Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Medici skrev (3 timer siden):

Stakkars barn som får delt hele familiealbumet sitt på nett. 

Merkelig borddekking, så noen av dem hverandre gjennom de høye oppsatsene med strå? Mulig det fungerer som kamuflasje siden de redigerer seg selv såpass mye utseendemessig at hensikten var å skjule det virkelige utseendet 🤷‍♀️🤪

Relativt store reinsdyr på bordet??? Og høye strå…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ekstremt sen til festen, men jeg skjønner at CBE er et hett samtaleemne, antakeligvis med god grunn. Jeg lurer fryktelig på hva barna kommer til å tenke i 2029-2030, når de er gamle nok til å forstå hva moren holdt på med da de var barn.. 

Endret av Lacuna
Fjerning av navn
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (45 minutter siden):

virker som de lever for smiger og komplimenter - får vist ikke nok av det 

At de får det med det fesjået de viser frem syns jeg er rart, ser ikke folk at det er redigert og filtrert til det uigjenkjennelige? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (5 minutter siden):

Jeg er ekstremt sen til festen, men jeg skjønner at CBE er et hett samtaleemne, antakeligvis med god grunn. Jeg lurer fryktelig på hva lille *snipsnip* kommer til å tenke i 2029-2030, når de er gamle nok til å forstå hva moren holdt på med da de var barn.. 

Det er ikke lov å omtale barna ved navn. KG er langt mer nøye med personvern enn hva barnas egne foreldre er. Så fjern navnene deres, ellers blir innlegget ditt moderert vekk 🌸

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (3 minutter siden):

At de får det med det fesjået de viser frem syns jeg er rart, ser ikke folk at det er redigert og filtrert til det uigjenkjennelige? 

De færreste har sett dem utenfor deres egne kanaler. CBE var bare på tv i 10 minutter til sammen i fbm Norges nye megahit. Det er jo åpenbart at mange ikke forstår at det er retusjering, filtere og posering. "Så vakker du er, dette er det nydeligste bildet av deg som jeg har sett", skrev en følger under et bilde hvor CBE knapt var gjenkjennelig pga skjønnhetsfilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donatello skrev (6 minutter siden):

Flue på veggen kunne man være i en episode av bloggerne, (ep. 20/ sesong 10), hvor to vennepar var invitert med på slottsmiddag. LK rigget fullt fotoutstyr på hotellrommet og foreviget (liggende på gulvet), hvor CBE, sittende på en stol, skulle ta på seg skoene. Diskusjon rundt hvilken vinkel både sko(stående? liggende?) og ben skulle fremstå, alt mens gjestene ventet på dem nede ved spisesalen. Påføring av lebestift ble også behørig diskutert/foreviget.

Så det går nok med veldig mye tid på å få alt til å fremstå i mest mulig fordelaktig vinkel, f.eks  bakende/mage/ midje osv. Tidsbruken for å ta bilder av at CBE tar på seg  selskapssko  er i hvertfall behørig dokumentert av paret selv.

CBE sa jo også etter reaksjonene på det særdeles riggede farsdagsbildet med stekepanne og eplekasse osv i senga at det hadde tatt familien 25 minutter (!!) å ta bildene før de fikk spist frokosten (med kalde speilegg og kalde rundstykker, mmmm).. Det er veldig tydelig at livene deres leves ut i fra hva som ser best ut på SoMe.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donatello skrev (13 minutter siden):

Flue på veggen kunne man være i en episode av bloggerne, (ep. 20/ sesong 10), hvor to vennepar var invitert med på slottsmiddag. LK rigget fullt fotoutstyr på hotellrommet og foreviget (liggende på gulvet), hvor CBE, sittende på en stol, skulle ta på seg skoene. Diskusjon rundt hvilken vinkel både sko(stående? liggende?) og ben skulle fremstå, alt mens gjestene ventet på dem nede ved spisesalen. Påføring av lebestift ble også behørig diskutert/foreviget.

Så det går nok med veldig mye tid på å få alt til å fremstå i mest mulig fordelaktig vinkel, f.eks  bakende/mage/ midje osv. Tidsbruken for å ta bilder av at CBE tar på seg  selskapssko  er i hvertfall behørig dokumentert av paret selv.

For et liv! 
Det er ikke det minste rart at de ikke evner å engasjere seg i samfunnet rundt seg, når dette er hverdagen deres. Man må da bli veldig snever av å leve sånn, skulle en tro.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (23 timer siden):

Ut med rumpa og inn med magen. :filer: 

28E6F01D-3C3E-4491-90AA-35C5616AC09B.jpeg

Er vel mer på rumpeinnlegg, ut med rumpeputa og inn med magen, hvis du spør meg.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulleplutt skrev (9 timer siden):

Jeg unner ikke min verste fiende et slikt flykrasj som denne ig-kontoen har utviklet seg til å bli. Når omtrent alt du har er å selge rompa di eller puppene dine. Kan det bli mer nitrist?

Joda det er enda mer trist hvis du tenker på at rompa og kroppen som selges er kjøpte rompeinnlegg og silikon som du benekter å ha.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (1 time siden):

Det er ikke lov å omtale barna ved navn. KG er langt mer nøye med personvern enn hva barnas egne foreldre er. Så fjern navnene deres, ellers blir innlegget ditt moderert vekk 🌸

Oi!! Var ikke klar over dette. Takk!! Har fikset nå

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (11 timer siden):

Hvor ble det av all svetten? Tidligere har hun jo sett ut som en drukna katt, og på bildet er hun knusk tørr. Om hun i det hele tatt har trent, eller om bildet er tatt før trening er ikke godt å si. Men at bildet er tatt etter done and done tror jeg ikke noe på. Vi ser henne omtrent aldri trene, men ut i fra de få videoene hun har delt, så kan hun ikke trene så mye som hun vil at vi skal tro hun trener. Hun er tydelig svak i alle øvelser hun viser frem, og mange av øvelsene gjør hun feil. Så at hun gikk ned i kjelleren, tok en selfie, og så gikk opp til familien igjen, kan fort ha skjedd. 

Jeg tror ikke Cbe.no trener så mye som det fremstilles på ig. Vis meg litt trening ala Jørgine så kanskje, men dropp sprayflaska med vann... 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (2 timer siden):

Jeg er ekstremt sen til festen, men jeg skjønner at CBE er et hett samtaleemne, antakeligvis med god grunn. Jeg lurer fryktelig på hva barna kommer til å tenke i 2029-2030, når de er gamle nok til å forstå hva moren holdt på med da de var barn.. 

vi er mange her som tenker på/bekymrer oss for det. Og vi lurer nok på hva eldre søsken av barnas venner og ikke minst foreldre til barnas venner tenker allerede nå om de sjekker ut CBE’s IG etc 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

7 av de 12 siste innleggene på IG har bilder av barn. Det er mye. 

7 for mange…

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Joda det er enda mer trist hvis du tenker på at rompa og kroppen som selges er kjøpte rompeinnlegg og silikon som du benekter å ha.

Har Caroline rumpe implantater?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Har Caroline rumpe implantater?

Nei. Hun bruker en rumpe-pute. At en 35 år gammel dame som oppfører seg sånn, er bare utrolig dumt, dumt og atter dumt! Lke og cbe ta dere en bolle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svare leserne sine på spørsmål og kommentarer på blogg er tydeligvis ikke en del av arbeidsdagen. Både to og tre uker siden leserne spør og kommenterer, men ingen får svar. Kanskje en idé å stenge kommentarfeltet. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald skrev (1 time siden):

Å svare leserne sine på spørsmål og kommentarer på blogg er tydeligvis ikke en del av arbeidsdagen. Både to og tre uker siden leserne spør og kommenterer, men ingen får svar. Kanskje en idé å stenge kommentarfeltet. 

hun bruker jo nærmest all tid på trening X antall ganger pr dag og resten på stashing/bilder av barna, seg selv og huset. Blogg har åpenbart blitt uinteressant å følge opp 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...