Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50521 Del Skrevet 11. september 2021 Morsomt at frua går rundt på svaberg halvnaken med en søppelsekk og later som hun bryr seg om miljø og natur, samtidig som hun pusser opp 3 år etter sist oppussing og har et enormt forbruk i det daglige. Men hun får jo betalt for å late som om hun plukker søppel da, og samtidig kan vise frem enda mer kropp og treningstøy. 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 11. september 2021 #50522 Del Skrevet 11. september 2021 Hallepalle2 skrev (32 minutter siden): Plukke søppel - reklame??? De tar altså betalt for å oppfordre til miljøvern. Det er fan-faen-tastisk! Og så får man med litt mage også da. Og enda en barnebursdag til salgs. Fotoshoot med bursdagsbarn og mamma, som selvsagt har riktig side mot kamera og kort-kort kjole. Det er ikke ofte jeg snakker ned noen, men denne familien (de voksne!!) er faktisk helt patetiske. Hun skal ha kred for å ikke ha hundrevis av ballonger denne gangen. For meg så er det rælet med ballonger helt håpløst om man skal være såkalt miljøbevisst. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 11. september 2021 #50523 Del Skrevet 11. september 2021 1 minutt siden, Torden said: Hun skal ha kred for å ikke ha hundrevis av ballonger denne gangen. For meg så er det rælet med ballonger helt håpløst om man skal være såkalt miljøbevisst. Bare vent til barnebursdagen. Hun skrev at den skulle de feire senere pga oppussing. Nå er det visst de voksne som feirer bursdag. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. september 2021 #50524 Del Skrevet 11. september 2021 Torden skrev (2 minutter siden): Hun skal ha kred for å ikke ha hundrevis av ballonger denne gangen. For meg så er det rælet med ballonger helt håpløst om man skal være såkalt miljøbevisst. Det har ikke vært barneselskap enda… Så tar ikke helt bølgen over det enda, dessverre 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50525 Del Skrevet 11. september 2021 Det er jo helt latterlig å se hva slags bilder de velger i en reklame for coop sitt søppelryddeprosjekt. CBE sin mage og ræv. Jeg kan faktisk ikke annet enn le, for det er jo så betegnende for denne bedriften. CBE sin kropp skal vises fram, samme hva. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 11. september 2021 #50526 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Minnie Mus skrev (35 minutter siden): Bare vent til barnebursdagen. Hun skrev at den skulle de feire senere pga oppussing. Nå er det visst de voksne som feirer bursdag. 😩 er redd for at du har helt rett. Edit; venter forresten spent på svar fra Coop vedr reklamen. Endret 11. september 2021 av Torden 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heartland Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50527 Del Skrevet 11. september 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Hvorfor må det være fokus på kropp hele tiden?! odipodis skrev (48 minutter siden): Stussen måtte også med i reklamen 😆 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/ Jeg er altså så lei av å se magen til frua (heftig skyggelagt), samt rumpa hennes i åletrange tights. Jeg tror ikke jeg vet om noen i norges land som har like stort behov for å vise seg frem som denne dama her. Helt utrolig. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 11. september 2021 #50528 Del Skrevet 11. september 2021 https://www.nrk.no/kultur/vil-ha-bedre-tiltak-mot-alkoholreklame-1.15636000 Publisert 8.september 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. september 2021 #50529 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg stusset over historiefortellingen. Hun skriver at det «er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten, kanskje er det bare ren glemsel» Dette stemmer ikke med mitt inntrykk. Mye oftere enn forlatt søppel er det søppel som skylles i land, garn, planker, byggematerialer og ulike plastartikler. I tillegg er det hele veldig «delikat» som vanlig. Ingen skjemmende bilder av søppelet. Ren idyll med svaberg. (Jeg plukker ofte søppel og delikat er det siste det er). Ingenting som forsterker budskapet om skjemmende forsøpling eller informasjon om hvor stor krisa er for havet. Og så reagerer jeg som flere på fokuset på kropp. Til forveksling likt alle andre innlegg: Fin natur, hund og kropp. Flott at hun reklamerer for søppelplukking, men særlig troverdig var dette ikke. Litt som litt føling foran kakkelovnen eller fra hotellrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50530 Del Skrevet 11. september 2021 Beklager, jeg tror ikke på bedriften. Min ryggmargsrefleks ift bedriften er at de lyver/jukser og at søpla er tatt med hjemmefra. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. september 2021 #50531 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) LilleSnupp skrev (22 minutter siden): Beklager, jeg tror ikke på bedriften. Min ryggmargsrefleks ift bedriften er at de lyver/jukser og at søpla er tatt med hjemmefra. Jeg er enig! Finnes ikke troverdig. Endret 11. september 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. september 2021 #50532 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) CecilieX skrev (14 minutter siden): Jeg stusset over historiefortellingen. Hun skriver at det «er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten, kanskje er det bare ren glemsel» Dette stemmer ikke med mitt inntrykk. Mye oftere enn forlatt søppel er det søppel som skylles i land, garn, planker, byggematerialer og ulike plastartikler. I tillegg er det hele veldig «delikat» som vanlig. Ingen skjemmende bilder av søppelet. Ren idyll med svaberg. (Jeg plukker ofte søppel og delikat er det siste det er). Ingenting som forsterker budskapet om skjemmende forsøpling eller informasjon om hvor stor krisa er for havet. Og så reagerer jeg som flere på fokuset på kropp. Til forveksling likt alle andre innlegg: Fin natur, hund og kropp. Flott at hun reklamerer for søppelplukking, men særlig troverdig var dette ikke. Litt som litt føling foran kakkelovnen eller fra hotellrommet. Får samme tanke som da Sophie Elise trippet rundt i hvit blondekjole og "plukket søppel" - at hun har tatt med noe rask hjemmefra for å ha noe i posen. For å bli kjapt ferdig med oppdraget. Og at det viktigste er å ta seg bra ut. Ser du var før meg @LilleSnupp😄 Endret 11. september 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50533 Del Skrevet 11. september 2021 På filmen på Instagram story hvor hun plukker søppel ser man godt at magen holdes inne, noen ganger slipper den ut og det er ikke lenger det mellomrommet på bukselinningen som her. Veldig naturlig, reklamerer for å plukke søppel mens magen suges inn for harde livet. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50534 Del Skrevet 11. september 2021 CecilieX skrev (24 minutter siden): Jeg stusset over historiefortellingen. Hun skriver at det «er helt utrolig hvor mye som blir liggende igjen etter folk som har hatt en dag ved vannkanten, kanskje er det bare ren glemsel» Dette stemmer ikke med mitt inntrykk. Mye oftere enn forlatt søppel er det søppel som skylles i land, garn, planker, byggematerialer og ulike plastartikler. I tillegg er det hele veldig «delikat» som vanlig. Ingen skjemmende bilder av søppelet. Ren idyll med svaberg. (Jeg plukker ofte søppel og delikat er det siste det er). Ingenting som forsterker budskapet om skjemmende forsøpling eller informasjon om hvor stor krisa er for havet. Og så reagerer jeg som flere på fokuset på kropp. Til forveksling likt alle andre innlegg: Fin natur, hund og kropp. Flott at hun reklamerer for søppelplukking, men særlig troverdig var dette ikke. Litt som litt føling foran kakkelovnen eller fra hotellrommet. Jeg er enig med deg, jeg nekter å tro at det er så mye søppel som folk har etterlatt seg etter et besøk på stranden. Jeg har vært med og plukket mye søppel langs strender og fjorder, og det er som du sier garnrester, drivved (gjerne med spiker eller skruer), store plastdunker og plastgreier ellers. Det er som regel ikke vits i å ta med en bærepose eller en sekk og begynne å rydde, det fyller seg fort opp og det er vanlig å ha en kontainer i nærheten eller bil med henger tilgjengelig. All den tid jeg plukket søppel langs sjøen så var aldri min tanke at dette var noe som noen hadde med seg. Med tanke på hvor mange tonn søppel som skyller i land rundt om så er jeg sterkt overrasket over at ikke CBE setter seg inn i det og hvordan arbeidet foregår. Hun har nå en gyllen mulighet, og faktisk et ansvar mener jeg, å gjøre folk bevist på hvordan dette fungerer, hva de kan gjøre for å hjelpe, hva de kan forvente seg osv. Det er skuffende at hun ikke gjør et ordentlig forsøk. Som du sier, det er alt annet enn delikat, ting som har marinert i hav, tang og tare er sjeldent det. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Liver Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50535 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Hadde jeg vært oppdragsgiver for denne reklamen, hadde jeg bedt dem om å gjøre den på ny. Her forsvinner et viktig budskap i noe så dumt som kroppsfokus. Jeg tolker det at denne bedriften har levd og åndet den "perfekte kroppen" i så lang tid at de evner ikke å selge et produkt uten å slenge med modellens mage og rumpe. Ofte så får kroppen mer fokus en selve produktet. Endret 11. september 2021 av Liver 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. september 2021 #50536 Del Skrevet 11. september 2021 LilleSnupp skrev (1 time siden): Beklager, jeg tror ikke på bedriften. Min ryggmargsrefleks ift bedriften er at de lyver/jukser og at søpla er tatt med hjemmefra. Jeg går langs ei veldig godt besøkt strand flere ganger i uka, det er sjelden mye søppel etter vanlige folks ferd, en sjelden gang hvis ungdommer har vært der om kvelden. Om våren er det alltid en del søppel som har kommet på land ila vinteren, men det ryddes på strandrydding på våren (skoler feks). 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2021 #50537 Del Skrevet 11. september 2021 Her i sjøkanten er det lite, etterlatt søppel å plukke. Stort sett ingenting bortsett fra en sjelden engangsgrill. Det som er å plukke er søppel skylt opp av havet i form av ihjelslitt plast, garn, plastkanner og flasker brukt i båt, tøy, metallbiter, glasskår, ymse trebiter, fiskesene og ting og tang kjøpt inn for fjordferien. Ofte ligger det oppsamlet i hauger av folk som har plukket opp uten mulighet for å ta det med hjem for videre søppelsortering. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. september 2021 #50538 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Bare for å visualisere hvor idiotisk den betalte «plukke søppel» reklamen hvor kropp er i hovedfokus. Folk som ikke får betalt for å plukke søppel eller selger inn kroppsfokus ser ut slik når de plukker søppel. Og se også hva slags søppel folk normalt finner i fjæra 👇🏼 Endret 11. september 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg odipodis Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50539 Del Skrevet 11. september 2021 Ser noen har kommentert "flott dugnadsinnsats" på rydde-posten på Instagram. Dugnad er definert som "frivillig, ubetalt arbeid", kan ikke se for meg at dette er noen av delene.. 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 11. september 2021 Populært innlegg #50540 Del Skrevet 11. september 2021 Skulle tro hun som går i åletrange tights og magetopp/bh 70% av tiden kunne ta på seg noe annet når du skal reklamere for søppelplukking og miljø. Ser jo bare helt på trynet merkelig ut, fullstendig malplassert og innbyr ikke til et snev av troverdighet. Husker story fra den dagen og at jeg stusset over at det brått var bilder av noe svaberg en kort periode, midt i mellom 2 treningsøkter eller noe. Er rimelig sikker på at den turen var "in and out" og har ikke et fnugg av tro på at de faktisk gikk der og plukka søppel. Noe av pappen vi ser i søpleposen hennes er helt "ren" og uten tegn på å ha ligget ute. 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå