Kollontaj Skrevet 19. desember 2021 #54481 Del Skrevet 19. desember 2021 Folk vil jo ha ekte folk, ikke utstillingsdukker i plastikkhjem. Trendy fremover er bærekraft, naturlige og fornybare materialer og gjenbruk; også i møbler. Ekte planter og treverk, ikke plastplanter og fast fashion. Her har CBE.no en svært lang vei å gå dersom hun skal klare å catche tidsånden. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. desember 2021 #54482 Del Skrevet 19. desember 2021 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Folk vil jo ha ekte folk, ikke utstillingsdukker i plastikkhjem. Trendy fremover er bærekraft, naturlige og fornybare materialer og gjenbruk; også i møbler. Ekte planter og treverk, ikke plastplanter og fast fashion. Her har CBE.no en svært lang vei å gå dersom hun skal klare å catche tidsånden. Tipper firmaeierne egentlig driver omvendt psykologi: Ved å vise verden nærmest på parodinivå hvor veldig galt det kan gå med forbruksbonanza og kjøpefest i en enebolig i Sarpsborg, fremmer de med stor kontrast gode verdier som bærekraft og gjenbruk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 19. desember 2021 #54483 Del Skrevet 19. desember 2021 Aricia skrev (1 time siden): https://www.medietilsynet.no/nyheter/aktuelt/retusjert-reklame-ma-merkes-etter-lovendring/ : På høy tid at lovverket kommer etter nå ja. Det er ingen tvil om at slankende poseringer og forskjønnende filtere presentert som sannhet, gir dårligere selvfølelse hos de som ser på. Det har aldri før vært så mye prestasjonsangst og kunstig forskjønning som det er i dag. Ikke kan jeg fatte at det skaper noe godt i de som presenterer løgn som virkelighet heller, og skriver "takk!!🙈" på bilder som er skjønnhetsbehandlet med f eks filter eller lys og skygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kosemose Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #54484 Del Skrevet 19. desember 2021 Uff, jeg har nå bikket over og syns egentlig bare synd i henne og mannen. Får ofte tanker til mine foreldres generasjons verdier på 80-tallet. Stilen og holdningene de viser fram er så «nyrik» (som ofte ikke har sammenheng med faktisk rikdom), totalt uten klasse, tradisjon eller kultur, og helt i utakt med vår tids zeitgeist. Denne frustrasjonen og skammen over å være en midlertidig «skodafamilie» da Volvoen var på reparasjon sier liksom alt for meg. Tenker: burde de søke andre kilder til inspirasjon for tanker, holdninger, forbruk og stil og interiør enn foreldregenerasjonen? Og dette mener jeg ikke som kritikk av foreldregenerasjonen, men la nå de ha sin «klæssy «aqevitt i krystallkaraffel»-stil i fred, og snu blikket. De burde sette seg ned og finne ut: hvem er målgruppen som de vil/kan selge drømmer, beundring og reklame til? Er det andre «nyrike influensere» eller er det nyetablerte barnefamilier med trang økonomi, eller er det høyt utdannede voksne damer med solid økonomi? Eller er det fitnes- og treningsnarkomane? er det folk som har råd til Chanel? Eller kanskje ikke? På de siste to ig- innleggene telte jeg 101 og 102 likes. På 306’ følgere! Hvordan er det mulig? Mørke bilder av julekamin, creepy nøtteknekkerdukker i barnestørrelse, filter og polyester-glinse rysjeskjørt sjarmerer og tiltaler ingen. Og jeg får oppriktig vondt av de begge. Men det er kanskje ikke for sent å snu båten. Tenker ofte at det virker som om de ser på KG og denne tråden som noe grusomt og ondskapsfullt. Men hvorfor ikke heller se på den som gratis markedsanalyse og konsulentvirksomhet for en mer tidsriktig bedrift? 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #54485 Del Skrevet 19. desember 2021 Kosemose skrev (2 minutter siden): Uff, jeg har nå bikket over og syns egentlig bare synd i henne og mannen. Får ofte tanker til mine foreldres generasjons verdier på 80-tallet. Stilen og holdningene de viser fram er så «nyrik» (som ofte ikke har sammenheng med faktisk rikdom), totalt uten klasse, tradisjon eller kultur, og helt i utakt med vår tids zeitgeist. Denne frustrasjonen og skammen over å være en midlertidig «skodafamilie» da Volvoen var på reparasjon sier liksom alt for meg. Tenker: burde de søke andre kilder til inspirasjon for tanker, holdninger, forbruk og stil og interiør enn foreldregenerasjonen? Og dette mener jeg ikke som kritikk av foreldregenerasjonen, men la nå de ha sin «klæssy «aqevitt i krystallkaraffel»-stil i fred, og snu blikket. De burde sette seg ned og finne ut: hvem er målgruppen som de vil/kan selge drømmer, beundring og reklame til? Er det andre «nyrike influensere» eller er det nyetablerte barnefamilier med trang økonomi, eller er det høyt utdannede voksne damer med solid økonomi? Eller er det fitnes- og treningsnarkomane? er det folk som har råd til Chanel? Eller kanskje ikke? På de siste to ig- innleggene telte jeg 101 og 102 likes. På 306’ følgere! Hvordan er det mulig? Mørke bilder av julekamin, creepy nøtteknekkerdukker i barnestørrelse, filter og polyester-glinse rysjeskjørt sjarmerer og tiltaler ingen. Og jeg får oppriktig vondt av de begge. Men det er kanskje ikke for sent å snu båten. Tenker ofte at det virker som om de ser på KG og denne tråden som noe grusomt og ondskapsfullt. Men hvorfor ikke heller se på den som gratis markedsanalyse og konsulentvirksomhet for en mer tidsriktig bedrift? Håper de leser dette, og jeg håper de er åpne for tilbakemeldingen. Veldig mye av kritikken her inne er konstruktiv, dette var et veldig godt eksempel. Jeg opplever også at de "skyter i alle retninger". Hvem er målgruppen? Akkurat nå virker det som de tar "hva som helst" og det de tror er classy er virkelig ikke det. Det blir litt som å servere kuttet kinakål med thousand island og insistere på at det fortsatt er en hit. Interessen for de som inspirasjonsinfluencer er synkende - for ikke å si styrtende. De nekter å innse det tydeligvis, og det er fristende å tro at det er pga mangel på kunnskap og interesse om hva folk faktisk er opptatt av. De tviholder på filter, redigering, kropp, eksponering av barn, bruk og kast av interiør treffer ingen, og dunkle bilder av et stivpyntet image er det ikke så mange som kjenner seg igjen i. Det lettvinte "lugg/ikke lugg" og kaffekopp osv er å tvilholde på en bloggstil som fungerte for 10 år siden. Ja, noen ønsker kanskje fortsatt en "kosestund" med å lese blogger - vekk fra pandemi, grønt skifte, strømpriser osv. Men jeg personlig kjenner ikke en eneste en. Men, tviler på at de hverken vil eller kommer til å gjøre noe med det. De vil rett og slett ikke. Merkelig. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 19. desember 2021 #54486 Del Skrevet 19. desember 2021 2 hours ago, Gapatrosten said: Jeg skulle så innmari gjerne hørt denne influenseren svare på spørsmålet: «Hva annet enn å ta seg godt ut er etter din mening viktig her i livet?» Penger? Status? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. desember 2021 #54487 Del Skrevet 19. desember 2021 100 likes er jo langt unna Øvestad til og med, hun har vel kanskje 40 000 følgere. Bildene den siste tiden er mørke og dystre, de tinnsoldatene er scary og det er kun repetisjon fra tidligere år. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. desember 2021 #54488 Del Skrevet 19. desember 2021 Smugleseren skrev (13 timer siden): Det sier heller mer om din omgangskrets da, for jeg kjenner ikke mange som gjør det av mine 1500 FB-venner. Nå snakker ikke jeg om bare mine venner, men andre influensere, reklame på tv, noen venner, reklame i blader, reklame på internett og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2021 #54489 Del Skrevet 19. desember 2021 Klink skrev (31 minutter siden): Nå snakker ikke jeg om bare mine venner, men andre influensere, reklame på tv, noen venner, reklame i blader, reklame på internett og så videre. Jamen, da vet du i det minste at reklamen du ser hvor det er brukt filter/korrigeringer, skal merkes. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niriluna Skrevet 19. desember 2021 #54490 Del Skrevet 19. desember 2021 Tenker hun også sliter med overgangen til Instagram. Hun klarer ikke å lage interessant innhold på den nye plattformen. Hun virker å tro at dette er en mindre arbeidskrevende plattform enn blogg, men det er det jo ikke. Det krever kanskje enda mer å fortelle noe interessant innenfor en såpass stam ramme der folk fort scroller videre. Kanskje hun skulle søkt litt profesjonell hjelp? Sikkert mange her i tråden som kunne gitt gode råd i forhold til dette også… 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #54491 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) CBE.no har vært lenge på IG, men tidligere prioritert bloggen. Før kunne hun legge ut et par sko og få 10 000 likes, den tiden er definitivt forbi. Konkurransen er hardere, mange er bedre på godt innhold og å få kontakt med leserne. Tror ikke det holder å skue inn i horisonten og vise frem rumpa, gitt. Reklamen er repitiv, det blir for mye «se på meg», når leserne kanskje ønsker mer «se hva jeg kan lære deg/underholde deg med/inspirere deg med». Endret 19. desember 2021 av Kollontaj 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 19. desember 2021 #54492 Del Skrevet 19. desember 2021 Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 19. desember 2021 #54493 Del Skrevet 19. desember 2021 Niriluna skrev (2 timer siden): Tenker hun også sliter med overgangen til Instagram. Hun klarer ikke å lage interessant innhold på den nye plattformen. Hun virker å tro at dette er en mindre arbeidskrevende plattform enn blogg, men det er det jo ikke. Det krever kanskje enda mer å fortelle noe interessant innenfor en såpass stam ramme der folk fort scroller videre. Kanskje hun skulle søkt litt profesjonell hjelp? Sikkert mange her i tråden som kunne gitt gode råd i forhold til dette også… Antall IG-følgere fortsetter å synke sakte men sikkert. CBE er ofte nede på 4-500 likes, noe som jo er helt vanvittig dårlig med tanke på at hun fremdeles har 306 000 følgere 😳 Jeg ser at CBE stadig oftere skjuler antall likes også... Hvor mange av følgerne hennes er egentlig bots, finnes det statistikk på slikt? Hun må jo ha 10 ganger dårligere engasjementrate på IG enn f eks Funkygine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 19. desember 2021 #54494 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Snødronninga skrev (15 minutter siden): Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂 Skikkelig teaser til OnlyFans-kanal 👍 Den rumpa klarer hun ikke å vippe opp én eneste centimeter til før ryggraden knekker. #classy 😂 Endret 19. desember 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 19. desember 2021 #54495 Del Skrevet 19. desember 2021 Topp til tå chiquelle 🎤🎶 Jeg lurer på hva foreldrene hennes og søsteren hennes tenker om bildene og tekstene hun legger ut. Og familien til LKE også, for den del. Jeg skjonner jo at man er stolt når barna klarer seg godt økonomisk, har "alt på stell" osv., men til hvilken pris? Lurer på om de leser det som blir lagt ut, alle diskusjonene de deltar i, alle bildene i speil, bildene der de ikke ligner seg selv... Verdiene de fronter, er de gjengs for familiene? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #54496 Del Skrevet 19. desember 2021 Trutmunn på kne med skrevende lår og albuene på treningsbenken i treningsrommet i kjelleren ser bare teit ut. 35-årig skolebarnsmor, der altså. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #54497 Del Skrevet 19. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Trutmunn på kne med skrevende lår og albuene på treningsbenken i treningsrommet i kjelleren ser bare teit ut. 35-årig skolebarnsmor, der altså. Hvis man analyserer bildet, er det jo et subjekt som overholdet ikke er interessert i å kommunisere med andre enn seg selv. Hun er alene i rommet og posisjonerer kroppen på en måte de aller færreste vil vedkjenne å gjøre, man blir flau selv om man er alene og gjør sånt. Blikket er kun på seg selv. Oppskriften på å miste lesere, de inviteres ikke inn. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 19. desember 2021 #54498 Del Skrevet 19. desember 2021 Snødronninga skrev (53 minutter siden): Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂 Etter 12 km intervalløping er min makeup ikke som dette… 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 19. desember 2021 #54499 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Elina123 skrev (47 minutter siden): Etter 12 km intervalløping er min makeup ikke som dette… Ikke engang et hint av hverken svette eller rødme. Og hår og makeup fremdeles on fleek ja. Hvis det er sånn hun ser ut etter en treningsøkt, altså 100 % uaffektert ( ja sånn bortsett fra at hun åpenbart ble skikkelig kåt og blandet ektemannens tlf nr med bedriftens instastory), så er det jo ikke så rart at resultatene uteblir ☺ Endret 19. desember 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 19. desember 2021 #54500 Del Skrevet 19. desember 2021 Snødronninga skrev (1 time siden): Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂 Dette ser mer ut som noe jeg ville sendt til mannen min på tull, ikke Instagram , det ser så dumt ut😂 like sexy som meg i badehette dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå