Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Folk vil jo ha ekte folk, ikke utstillingsdukker i plastikkhjem. Trendy fremover er bærekraft, naturlige og fornybare  materialer og gjenbruk; også i møbler. Ekte planter og treverk, ikke plastplanter og fast fashion. Her har CBE.no en svært lang vei å gå dersom hun skal klare å catche tidsånden. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Folk vil jo ha ekte folk, ikke utstillingsdukker i plastikkhjem. Trendy fremover er bærekraft, naturlige og fornybare  materialer og gjenbruk; også i møbler. Ekte planter og treverk, ikke plastplanter og fast fashion. Her har CBE.no en svært lang vei å gå dersom hun skal klare å catche tidsånden. 

Tipper firmaeierne egentlig driver omvendt psykologi: Ved å vise verden nærmest på parodinivå hvor veldig galt det kan gå med forbruksbonanza og kjøpefest i en enebolig i Sarpsborg, fremmer de med stor kontrast gode verdier som bærekraft og gjenbruk.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (1 time siden):

På høy tid at lovverket kommer etter nå ja. Det er ingen tvil om at slankende poseringer og forskjønnende filtere presentert som sannhet, gir dårligere selvfølelse hos de som ser på. Det har aldri før vært så mye prestasjonsangst og kunstig forskjønning som det er i dag.

Ikke kan jeg fatte at det skaper noe godt i de som presenterer løgn som virkelighet heller, og skriver "takk!!🙈" på bilder som er skjønnhetsbehandlet med f eks filter eller lys og skygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Gapatrosten said:

Jeg skulle så innmari gjerne hørt denne influenseren svare på spørsmålet: «Hva annet enn å ta seg godt ut er etter din mening viktig her i livet?»

Penger? Status? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 likes er jo langt unna Øvestad til og med, hun har vel kanskje 40 000 følgere. Bildene den siste tiden er mørke og dystre, de tinnsoldatene er scary og det er kun repetisjon fra tidligere år. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (13 timer siden):

Det sier heller mer om din omgangskrets da, for jeg kjenner ikke mange som gjør det av mine 1500 FB-venner.

Nå snakker ikke jeg om bare mine venner, men andre influensere, reklame på tv, noen venner, reklame i blader, reklame på internett og så videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Nå snakker ikke jeg om bare mine venner, men andre influensere, reklame på tv, noen venner, reklame i blader, reklame på internett og så videre. 

Jamen, da vet du i det minste at reklamen du ser hvor det er brukt filter/korrigeringer, skal merkes. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun også sliter med overgangen til Instagram. Hun klarer ikke å lage interessant innhold på den nye plattformen. Hun virker å tro at dette er en mindre arbeidskrevende plattform enn blogg, men det er det jo ikke. Det krever kanskje enda mer å fortelle noe interessant innenfor en såpass stam ramme der folk fort scroller videre. Kanskje hun skulle søkt litt profesjonell hjelp?  Sikkert mange her i tråden som kunne gitt gode råd i forhold til dette også…

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂

63251F4F-4A00-48DD-B598-9AABBE93780D.jpeg

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niriluna skrev (2 timer siden):

Tenker hun også sliter med overgangen til Instagram. Hun klarer ikke å lage interessant innhold på den nye plattformen. Hun virker å tro at dette er en mindre arbeidskrevende plattform enn blogg, men det er det jo ikke. Det krever kanskje enda mer å fortelle noe interessant innenfor en såpass stam ramme der folk fort scroller videre. Kanskje hun skulle søkt litt profesjonell hjelp?  Sikkert mange her i tråden som kunne gitt gode råd i forhold til dette også…

Antall IG-følgere fortsetter å synke sakte men sikkert. CBE er ofte nede på 4-500 likes, noe som jo er helt vanvittig dårlig med tanke på at hun fremdeles har 306 000 følgere 😳 Jeg ser at CBE stadig oftere skjuler antall likes også... Hvor mange av følgerne hennes er egentlig bots, finnes det statistikk på slikt? Hun må jo ha 10 ganger dårligere engasjementrate på IG enn f eks Funkygine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (15 minutter siden):

Søt selfie fra i går (tror jeg det var), på instastory. Lurer på hva hun tenker på, om hun tenker i det hele tatt. Var dette noe som var verdt å dele? Men en «kom og ta meg fra bak-selfie» var vel det som manglet i samlingen hennes. 🙄😂

Skikkelig teaser til OnlyFans-kanal 👍 Den rumpa klarer hun ikke å vippe opp én eneste centimeter til før ryggraden knekker.  #classy 😂

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp til tå chiquelle 🎤🎶

Jeg lurer på hva foreldrene hennes og søsteren hennes tenker om bildene og tekstene hun legger ut. Og familien til LKE også, for den del. Jeg skjonner jo at man er stolt når barna klarer seg godt økonomisk, har "alt på stell" osv., men til hvilken pris? Lurer på om de leser det som blir lagt ut, alle diskusjonene de deltar i, alle bildene i speil, bildene der de ikke ligner seg selv... Verdiene de fronter, er de gjengs for familiene?

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (53 minutter siden):

Etter 12 km intervalløping er min makeup ikke som dette… 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (47 minutter siden):

Etter 12 km intervalløping er min makeup ikke som dette… 

Ikke engang et hint av hverken svette eller rødme. Og hår og makeup fremdeles on fleek ja. Hvis det er sånn hun ser ut etter en treningsøkt, altså 100 % uaffektert ( ja sånn bortsett fra at hun åpenbart ble skikkelig kåt og blandet ektemannens tlf nr med bedriftens instastory), så er det jo ikke så rart at resultatene uteblir ☺

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkerspinndilla
Snødronninga skrev (1 time siden):

Dette ser mer ut som noe jeg ville sendt til mannen min på tull, ikke Instagram , det ser så dumt ut😂 like sexy som meg i badehette dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...