Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
odipodis skrev (2 minutter siden):

Noen linjer fra teksten (ikke fullstendig tekst) :

Jeg vet du digger å se på og snakke stygt om meg, men det ekke kult å være en av de som står i veien

Det er et eget sted i helvete for alle damer som drar damer ned

Self made, har ordna meg selv fiksa min business. Blogg babe #1, ingen lurer "who is this"

Penger, pussy, power, jeg har det

Er OG og tenker på standarden jeg setter, for alle de som ser på og de som kommer etter

Jeg er boss og du burde backe meg, før sto jeg bak men nå jobber til og med typen for meg

Refrenget består stort sett av dette:

Vi gjør det selv, jobber sent hvert kveld, har alt på stell, topp til tå Chanel

Herregud.... går det faktisk an?

• Liker 20
Gjest Kattedama
Skrevet
odipodis skrev (4 minutter siden):

Jeg vet du digger å se på og snakke stygt om meg, men det ekke kult å være en av de som står i veien

Self made, har ordna meg selv fiksa min business. Blogg babe #1, ingen lurer "who is this"

Er OG og tenker på standarden jeg setter, for alle de som ser på og de som kommer etter

Jeg er boss og du burde backe meg, før sto jeg bak men nå jobber til og med typen for meg

Self made? Henviser hun her til retusjering og redigering av eget utseende? 

Gjest tranedatter
Skrevet

Det er en egen plass i helvete for dårlige poptekster. :opplyser:

Og NEI. det er fortsatt ingen "feminisme" i at damer MÅ backe andre damer. jeg backer verken Sylvi Listhaug eller hun derre tea-party dama i USA.

Jeg, og de fleste, backer damer med vett og noe relevant å komme med. For eksempel Fernanda Nissen: Norges 100 viktigste kvinner - Fernanda Nissen (vg.no)

Skrevet

Det lille jeg hørte av sangen hennes, var ikke bra. Jeg synes ikke hun er flink, eller har potensialet. Tommel ned.

Skrevet
tranedatter skrev (38 minutter siden):

åherregudminjesuskristurjegblirputeflauavbareleseteksten :flau:

Carro: Denne teksten egner seg for dagboken din, aka din rosablogg. Du er en voksen kvinne, ikke 12 år! Låtskriveren MÅ jo tulle med henn?! Men forstår ikke det selv, at hen dummer henne ut på direkten! 

CBE har laget sangen, skrev hun jo.

• Liker 19
Skrevet
FruJohansen skrev (41 minutter siden):

Wtf 😅

Min første reaksjon også, du kom meg i forkjøpet 🤦‍♀️😳

• Liker 10
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (43 minutter siden):

Herregud.... går det faktisk an?

Jeg håper det er kødd, men med tanke på hvor dette kommer fra så tror jeg dessverre ikke det er det…

• Liker 19
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
odipodis skrev (54 minutter siden):

Self made, har ordna meg selv, fiksa min business

Blogg babe #1, ingen lurer "who is this"

Si at du tuller?

Etter å ha mottatt kritikk fra flere instanser over flere år, der stadig flere påpeker hvordan perfeksjon, kroppspress og en redigert virkelighet påvirker folk negativt, så tror hun fortsatt at det handler om jantelov. 

Når hun nå får en plattform til å formidle noe så er det dette hun vil bruke den til. 

Men det skal hun ha, teksten viser hvem hun er og hvilke verdier hun står for. Intet nytt under solen. Så antar jeg at klippene mellom låtene skal brukes til å understreke poenget. 

Ellers anbefaler jeg å gå inn på promovideoene på TV2 play på IG. Man trenger ikke stoppeklokke for å se at det ikke er CBE som er tenkt til å bære programmet. Mulig det ble klart for produsenten da hun presenterte låten sin. 

Endret av CecilieX
Skrevet
Aquarius04 skrev (3 minutter siden):

Jeg håper det er kødd, men med tanke på hvor dette kommer fra så tror jeg dessverre ikke det er det…

Hørte at de skulle ha ulike temaer hver uke, og tenkte kanskje denne ukes tema var noe litt køddete/skråblikk-aktig. Temaet denne uka er "sterke meninger". I intervju med TV2 sier CBE: "Jeg hadde lyst å lage en "girl power"-låt. Den handler om det å drive sin egen business og klare ting selv" (https://www.tv2.no/underholdning/14364123/?fbclid=IwAR3cb33LpJpONyUGAqeyccphdeR-HZeRRTkuUgdGX06-2hjrFPAqINYuG0w). Virker som hun faktisk er seriøs....

• Liker 34
Gjest BittenTei
Skrevet
CecilieX skrev (10 minutter siden):

Si at du tuller?

Etter å ha mottatt kritikk fra flere instanser over flere år, der stadig flere påpeker hvordan perfeksjon, kroppspress og en redigert virkelighet påvirker folk negativt, så tror hun fortsatt at det handler om jantelov. 

Når hun nå får en plattform til å formidle noe så er det dette hun vil bruke den til. 

Men det skal hun ha, teksten viser hvem hun er og hvilke verdier hun står for. Intet nytt under solen. Så antar jeg at klippene mellom låtene skal brukes til å understreke poenget. 

Ellers anbefaler jeg å gå inn på promovideoene på TV2 play på IG. Man trenger ikke stoppeklokke for å se at det ikke er CBE som er tenkt til å bære programmet. Mulig det ble klart for produsenten da hun presenterte låten sin. 

Å gud bedre. Var faktisk verre enn jeg trodde 😱🙈 Fram med pute og popcorn i morgen 🙊

Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)
Klink skrev (14 timer siden):

Eskalerte fort? Syns du eskalerer det hele med å gå til overdrivelser som brystvorta i muslien og rumpa ( det skrives med U!!!) i kaffen.  Bare fordi ho spiser frokost i tights og en langermet topp som viser litt av magen. 
Tåler man ikke det fra andre mennesker får man nesten holde seg hjemme! 

Det skrives «hun»…

Bryr meg egentlig svært lite om dette jeg. Har ikke sett klærne engang. Og sa ikke et ord om CBE i den opprinnelige kommentaren min jeg. Bare prøvde å forklare en her hvorfor noen kan reagere på at folk går lettkledde i enkelte situasjoner. Det ble tolket som et skarpt angrep på CBE, og svart på med et hissig angrep på meg personlig. Jeg svarte med å karikere situasjonen istedet for å gå til motangrep på den brukeren. Fordi man skal ikke drive brukerdebatt her inne. 

Men det viser veldig godt hvor hissige enkelte gjedder i sivet er her inne. Snakk om å ligge i buskene med skarpladde våpen og lete etter alle mulige vrangtolkninger å skyte på. 

Endret av Snøsøta
Skrevet
odipodis skrev (1 time siden):

Du tuller nå? Altså wow, bare wow… Ble litt stum her nå og det skjer utrolig sjelden. 
Dette er altså den viktige saken hun vil formidle blant alt hun kunne ha fokusert på? 

• Liker 29
Skrevet

Hvordan går det an å levere noe så dårlig. For en kvalm tekst og stemmen gnager i øra. Synes faktisk synd på både Caroline og familien, det bikker jo helt over 🙄

Men når man lever i sin egen boble er det jo ikke bra 😂

• Liker 33
Skrevet

Seriøst? Altså helt serløst? Kvalmeste teksten, men på en måte er jeg ikke overrasket. Passer perfekt til hvordan hun er og fremstiller seg. 👏

• Liker 31
Skrevet

Jeg syns synd på produsenten som må jobbe med Berg Eriksen og forsøke å få et brukbart resultat av dette.

Jesus Kristiansen:bond:

• Liker 32
Skrevet
odipodis skrev (59 minutter siden):

Oisann, kraftig stikk til ektemannen der ja 😆 

Gjest Snøsøta
Skrevet

Hørte låta, altså… Skjønner ikke at de produsentene gidder egentlig. Og for talent, autotune kan redde inn sure toner, men hun har elendig timing. Stemmer jo med hvordan hun slet på Skal vi danse. Får håpe hun ikke snubler for mye i tunga når det er direkte da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...