Sølv_dugg Skrevet 29. desember 2021 #54881 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Isild skrev (49 minutter siden): Lurer på når og hvorfor de tok valget om å kutte helt ut å være "glanset magasin", og heller gå for dette her. Det er ca så lite glamorøst som man får det. Og det er totalt intetsigende ift trening. Ikke sant. Det glansende magasinet er byttet ut med den type magasin man finner øverst på bensinstasjonene med sotet glass foran. Litt av en klassereise de har tatt de siste årene, i nedadgående retning. Endret 29. desember 2021 av Sølv_dugg Endret året til årene. 44
powerpuffen Skrevet 29. desember 2021 #54882 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Medici skrev (11 minutter siden): Desperasjonen etter oppmerksomhet er blitt helt absurd. Forstår ikke hvem hun kommuniserer med utover seg selv. Hva er målgruppen? Det er sannelig et godt spørsmål. Med over 300.000 følgerne er vel målgruppen «så mange som mulig». Føler de prøver å leve etter amerikanske tilstander på SoMe. Endret 29. desember 2021 av Lacuna 13
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 29. desember 2021 Populært innlegg #54883 Skrevet 29. desember 2021 (endret) FruRosa skrev (2 timer siden): Hva vil hun signalisere her, tro? (Bilde fra IG story, ikke stillbilde fra film!) At hun har løpt først uten å svette. Har hun løpt? Dernest at hun er fleksibel fordi hun tøyer. Tøyer hun egentlig? Det handler om perspektiv og proporsjoner. Mobilen ser ut til å ligge i hånden hennes langt foran henne på gulvet idét selfien blir tatt. Underkroppen er plassert lengst unna kameraet. Midje og rumpe nesten kamuflert av silikonen. Det ene benet er kuttet av ved låret av en joggesko festet til en liten legg og et lår som ser tynnere ut enn halsen. Skuldrene er dratt opp til ørene så halsen ligger tilnærmet omkranset av dem. Midtpunktet i bildet er en brystkasse med veldig lite underhudsfett. Den ene armen forsvinner tynt ut av bildet, mens den andre møter oss som en kjempearm som igjen bidrar til at resten av kroppen fremstår liten og tynn. Hodet er på samme størrelse som Sfinxsens, og bidrar ytterligere til illusjonen om tynn kropp. Håret som ligger løst over ansiktet er knusktørt. Ansiktet er i tillegg stramt vendt bort fra mottakeren og helt til siden slik at kjeven fremstår stram. Animerte svettedråper er lagt på. Hvilke flere filtre er lagt på, ansiktet ser ikke ut som det vanligvis gjør denne gangen heller. Øynene er lukket, munnen stram, bildet er ikke ment for å kommunisere med mottakeren. Det er kun iscenesatt og ment for kringkasting. Jeg kaller dette kunstverket "Tøyning av sunnhet og sannhet". Endret 29. desember 2021 av Revenge o'Cavatina rydding 88
Malum Skrevet 29. desember 2021 #54884 Skrevet 29. desember 2021 Lill skrev (3 timer siden): Det er ikke bare CBE som skal fremstå med en kropp som ikke stemmer overens med virkeligheten. LKE er da virkelig ikke så bredskuldret som det ser ut på dette bildet? Det er jo rett og slett litt komisk. Dette kan jo være hvem som helst, faktisk, for bildet er så mørkt at det ikke er mulig å gjenkjenne personen 😳 26
Pusern3 Skrevet 29. desember 2021 #54885 Skrevet 29. desember 2021 Clara80 skrev (2 timer siden): The Eriksen trigger noe i oss. Vi drømmer alle om "perfeksjon" innimellom. Det er vel derfor så mange drømmer seg bort i rosablogger generelt. Og derfor de også får så mye "hat" og kritikk. Caroline gir oss "dårlig samvittighet" for alt. Det er velstelte, langhårede matchende barn. Som fremstilles som veloppdragne og perfekte. Sløyfer, fløyel, fletter og tyll. Hvem vil ikke ha små dukker å pynte opp. Så er der hu mor, velstelt fra topp til tå. Hver dag, alltid. Det er coctailkjoler i barnebursdager. På lille julaften går hu i glittertopper og miniskjørt. Vi andre pynter juletre med pysj og fett hår, for å komme i mål med siste rest. Det er ryddig og symmetrisk og visningsklart i hjemmet til en hver tid. Ekteparet fremstår som nyforelsket og det perfekte eksempel på "couple goals". ALT er perfekt. Liksom. Det er irriterende, det minner oss på hvor uperfekte vi er. Det får oss til å ville skrive slemme ting. Rakke ned, søle på kjolen hennes, vaske bort sminka. Vis oss det ekte! Vis oss at det ikke er perfekt, men at dere er som oss andre. Så må vi huske på at dette ikke er ekte. Det er en familie som har laget business ut av "vellykkethet". Jeg kan også irritere meg over iherdigheten hennes, hvordan orker hun? År eller år? Så går jeg over til å synes synd på henne. Og er så utrolig glad for at jeg lever mitt uperfekte liv i fred og ro. At barna får vokse opp uten å bli eksponert for alle som vil se. Dette ER virkelig The Truman show - på orntlig. så enig med deg - ikke et liv man ønsker i lengden … 6
Pusern3 Skrevet 29. desember 2021 #54886 Skrevet 29. desember 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): Hva vil hun signalisere her, tro? (Bilde fra IG story, ikke stillbilde fra film!) Ser bare teit ut og ikke inspirerende eller motiverende 13
Pusern3 Skrevet 29. desember 2021 #54887 Skrevet 29. desember 2021 Ice-91 skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke droppe treninga i kjelleren og heller bare være ute på skitur. Sikkert bedre trening enn den løpinga hun driver med HELE TIDA ALLE bør trene variert og ALLE bør restituere… 9
Rev. Revenge Skrevet 29. desember 2021 #54888 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Malum skrev (8 timer siden): Dette kan jo være hvem som helst, faktisk, for bildet er så mørkt at det ikke er mulig å gjenkjenne personen 😳 Jeg lysnet bildet og skrudde ned kontrasten. Ansiktet er fortsatt ugjenkjennelig i skygge, mens resten sier det meste. At de to der gidder å opptre så fettfobiske og kroppsfikserte med små i hus. Endret 30. desember 2021 av Revenge o'Cavatina 34
Clara80 Skrevet 29. desember 2021 #54889 Skrevet 29. desember 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Nei, kjenner verken meg selv eller andre rundt meg igjen i dette. Det perfekte er ikke noe mål, det som er normalt for de fleste er at det varierer fra bånn til topp, av og til er det nær 100 %, men oftest kanskje bare 5O %, hvis man gidder tenke i prosent og perfekthet. Det gidder jo de fleste ikke. Folk flest vil ha et hyggelig familieliv som hensyntar alle i familien, ikke et falskt utstillingsliv der den eneste valutaen er utseendet. Det siste er ikke sunt, verken for store eller små. Fasade gir ikke gode liv, spesielt ikke i lengden. Mulig det jeg skrev ble litt feil kommunisert. JEG synes ikke det er perfekt. Men sosiale medier, i reklame, i magasiner, og i andre kanaler som prøver å påvirke - så er jo "perfeksjon" et mål. Jeg tror det er ekstremt mange som streber etter dette, og det er vel derfor hun også blir sett på som inspirasjon for mange. Veldig veldig mange synes jo seff det hele er patetisk. Jeg synes jeg ser meg selv fremstille meg på den måten....kunne jo ikke vist meg offentlig etterpå. Alle hadde ledd og baksnakket meg. Jeg hadde ikke passet inn noe sted, og venner hadde trukket seg unna. Er vel derfor de ikke har noen personlige venner heller. Kun forretningsforbindelser. Ville aldri bytte ut mitt vanlige liv med dette freakshowet, men jeg tror det er mange der ute som lar seg lure og inspirere. 23
Skrottefar Skrevet 29. desember 2021 #54890 Skrevet 29. desember 2021 Hadde de ennå brukt den tiden de bruker på selvdigging til å få Netfit opp å gå så kanskje det hadde funket, men virker ikke som om det er noen prioritet der i villa Kulås. Jaja, er kun dem selv det går utover, og rart de i det hele tatt har noen inntekt i det hele tatt av det de holder på med nå. I tillegg så har de vel utgifter til både management og de andre som styrer med Netfit, så hvordan de får det til å gå rundt er for meg helt uforståelig. 28
Gjest Trolltussa Skrevet 29. desember 2021 #54891 Skrevet 29. desember 2021 Jeg tror hun legger ut slike bilder til ære for KG. Egentlig bør ingen bite på. Det er bare patetisk. I hennes verden kan det se ut som all PR er god PR. Tenk for er trist liv hun hadde hatt hvis ingen gadd å diskutere bildene hun la ut.
Minnie Mus Skrevet 29. desember 2021 #54892 Skrevet 29. desember 2021 1 minutt siden, Trolltussa said: Jeg tror hun legger ut slike bilder til ære for KG. Egentlig bør ingen bite på. Det er bare patetisk. I hennes verden kan det se ut som all PR er god PR. Tenk for er trist liv hun hadde hatt hvis ingen gadd å diskutere bildene hun la ut. Har tenkt tanken, men tror ærlig talt ikke at det er pga KG og diskusjonen her inne hun legger ut sånne bilder. Hvorfor skulle hun gjøre det, bare for å irritere en håndfull med mennesker her inne, samtidig som det til syvende og sist går utover både barna og inntekten? Følgertall og likes går stadig nedover, hun er ikke interessant for noen lenger, utenom de med spesielle interesser. Kjenner ingen som vet hvem hun er, selv om jeg om omgangskretsen min er i hennes såkalte målgruppe. Det hun driver med er bare desperat tull fra en kvinne man skulle tro er kommet i panikkalderen. Ingen voksne småbarnsmødre med vettet i behold holder på sånn. 33
Gjest Kattedama Skrevet 29. desember 2021 #54893 Skrevet 29. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Jeg lysner bildet og skrudde ned kontrasten. Ansiktet er fortsatt ugjenkjennelig, og resten sa det meste. At de to der gidder. Dette er visstnok samme fyr..
Surikatt Skrevet 29. desember 2021 #54894 Skrevet 29. desember 2021 Lill skrev (2 minutter siden): Dette er visstnok samme fyr.. Eh… er det dette som er jobben til Lars Kristian Eriksen??? 26
Skrottefar Skrevet 29. desember 2021 #54895 Skrevet 29. desember 2021 Surikatt skrev (1 minutt siden): Eh… er det dette som er jobben til Lars Kristian Eriksen??? Det og redigering og gjøre kona ugjenkjennelig på bilder ved bruk av hans eminente bruk av filter i photoshop 🤮 34
Lunabelle Skrevet 29. desember 2021 #54896 Skrevet 29. desember 2021 Skrottefar skrev (40 minutter siden): Hadde de ennå brukt den tiden de bruker på selvdigging til å få Netfit opp å gå så kanskje det hadde funket, men virker ikke som om det er noen prioritet der i villa Kulås. Jaja, er kun dem selv det går utover, og rart de i det hele tatt har noen inntekt i det hele tatt av det de holder på med nå. I tillegg så har de vel utgifter til både management og de andre som styrer med Netfit, så hvordan de får det til å gå rundt er for meg helt uforståelig. Inntektene i Villa Kulås raser vel relativt kraftig hvert år nå og de må vel snart forstå at de er utgått på dato og må endre både stil og retning. Blir ikke forundret om vi en dag våkner opp til sensasjonspregede førstesider om Fotballfrues fall. 15
Lunabelle Skrevet 29. desember 2021 #54897 Skrevet 29. desember 2021 Skrottefar skrev (13 minutter siden): Det og redigering og gjøre kona ugjenkjennelig på bilder ved bruk av hans eminente bruk av filter i photoshop 🤮 😂😂 6
Skrottefar Skrevet 29. desember 2021 #54898 Skrevet 29. desember 2021 Lunabelle skrev (8 minutter siden): Inntektene i Villa Kulås raser vel relativt kraftig hvert år nå og de må vel snart forstå at de er utgått på dato og må endre både stil og retning. Blir ikke forundret om vi en dag våkner opp til sensasjonspregede førstesider om Fotballfrues fall. Måtte det bare skje, jeg ber til mine guder om det, som er i kjelleren, for de som måtte lure 😜 5
Monkey12 Skrevet 29. desember 2021 #54899 Skrevet 29. desember 2021 Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Har han lagt ut dette selv på fult alvor? For å inspirere? Ser ut som tatt ut fra en skrekkfilm der han har blitt bundet fast og torturert i flere dager i en mørk kjeller. Øyeeplene faller snart ut. Jesus kristus på sparkesykkel!!!😬🧖♂️🛴 14
Populært innlegg kri.star Skrevet 29. desember 2021 Populært innlegg #54900 Skrevet 29. desember 2021 Det er noe jeg har tenkt på i lengre stund, som plager meg. Det er LKE som står for bildene, det er LKE som står for redigeringen, det er etter LKE gikk fullt inn firma fokuset ble flyttet til kropp, kropp og kropp. LKE har tidligere utvist ett temmelig forvrenger og ufint syn på kvinnekroppen j.f uttalelser om Beyonce. Han går i fistel i diskusjoner med kvinner. Han snakker meget nedlatende om kvinner som ikke passer inn i hans syn på det perfekte. Kan det tenkes at alt desperasjonen til CBE ikke handler om oppmerksomhet utenfra, men ett forvrengt forsøk på oppmerksomhet og kjærlighet fra sin egen ektefelle? 68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå