Gjest Solaire Skrevet 23. desember 2021 #54681 Skrevet 23. desember 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Hvor skal man begynne? For det første, CBE er som influensere flest, opptatt av å skape "venninnefølelsen" med følgerene sine. Hvis en av mine venninner hadde postet sånne bilder hver dag, hadde jeg fått henne i vranga etter en stund. For det andre, hvis dette liksom skal være en slags reklame for Netfit og inspirere andre til å trene, så er det ikke bare skivebom - det er helt feil skive også. For det tredje, dette selvdiggende, innadvendte fokuset kan da ikke være til glede for andre enn henne selv og kanskje gemalen. Null samhandling med sitt publikum - igjen. Bare "se på meg, er jeg ikke flink og deilig". For en bedrift. Hvor beundringsverdig er det egentlig at to funksjonsfriske voksne tasser hjemme på fulltid og bruker mesteparten av "arbeidsdagene" sine på hobbyer, egenpleie og timevis foran speilet for å teste ut flatterende poseringer som de putter skjønnhetsfilter på? 🙈 Wow så flinke åssa! 😂 Skikkelig meningsfylte liv 🏆 Endret 23. desember 2021 av Solaire
Aquarius04 Skrevet 23. desember 2021 #54682 Skrevet 23. desember 2021 BaHare skrev (6 timer siden): Denne du tenker på kanskje? https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 Interessant dette utsagnet her da, fra fruen selv: «Etter å ha skrevet innlegget modererer derimot fotballfruen seg noe. - Haha, nei. Man må ikke ta absolutt alt jeg skriver så seriøst. Jeg liker å skrive litt løst og ledig.» Betyr det at hun lefler med sannheten på det meste i SoMe, da? Kilde:https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 19
Isola2 Skrevet 23. desember 2021 #54683 Skrevet 23. desember 2021 BaHare skrev (8 timer siden): Denne du tenker på kanskje? https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 Ja…herremin så idiotisk! 7
Benazim Skrevet 24. desember 2021 #54684 Skrevet 24. desember 2021 Lille julaften, og hun har kledd seg som om hun skulle på en strandbar en sommerkveld. Classy. 17
cerruti Skrevet 24. desember 2021 #54685 Skrevet 24. desember 2021 Dævendøtte skrev (11 timer siden): Ja, helt klart. Og som jeg har sagt tidligere, er redd det er mannen hennes som styrer hele skuta. Og hun går rundt som en nikkedukke og gjør som han sier. Er trist å se dette intervjuet. Jeg har helt motsatt inntrykk. 9
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. desember 2021 #54686 Skrevet 24. desember 2021 cerruti skrev (3 timer siden): Jeg har helt motsatt inntrykk. Det oser jo usikkerhet av henne, både i intervjuer og på blogg. Hun våger aldri å ha andre meninger og synspunkter enn de hun har hatt i hele sitt liv, hun flakker med blikket og har et utrolig dårlig ordforråd når hun skal svare. Hun sitter trygt inne i det lille rommet hun har skapt seg og jeg tror vel det aldri har vært noe som helst samfunnsnyttig på bloggen hennes. Kanskje noe om en slant i gryta til Frelsesarmeen og noen ord om hvor bra det er å støtte de svake i samfunnet. Og litt søppel på stranda. Men utover det har det vel aldri vært et ord om noe som helst av hva som skjer i Norge/verden. Fordi hun har valgt å ha det sånn, mener jeg at jeg leste en gang. Selv tror jeg det er fordi hun ikke har begrep om noe annet enn seg og sitt, meningene hennes er totalt overfladiske og hvis hun blir stilt til veggs, klarer hun ikke å svare for seg. Derfor tror jeg det er mannen som styrer alt. Men for alt vi vet, kanskje hele hennes måte å være på er et spill for galleriet Hun og Paris Hilton
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 24. desember 2021 Populært innlegg #54687 Skrevet 24. desember 2021 «God jul til fantastiske følgere.» Illustrert med filmer av barn. Det sier vel alt. «God jul til dere som følger med på barna mine» kunne det like gjerne stått. Det er jo fakta. 64
Gjest Solaire Skrevet 24. desember 2021 #54688 Skrevet 24. desember 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): «God jul til fantastiske følgere.» Illustrert med filmer av barn. Det sier vel alt. «God jul til dere som følger med på barna mine» kunne det like gjerne stått. Det er jo fakta. Jeg skjønner godt at CBE ikke ønsker en god jul til de som påpeker hva hun driver med. Utlevering av ungenes hverdagsliv, tenåringsaktig kroppshysteri, overforbruk og massiv bruk av retusjering og skjønnhetsfilter for å oppnå misunnelse. Det er jo ikke akkurat et stuerent "yrke". Endret 24. desember 2021 av Solaire
Rev. Revenge Skrevet 24. desember 2021 #54689 Skrevet 24. desember 2021 Solaire skrev (1 time siden): Jeg skjønner godt at CBE ikke ønsker en god jul til de som påpeker hva hun driver med. Utlevering av ungenes hverdagsliv, tenåringsaktig kroppshysteri, overforbruk og massiv bruk av retusjering og skjønnhetsfilter for å oppnå misunnelse. Det er jo ikke akkurat et stuerent "yrke". Og dette, dette digger Astrid S. helt villt, kvelden før kvelden på NRK. Så villt at Caroline Berg Eriksen egenhendig skal gi henne kjøretimer gjennom det vakre landskapet i Sarpsborg. Så rørende en julegave. 35
ignore Skrevet 24. desember 2021 #54690 Skrevet 24. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (35 minutter siden): Og dette, dette digger Astrid S. helt villt, kvelden før kvelden på NRK. Så villt at Caroline Berg Eriksen egenhendig skal gi henne kjøretimer gjennom det vakre landskapet i Sarpsborg. Så rørende en julegave. Jeg sluttet å like Astrid S i dette øyeblikket. Også i beste sendetid. Noe så pinlig. 49
Luckie Skrevet 24. desember 2021 #54691 Skrevet 24. desember 2021 ignore skrev (8 minutter siden): Jeg sluttet å like Astrid S i dette øyeblikket. Også i beste sendetid. Noe så pinlig. Aldri likt Astrid S 15
Populært innlegg Inocybe Skrevet 24. desember 2021 Populært innlegg #54692 Skrevet 24. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (49 minutter siden): Og dette, dette digger Astrid S. helt villt, kvelden før kvelden på NRK. Så villt at Caroline Berg Eriksen egenhendig skal gi henne kjøretimer gjennom det vakre landskapet i Sarpsborg. Så rørende en julegave. Jeg har aldri hatt noe spesielt forhold til AstridS ut over likt en del av musikken. Men nå har hun altså bekjent holdingene sine så jeg har fått det med meg. Hun støtter altså opp om thinspo, pro-ana, seksualisering av kvinner, kvinnesyn som tilhører forrige årtusen, eksponering av barn, brudd på menneskerettigheter og syns det uproblematisk at purunge jenters privatliv deles av andre på Internett. Må si musikken mistet sin sjarm nå. Sletter det jeg har på spillelisten. Tror jeg driter i å se filmen også. AstridS’ holdninger gir det en kvalm eim nå. 65
ChickNorris Skrevet 24. desember 2021 #54693 Skrevet 24. desember 2021 https://www.nettavisen.no/caroline-berg-eriksen-vi-ma-slutte-a-synes-synd-pa-oss-selv-og-i-stedet-se-oss-selv-i-speilet/s/12-95-3423169351 Sitat: Om kritikken er urettferdig og gal, ja, da burde det være en smal sak å argumentere mot den også. Siden dette har hun tydeligvis bare stirret i speilet, uten å finne motargumenter.. 24
Hallepalle2 Skrevet 24. desember 2021 #54694 Skrevet 24. desember 2021 Julekort hvor tre av fire har så hvite tenner at det skjærer i øynene. Ser de det ikke selv, altså. Eller skal det være slik. 28
Gjest Solaire Skrevet 24. desember 2021 #54695 Skrevet 24. desember 2021 Kjenner at jeg er nysgjerrig på strømregninga i det gamle huset deres da hu' mor stort sett går rundt i trenings-bh og tights eller miniskjørt og singlet.
Lilje blomst Skrevet 25. desember 2021 #54696 Skrevet 25. desember 2021 Inocybe skrev (18 timer siden): Jeg har aldri hatt noe spesielt forhold til AstridS ut over likt en del av musikken. Men nå har hun altså bekjent holdingene sine så jeg har fått det med meg. Hun støtter altså opp om thinspo, pro-ana, seksualisering av kvinner, kvinnesyn som tilhører forrige årtusen, eksponering av barn, brudd på menneskerettigheter og syns det uproblematisk at purunge jenters privatliv deles av andre på Internett. Må si musikken mistet sin sjarm nå. Sletter det jeg har på spillelisten. Tror jeg driter i å se filmen også. AstridS’ holdninger gir det en kvalm eim nå. Å herregud… Tror Astrid S syns det er helt greit å miste deg som lytter også. 11
Populært innlegg Surikatt Skrevet 25. desember 2021 Populært innlegg #54697 Skrevet 25. desember 2021 Caroline Berg Eriksen legger ut en film på insta hvor datteren på 5 år sitter i pysjamasen sin og ser på Snekker Andersen hjemme i stua. Helt uvitende om at hun blir filmet for å bli spredt på nettet av sin egen mor. Dette er så ansvarsløst og viser en total mangel for respekt for et barns privatliv. Hele julefeiringen til Caroline Berg Eriksen på insta er bare et trist skue og viser at hun gir blaffen i sine egne barn. Ikke alle ønsker å bli influencere når de blir voksne og barn må få ha livet sitt i fred for sosiale medier. Disse to får ikke være i fred for sine egne foreldre og blir tvunget til å være skuespillere i sitt eget liv julen igjennom. Jeg trodde det var juleferie for barn nå. 84
Isola2 Skrevet 25. desember 2021 #54698 Skrevet 25. desember 2021 Lilje blomst skrev (3 timer siden): Å herregud… Tror Astrid S syns det er helt greit å miste deg som lytter også. What the heck did Astrid S do??
BuffyTheVampire Skrevet 25. desember 2021 #54699 Skrevet 25. desember 2021 Isola2 skrev (34 minutter siden): What the heck did Astrid S do?? Hun er kjempefan av CBE… 6
Rev. Revenge Skrevet 25. desember 2021 #54700 Skrevet 25. desember 2021 (endret) FruRosa skrev (På 15.12.2021 den 21.09): For de som gikk glipp av det: Astrid S og Dagny hyller cbe's harde arbeid, gode verdier og kvalitet. #reklame/gave Tilføyelse: De har Christine Dancke til felles. Endret 25. desember 2021 av Revenge o'Cavatina 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå