Kollontaj Skrevet 5. september 2021 #50181 Del Skrevet 5. september 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?! Kan jo være andre i lokalet, viktig med rekvisitter på plass. Legg merke til armene; en i været for å strekke kroppen, den andre lagt inntil kroppen for å se minst mulig ut. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. september 2021 #50182 Del Skrevet 5. september 2021 Er noen heftige implantater hun har fått inn, både framme og bak. 😅 Ser de ikke galskapen selv? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50183 Del Skrevet 5. september 2021 NewStart87 skrev (12 minutter siden): Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?! For en jævla teit posering.. Tror hun at vi ikke skjønner at hun sitter sånn på huk, på tå, foran speilet, holder pusten, armen oppi hodet for liksom å stramme hestehalen med to fingre (skulle tro hun hadde et lusproblem), for å se så tynn ut som mulig?! Vi har gjennomskuet deg for lengst, og det ser bare så idiotisk ut!! Det er like før hun velter. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5. september 2021 #50184 Del Skrevet 5. september 2021 Dolce skrev (42 minutter siden): Ja. Men jeg skjønner ikke dette: Målgruppen er fremdeles "høyt utdannede kvinner". Hvor mange høyt utdannede kvinner bare elsker å se halvnakne (ofte 90% nakne) bilder av andre kvinner? Tror treffene i denne målgruppen er ganske snever, for å si det pent. Målgruppen til CBE kan vel ikke være andre enn CBE selv.. 😑 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. september 2021 #50185 Del Skrevet 5. september 2021 blåbærpai skrev (3 minutter siden): Målgruppen til CBE kan vel ikke være andre enn CBE selv.. 😑 Noen må det jo være, for det kommenteres jo med "fine du ❤️ " , "så sprek du er" osv osv osv, men men, høyt utdannede kvinner er det neppe 🤣 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. september 2021 #50186 Del Skrevet 5. september 2021 loffen skrev (34 minutter siden): For en jævla teit posering.. det ser bare så idiotisk ut!! Det er like før hun velter. Hun velta sikkert noen ganger før hun fikk til det "perfekte" bildet der 🤣 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. september 2021 #50187 Del Skrevet 5. september 2021 blåbærpai skrev (15 minutter siden): Målgruppen til CBE kan vel ikke være andre enn CBE selv.. 😑 Jeg er rimelig sikker på at du toucher sannheten nå, altså. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. september 2021 #50188 Del Skrevet 5. september 2021 MacBeth skrev (2 timer siden): Imponerende, nei, men absolutt bra jobba. Tar man i betraktning det du sier så tenker jeg ikke så mye mer enn: "ok. Javel." Om den plasseringen. 🤷♀️ Spiller det noen rolle? Det er noe han åpenbart liker å holde på med..da er det vel normalt å være stolt…? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 5. september 2021 #50189 Del Skrevet 5. september 2021 Pasha skrev (3 timer siden): er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge.. men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb, og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden Isola2 skrev (6 minutter siden): Spiller det noen rolle? Det er noe han åpenbart liker å holde på med..da er det vel normalt å være stolt...? I forhold til hva tenker du? Frua må være så stolt av mannen sin som hun bare orker hun, om han er stolt vet jeg ikke, jeg svarte bare på kommentaren over 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 5. september 2021 #50190 Del Skrevet 5. september 2021 MacBeth skrev (11 timer siden): Da er bildet i undertøy borte fra hennes IG.. Kan tenkes det ble fjernet av IG grunnet nippel og rapporteringer🤷♀️ Har hun fjernet bildet selv pga få likes, eller dårlig dømmekraft så vil dessverre for henne, bildet ligge her og på mobilen til den som screenshottet og totalt ute av hennes kontroll. Hvis du har rapportert bilde, vises det ikke for deg lengre, tror jeg. Har opplevd det samme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 5. september 2021 #50191 Del Skrevet 5. september 2021 300 likes på siste reklameinnlegg på instagram, må vel være nye rekord. Funkygine derimot har over 15000 på sitt siste reklameinnlegg, lagt ut for to timer siden. Det er jo ikke tvil om hvem folk foretrekker. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. september 2021 #50192 Del Skrevet 5. september 2021 MacBeth skrev (1 time siden): I forhold til hva tenker du? Frua må være så stolt av mannen sin som hun bare orker hun, om han er stolt vet jeg ikke, jeg svarte bare på kommentaren over 🤷♀️ Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 5. september 2021 #50193 Del Skrevet 5. september 2021 Isola2 skrev (Akkurat nå): Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper… Enig. Alle kropper har ulike forutsetninger. Ikke alle kan bli best, uansett hvor mye de trener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 5. september 2021 #50194 Del Skrevet 5. september 2021 Klaraku78 skrev (11 minutter siden): 300 likes på siste reklameinnlegg på instagram, må vel være nye rekord. Funkygine derimot har over 15000 på sitt siste reklameinnlegg, lagt ut for to timer siden. Det er jo ikke tvil om hvem folk foretrekker. La også merke til at manager har kommentert "☕🛀🏼💆🏼♀️", sikkert kun for å få opp den særs lave engasjementsraten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 5. september 2021 #50195 Del Skrevet 5. september 2021 Klaraku78 skrev (14 minutter siden): 300 likes på siste reklameinnlegg på instagram, må vel være nye rekord. Funkygine derimot har over 15000 på sitt siste reklameinnlegg, lagt ut for to timer siden. Det er jo ikke tvil om hvem folk foretrekker. Reklame for hvem?! Det er vel Bli Vakker siden det er der man får rabatt, men det fremstilles som reklame for Elisabeth Arden 🤦🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 5. september 2021 #50196 Del Skrevet 5. september 2021 Swan1998 skrev (16 minutter siden): Reklame for hvem?! Det er vel Bli Vakker siden det er der man får rabatt, men det fremstilles som reklame for Elisabeth Arden 🤦🏼♀️ Mer ⭐eksklusivt⭐ det, vettu! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 5. september 2021 #50197 Del Skrevet 5. september 2021 Men herregud for en merkelig reklame da 😆 Ser jo ut som om hovedfiguren får orgasme av å smøre ansiktet sitt med den kremen. Ja, for det er slik det er for gjennomsnittspersonen å utføre hudpleierutinen sin 🙄🙄 Dette blir bare kleinere og kleinere å se på. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 6. september 2021 Populært innlegg #50198 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Ut i fra reklamemerking så er jeg ganske sikker på at det er Bli vakker hun reklamerer for, de bruker flere Influensere i reklamesammenheng. På samme måte som Lyko og Coverbrands får de velge seg ut diverse fra sortimentet å bruke i en reklame. I den siste reklamefilmen er Bli vakker tagget med pitteliten skrift (så liten at jeg måtte myse for å se det, selv om jeg nettopp har vært på synskontroll og linsene mine har korrekt styrke…) CBE har tydeligvis valgt seg ut Elisabeth Arden-produkter, de er dyrere og reklamen fremstår som mere eksklusiv enn hvis hun f.eks hadde plukket ut en vilkårlig hårspray, en lipgloss, en neglelakk osv. Hun kunne liksågodt ha valgt seg ut produkter fra Dermalogica eller Ole Henriksen og fått vinklet reklamen sånn at folk hadde trodd at der var Dermalogica eller Ole Henriksen hun reklamerte for. Elisabeth Arden er et gammelt, velrenommert og godt innarbeidet merke, jeg tviler sterkt på at de bruker en blogger fra Sarpsborg til å reklamere for seg. Når jeg har sett reklamebilder fra EA så har det vært modeller eller kjente filmkjendiser i reklamen. Ikke norske bloggere. Men en smart måte å fremstå som attraktiv for reklameverdenen da; de ligger mere tyngde i å reklamere for Elisabeth Arden enn leverpostei, svisker, underlivsspray, eller billige nettsider som Bli Vakker Endret 6. september 2021 av skruf 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 6. september 2021 #50199 Del Skrevet 6. september 2021 Men er det ikke dårlig reklame for Bli Vakker når det kommer såpass dårlig fram at det er dem hun reklamerer for? Elizabeth Arden-produkter kan man jo strengt tatt kjøpe flere steder enn bare der? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. september 2021 #50200 Del Skrevet 6. september 2021 Hadde jeg vært oppdragsgiver så hadde jeg i allefall ikke vært fornøyd med vinklingen av reklamen. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå