Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?!

75DE387B-DD8F-46EF-B662-A90CF50D7C4C.jpeg

Kan jo være andre i lokalet, viktig med rekvisitter på plass. Legg merke til armene; en i været for å strekke kroppen, den andre lagt inntil kroppen for å se minst mulig ut. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dolce skrev (42 minutter siden):

Ja. Men jeg skjønner ikke dette: Målgruppen er fremdeles "høyt utdannede kvinner". Hvor mange høyt utdannede kvinner bare elsker å se halvnakne (ofte 90% nakne) bilder av andre kvinner? Tror treffene i denne målgruppen er ganske snever, for å si det pent. 

Målgruppen til CBE kan vel ikke være andre enn CBE selv.. 😑 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (3 minutter siden):

Noen må det jo være, for det kommenteres jo med "fine du ❤️ " , "så sprek du er" osv osv osv, men men, høyt utdannede kvinner er det neppe 🤣

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (34 minutter siden):

For en jævla teit posering.. :klaske:  det ser bare så idiotisk ut!! Det er like før hun velter. :ler: 

Hun velta sikkert noen ganger før hun fikk til det "perfekte" bildet der 🤣

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (15 minutter siden):

Jeg er rimelig sikker på at du toucher sannheten nå, altså.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 timer siden):

Imponerende, nei, men absolutt bra jobba. Tar man i betraktning det du sier så tenker jeg ikke så mye mer enn: "ok. Javel." Om den plasseringen. 🤷‍♀️

Spiller det noen rolle? Det er noe han åpenbart liker å holde på med..da er det vel normalt å være stolt…?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (3 timer siden):

er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge..

men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb,   og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden 

Isola2 skrev (6 minutter siden):

Spiller det noen rolle? Det er noe han åpenbart liker å holde på med..da er det vel normalt å være stolt...?

I forhold til hva tenker du? 

Frua må være så stolt av mannen sin som hun bare orker hun, om han er stolt vet jeg ikke, jeg svarte bare på kommentaren over 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (11 timer siden):

Da er bildet i undertøy borte fra hennes IG.. Kan tenkes det ble fjernet av IG grunnet nippel og rapporteringer🤷‍♀️

Har hun fjernet bildet selv pga få likes, eller dårlig dømmekraft så vil dessverre for henne, bildet ligge her og på mobilen til den som screenshottet og totalt ute av hennes kontroll. 

Hvis du har rapportert bilde, vises det ikke for deg lengre, tror jeg. 

Har opplevd det samme

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 likes på siste reklameinnlegg på instagram, må vel være nye rekord. Funkygine derimot har over 15000 på sitt siste reklameinnlegg, lagt ut for to timer siden. Det er jo ikke tvil om hvem folk foretrekker. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (1 time siden):

I forhold til hva tenker du? 

Frua må være så stolt av mannen sin som hun bare orker hun, om han er stolt vet jeg ikke, jeg svarte bare på kommentaren over 🤷‍♀️

Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (Akkurat nå):

Ok..greit..men finnes da grenser for hva en skal «ta» disse folka på…hvor fort og langt de evt løper…

Enig. Alle kropper har ulike forutsetninger. Ikke alle kan bli best, uansett hvor mye de trener. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaraku78 skrev (11 minutter siden):

300 likes på siste reklameinnlegg på instagram, må vel være nye rekord. Funkygine derimot har over 15000 på sitt siste reklameinnlegg, lagt ut for to timer siden. Det er jo ikke tvil om hvem folk foretrekker. 

La også merke til at manager har kommentert "🛀🏼💆🏼‍♀️", sikkert kun for å få opp den særs lave engasjementsraten 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (14 minutter siden):

Reklame for hvem?! Det er vel Bli Vakker siden det er der man får rabatt, men det fremstilles som reklame for Elisabeth Arden 🤦🏼‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (16 minutter siden):

Reklame for hvem?! Det er vel Bli Vakker siden det er der man får rabatt, men det fremstilles som reklame for Elisabeth Arden 🤦🏼‍♀️

Mer eksklusivt det, vettu! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud for en merkelig reklame da 😆 Ser jo ut som om hovedfiguren får orgasme av å smøre ansiktet sitt med den kremen. Ja, for det er slik det er for gjennomsnittspersonen å utføre hudpleierutinen sin 🙄🙄 Dette blir bare kleinere og kleinere å se på. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke dårlig reklame for Bli Vakker når det kommer såpass dårlig fram at det er dem hun reklamerer for? Elizabeth Arden-produkter kan man jo strengt tatt kjøpe flere steder enn bare der? 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...