skruf Skrevet 6. september 2021 #50201 Del Skrevet 6. september 2021 Heisann1234 skrev (9 timer siden): Men herregud for en merkelig reklame da 😆 Ser jo ut som om hovedfiguren får orgasme av å smøre ansiktet sitt med den kremen. Ja, for det er slik det er for gjennomsnittspersonen å utføre hudpleierutinen sin 🙄🙄 Dette blir bare kleinere og kleinere å se på. Trodde det var Kondomeriet som har orgasmegaranti jeg, ikke Bli vakker🙈 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 6. september 2021 #50202 Del Skrevet 6. september 2021 skruf skrev (11 minutter siden): Trodde det var Kondomeriet som har orgasmegaranti jeg, ikke Bli vakker🙈 Viktig å holde alle muligheter åpne og innby til nye samarbeid 😊 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 6. september 2021 #50203 Del Skrevet 6. september 2021 Elizabeth Arden er ikke så stort lenger som det var en gang. Husker jeg synes det var så eksklusivt. Men nå selger de det jo på Normal og. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 6. september 2021 #50204 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Jeg må le av bedriftens poseringer, og deres kommentarer til poseringer. Eksempelvis den siste på trening man rakk 7,5 km pluss litt styrke som forøvrig er samme type posering om en deler opp kroppsdeler: jfr hvit kjole og andre poseringer, slik at en ser en tydelig fokus på perfeksjonisme. Bildet gir ingen mening i forhold til handling. Det har - i likhet med andre - som målsetning å provosere. Og dere blir provosert. Spørsmålet blir da hva er hensikten. Klikk Bedriften er således klok. Jeg har nevnt det tidligere. Det er fristende å ha det gøy og morsomt. Vil dere ha det gøy og morsomt og bli lurt av bedriften CBE, eller være klok. Det er mange måter å angripe noe en ser på. Som ikke pirrer nysgjerrigheten og bidrar til klikk. Endret 6. september 2021 av gjestvest skrivefeil 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50205 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg lever veldig godt med grei inntekt uten å daglig måtte jobbe med å provosere og manipulere til klikk og engasjement ved å publisere egen avkledte kropp i krampeposeringer på malplassert steder og eksponere egne barn hver dag, flere ganger om dagen i årevis og kalle det innholdsproduksjon. Ut fra iherdigheten å dømme i det siste, må det være et daglig blodslit å fremstå som ei milf like frekk som flatlusa for å ha til salt i maten i verdensmetropolen Sarpsborg. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 6. september 2021 #50206 Del Skrevet 6. september 2021 Spurte om hun hadde funnet på lakse-oppskriften på bloggen selv. Kommentaren ble ikke godkjent. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 6. september 2021 #50207 Del Skrevet 6. september 2021 Tilfeldigvis stramme håret litt samtidig med speilselfie idag også🤦🏽♀️OMG!!! kilde: instastory 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 6. september 2021 #50208 Del Skrevet 6. september 2021 Emma Marie skrev (3 minutter siden): Tilfeldigvis stramme håret litt samtidig med speilselfie idag også🤦🏽♀️OMG!!! kilde: instastory Er det for å stramme inn magen tilfeldigvis? Ikke det at hun har så stor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 6. september 2021 #50209 Del Skrevet 6. september 2021 Isola2 skrev (14 timer siden): Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper… Da foreslår jeg at du fortsetter avsporingen med rette vedkommende og ikke meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50210 Del Skrevet 6. september 2021 10 tusen skritt før kl 12. Dette er samme dama som mistet det helt da de måtte ha barna hjemme under lock down fordi de da ikke fikk 8 t effektiv arbeidsdag? 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 6. september 2021 #50211 Del Skrevet 6. september 2021 odipodis skrev (1 time siden): Spurte om hun hadde funnet på lakse-oppskriften på bloggen selv. Kommentaren ble ikke godkjent. Ikke min heller. Det sier i grunn alt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50212 Del Skrevet 6. september 2021 Hallepalle2 skrev (51 minutter siden): 10 tusen skritt før kl 12. Dette er samme dama som mistet det helt da de måtte ha barna hjemme under lock down fordi de da ikke fikk 8 t effektiv arbeidsdag? Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag... For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50213 Del Skrevet 6. september 2021 20 minutter siden, Aquarius04 said: Ikke min heller. Det sier i grunn alt. Jeg skrev at denne retten er nydelig og at jeg har brukt Lerøy sin oppskrift som er nesten noe av det samme. Ikke godkjent gitt 😅 Jeg skjønner ikke problemet ved å bare skrive hvor hun finner oppskriftene? Så kan hun heller skrive at hun har lagd sin egen vri på den, eller noe sånt. Skal hun ha leserne sine til å tro at det er hun som har funnet opp disse oppskriftene eller hva er greia? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 6. september 2021 #50214 Del Skrevet 6. september 2021 Minnie Mus skrev (14 minutter siden): Jeg skrev at denne retten er nydelig og at jeg har brukt Lerøy sin oppskrift som er nesten noe av det samme. Ikke godkjent gitt 😅 Jeg skjønner ikke problemet ved å bare skrive hvor hun finner oppskriftene? Så kan hun heller skrive at hun har lagd sin egen vri på den, eller noe sånt. Skal hun ha leserne sine til å tro at det er hun som har funnet opp disse oppskriftene eller hva er greia? Ellers rakner jo inntrykket av at hun er så flink til alt... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50215 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Den virker som flere influencere ikke fatter at andre enn dem også finner ting på nett. Jeg bruker en hel rekke nettstedet for å hente inspirasjon til maten jeg lager. Hun lager stort sett bare kopier eller nesten-kopier av mat hun har funnet oppskrift på rundt på nett. Det er tydelig vis en prinsippsak å aldri takke andre influencere eller lenke til andre nettsider, unntatt de hun annonserer for. Det er ikke påbudt, men likevel en fin ting å gjøre. Hun har jo bestemt at hun ikke vil gjøre det fordi hun ikke må. Jeg synes det er smålig å ikke kreditere de hun helt tydelig har hentet inspirasjon eller nesten identiske oppskrifter fra. Endret 6. september 2021 av pøbelsara 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 6. september 2021 #50216 Del Skrevet 6. september 2021 Era Vulgaris skrev (49 minutter siden): Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag... For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier. De bruker hvertfall helt sikkert ikke 8 timer hver dag på kontorarbeid. Tror de tenker at trening er jobb kanskje, det er jo på en måte det de lever av. Tidligere skrev hun på bloggen hver dag og flere ganger om dagen til og med. Sett fra mitt ståsted jobber de mindre og mindre. Har fulgt med på henne lenge uten at jeg vet hvorfor, men nå er det slutt. Ingenting av det hun kommer med fenger meg. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. september 2021 #50217 Del Skrevet 6. september 2021 Era Vulgaris skrev (53 minutter siden): Det handler nok helt om hvordan man definerer en arbeidsdag... For oss ikke-influensere, framstår det de driver med som hobbyer andre gjør på fritiden sin, etter en vanlig arbeidsdag. Det er det sikkert ikke, men det hadde jo vært interessant å vite hva de bruker 8 timer pr dag på, når en ser hva de leverer i sosiale medier. Leter etter ting å kopiere. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. september 2021 #50218 Del Skrevet 6. september 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Leter etter ting å kopiere. Hehe, må si jeg er mer og mer fornøyd med å IKKE være influenser. Høres fryktelig kjedelig ut. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. september 2021 #50219 Del Skrevet 6. september 2021 Era Vulgaris skrev (17 minutter siden): Hehe, må si jeg er mer og mer fornøyd med å IKKE være influenser. Høres fryktelig kjedelig ut. Det er jo det influencerverden dreier seg om; å kopiere trender, kopiere tekster (både egne og andres), kopiere narrativ de tror selger. Og sånn går no dagan. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 6. september 2021 #50220 Del Skrevet 6. september 2021 430 likes på siste reklameinnlegg om hudpleie... 0,1 % av følgermassen har engasjert seg. Til sammenligning har Funkygine 28 000 likes på sitt siste reklameinnlegg. Hun har riktignok mer enn dobbelt så mange følgere, men likevel... Kan ikke fatte at annonsørene gidder å bruke CBE når "ingen" bryr seg om reklamen. Ville vært interessant å vite hva Treasures tenker om egne tall og engasjement. Ville være rart om de ikke ser hva andre får til som de selv ikke evner. Er det forresten noen som vet om følgere som blokkeres likevel telles som følgere? For med det sannsynlig store tallet med kontoer på Insta de har blokkert vil det vel være en del stumme kontoer? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå