Gjest Kattedama Skrevet 12. september 2021 #50561 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Gratulerer Treasures AS ! med nok et innslag som torpederer kredibiliteten deres. At noen gidder å bruke penger på disse for å reklamere er helt hinsides all fornuft. Endret 12. september 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50562 Del Skrevet 12. september 2021 Anonym90059005 skrev (32 minutter siden): Og så var det vel bare å sette seg i bilen strake veien hjem igjen, for å rekke "løpe-henting". Riktig, kl 16 løp LKE for å hente barn. (Strava sier så.) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50563 Del Skrevet 12. september 2021 Søppelplukking til nye høyder! 😳 "Se jeg gjør klar posen og tar på meg hanskene, nå skal det ryddes her på stranden" men.. - Ikke ett eneste bilde av hvor forsøplet stranden (svaberget?) er, - Ikke ett eneste bilde av at det faktisk blir plukket søppel, - Ikke ett eneste bilde som skaper engasjement til å plukke søppel 99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50564 Del Skrevet 12. september 2021 Sophia_08 skrev (5 minutter siden): Søppelplukking til nye høyder! 😳 "Se jeg gjør klar posen og tar på meg hanskene, nå skal det ryddes her på stranden" men.. - Ikke ett eneste bilde av hvor forsøplet stranden (svaberget?) er, - Ikke ett eneste bilde av at det faktisk blir plukket søppel, - Ikke ett eneste bilde som skaper engasjement til å plukke søppel Ikke ett eneste troverdig bilde. 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. september 2021 #50565 Del Skrevet 12. september 2021 Fjernet flere kommentarer. 🤣 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeezebel Skrevet 12. september 2021 #50566 Del Skrevet 12. september 2021 Lill skrev (50 minutter siden): Gratulerer Treasures AS ! med nok en innslag som torpederer kredibiliteten deres. At noen gidder å bruke penger på disse for å reklamere er helt hinsides all fornuft. What?? Bruker de av "mine" penger( jeg er jo medlem i Coop da 😇) til dette skuespillet? Ja, for heter det ikke i reklame fra Coop: "Litt ditt"?🙄 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 12. september 2021 #50567 Del Skrevet 12. september 2021 En av kommentarene under søppelplukkingen. Det var jo mer kropp enn søppelplukking som var fokus.. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50568 Del Skrevet 12. september 2021 Den personen har jo fått med seg hovedbudskapet: Se på kroppen min da! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50569 Del Skrevet 12. september 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): En av kommentarene under søppelplukkingen. Det var jo mer kropp enn søppelplukking som var fokus.. Hvem bryr seg om torsken spiser plast og fugler vikler seg inn i rester etter fiskesnører, at glassbiter og spikerplanker ligger mellom tang og tare, så lenge firmaets ansikt utad får vist seg frem og høstet kommentarer for sin kropp og klær. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 12. september 2021 #50570 Del Skrevet 12. september 2021 Noen må jo snart ta tak i alt lureriet som dette paret driver med. Skjønner ikke at de får holde på sånn, år etter år? Det er jo bare lureri og juks fra ende til annen, og det grenser til svindel når de i tillegg får betalt for dette. Burde vært noe for media. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 12. september 2021 #50571 Del Skrevet 12. september 2021 Er det ikke stort sett veldig få kommentarer på bloggen nå? Med mindre det er en skikkelig krangel på gang? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50572 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Kanutrine skrev (2 timer siden): Hun putter en engangsgrill i søplesekken. Fra før ligger emballasjen til engangsgrillen også oppi allerede. Hel og fin, og ikke noe som har ligget ute i vær og vind eller falmet av solen. Dette er så staget. Flere pappesker som ligner slike fra pizza som ser hele og fine ut (rekk opp hånda de som finner 3-4 pappesker på stranda!) og en pappeske som ligner de fra nettbutikker. Har folk det med på tur? Nei. Dette er bløff. Siden jeg bor ved kysten og går flere mil i uka langs svaberg, kyststi og strand; aldri sett en pappeske liggende. Av og til små biter av papp, riktignok. Anekdotisk, ja, men helt relevant. Endret 12. september 2021 av Kollontaj 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. september 2021 #50573 Del Skrevet 12. september 2021 Er vel bare å sjekke #coopryddernorge på IG, så ser man type søppel og ikke minst bekledning til de som rydder.. 🤣 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50574 Del Skrevet 12. september 2021 Ute på søndagstur med barn og kjøper is og koser seg, samtidig som du løpende må slette kommentarer som påpeker gyldig kritikk. Må jo være en kjip følelse og hele tiden føle at du må inn og røkte kommentarfelt. Hvorfor ikke bare opptre litt mer redelig i forretningsdriften i utgangspunktet? Hvorfor alltid jage urealistiske narrativ? Hvorfor ikke bruke noe av tiden på å male eget hus, i stedet for å stadig male seg inn i et hjørne av bortforklaringer og falsk historiefortelling? 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pusern3 Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50575 Del Skrevet 12. september 2021 gjestvest skrev (2 timer siden): Rema 1000 posen der engangsgrillen ble kjøpt på veien ligger også oppi sekken. ikke Coop en gang 😛🤣🤣🤣 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2021 #50576 Del Skrevet 12. september 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Bildene er tatt mellom 14.47 og 15.01 den 9. (torsdag). Jeg gjettet altså riktig, det tok 10 min. herregud så patetisk, useriøst og tragisk 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. september 2021 #50577 Del Skrevet 12. september 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Bildene er tatt mellom 14.47 og 15.01 den 9. (torsdag). Jeg gjettet altså riktig, det tok 10 min. Imponerende. "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. september 2021 #50578 Del Skrevet 12. september 2021 Finlay skrev (9 minutter siden): Imponerende. "Målet var å rydde en strand og det fikk vi til!" Ble jo en halv pose søppel, selv om den var av ukjent herkomst. Eller veldig kjent. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 12. september 2021 #50579 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Kollontaj skrev (2 minutter siden): Ble jo en halv pose søppel, selv om den var av ukjent herkomst. Eller veldig kjent. «Kortreist» er jo i vinden, så hvorfor ikke søppelet også? Endret 12. september 2021 av hufsaaaaa 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 12. september 2021 #50580 Del Skrevet 12. september 2021 Hvor er bildet tatt. Det er jo renere på denne stranda enn når folk i militæret vasker gulv med tannbørste. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå