Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (13 timer siden):

Hadde et veldig surt og rart uttrykk med tanke på at hun hadde hatt en fin dag. 😄Jeg skjønner meg ikke på valg av bilder hun legger ut. Her ser hun nesten ut som en helt annen person. 

C0981475-DD2C-4B95-BDAB-77B7B9F55C3D.jpeg

Oi det der ligna virkelig ikke på henne. Hun ser jo ut som hun egentlig er gammel og har fikset på ansiktet liksom. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
streveren skrev (5 timer siden):

Dette synes jeg ligner Melania Trump.

Samme stil🙈

• Liker 6
Skrevet
Aquarius04 skrev (14 minutter siden):

Finn en kjæreste som ser på deg slik Caroline Berg Eriksen ser på seg selv!

(Kilde: CBE instastory)

6187B3D0-40C4-4BFC-B1A5-53D67B4DE635.jpeg

Vi snakker ekte kjærlighet, på nivå med Grandiosa 😅 Så du har helt rett, den dagen jeg møter noen som ser på meg på denne måten, gir jeg opp singellivet. Men, det er jo positivt å elske seg selv? 

• Liker 17
Skrevet

Nå stod hun og viftet med rumpa til kamera. :filer:

A32E5AE0-0350-4DC7-A41B-58464554A032.jpeg

• Liker 18
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Aquarius04 skrev (32 minutter siden):

Midjen og halsen?

Skrevet
Pinkee skrev (19 minutter siden):

Vi snakker ekte kjærlighet, på nivå med Grandiosa 😅 Så du har helt rett, den dagen jeg møter noen som ser på meg på denne måten, gir jeg opp singellivet. Men, det er jo positivt å elske seg selv? 

Ja da. Til en viss grad.

Du vet vel hva som skjedde med Narcissus? 😅

• Liker 20
Skrevet (endret)

Ja det er merkelig hvordan CBE er pinnetynn med vepsetalje og juicy butt på sine egne bilder og hvordan hun er helt normalt slank på alle andres bilder..

A32E5AE0-0350-4DC7-A41B-58464554A032.thumb.jpeg.c36fda9fed616d5afde4d319369d3223.jpeg.jpg

Screenshot_20211221-133638_Samsung Internet.jpg

Endret av Solaire
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Solaire skrev (3 minutter siden):

Ja det er merkelig hvordan CBE er pinnetynn med vepsetalje og juicy butt på sine egne bilder og helt normalt slank på alle andres bilder 😆

Screenshot_20211221-133638_Samsung Internet.jpg

Bildet hentet fra Dagbladet i fbm Norges nye megahit (hvor CBE var med i 2 episoder før hun ble stemt ut).

https://www.dagbladet.no/kjendis/gir-artistkarrieren-nytt-forsok/74696379

Tror jeg er det fineste bilde jeg har sett, hun ser jo ekte ut og smiler

Skrevet (endret)
Kokofarius skrev (3 timer siden):

Tror jeg er det fineste bilde jeg har sett, hun ser jo ekte ut og smiler

Jeg syns hun ser anstrengt ut fordi hun ikke har full regi over eget utseende. Hun poserer tydelig, hvis du ser på den anspente hånda hun har stukket halvveis ned i den altfor trange bukselomma. Men ja, på bildet fra Dagbladet så ser hun ut som ei søt dame på 34 år. Ikke den ofte vulgære og utilnærmerlige isdronningen som vi ser mer og mer av i de egne, filtrerte SoMe-kanalene hennes.

Og, altså, det er jo bare sjukt kleint og pinlig å stille CBEs egne, retusjerte SoMe-bilder opp mot bilder av henne fra virkeligheten?? Jeg hadde dødd av skam om jeg var henne. Det er jo ikke samme dama I det hele tatt! Og makan til oppmerksomhetssyk dame? Hei, HEI!!!!! SE på RUMPA mi som jeg stikker inn i kamera!! Er jeg ikke deilig 🍑🍑🍑!! SE DA!!!1!🔥

Endret av Solaire
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Solaire skrev (9 minutter siden):

Jeg syns hun ser anstrengt ut siden hun ikke har full regi over eget utseende. Hun poserer tydelig, hvis du ser på den anspente hånda hun har stukket halvveis ned i den altfor trange bukselomma. Men ja, på bildet fra Dagbladet så ser hun ut som ei søt dame på 34 år. Ikke den ofte vulgære og utilnærmerlige isdronningen vi ser mer og mer i de egne, filtrerte SoMe-kanalene hennes.

Det er jo bare sjukt kleint og pinlig å stille CBEs egne, retusjerte SoMe-bilder opp mot bilder av henne fra virkeligheten. Jeg hadde dødd av skam om jeg var henne. Det er jo ikke samme dama I det hele tatt. Og makan til oppmerksomhetssyk dame? 😳 Hei, HEI!!!!! SE på RUMPA mi!! Er jeg ikke deilig 🍑🍑🍑!! SE DA!!!!11!!!@

Det er iallfall bedre en det hun legger selv

Skrevet

Hvis jobben hennes består i å ta selfier av seg selv på treningsrommet i kjelleren så tenker jeg at jeg er glad det ikke er meg som lever et sånt liv. Så utrolig traurig og trist hva hun gjør for å få oppmerksomheten hun er avhengig av. Men det verste er at hun drar barna med samme veien for å få likes. 

• Liker 28
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Oi det der ligna virkelig ikke på henne. Hun ser jo ut som hun egentlig er gammel og har fikset på ansiktet liksom. 

vi nærmer oss den sannheten…

• Liker 10
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Ler på meg brokk. Sorry, greier ikke å ta disse bildene og reklamen seriøst:rulle:

Ja, dette er faktisk latterlig….

slår meg også at venner av døtrene kan ha eldre søsken som synes det er stas med en «kjendis mamma» i nærmiljøet og sjekker ut bilder etc på IG etc… vel, hva tenker disse??? Og evt foreldre av barnas venner???

• Liker 11
Skrevet
Aquarius04 skrev (4 timer siden):

Dagens! 

• Liker 17
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (33 minutter siden):

Bilder av mindreårige redigeres også, så man kan anta at det ikke er noe refleksjon over hva slags signaler som sendes ut. 

Det virker som om det ikke reflekteres over noe, hverken fra cbe eller andre slektninger. Når man ser at det kommenteres på instagram med "hot mama" og "jeg er så stolt" på barnebilder.  Jeg syns det er rart at det ikke er en eneste oppegående voksen på noen av sidene til LK og CBE som kunne gitt de et råd eller to om hva man bør og ikke bør legge ut på Internett. 

Endret av Klaraku78
  • Liker 44
Skrevet
Klaraku78 skrev (23 minutter siden):

Det virker som om det ikke reflekteres over noe, hverken fra cbe eller andre slektninger. Når man ser at det kommenteres på instagram med "hot mama" og "jeg er så stolt" på barnebilder.  Jeg syns det er rart at det ikke er en eneste oppegående voksen på noen av sidene til LK og CBE som kunne gitt de et råd eller to om hva man bør og ikke bør legge ut på Internett. 

Er det så mange slektninger som kommenterer da? (følger ikke med på det) Kan jo godt være at både slekt og venner reagerer på privaten. Det ville være rart om de gjorde det på nettet. 

• Liker 11
Skrevet
Gulleplutt skrev (1 time siden):

Er det så mange slektninger som kommenterer da? (følger ikke med på det) Kan jo godt være at både slekt og venner reagerer på privaten. Det ville være rart om de gjorde det på nettet. 

Jeg vil tro at hvis hun hadde fått tilbakemeldinger fra foreldre, søsken, svigers og evt tanter/onkler, så hadde hun vært litt mere reservert med hensyn på å vise frem barn og kropp. Men hun deler jo bare mer og mer. Og det var tross alt en av de nærmeste som mente hum burde legge ut bilde av seg fire dager etter fødselen. Det sier kanskje det meste...

• Liker 31
Skrevet
Klaraku78 skrev (6 minutter siden):

Jeg vil tro at hvis hun hadde fått tilbakemeldinger fra foreldre, søsken, svigers og evt tanter/onkler, så hadde hun vært litt mere reservert med hensyn på å vise frem barn og kropp. Men hun deler jo bare mer og mer. Og det var tross alt en av de nærmeste som mente hum burde legge ut bilde av seg fire dager etter fødselen. Det sier kanskje det meste...

Hun får nesten alltid tilbakemeldinger fra familien på det hun legger ut. Ikke fra sin egen familie, som jeg har sett, men svigerfamilien kommenterer veldig ofte med feks  «hot mamma», « fint hår»  eller «lke er heldig 😍».  Kommentarene burde ha vært « faan, skjerp deg!»

• Liker 43
Skrevet

Nå har hun skjult antall likes to de to siste innleggene på insta også. Mener begge hadde mange likes, jeg. 🤔 Hadde hun forventa mye mer? Jeg fatter det ikke. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...