MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2019 #5401 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Veldig synd at de ikke bruker muligheten til å vise frem mer av naturen og la den være i fokus, ikke rumper og mager som er sett utallige ganger før. LKE er en habil fotograf, hvorfor kan han ikke klare å fokusere på noe annet enn kona? Budskapet blir (for meg, iallfall) at utseende trumfer alt, dessverre. Nettopp.. Hva er igrunn poenget med å snike inn slike type bilder? Dem befinner seg i en fantastisk natur som svært få får muligheten til og benytte seg av. Men hva får man servert. Joda halvnaken frue og herr Berg Eriksen ved et vann. 26
MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2019 #5402 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Halle-Palle skrev: Hvordan forklarer de dette for barna? Pappa skal bare ta bilde av mamma mens hun bare har trusa på... Hvordan forklarer de for barna at det er greit å lyve om å fikse på kroppen, når bildene sier sannheten? Det er jeg også interessert og vite om. 12
Gjest CecilieX Skrevet 30. juli 2019 #5403 Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, Emmy_H skrev: De får kjøre på, det er ikke lenge før det kommer etiske retningslinjer for bloggere ifølge Bloggpatruljen og da er denne bedriften en av de som må stoppe opp og tenke over hva de faktisk driver med. Hyggelig å tenke på at foreldre til alle barna på skolen x skal starte på til høsten vet alt om denne bloggeren sine kroppsdeler. De kan ikke akkurat skylde på at de er unge og dumme heller.. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24455455/naa-faar-bloggere-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress Kommer ikke til å ha effekt. Selv lovverk som de plikter å rette seg etter (markedsføring av alkohol) gir de blaffen i og kverulerer på. De skrev jo heller ikke under på Sunn fornuft plakaten heller. Alt for å kunne fortsette å poste bilder der kropp er i fokus.
Gjest Emmy_H Skrevet 30. juli 2019 #5404 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, CecilieX skrev: Kommer ikke til å ha effekt. Selv lovverk som de plikter å rette seg etter (markedsføring av alkohol) gir de blaffen i og kverulerer på. De skrev jo heller ikke under på Sunn fornuft plakaten heller. Alt for å kunne fortsette å poste bilder der kropp er i fokus. Det er Statens legemiddelverk, Statens helsetilsyn, Mattilsynet og Forbrukertilsynet fører tilsyn med at dagens regelverk overholdes. Det nye forslaget er et det skal opprettes et eget organ med selvjustiseffekt som skal ettergå de nye etiske retningslinjene, ifølge ministeren. Sanksjonene for brudd på retningslinjene kan for eksempel bli bøter, utestengelse fra de store bloggnettverkene eller en sertifiseringsordning ifølge Helleland. (Hvis dette er tilfelle kan man rapportere til de rette etatene?).
CabinCruiser Skrevet 30. juli 2019 #5405 Skrevet 30. juli 2019 Nå skal vi også ta litt i akt at kanskje kropp er mye i fokus her, men hun snakker iallefall aldri om sexlivet, fyll, narko, kvelesex, osv. 3
Aquarius04 Skrevet 30. juli 2019 #5406 Skrevet 30. juli 2019 Frua påstår hun har begynt å fokusere mer på rumpe når hun trener, samt at hun tar markløft. Dette når en leser kommenterer på bakdelen hennes. Altså - tror hun leserne er stokk dumme?! Som det ble postet over her (imgur) så skal det mer enn en måned med markløft til for å få til det der. Løgn, løgn og atter løgn! Tror de på det selv?! https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/30/fra-grimsdalshytta-til-fallet-nordre/#comments 30
MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2019 #5407 Skrevet 30. juli 2019 (endret) 20 minutter siden, CabinCruiser skrev: Nå skal vi også ta litt i akt at kanskje kropp er mye i fokus her, men hun snakker iallefall aldri om sexlivet, fyll, narko, kvelesex, osv. Alt i alt er like ille. Hun er ingen god forbildet uansett hva slags tema hun legger ut på bloggen som ikke inneholder respekt og forståelse for hva å det kan gjøre med den/de som leser bloggen. Og fronte kroppen i hvert biende innlegg vil jeg si er ganske ille. Det går ikke et eneste innlegg der hun ikke står perfekt eller maler et vanvittig urealitet bildet av hva en normal hverdag er etc. Endret 30. juli 2019 av Uglesjel 6
Rev. Revenge Skrevet 30. juli 2019 #5408 Skrevet 30. juli 2019 (endret) Tja, bloggeier har uttalt seg om egne preferanser rundt sex-stillinger tidligere i et eller annet kvinnemagasin. Kan det ha vært Vanessa Rudjord sin? Vent litt, oppdaterer når jeg finner lenken. http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/ Markløft? Eh, nei. Man punkttrener ikke rumpa med markløft uten å bygge muskler også andre steder. Blant annet rygg og biceps. I tillegg er riktig ernæring viktig for muskelkvekst, alt dette er det er lite å se til på bloggen. Endret 31. juli 2019 av Revenge o'Cavatina 27
Gjest CecilieX Skrevet 30. juli 2019 #5409 Skrevet 30. juli 2019 16 minutter siden, Emmy_H skrev: Det er Statens legemiddelverk, Statens helsetilsyn, Mattilsynet og Forbrukertilsynet fører tilsyn med at dagens regelverk overholdes. Det nye forslaget er et det skal opprettes et eget organ med selvjustiseffekt som skal ettergå de nye etiske retningslinjene, ifølge ministeren. Sanksjonene for brudd på retningslinjene kan for eksempel bli bøter, utestengelse fra de store bloggnettverkene eller en sertifiseringsordning ifølge Helleland. (Hvis dette er tilfelle kan man rapportere til de rette etatene?). Forbrukertilsynet har til gode å imponere meg hva gjelder iverksetting av konsekvenser. Selv når de nå kan bøtlegge uten å gå veien om Markedsrådet og med ekstra bevilgninger skjer lite. Ved siste tilsyn var det nok en gang brev med påminnelser, null konsekvenser.
Aquarius04 Skrevet 30. juli 2019 #5410 Skrevet 30. juli 2019 7 minutter siden, CabinCruiser skrev: Nå skal vi også ta litt i akt at kanskje kropp er mye i fokus her, men hun snakker iallefall aldri om sexlivet, fyll, narko, kvelesex, osv. Vel...: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/ 12
Regine. Skrevet 30. juli 2019 #5411 Skrevet 30. juli 2019 27 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hvordan forklarer de dette for barna? Pappa skal bare ta bilde av mamma mens hun bare har trusa på... Men vi skjønner jo nå viktigheten av barberhøvel med på en ukes tur. Det var ikke akkurat slike bilder jeg måtte levere jobbmessig når jeg var på fjellferie med mann og barn i 3 uker uten høvel. 19
Gjest Emmy_H Skrevet 30. juli 2019 #5412 Skrevet 30. juli 2019 3 minutter siden, Aquarius04 skrev: Frua påstår hun har begynt å fokusere mer på rumpe når hun trener, samt at hun tar markløft. Dette når en leser kommenterer på bakdelen hennes. Altså - tror hun leserne er stokk dumme?! Som det ble postet over her (imgur) så skal det mer enn en måned med markløft til for å få til det der. Løgn, løgn og atter løgn! Tror de på det selv?! https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/30/fra-grimsdalshytta-til-fallet-nordre/#comments 😂😂😂
CabinCruiser Skrevet 30. juli 2019 #5413 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Aquarius04 skrev: Vel...: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/ Det er en bisetning av hvor mange artikler og intervjuer og teller strengt tatt ikke i det store bildet i en normal verden. 9
Gjest Emmy_H Skrevet 30. juli 2019 #5414 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, CecilieX skrev: Forbrukertilsynet har til gode å imponere meg hva gjelder iverksetting av konsekvenser. Selv når de nå kan bøtlegge uten å gå veien om Markedsrådet og med ekstra bevilgninger skjer lite. Ved siste tilsyn var det nok en gang brev med påminnelser, null konsekvenser. Du har rett i det.
Aquarius04 Skrevet 30. juli 2019 #5415 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, CabinCruiser skrev: Det er en bisetning av hvor mange artikler og intervjuer og teller strengt tatt ikke i det store bildet i en normal verden. Mulig bisetning, men utlevering okke som. Jeg vet nå mer om favorittstillingene til CBE enn jeg skulle like å vite. 18
Gasellen Skrevet 30. juli 2019 #5416 Skrevet 30. juli 2019 53 minutter siden, Uglesjel skrev: Nettopp.. Hva er igrunn poenget med å snike inn slike type bilder? Dem befinner seg i en fantastisk natur som svært få får muligheten til og benytte seg av. Men hva får man servert. Joda halvnaken frue og herr Berg Eriksen ved et vann. Jeg tror det er ett forsøk på ett litt mer kunstnerisk bilde. Bare at kropp er så oppbrukt at ingen ser det kunstneriske i det. Å så er det vel lagt ut for å få medieomtale og klikk. Dette var uansett ikke ett veldig bra bilde. LK er en dyktig fotograf og pleier ta langt bedre bilder enn dette. Men de hadde vel bare ett nakenbilde da sikkert 🤷♀️ 6
MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2019 #5417 Skrevet 30. juli 2019 4 minutter siden, Gasellen skrev: Jeg tror det er ett forsøk på ett litt mer kunstnerisk bilde. Bare at kropp er så oppbrukt at ingen ser det kunstneriske i det. Å så er det vel lagt ut for å få medieomtale og klikk. Dette var uansett ikke ett veldig bra bilde. LK er en dyktig fotograf og pleier ta langt bedre bilder enn dette. Men de hadde vel bare ett nakenbilde da sikkert 🤷♀️ Når leserne legger klagende spor etter seg, så er det vel på tide og bytte ut enkelte elementer i bloggen tenker nå jeg. Hadde fruen frontet mer et sunt kroppsbilde som andre faktisk kan trene seg opp til eller kjenne seg igjen. Så ville dem ikke ha fått så mye kritikk. Men når redigering av bildene av henne er så tydlige og dem lyver om det. Så er det ikke rart at dem ikke klare og se sine feil å hva som faktisk dra bloggen ned. Dem har snakket så lenge og mye om denne sykkelturen og tatt leserne med i planleggingen. Hva får man servert da. Jo halvnakne bilder av begge 2. Hvorfor ikke ha en frue som viser stolt fram naturen som treningsfruen gjør alså. Hun har jo også et fantastisk kropp. Men det er ikke fokuset når hun kommer seg i naturen. 13
Gjest Emmy_H Skrevet 30. juli 2019 #5418 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Sool skrev: Her har dere svaret på hvordan dere kan oppnå den «naturlige rumpa». Litt markløft her og der gjør susen. Der fikk hun snikreklamert for Netfit også gitt..det skal merkes som reklame.
MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2019 #5419 Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, Sool skrev: Her har dere svaret på hvordan dere kan oppnå den «naturlige rumpa». Litt markløft her og der gjør susen. Og for hvert strekk jeg tar ved sengen om morgen så blir jeg 2 cm lengre🤦♀️ Og jeg er forsatt i samme høyde som jeg var siden jeg var tenåring. Så nei. Så enkelt er det ikke. 10
Rev. Revenge Skrevet 30. juli 2019 #5420 Skrevet 30. juli 2019 Når det gjelder treningsfokus på rumpa og "litt markløft"...jeg skjønner ikke at bloggeier prøver en gang. Det bør nok konfereres med domeneeier for Netfit først før det vrøvles kunnskapsløst i eget kommentarfelt. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå