Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Liinnam skrev (1 time siden):

Har hun begynt å anlegge skjegg? 😏 #skyggingtilettnyttnivå 

E51E6D92-E9D7-4CE2-80CD-60762C1F38EB.jpeg

907BBA35-942A-47DF-9AFD-A574F8010C20.jpeg

18A1CA0C-4C4A-4316-A7E7-E6C57FC4955F.jpeg

Hjelpes…hvem er dette..?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På det omtalte farsdagsbildet er det lett å se med det blotte øyet at førstefødte har blitt «pyntet på» i et eller annet redigeringsprogram. På Instagram er det en rød flekk på leppene, mens på bloggen er det brukt mer «flid» og hele leppen er farget rød. 

Har ikke ord for hvor trist det er!

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (47 minutter siden):

Hjelpes…hvem er dette..?

Snekrede bilder av Betty i Den spanske flue i Sarpsborg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (25 minutter siden):

CBE skriver på bloggen at hun har laget sangen, så da er det avklart. 

Av det lille jeg har hørt av den sangen så er min konklusjon at hun bør slutte å lage sanger 🤣

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CecilieX skrev (9 timer siden):

Dersom målet hadde vært å lage Norges nye Megahit, så hadde de ikke brukt kjendiser uten sangerfaring. Da burde musikken stått i sentrum, godt båret av noen med god stemme. 

Når TV2 nå satser på kjendiser som ikke er kjent for sangstemmen, så kan de jo mistenkes for å satse på underholdningsverdien i nettopp  folk på glattisen. Det ville ikke være første gang at det å se på folk gjøre ting de ikke kan er det bærende elementet. Det og å dra veksler på følgerskaren til profilene. Dette blir dermed mer enn en popularitetskonkurranse, enn en jakt på en hit. 

Når CBE i storhetstiden ikke fikk nok stemmer til å gå videre i SVD, tenker jeg at hun kanskje ikke kommer spesielt langt med en engasjementsrate på 1,24%.

Jeg skal være så ærlig å si at jeg håper hun ryker ut kjapt. Vi trenger ikke en renessanse for henne som influencer med det usunne fokuset hun har på kropp og trening. Det skremmer vettet av meg at hun blir profilert i et underholdningsprogram for familier. 

Vill gjetting, så tror jeg de kommer til å bruke programmet til å relansere Netfit og at det er det som er årsaken til å delta i et program der dronningen av perfeksjon tørr å komme ut av sitt gyldne og trygge slott. 

de må vel forsøke prøve noe nå i sin desperasjon for å bli mer populære og mer salgbare igjen… inntektene stuper og da selger de det de kan for å snu den trenden.. patetisk og trist og uproft

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (6 timer siden):

Hun får vist seg fram med minimalt med klær og da trives hun. Sangstemme har hun ikke. 

tenker på at barna som CBE’s egne barn går på skole etc med og ikke minst deres foreldre virkelig får sett ALT CBE har å by på…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Kollontaj skrev (8 timer siden):

CBE skriver på bloggen at hun har laget sangen, så da er det avklart. 

OK, da blir det jo enda tydeligere at programmet ikke handlet om musikk, men bare enda et av disse kjendis-drevne programmene som TV2 bruker for å profilere egne ansatte. 

Det sitter mange musikere rundtomkring som ville drept for å få en sjanse som denne. Ser paralleller til alt det andre influencerne designer i samarbeid med x, y eller z.

Legger forøvrig merke til at nyeste innlegg ikke har noen kommentarer, etter nesten 24 timer. Antar det handler om at de ikke har tatt seg tid til å godkjenne, hvilket sier litt om hvor mye bloggen er prioritert. Det har vært tid til posting av stories og takking for skryt på IG. I går kveld la hun ut at hun jobbet,  men ikke med kommunikasjon med bloggleserne åpenbart. 

Det er også verdt å merke seg at spørsmålet om hvor Oliventreet er fra fortsatt ikke er besvart, på tross at flere ulike lesere jevnlig spør. Så langt strekker åpenbart ikke lysten til å hjelpe og inspirere. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (17 timer siden):

Ja, hun har jo det. Livet hennes er på stell. Til forargelse for endel her inne kan det virke som😊

Hvordan vet du det? Kjenner du henne? Det vi får se i SoMe er jo det hun vil vi skal se. Hvordan det faktisk er bak den glansede fasaden vet vi ingenting om. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (8 timer siden):

de må vel forsøke prøve noe nå i sin desperasjon for å bli mer populære og mer salgbare igjen… inntektene stuper og da selger de det de kan for å snu den trenden.. patetisk og trist og uproft

Jeg er enig i at dette ser ut til å være veeeldig langt utenfor komfortsonen til CBE. Der fremstår det meste nitidig planlagt, regissert og retusjert, og man føler ofte at det tipper over i parodi.

Men jeg syns vi kan holde oss for gode til å kalle deltakelsen for patetisk, trist og uprofesjonell. Da må det i så fall gjelde for alle de 6 deltakerne; som åpenbart ikke kan synge og som faktisk har sagt ja til å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (24 minutter siden):

Jeg har tenkt litt på denne sangteksten, den henger ikke på greip. Så kom jeg på at denne verselinjen står neppe alene.  Kan det være at sangen går noe sånt som dette?

Vi har alt på stell, alt på stell, stell

Topp til tå i Chanel

Det er vi som gjør det selv

Men jeg er ikke profesjonell, profesjonell

Har bare råd til Chiquelle

Situasjonen er ikke ideell

PS, LKE, hvis Caroline rapper teksten min, kommer det faktura i posten😉

Jag spottade mitt kaffe rakt ut över min telefon nu! Felis, jag dör av skratt 😂

Om man får vara den, sekundärskränkning i ära, så har ju inte frun visat fram ett enda plagg eller väska från Chanel, så dra nu inte in Chanel i den här smörjan 😂

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt litt på denne sangteksten, den henger ikke på greip. Så kom jeg på at denne verselinjen står neppe alene.  Kan det være at sangen går noe sånt som dette?

Vi har alt på stell, alt på stell, stell

Topp til tå i Chanel

Det er vi som gjør det selv

Men jeg er ikke profesjonell, profesjonell

Har bare råd til Chiquelle

Situasjonen er ikke ideell

PS, LKE, hvis Caroline rapper teksten min, kommer det faktura i posten😉

Takk for en god latter 😂😂 Hvor kan jeg vippse?🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg instastoryen hennes akkkurat, og jeg lurer bare.. hun poster først bilde av hotellfrokosten, så tar hun en selfie i et speil på vei ut av frokostsalen (ser det ut som). Har hun spist frokost i treningstøy og MAGETOPP? Hadde jeg sett noen i frokostsalen med magetopp hadde jeg faktisk blitt ganske utilpass. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...