Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pust skrev (1 time siden):

Dette er ikke en annonse som viser at den er jobbet med, det er et blurry og mørkt snapshot av en sittegruppe i en resepsjon og forteller ingen ting om kvalitet, tilbud eller beliggenhet. Jeg håper virkelig at annonsørene ikke betaler mye for det de kjøper av annonseplass hos CBE, for de fleste annonsene er på story og blir borte etter et døgn, i tillegg til at de ikke sier så mye. Konklusjonen er at det er spons, altså kun verdt den peilingen hun får utført. De dyre annonsene ligger vel i instafeeden eller på bloggen.

Kan det være at det bare merkes som reklame slik at det fremstår som jobb og kan skrives av i regnskapet på noen måte? Faktureres slik som bursdagskaker? Er det lov? Jeg syns dette er begredelig markedsføring av en lokal hudpleiesalong om salongen betaler for et lugubre bilde og ikke resultatet av behandlingen med før- og etter-bilder, den profesjonelle behandleren, selve behandlingen in action eller *putt inn det som passer å betale annonseplass for*.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solaire skrev (26 minutter siden):

Ja dette var mørkt og back stage-aktig, med masse rot på den ene benken. Men for all del, annonsørene er tydeligvis fornøyde med hva som helst 😊 Balion har jo til og med forsvart henne når hun har fremvist Balions elendige passform og når hun koplet Balion med stygge gnag/brannsår.

Det bør kanskje nevnes at hun som driver salongen er «venn» med CBE, de spiller i alle fall teater sammen 🥴

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pustogpes skrev (2 timer siden):

Det bør kanskje nevnes at hun som driver salongen er «venn» med CBE, de spiller i alle fall teater sammen 🥴

Det er en seriøs klinikk, men jeg synes uskyldige peelinger osv som spons blir misvisende når åpenbart det jevnlig sverges til tyngre behandlinger. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (18 timer siden):

Her reklamerer hun for denne klinikken, men jeg savner info om selve behandlingen. Hva går det ut på, hvordan føltes det, kanskje noen bilder osv. Når hun merker en instastory med reklame, så har hun vel fått sponset behandlingen? 

EE797F85-637D-4511-9807-22C795C79FB7.jpeg

nå vet jeg i det minste hvilken klinikk jeg ALDRI skal bruke… 

Endret av Pusern3
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert mange der ute som er sykelig opptatt av både CBE og barna. Jeg kjenner flere offentlige personer som er langt mer private enn influenserne, og de tiltrekker seg stalkere og andre forstyrrede personer. Det er dessverre baksiden av å være litt kjent og "allemannseie". 

Det er derfor jeg sliter veldig med å forstå hvorfor noen influensere velger å være så private og invitere til "venninneeffekt". Særlig når man er voksen og har barn. Og å dra barna inn i det er hinsides.

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (1 time siden):

Det er garantert mange der ute som er sykelig opptatt av både CBE og barna. Jeg kjenner flere offentlige personer som er langt mer private enn influenserne, og de tiltrekker seg stalkere og andre forstyrrede personer. Det er dessverre baksiden av å være litt kjent og "allemannseie". 

Det er derfor jeg sliter veldig med å forstå hvorfor noen influensere velger å være så private og invitere til "venninneeffekt". Særlig når man er voksen og har barn. Og å dra barna inn i det er hinsides. 

Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen. At de etter dette har valgt å publisere titusenvis av bilder av barna på åpent internett, da gjerne vakkert pyntede og retusjerte barn, informasjon om alt fra soverom og hobbyer til sykkelrute og skole er mer enn jeg kan fatte. Supporterfrue fortalte også at hun syns det var ekkelt når fremmede kom bort og forsvant med hodet oppi barnevognen hennes, men hun tok til fornuft og skjønte at dette var jo noe hun selv inviterte til når hun delte så mye informasjon om barnet sitt på åpent internett. Mammatilmichelle har også fortalt om at datteren mislikte uønsket oppmerksomhet og synted det var skremmende, og at hun derfor vurderte privatskole for å øke sikkerheten rundt henne.

CBE og LKE derimot, bare fortsetter med utleveringen av barna sine. Selv hadde jeg vært livredd. Spesielt siden bildene er sauset sammen med seksualiserte bilder av mammaen. Det tiltrekker seg jo et spesielt publikum.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Når interiøret i stua reflekterer livet ditt så til de grader - ikke småbarnsfamilie i tidsklemma men venterommet på en beauty-salon 😅 Ufrivillig glimt av hvor liten verdenen til CBE.no er der altså. Er det det som er idealet altså? Mangler bare et par magasiner på bordet og en assistent som spør om vi vil ha kaffe mens vi venter. Living the dream 😅

Og jaggu kommer det en kaffekopp på story også. 😅

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (3 minutter siden):

Når interiøret i stua reflekterer livet ditt så til de grader - ikke småbarnsfamilie i tidsklemma men venterommet på en beauty-salon 😅 Ufrivillig glimt av hvor liten verdenen til CBE.no er der altså. Er det det som er idealet altså? Mangler bare et par magasiner på bordet og en assistent som spør om vi vil ha kaffe mens vi venter. Living the dream 😅

Veldig enig. Uten personlighet, uten liv, uten ekthet. Bare en kopi av andre. 
ps C.Pihl har omtrent denne stilen, men nailer den på en helt annen måte. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiosk skrev (10 timer siden):

Det er en deltaker i denne tråden som er sykelig opphengt i CBE. Og barna.

Men da får du skrive det, og utdype litt mer, fremfor å be om link og deretter svare at det er "stalker ish". Om en bruker eller flere er "sykelig opphengt i CBE. Og barna", så får vel det stå på dems kappe?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (4 timer siden):

Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen.

Det var blank løgn for å høste sympati.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (På 13.11.2021 den 0.10):

Den kom i september 2020, den.

Screenshot_20211107-135339_Chrome.jpg

Er det Benchmark Performance, nyoppstartet i slutten av 2019, som utvikler app’en til netfit? Firmaet omtalte appen på omtrent samme tidspunkt som AP. 

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (1 time siden):
Solaire skrev (6 timer siden):

Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen.

Det var blank løgn for å høste sympati.

Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se.

CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (På 13.11.2021 den 15.39):

Er det Benchmark Performance, nyoppstartet i slutten av 2019, som utvikler app’en til netfit? Firmaet omtalte appen på omtrent samme tidspunkt som AP. 

Produktet ikke levert etter et langt samarbeid.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...