Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heartland skrev (14 minutter siden):

Såg instastoryen hennes akkkurat, og jeg lurer bare.. hun poster først bilde av hotellfrokosten, så tar hun en selfie i et speil på vei ut av frokostsalen (ser det ut som). Har hun spist frokost i treningstøy og MAGETOPP? Hadde jeg sett noen i frokostsalen med magetopp hadde jeg faktisk blitt ganske utilpass. 

Hvorfor hadde du blitt utilpass av det?

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)
Fuglen skrev (21 minutter siden):

Hvorfor hadde du blitt utilpass av det?

Det har med intimgrenser å gjøre. Om noen kommer for nærme så reagerer vi. Er ikke så glad i kroppen til andre oppi frokosten min jeg heller. Jeg har en grense for påkledde folk, og en mye strengere grense for hvor nære jeg vil ha avkledde folk, særlig når jeg spiser. På morgenen er jeg ekstra følsom, og ville følt ubehag med å spise frokost i en spisesal sammen med ukjente folk i BH. 

Noen folk forstår ikke helt at vi har ulike grenser og tror at alle er like glade i kroppen deres som de selv, og at det må da være en bonus å få ta del i den. Det stemmer ikke.  Seinfeld hadde en bra episode om en close talker som illustrerer problemet veldig bra. 

Endret av Snøsøta
Skrevet

Dette er da en merkelig formulering. "Ingen problemer med bekken under noen av svangerskapene".

BEKKEN? Hvilken bekk?

Hun burde vel skrevet "ingen problemer med bekkenet" eller "ingen bekkenproblemer"?

Screenshot_20211117-154659_Instagram.jpg

• Liker 11
Skrevet

Siste video fra TV2 inneholder dette blinkskuddet. Hun ser jo ikke ut som seg selv på Instagram og blogg! For jeg regner med at dette er mer ekte enn all bildene de legger ut er. Justering av lys og skygge😂

9A81119C-EAC6-4B07-8A02-59FEE1898F4E.jpeg

• Liker 45
Skrevet
Snøsøta skrev (2 timer siden):

Det har med intimgrenser å gjøre. Om noen kommer for nærme så reagerer vi. Er ikke så glad i kroppen til andre oppi frokosten min jeg heller. Jeg har en grense for påkledde folk, og en mye strengere grense for hvor nære jeg vil ha avkledde folk, særlig når jeg spiser. På morgenen er jeg ekstra følsom, og ville følt ubehag med å spise frokost i en spisesal sammen med ukjente folk i BH. 

Noen folk forstår ikke helt at vi har ulike grenser og tror at alle er like glade i kroppen deres som de selv, og at det må da være en bonus å få ta del i den. Det stemmer ikke.  Seinfeld hadde en bra episode om en close talker som illustrerer problemet veldig bra. 

Ok, hvis hun hadde lagt kroppen sin oppi frokosten din, eller oppført seg som Elaines kjæreste i Seinfeld-episoden du nevner, sa hadde jeg skjønt poenget ditt. Greit nok at du har ekstreme intimgrenser, det er ditt problem og jeg føler med deg, men alle andre kan da ikke ta hensyn til det? Hvis du har slike problemer bør du kanskje vurdere å jobbe med dem, eller eventuelt spise frokosten på hotellrommet ditt?

Hun har for øvrig ikke på seg kun BH i bildet vi snakker om, hun har på seg en langermet topp og en lang tights som viser en liten del av magen.

Må bare spørre, blir du også uvel av å se bare armer og ben, så du ikke takler å være i nærheten av mennesker i singletter, shorts og skjørt? Eller er det kun bare mager du reagerer på?

• Liker 25
Skrevet
25 minutter siden, lille sangfugl said:

Siste video fra TV2 inneholder dette blinkskuddet. Hun ser jo ikke ut som seg selv på Instagram og blogg! For jeg regner med at dette er mer ekte enn all bildene de legger ut er. Justering av lys og skygge😂

Neimen har du sett.... et helt normalt bilde av en kvinne på 30+ jo :) Så veldig ulikt alle bilder hun legger ut av seg selv på insta og blogg..... Det eneste vi kan se på dette bildet, er at hun har fillers i leppene, ellers ser hun helt normal/vanlig ut, som alle oss andre :)  Pen dame.

• Liker 47
Skrevet

Spørsmålsrunden er like givende som alltid ser jeg. Hun får jo kun såkalte spørsmål om hvor ting kommer fra 😅 Ser at andre influenere kjører spørsmålsrunder, og de får jo masse forskjellige spørsmål som de svarer på. Det er litt merkelig at det eneste "fansen" til CBE lurer på, er hvor hun har kjøpt ting 😂

• Liker 31
Skrevet
lille sangfugl skrev (46 minutter siden):

Hun har jo faktisk rynker😧 

• Liker 15
Skrevet
lille sangfugl skrev (52 minutter siden):

CBE er jo klar over at TV2 kommer til å vise bilder og film hun ikke kan justere på forhånd. Det er utenfor hennes kontroll.

Hun er også klar over at hun kan bli latterliggjort på KG og Jodel, få terningkast i VG og Dagbladet, få kritikk av dommere, eller kanskje bli sendt hjem først pga færrest stemmer, eller hvordan de nå har tenkt å gjøre dette.

Likevel er hun med. Synes det er modig gjort jeg👍

Skrevet
7 minutter siden, Luckie said:

Hun har jo faktisk rynker😧 

Jepp, det har hun, sånn som alle oss andre som ikke bruker filter og "lys og skygge" :)  Tenk så sjokkerte og skuffet fansen må bli, de som alltid har trodd at hun verken har rynker, kviser eller noen som helst skavanker sånn som folk flest har 😅

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Finlay said:

CBE er jo klar over at TV2 kommer til å vise bilder og film hun ikke kan justere på forhånd. Det er utenfor hennes kontroll.

Hun er også klar over at hun kan bli latterliggjort på KG og Jodel, få terningkast i VG og Dagbladet, få kritikk av dommere, eller kanskje bli sendt hjem først pga færrest stemmer, eller hvordan de nå har tenkt å gjøre dette.

Enig, det er tøft gjort av henne. Jeg hadde ikke turt å blottlegge meg sånn, hvis jeg gjennom mange år har fremstilt meg som en langt bedre versjon av meg selv enn den jeg egentlig er.

• Liker 26
Skrevet
Finlay skrev (14 minutter siden):

Er helt enig👍 Tøft gjort med tanke på det de står for ellers. 

• Liker 12
Skrevet
Minnie Mus skrev (25 minutter siden):

Enig, det er tøft gjort av henne. Jeg hadde ikke turt å blottlegge meg sånn, hvis jeg gjennom mange år har fremstilt meg som en langt bedre versjon av meg selv enn den jeg egentlig er.

Joda, men hun får jo et honorar for å delta. Mulig dette fristet stort, siden inntekten er dalende for de begge. 

• Liker 33
Skrevet
2 minutter siden, Smugleseren said:

Joda, men hun får jo et honorar for å delta. Mulig dette fristet stort, siden inntekten er dalende for de begge. 

Ja sant. Må man så må man, for å få endene til å møtes. Spesielt for de som har vent seg til dyre vaner sånn i det daglige 😅

• Liker 11
Skrevet

Det irriterer meg at dette mennesket skal være med på et syngeprogram. Dama er så nasal og eier ikke sangstemme. Hørte på det korte klippet som ligger ute og det er så tydelig autotune. 

• Liker 14
Skrevet
Fuglen skrev (1 time siden):

Ok, hvis hun hadde lagt kroppen sin oppi frokosten din, eller oppført seg som Elaines kjæreste i Seinfeld-episoden du nevner, sa hadde jeg skjønt poenget ditt. Greit nok at du har ekstreme intimgrenser, det er ditt problem og jeg føler med deg, men alle andre kan da ikke ta hensyn til det? Hvis du har slike problemer bør du kanskje vurdere å jobbe med dem, eller eventuelt spise frokosten på hotellrommet ditt?

Hun har for øvrig ikke på seg kun BH i bildet vi snakker om, hun har på seg en langermet topp og en lang tights som viser en liten del av magen.

Må bare spørre, blir du også uvel av å se bare armer og ben, så du ikke takler å være i nærheten av mennesker i singletter, shorts og skjørt? Eller er det kun bare mager du reagerer på?

Spot on👏👍

• Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, Finlay said:

Helt enig i at det er modig! Spesielt fordi hun har vært så besatt av å fremstille seg på en spesiell måte. 

• Liker 12
Skrevet

Ikke mye positivt på bloggen om dagen gitt. Under siste innlegg ang farsdag, er det kun spørsmål om hun har sminket ene barnet..... Da er det rart at det kommer kun spørsmål om hvor ting kommer fra osv, under de spørsmålsrundene hennes på insta 😅

• Liker 13
Skrevet

Hun HAR sminket datteren. Ser ut som både liner, noe mascara,  røde lepper OG øyebrynene. Ingen tvil..... Men CBE selv ville sikkert sagt noe "uskyldig " som hun alltid gjør: neii det er bare sånn naturlig..... og til henne og hennes mann og "fans" kritikk av KG som om det er bare misunnelse her. Jeg synes det er flott at det er massiv kritikk her. Unge jenter leser også her og det er bra for de å se at det er folk som ikke kjøper all den perfeksjonen. Min mening. 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...