Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg har en konto som periodevis invaderes av falske brukere/ svindlere. Jeg blokkerer og rapporterer disse så snart de legger seg til som følgere, men jeg må likevel inn på selve følgerlisten og fjerne dem. Så jeg tror at alle telles, selv om de er blokkert. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma Marie skrev (4 timer siden):

Tilfeldigvis stramme håret litt samtidig med speilselfie idag også🤦🏽‍♀️OMG!!!

kilde: instastory

77FCA974-6D36-44BE-8952-EFBA65EBF9F4.jpeg

Blir hun ikke flau… 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (33 minutter siden):

Jeg har en konto som periodevis invaderes av falske brukere/ svindlere. Jeg blokkerer og rapporterer disse så snart de legger seg til som følgere, men jeg må likevel inn på selve følgerlisten og fjerne dem. Så jeg tror at alle telles, selv om de er blokkert. 

Ja, var det jeg trodde.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag...
For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier.

Tenk hvor mye tid de må bruke på å slette kommentarer....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (3 minutter siden):

Tenk hvor mye tid de må bruke på å slette kommentarer....

Ja, det glemte jeg! Klart det tar tid. Og slette egne innlegg, for så å redigere seg selv litt før man legger det ut på ny. Det tar sikkert mye tid å ta de perfekte bildene, redigere "lys/skygge" m.m, komme på smarte captions og røkte kommentarfeltene også. For et liv.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en ny trend å strekke hendene i været? Jeg undres over modenheten på denne dama. Er det 40 års krisa som tar helt av? Eller gjør de seg til for at KG skal ha noe å skrive om? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influencerne som tjener gode penger tjener hoveddelen av inntekten sin på produkter til salgs. Sminkeprodukter, kleskolleksjoner, sko, vesker osv. CBE har, så vidt jeg kan huske, ikke laget noe som helst på flere år, det vises på omsetningen til Treasures AS. CBE er ikke et godt nok produkt i seg selv til å tjene de samme millionene SE tjener.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser også på modenheten til disse to i CBE.no. Henge ut ansatte på steder de oppholder seg f.eksm. Har det ikke vært klaging på både sen servering av kaffe, en manglende pose til avfall og noe sutring over noe massasjegreier? 

Videre har man jo den evige tordningen i ymse kommerntarfelt og påfølgende sletting av kommentarer når vedkommende har fått tenkt seg om eller evt. blitt edru.. 

Redigering, posering, kirurgiske inngrep og fillers både her og der for å oppnå et ideal man har skapt seg som man fra naturens side ikke kan oppfylle.

Det blir kanskje slik når år etter år går tilsynelatende uten noe som helst intellektuelt påfyll. Da blir det vanskelig å utvikle seg utover det å perfeksjonere poseringer og skills i  photoshop for å prøve å opprettholde egen glansbildeverden. En verden som kanskje fungerte for 10 år siden, men som nå er helt i utakt med hva normalt oppegående mennesker finner interessant.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (12 minutter siden):

Influencerne som tjener gode penger tjener hoveddelen av inntekten sin på produkter til salgs. Sminkeprodukter, kleskolleksjoner, sko, vesker osv. CBE har, så vidt jeg kan huske, ikke laget noe som helst på flere år, det vises på omsetningen til Treasures AS. CBE er ikke et godt nok produkt i seg selv til å tjene de samme millionene SE tjener.

Caroline har "designet" to (?) kolleksjoner for MyMuse. Dessverre gikk de rett på billigsalg, og selv om mye av tøyet har vært på 80% salg en stund, blir det ikke solgt. Jeg vet ikke hvordan slike design-samarbeid fungerer, men hvis hun for eksempel får prosenter av salget, så er det ikke rart at det ikke synes på inntekten.

Det er kanskje ikke så rart det ikke slo an, designet er ikke så brukervennlig for høyt utdannede, kjøpesterke småbarnsmødre...

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

Skjermbilde 2021-09-06 kl. 19.33.28.png

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun forsøker seg på med armbevegelser er å få det hun gjør til å se naturlig ut. Litt som stillbilder vi ser der noen vinker på holdeplass.
Problemet er at det hun selger er unaturlig. Eksempelvis selfie av trening fresh og fullsminket med hårstil som ikke vil kunne holde seg oppe under trening lenger enn par minutter. 

Endret av gjestvest
skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Mousj skrev (9 minutter siden):

Nøyaktig samme innlegg hver dag. Jeg har henne fremdeles på instastory, men det genererer ingenting. Sveiper aldri opp eller ned, bare lar det renne igjennom i en slags fascinert oppgitthet i likhet med alle de andre som algoritmen til instagram sender linjært som en film. Men hun hadde jo noe ved seg en gang. Hvor ble det av? Er hun lei? Kaffi, løpe, sløret blikk, hehehe- Ooozo daaa- copy paste oppskrifter, barn... uff. De kunne ha prøvd å vise hvordan de jobber med hvalp, alle som har hatt en vet at det er utfordringer. STORE utfordringer. Med tissing, bjeffing, gnaging og biting. Her ser det bare søtt ut.  Og det er det med alt. Det skal være så perfekt. Senke skuldrene litt og lytte til hva de stadig minskende følgerene vil se kunne være lurt. Repeat på løping m can, holde pusten mens man viser kilometer på klokka, kaffikoppen og nippels, trigger i beste fall beerbingoklubben. Der er hun perfekt. På forspill vedder man på hva det neste innlegget er Blir mange shots på CBE. Det holder følgere, men samarbeidspartnere får få salg via rabattkoder og det merkes nok både på kontoen og i troverdighet.Og så er de så sinte? Feil å spørre om teppet, dumt med hestekjøtt bildet, men det er dere som reagerer som er IDIOTER. Huff. 

Det er mange her i tråden som har kommet med tanker om hva som skal til for å oppdatere bloggen og bli mer aktuelle. Flere brukere i den påståtte målgruppen har skrevet hva som skulle til for at man skal se på CBE.no med nye øyne, men det finnes åpenbart ingen endringsvilje. De VIL fortsette som de alltid har gjort, og det kan virke som om de selv mener at arbeidet de gjør oser av kvalitet. Motviljen mot å tilpasse seg medfører stadig synkende tall. 

Som mange andre har påpekt utallige ganger - det kan virke som de lever i en isolert boble. Kanskje det faktum at de nå er store fisker i en liten dam (Sarpsborg) er med på å passivisere dem. I mellomtiden foregår virkeligheten utenfor boblen deres, og de som en gang var deres potensielle lesere/kunder følger med i tiden og beveger seg bort fra det CBE fronter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Emma Marie skrev (7 timer siden):

Tilfeldigvis stramme håret litt samtidig med speilselfie idag også🤦🏽‍♀️OMG!!!

kilde: instastory

77FCA974-6D36-44BE-8952-EFBA65EBF9F4.jpeg

NewStart87 skrev (På 5.9.2021 den 19.51):

Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?!

75DE387B-DD8F-46EF-B662-A90CF50D7C4C.jpeg

Felis skrev (47 minutter siden):

Caroline har "designet" to (?) kolleksjoner for MyMuse. Dessverre gikk de rett på billigsalg, og selv om mye av tøyet har vært på 80% salg en stund, blir det ikke solgt. Jeg vet ikke hvordan slike design-samarbeid fungerer, men hvis hun for eksempel får prosenter av salget, så er det ikke rart at det ikke synes på inntekten.

Det er kanskje ikke så rart det ikke slo an, designet er ikke så brukervennlig for høyt utdannede, kjøpesterke småbarnsmødre...

Det begynner å bli vel gjennomskuelig. Ved å «fikse på håret» (som hun påfallende nok gjør på alle disse bildene) må hun løfte armen. Da strekkes huden slik at det ikke henger hudfolder noe sted. Brystene trekkes oppover og man får flatere mage. 

Ingenting er overlatt til tilfeldighetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (7 minutter siden):

Det er mange her i tråden som har kommet med tanker om hva som skal til for å oppdatere bloggen og bli mer aktuelle. Flere brukere i den påståtte målgruppen har skrevet hva som skulle til for at man skal se på CBE.no med nye øyne, men det finnes åpenbart ingen endringsvilje. De VIL fortsette som de alltid har gjort, og det kan virke som om de selv mener at arbeidet de gjør oser av kvalitet. Motviljen mot å tilpasse seg medfører stadig synkende tall. 

Som mange andre har påpekt utallige ganger - det kan virke som de lever i en isolert boble. Kanskje det faktum at de nå er store fisker i en liten dam (Sarpsborg) er med på å passivisere dem. I mellomtiden foregår virkeligheten utenfor boblen deres, og de som en gang var deres potensielle lesere/kunder følger med i tiden og beveger seg bort fra det CBE fronter.

Enig! Tenker det også er viktig å gi tilbakemeldinger til annonsører. Vet selvfølgelig ikke hvordan CBE selges inn til nye annonsører, men kan jo være noen blandes av en tilsynelatende stor følgerskare?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (6 timer siden):

Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag...
For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier.

Vel, tidvis har hun 3 treningsøkter i løpet av denne "arbeidsdagen", og hvis hun skal trene en time, dusje, vaske håret, føne håret, style håret, sminke seg og velge nytt antrekk etter hver treningsøkt, så er det ikke mange timer igjen av dagen....

Felis skrev (1 time siden):

Finnes ikke brukervennlig! Jeg er størrelse small, og bruker B-cup, men jeg kan absolutt IKKE bruke dette! Fikk et sett i gave av mannen, og det gikk rett i søpla. Holder ingenting på plass. Disse BH-ene kan bare brukes av de med silikonpupper som står opp av seg selv.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tarantulla
Medici skrev (17 minutter siden):

Enig! Tenker det også er viktig å gi tilbakemeldinger til annonsører. Vet selvfølgelig ikke hvordan CBE selges inn til nye annonsører, men kan jo være noen blandes av en tilsynelatende stor følgerskare?

Jeg gir tilbakemelding til firmaer som bruker influencere som ikke står for det firmaet prøver å selge. Alltid. Jeg er en skikkelig vanskelig kunde. :fnise:

De samarbeidene CBE tiltrekker seg er de samme som influencere med ganske få følgere (i sammenligning) får. Jeg tror tallene betyr noe i den store sammenhengen, men jeg tror ikke CBE lenger er like attraktive som de var for noen år siden. De fremstår som utdaterte og provinsielle - det siste på helt feil måte. De faktisk store influencerne får helt andre annonsører, og har i tillegg ofte flere andre solide bein å stå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (2 minutter siden):

Jeg gir tilbakemelding til firmaer som bruker influencere som ikke står for det firmaet prøver å selge. Alltid. Jeg er en skikkelig vanskelig kunde. :fnise:

De samarbeidene CBE tiltrekker seg er de samme som influencere med ganske få følgere (i sammenligning) får. Jeg tror tallene betyr noe i den store sammenhengen, men jeg tror ikke CBE lenger er like attraktive som de var for noen år siden. De fremstår som utdaterte og provinsielle - det siste på helt feil måte. De faktisk store influencerne får helt andre annonsører, og har i tillegg ofte flere andre solide bein å stå på. 

Enig! Gjør det samme selv. Unner ingen den negative oppmerksomheten det gir å samarbeide med de to i cbe.no. Kremmerhuset f.eks., kunne ikke tenke meg å handle der lenger. Har ingen positive assosiasjoner til kjeden. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Medici skrev (1 minutt siden):

Enig! Gjør det samme selv. Unner ingen den negative oppmerksomheten det gir å samarbeide med de to i cbe.no. Kremmerhuset f.eks., kunne ikke tenke meg å handle der lenger. Har ingen positive assosiasjoner til kjeden. 

Samme her - har ikke vært innom Kremmerhuset siden den gang (husker ikke engang når det var), men det er rett inn i Nope-listen. Jeg kan ikke skjønne hvordan en bedrift kan synes det er greit å kvitte seg med kunder når konkurransen er så hard som den er, og kundene blir stadig mer bevisste. Det holder ikke å slå kjeden konkurs og så starte opp igjen - det er ikke vanskelig å finne ut av om man er opptatt av hvor man putter pengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Leter etter ting å kopiere. 

Hun begynner egentlig å minne veldig om hun som kopierte Villa Paprika (med fler) lenge 🧐 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...