrev (Akkurat nå): Man har jo rett og slett ikke lyst til å tro det man ser. 😟 Ikke sant? Det er jo helt grusomt. Hva i all verden går gjennom hodet til en forelder når vedkommende velger å legge et slikt klipp ut på sin vidåpne IG-konto? Det er altså bare så trist. 39
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 15. januar 2022 #55620 Skrevet 15. januar 2022 Det ble kritisert her inne at det ene barnet var på mølla, men da i «vanlig» tøy. Nå publiseres video av et barn i treningstøy som løper på mølla. Man kan spørre seg hvorfor..? caroline: Du må gjerne tro at du provoserer oss her inne, men kan du HOLDE BARNA DINE UTENFOR?????? Herregud, hun er så lite intelligent at jeg blir skremt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå