Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags julepynt hadde hun egentlig før hun fikk denne nøtteknekker-besettelsen?

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålsrunde på netfit. Da det er bilder av CBE på de fleste svarene, gir det inntrykk av at det er hun som svarer. Det burde stått hvem av de 3 som svarer, det står kun «jeg».

• Liker 22
Skrevet

Jeg følger endel treningsprofiler på Instagram, både små og store. Jeg stusser på at Netfit som har så lite likes på bildene, engasjementet fra de som følger er lavt, at de får så mange spørsmål når det er spørsmålsrunde. De andre profilene jeg følger har ikke i nærheten så mye, og de har opptil 10 000 likes på bilder. Det er merkelig. 

• Liker 33
Skrevet
Oline12 skrev (21 minutter siden):

Jeg følger endel treningsprofiler på Instagram, både små og store. Jeg stusser på at Netfit som har så lite likes på bildene, engasjementet fra de som følger er lavt, at de får så mange spørsmål når det er spørsmålsrunde. De andre profilene jeg følger har ikke i nærheten så mye, og de har opptil 10 000 likes på bilder. Det er merkelig. 

Er det?

• Liker 19
Skrevet
Felis skrev (9 timer siden):

Jeg er enig med all kritikk her inne som går på thinspo, men har lyst til å rose Caroline for en ting, og det er at hun uten blygsel viser fram diastasis recti. Diastasis recti er et mellomrom mellom de loddrette magemusklene som oppstår under graviditet, eller for hard styrketrening (eller begge i kombinasjon). Man kan være genetisk disponert, så der har Caroline helt rett når hun henviser til genene sine.

Dette er ikke et backhand compliment, jeg antar en bedrift med to treningsutdannede frontpersoner, som attpåtil skal utgi en treningsapp, vet hva søkket midt på magen til Caroline er for noe. Og jeg applauderer alle kvinner som viser sannheten om hva som skjer med kroppen etter graviditet. Særlig når det kommer fra kvinnen som hevdet at hun skulle vise at kroppen ikke ble ødelagt av å få barn. Synes det tyder på en personlig vekst vi sjeldent ser fra den kanten.

Når det er sagt, skulle jeg ønske at de adresserte problemet, ikke bare viste det frem. Siden dette er en såpass vanlig tilstand blant kjernepublikummet deres, hadde det vært flott med noen råd omkring trening, for eksempel. Og gjerne en skriftlig forsikring om at dette er normalt og flott, noe vi skal være stolte av, ikke bare at bedriftsleder stolt viser det frem i monitor.

Jeg er ikke uenig i noe du skriver, men jeg må bare påpeke at man kan ha rectusdiastase uten å ha vært gravid. 

Faktisk er det ikke en sjelden tilstand blandt overvektige, spesielt menn, og det er jo en viss ironi i det når man vet hvor fedmehatende spesielt herr netfit faktisk er. 

• Liker 14
Skrevet
31 minutter siden, Oline12 said:

De lager sikkert spørsmålene selv, både der og på fruas instagram.  

• Liker 25
Skrevet
Minnie Mus skrev (19 minutter siden):

De lager sikkert spørsmålene selv, både der og på fruas instagram.  

Det er nok ikke feil. 

• Liker 20
Skrevet

Se på filmene kontra stillbildene på reklamestoryen. Må være anstrengende å posere og stramme så sinnsykt. 

• Liker 23
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet
lenebu skrev (48 minutter siden):

Spørsmåls-Åge?

:fnise:

• Liker 11
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (13 timer siden):

Jeg skal til frisøren i morgen, har tenkt å klippe lugg. Bare til informasjon, siden dette forventes å være interessant for andre å ta del i. Har dessverre ikke avstemning, da 😏

😂😂😂😂😂

• Liker 11
Skrevet
123Frustrert skrev (6 timer siden):

Jeg må le av fruen. Jeg mener ikke at Norge skal stoppe opp pga pressekonferansen med nye tiltak, men det understreker hva de er opptatt av her i verden. Nå under pressekonferansen står fruen å speiler seg selv i en rosa topp samtidig som hun reklamerer for den. Nå vet vi at hun og mannen ikke bryr seg om smittevernstiltak så man kan vel ikke forvente så veldig mye  av henne… men dog. 

det ultimate eksemplet på hvor de står i forhold til smittevern og ansvarlighet rundt dette… (og samfunnsrelaterte spørsmål generelt vil jeg si etter å ha «fulgt» bedriften over lengre tid). Tragisk..

• Liker 12
Skrevet
odipodis skrev (16 timer siden):

Hva slags julepynt hadde hun egentlig før hun fikk denne nøtteknekker-besettelsen?

napoleon med sin hær 🤣🤣🤣🤣🤣 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hvis tanken er at bedriften ved å  vise fram et julepyntet hjem skal påvirke på interiør- og pyntefronten så treffer de i alle fall ikke meg.  Stivt, kaldt, oppstilt og veldig opphengt i symmetri. Rett og slett ukoselig, men smaken er som som baken..

Endret av Gulleplutt
rettet feil
  • Liker 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...