Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gullhår1 skrev (3 timer siden):

Tror ikke hun får gullbarbie, tror hun er er for gammel at tenåringer følger henne.

35 åringer er jo like «kule» som mamma og pappa da😂

Det er vel derfor hun blir mer og mer avkledd, håper vel med det å fortsette å være relevant. Litt usikker på hvem hun håper å nå med dette poserings- og avkledd-sirkuset sitt. Kjøpesterke kvinner med høy utdanning tror jeg neppe finner så mye inspirasjon hos CBE. For tenåringer er hun trolig for gammel og for menn i ja..  25 - 40 års alderen tror jeg det blir for mye familieliv til at hun oppfattes som "hot" og interessant nok til å følge over tid.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gullhår1
Medici skrev (17 minutter siden):

Det er vel derfor hun blir mer og mer avkledd, håper vel med det å fortsette å være relevant. Litt usikker på hvem hun håper å nå med dette poserings- og avkledd-sirkuset sitt. Kjøpesterke kvinner med høy utdanning tror jeg neppe finner så mye inspirasjon hos CBE. For tenåringer er hun trolig for gammel og for menn i ja..  25 - 40 års alderen tror jeg det blir for mye familieliv til at hun oppfattes som "hot" og interessant nok til å følge over tid.

Nå er ikke jeg mann,  eller tiltrukket av kvinner, men tror ikke jeg har hørt/lest menn kalle henne hot noen gang, når jeg leste blogg for 10 år siden så var det jo bare type kommentarer hvor fin og flink hun var fra Laila og Kamilla 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finngirl skrev (7 timer siden):

Den grønne omeletten ligner mistenkelig på en ca doblet versjon denne, bortsett fra at chevre er byttet ut med fetaost. Ingrediensene er listet opp i samme rekkefølge, med et par unntak  🤔B7F2C72E-28E9-43FC-9B4B-76E949284A89.thumb.png.ba4af16b36aa2559bd8013a5612b5de8.png2E88DB20-2929-4600-A5AB-8ED2218EFC02.thumb.png.0222ffd262ec58c90ea46236fa240a0d.png

Jeg har tidligere nevnt at bedriften har begynt å kopiere. Det kan virke som bedriften har nå også i et desperat forsøk tenkt pusse opp noe som ikke trenger oppussing for en fremstilling av at det bedriften selger er ny, evt fremstilling av en ny bedrift idet den nåværende har feilet så mye.

Det finnes eksempler på dette: Fra Expert til Power.

Det er innholdet som er et problem for bedriften, og som i realiteten er blitt betydelig verre den siste tid.

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Det er nesten litt morsomt at de er så skråsikre på at alle som kritiserer noe, er misunnelige og sjalu. 

Det er ingenting å misunne.  Det virker heller bare forferdelig masete å leve hele livet gjennom kameraer. Telefonen er limt til hendene. Det må den være, for uansett når man sjekker - så er det alltid noe nytt på story hos denne influenceren. 

De fleste på samme alder har samme økonomi og muligheter som det de har - og jobber som ikke er å selge sitte eget og barnas privatliv på internett (og dermed måtte presentere seg som plettfri og perfekt til enhver tid) De fleste andre har yrker der man videreutvikler seg, har et kollegialt miljø og fokus vekk fra seg selv. 

Det å gå oppå hverandre dag ut og dag inn. Lage "manus" for å ha noe "hverdagslig" å vise -  det virker veldig stusselig. Nå er det tydeligvis oppussing som skal være content en stund. Oppussing de virkelig IKKE trenger. 

Det virker slitsomt og fordummende. 

Er virkelig ikke misunnelig. 

Misunnelig, nei. Jeg vil heller gå helt motsatt og si at jeg er sjeleglad jeg ikke har deres liv. Det er usunt på så mange nivå at det knapt er til å tro. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (3 timer siden):

dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? 

Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. 

Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn.  CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da  bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da....

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (37 minutter siden):

er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge..

men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb,   og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden 

Imponerende, nei, men absolutt bra jobba. Tar man i betraktning det du sier så tenker jeg ikke så mye mer enn: "ok. Javel." Om den plasseringen. 🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donatello skrev (1 time siden):

Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn.  CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da  bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da....

I samme program kommer det også frem at nevnte ektemann ikke brydde seg stort om fancy undertøy og ikke minst at CBE selv ikke føler seg så voldsom komfortabel alene i det offentlige rom. Kanskje ikke så rart, når det innholdet en formidler er av nevnte standard. 

Jeg vet ikke om noen på 35 år, som fremstår så uselvstendig som voksen som CBE. Det er stort sett med +1 for trygghet.  

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en ræva reklame på Instagram. Er det egentlig Elizabeth Arden eller Blivakker hun skal reklamere for? Eller begge? Rekker nesten ikke å se hvordan produktet ser ut, skulle trodd det var kaffekoppen hun reklamerte for.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 time siden):

er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge..

men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb,   og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden 

Akkurat dette har jeg også tenkt på. Hvor mange av konkurrentene hans har dette som jobb på heltid?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (5 timer siden):

dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? 

Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. 

Det var sikkert moren som synes at undertøyet var så fantastisk at dette må alle få se. Eller var det kroppen? Caroline ble flau og sa «mamma, jeg kan jo ikke gjøre det».  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trudis23 skrev (8 minutter siden):

Akkurat dette har jeg også tenkt på. Hvor mange av konkurrentene hans har dette som jobb på heltid?

Er det et yrke å delta på ultraløp ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (Akkurat nå):

Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?!

75DE387B-DD8F-46EF-B662-A90CF50D7C4C.jpeg

Aner ikke men mobilen er tydeligvis limt fast i selfiemodus i hånda hennes. For en stusselig ferie. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donatello skrev (2 timer siden):

Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn.  CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da  bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da...H.

Ja. Men jeg skjønner ikke dette: Målgruppen er fremdeles "høyt utdannede kvinner". Hvor mange høyt utdannede kvinner bare elsker å se halvnakne (ofte 90% nakne) bilder av andre kvinner? Tror treffene i denne målgruppen er ganske snever, for å si det pent. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...