123Frustrert Skrevet 16. desember 2021 #54361 Skrevet 16. desember 2021 Xmasclovn skrev (13 minutter siden): Nå sier ikke jeg at de kjør akkurat det, men det er en fin måte å hvitevaske penger på også. ..Men denne tralla var reklame en gang i tiden. https://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/12/e-n-d-e-l-g/ 25
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2021 #54362 Skrevet 16. desember 2021 Isild skrev (2 minutter siden): Tenker det samme. Virker litt merkelig at den selvutnevnte "Alt på stell, Chanel"-fiffen begunstiger brukt-til-salgs sider på FB med sitt ekslusive "gårsdagens inventar". Da kan jo også alle se at det egentlig er billigræl mener jeg. Ikke sant. Selge ting på lokale FB salgssider sammen med «Mona sine H&M kjoler» og «Ahmed sin Toyota 2004 modell» er ikke noe rike kjendiser driver med (så vidt jeg vet). 16
lille sangfugl Skrevet 16. desember 2021 #54363 Skrevet 16. desember 2021 19 minutter siden, Xmasclovn said: Han mener vel messing og marmor etterlikning? 31
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2021 #54364 Skrevet 16. desember 2021 123Frustrert skrev (4 minutter siden): Nå sier ikke jeg at de kjør akkurat det, men det er en fin måte å hvitevaske penger på også. ..Men denne tralla var reklame en gang i tiden. https://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/12/e-n-d-e-l-g/ Såpass ja. 1
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2021 #54365 Skrevet 16. desember 2021 lille sangfugl skrev (1 minutt siden): Han mener vel messing og marmor etterlikning? Sikkert ekte🤪 3
Populært innlegg Felis Skrevet 16. desember 2021 Populært innlegg #54366 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Men herregud, da, skal de kritiseres for å bidra til gjenbruk??? Det finnes nok av annet å ta dem på, for eksempel overforbruk og forsøpling. Når de viser tendenser til bærekraft, synes jeg man kan gi de anerkjennelse for det, ikke henge ut både de og kjøp/salg gruppa de annonserer på («Mona sine H&M kjoler» og «Ahmed sin Toyota 2004 modell»). Endret 16. desember 2021 av Felis 79
Surikatt Skrevet 16. desember 2021 #54367 Skrevet 16. desember 2021 Xmasclovn skrev (26 minutter siden): Og hvorfor kvitter de seg med ting etter så kort tid? Ikke så fint likevel?? 8
Gjest Kattedama Skrevet 16. desember 2021 #54368 Skrevet 16. desember 2021 Felis skrev (3 minutter siden): Men herregud, da, skal de kritiseres for å bidra til gjenbruk??? Det finnes nok av annet å ta dem på, for eksempel overforbruk og forsøpling. Når de viser tendenser til bærekraft, synes jeg man kan gi de anerkjennelse for det, ikke henge ut både de og kjøp/salg gruppa de annonserer på. Amen👍🏼
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2021 #54369 Skrevet 16. desember 2021 Surikatt skrev (13 minutter siden): Og hvorfor kvitter de seg med ting etter så kort tid? Ikke så fint likevel?? Aner ikke hvor lenge de har hatt tingene🤷🏼♀️
Trudis23 Skrevet 16. desember 2021 #54370 Skrevet 16. desember 2021 Nyyydelig hud uten filter der altså 🤔😆 41
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2021 #54371 Skrevet 16. desember 2021 Kjenner jeg har vært for lite i tråden her, så vil noen være så vennlig å oppdatere meg på hva/hvor «Åge» kommer fra? 5
Gjest Solaire Skrevet 16. desember 2021 #54372 Skrevet 16. desember 2021 Felis skrev (10 minutter siden): Men herregud, da, skal de kritiseres for å bidra til gjenbruk??? Det finnes nok av annet å ta dem på, for eksempel overforbruk og forsøpling. Når de viser tendenser til bærekraft, synes jeg man kan gi de anerkjennelse for det, ikke henge ut både de og kjøp/salg gruppa de annonserer på («Mona sine H&M kjoler» og «Ahmed sin Toyota 2004 modell»). Enig. Det er helt topp med gjenbruk! Vi drukner i vårt eget søppel og trenger sårt flere influensere som kan fronte vintage, secondhand, gjenbruk. Skulle bare ønske at de kunne ha fremsnakket dette i kanalene sine også, og ikke bare solgt ting "i skjul". Jeg skjønner om de er flaue når de ikke fikser å ha ting i huset i mer enn et par år før de klør etter noe nytt, men det er likevel viktig å inspirere andre til å kjøpe brukt. Jeg har kjøpt masse brukt til både huset og barna, og det er ufattelig tilfredsstillende å kunne shoppe helt uten å avsette CO2-avtrykk 😊
Isild Skrevet 16. desember 2021 #54373 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Felis skrev (36 minutter siden): Men herregud, da, skal de kritiseres for å bidra til gjenbruk??? Det finnes nok av annet å ta dem på, for eksempel overforbruk og forsøpling. Når de viser tendenser til bærekraft, synes jeg man kan gi de anerkjennelse for det, ikke henge ut både de og kjøp/salg gruppa de annonserer på («Mona sine H&M kjoler» og «Ahmed sin Toyota 2004 modell»). Har ikke kritisert at de bidrar til gjenbruk. Men jeg skal ærlig innrømme at synet de mer enn en gang har gulpet ut om "vanlige folk" trigger denne reaksjonen i meg. For å ta et eksempel, så var det jo langt under LKE sin verdighet å kjøre Skoda som leiebil. Utrykket "Skoda-familien" dukket vel så sjarmerende opp blandt annet. Så jeg vet ikke jeg, men å selge et "marmor"-bord til 500 spenn på FB, - han burde holde smella om Skoda iallefall, det ble for fristende å kommentere det. De man tråkker på på vei opp er er veldig ofte de man også møter på på vei ned igjen. Men mulig det er en unødvendig kommentar. Den tar jeg. Endret 16. desember 2021 av Isild 42
Klink Skrevet 16. desember 2021 #54374 Skrevet 16. desember 2021 Isild skrev (1 minutt siden): Har ikke kritisert at de bidrar til gjenbruk. Men jeg skal ærlig innrømme at synet de mer enn en gang har gulpet ut om "vanlige folk" trigger denne reaksjonen i meg. For å ta et eksempel, så var det jo langt under LKE sin verdighet å kjøre Skoda som leiebil. Utrykket "Skoda-familien" dukket vel så sjarmerende opp blandt annet. Så jeg vet ikke jeg, men å selge et "marmor"-bord til 500 spenn på FB, -an burde holde smella om Skoda iallefall, det ble for fristende å kommentere det. De man tråkker på på vei opp er er veldig ofte de man også møter på på vei ned igjen. Men mulig det er en unødvendig kommentar. Den tar jeg. Jeg tenker at det er en litt rar tankegang da alle i alle samfunnsklasser kan da selge ting på Finn. Selv om jeg har penger nok så selger jeg da ting brukt som er hele og som jeg ikke trenger mer. Kritiseres skal paret uansett. 6
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 16. desember 2021 #54375 Skrevet 16. desember 2021 Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Kjenner jeg har vært for lite i tråden her, så vil noen være så vennlig å oppdatere meg på hva/hvor «Åge» kommer fra? Søk Lars Kristian Eriksen netttroll så får du mye av det
Isild Skrevet 16. desember 2021 #54376 Skrevet 16. desember 2021 Xmasclovn skrev (10 minutter siden): Kjenner jeg har vært for lite i tråden her, så vil noen være så vennlig å oppdatere meg på hva/hvor «Åge» kommer fra? PT-Åge dukket opp under Kommentarfelt-gate i 2015. Herr influencer skrev kommentarer under ulike titler på fruens blogg. Han var blandt annet lege en dag. PT-Åge stakk innom for å gi fotballfruen kred og oppbacking på noen tvilsomme råd om trening. 36
Isild Skrevet 16. desember 2021 #54377 Skrevet 16. desember 2021 Klink skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at det er en litt rar tankegang da alle i alle samfunnsklasser kan da selge ting på Finn. Selv om jeg har penger nok så selger jeg da ting brukt som er hele og som jeg ikke trenger mer. Kritiseres skal paret uansett. Jeg har aldri kritisert paret "uansett". Tvert imot så prøver jeg å la være å falle for usaklige, undødvendige og barnslige utspill. Gjenbruk og Finn er for alle. Selvfølgelig er det det. Jeg har bare fått nok av måten LKE setter seg selv høyere enn andre, men så viser det seg at han er en helt vanlig fyr han også. Men dette er ikke noe å diskutere, jeg er enig i det. 17
Zoo919 Skrevet 16. desember 2021 #54378 Skrevet 16. desember 2021 Måtte Google LK for å se hvilken forbindelse han hadde med navnet Åge (ser etterpå at det stod oppe her), og jeg må innrømme at jeg trakk på smilebåndet da jeg så hvilke søkeforslag som kom opp bak navnet hans LK hest, LK kjørt på hest, LK hest kvinneguiden 😂 Det dukket forøvrig opp en film på VG-tv som jeg måtte se, der Ingeborg Heldal kaller han for et nett-troll. Og jeg må si meg enig med henne i at den lille familiebedriften bør gå i seg selv.. Hadde de bare sluttet med den eksponeringen av barna så hadde de kommet et godt stykke på vei. 40
Hallepalle2 Skrevet 16. desember 2021 #54379 Skrevet 16. desember 2021 Hvor mange kjenner dere som har en whiskytralle? Sånn egentlig. 26
Ellevira Skrevet 16. desember 2021 #54380 Skrevet 16. desember 2021 Hun ikke ble med til finalen i "Megahit". Sååå populær, altså....! 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå