Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Heisann1234 skrev (9 timer siden):

Men herregud for en merkelig reklame da 😆 Ser jo ut som om hovedfiguren får orgasme av å smøre ansiktet sitt med den kremen. Ja, for det er slik det er for gjennomsnittspersonen å utføre hudpleierutinen sin 🙄🙄 Dette blir bare kleinere og kleinere å se på. 

Trodde det var Kondomeriet som har orgasmegaranti jeg, ikke Bli vakker🙈

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (11 minutter siden):

Trodde det var Kondomeriet som har orgasmegaranti jeg, ikke Bli vakker🙈

Viktig å holde alle muligheter åpne og innby til nye samarbeid 😊 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabeth Arden er ikke så stort lenger som det var en gang. Husker jeg synes det var så eksklusivt. Men nå selger de det jo på Normal og.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le av bedriftens poseringer, og deres kommentarer til poseringer. Eksempelvis den siste på trening man rakk 7,5 km pluss litt styrke som forøvrig er samme type posering om en deler opp kroppsdeler: jfr hvit kjole og andre poseringer, slik at en ser en tydelig fokus på perfeksjonisme.
Bildet gir ingen mening i forhold til handling. Det har - i likhet med andre - som målsetning å provosere. Og dere blir provosert. Spørsmålet blir da hva er hensikten

Klikk

Bedriften er således klok.
Jeg har nevnt det tidligere. Det er fristende å ha det gøy og morsomt. Vil dere ha det gøy og morsomt og bli lurt av bedriften CBE, eller være klok. Det er mange måter å angripe noe en ser på. Som ikke pirrer nysgjerrigheten og bidrar til klikk.

Endret av gjestvest
skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gullhår1
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

Tilfeldigvis stramme håret litt samtidig med speilselfie idag også🤦🏽‍♀️OMG!!!

kilde: instastory

77FCA974-6D36-44BE-8952-EFBA65EBF9F4.jpeg

Er det for å stramme inn magen tilfeldigvis? Ikke det at hun har så stor mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (14 timer siden):

Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper…

Da foreslår jeg at du fortsetter avsporingen med rette vedkommende og ikke meg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (1 time siden):

Spurte om hun hadde funnet på lakse-oppskriften på bloggen selv. Kommentaren ble ikke godkjent.

Ikke min heller. Det sier i grunn alt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (14 minutter siden):

Jeg skrev at denne retten er nydelig og at jeg har brukt Lerøy sin oppskrift som er nesten noe av det samme. Ikke godkjent gitt 😅  Jeg skjønner ikke problemet ved å bare skrive hvor hun finner oppskriftene? Så kan hun heller skrive at hun har lagd sin egen vri på den, eller noe sånt. Skal hun ha leserne sine til å tro at det er hun som har funnet opp disse oppskriftene eller hva er greia?

Ellers rakner jo inntrykket av at hun er så flink til alt...

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (49 minutter siden):

Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag...
For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier.

De bruker hvertfall helt sikkert ikke 8 timer hver dag på kontorarbeid. Tror de tenker at trening er jobb kanskje, det er jo på en måte det de lever av. Tidligere skrev hun på bloggen hver dag og flere ganger om dagen til og med. Sett fra mitt ståsted jobber de mindre og mindre. Har fulgt med på henne lenge uten at jeg vet hvorfor, men nå er det slutt. Ingenting av det hun kommer med fenger meg. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Era Vulgaris skrev (53 minutter siden):

Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag...
For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier.

Leter etter ting å kopiere. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Leter etter ting å kopiere. 

Hehe, må si jeg er mer og mer fornøyd med å IKKE være influenser. Høres fryktelig kjedelig ut.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Hehe, må si jeg er mer og mer fornøyd med å IKKE være influenser. Høres fryktelig kjedelig ut.

Det er jo det influencerverden dreier seg om; å kopiere trender, kopiere tekster (både egne og andres), kopiere narrativ de tror selger. Og sånn går no dagan. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

430 likes på siste reklameinnlegg om hudpleie... 0,1 % av følgermassen har engasjert seg. Til sammenligning har Funkygine 28 000 likes på sitt siste reklameinnlegg. Hun har riktignok mer enn dobbelt så mange følgere, men likevel... Kan ikke fatte at annonsørene gidder å bruke CBE når "ingen" bryr seg om reklamen. 

Ville vært interessant å vite hva Treasures tenker om egne tall og engasjement. Ville være rart om de ikke ser hva andre får til som de selv ikke evner. 

Er det forresten noen som vet om følgere som blokkeres likevel telles som følgere? For med det sannsynlig store tallet med kontoer på Insta de har blokkert vil det vel være en del stumme kontoer?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...