Medici Skrevet 5. september 2021 #50161 Del Skrevet 5. september 2021 Gullhår1 skrev (3 timer siden): Tror ikke hun får gullbarbie, tror hun er er for gammel at tenåringer følger henne. 35 åringer er jo like «kule» som mamma og pappa da😂 Det er vel derfor hun blir mer og mer avkledd, håper vel med det å fortsette å være relevant. Litt usikker på hvem hun håper å nå med dette poserings- og avkledd-sirkuset sitt. Kjøpesterke kvinner med høy utdanning tror jeg neppe finner så mye inspirasjon hos CBE. For tenåringer er hun trolig for gammel og for menn i ja.. 25 - 40 års alderen tror jeg det blir for mye familieliv til at hun oppfattes som "hot" og interessant nok til å følge over tid. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 5. september 2021 #50162 Del Skrevet 5. september 2021 Medici skrev (17 minutter siden): Det er vel derfor hun blir mer og mer avkledd, håper vel med det å fortsette å være relevant. Litt usikker på hvem hun håper å nå med dette poserings- og avkledd-sirkuset sitt. Kjøpesterke kvinner med høy utdanning tror jeg neppe finner så mye inspirasjon hos CBE. For tenåringer er hun trolig for gammel og for menn i ja.. 25 - 40 års alderen tror jeg det blir for mye familieliv til at hun oppfattes som "hot" og interessant nok til å følge over tid. Nå er ikke jeg mann, eller tiltrukket av kvinner, men tror ikke jeg har hørt/lest menn kalle henne hot noen gang, når jeg leste blogg for 10 år siden så var det jo bare type kommentarer hvor fin og flink hun var fra Laila og Kamilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50163 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Jeg har allerede skrevet en mening om det fjollete bildet iført undertøy i stua, men jo mer jeg ser det desto mer undrer jeg over hensikten med å publisere noe slikt. Er det reklame? Er det relasjonsbygging? Er det en invitasjon? Er det inkluderende eller gjenkjennelig? Er det delikat og stilig? På ingen av spørsmålene er svaret et "ja". Firmaets ansikt utad og daglig leder velger bevisst å kle seg i nude undertøy, sette seg ned på gulvet foran et speil i finstua, dandere seg selv riktig og tilsynelatende naken, ta et bilde av valget sitt som om det er gjengs adferd for 35 år gamle tobarnsmødre (eller 26 år gamle single, selverklærte småpiker for den saks skyld) å klaske naken skinke på stuegulvet mens eieren av denne kontoen og kroppen glaner på resultatet av et poserende selv. Det er null kontakt med "kunden", altså den som ser dette bildet, når man ser at bildets fokus kun har øyne for seg selv og dermed distanserer seg fra publikum. I tillegg forundrer det at valg av bakgrunn, en samling sponsede møbler og upersonlige plakatbilder og til og med malingen på veggene er kulisser i bildet. Og at kommentarfeltet som vanlig bugner av syrlige, lite imøtekommende kommentarer fra daglig leder som om vedkommende ikke forstår hvordan daglig leder i firmaet fremstår ved å svare publikum på denne måten. Eventuelt at det er helt greit å fremstå som nesevis, kjepphøy og selvsentrert. Carolinebergeriksen-profilen har sauset seg selv så tett sammen med sin egen person at det er vanskelig å skille mellom personen bak - som vi kanskje ikke kjenner, og organisasjonsnummeret i Brønnøysundregisteret. Men ut fra mangeårig oppførsel i eget kommentarfelt og siste tiders voldsomme oppsving i selvsentrerte, utstuderte, kroppsfikserte "øyeblikksbilder" som bevisst publiseres tror jeg posøren i Sarpsborg nå innbitt manipulerer publikum sett i sammenheng med det samtidige omsetningsfallet. Det er heller ikke til å stikke under stol at publiseringen av små etterfølgere som instrueres i posering er bevisst adferd når debatten om eksponering av barn både her og fra anerkjente fagfolk, Datatilsynet, og andre offentlige profiler som Skavlan og "Finger'n" umulig kan ha blitt oversett. Treasures AS har dessverre ikke lenger mer å by på enn nakenhet og kontroversiell eksponering av mindreårige gjennom annonsekanalen carolinebergeriksenno. Det er nitrist å være vitne til denne manipuleringen mot litt klikk og inntekt. Samtidig forteller det meg at carolinebergeriksenno mest sannsynlig har utspilt sin rolle og at disse provokasjonene og de merkelige forsøkene på å fremstå som mer attraktiv for publikum og annonsører ved "misforståtte forhold" rundt sponsede opphold i Jotunheimen forhåpentligvis er krampetrekninger fra et døende firmas svanesang. Krysser fingrene, for etterfølgernes skyld. Endret 5. september 2021 av Revenge o'Cavatina hermetegn 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50164 Del Skrevet 5. september 2021 dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50165 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) 123Frustrert skrev (42 minutter siden): dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. Det er bare ekshibisjonisme. At hun omtaler undertøyet er bare for å gi bildet en slags legitimitet, selv om vi ikke ser noe av det. Minner om Tegnehannes lille kommentar til slike bilder på diverse påvirkerkontoer. Endret 5. september 2021 av Pust 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klokkereim Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50166 Del Skrevet 5. september 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. Jeg tror det er modellspeider Åge som står bak. Han simpelten syntes kona er så fin og deilig at alle som vil må få være en del av dette. Han er nok stolt av kona si og når han er den eneste voksne hun forholder seg til i løpet av en jobbdag så blir hun vel påvirket av sirkuset som utspiller seg. Jeg tror ikke det er sunt for fem øre...og jeg tror de håper at alle vi her inne er supermisunnelige så de må liksom gni det inn. Så bruker de uttrykk som kropp er kropp som en slags unnskyldning for at de kan legge ut halvnakne,redigerte bilder så vi kan få dårlig samvittighet for at vi ikke ser så fab ut som selveste frua. Uten at de vet noe som helst om hvordan noen her ser ut. Er så takknemmelig for at jeg ikke lever et sånt liv, at jeg kan ha kvise på nesa eller fett hår på telttur. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50167 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Klokkereim skrev (1 time siden): Jeg tror det er modellspeider Åge som står bak. Han simpelten syntes kona er så fin og deilig at alle som vil må få være en del av dette. Han er nok stolt av kona si og når han er den eneste voksne hun forholder seg til i løpet av en jobbdag så blir hun vel påvirket av sirkuset som utspiller seg. Jeg tror ikke det er sunt for fem øre...og jeg tror de håper at alle vi her inne er supermisunnelige så de må liksom gni det inn. Så bruker de uttrykk som kropp er kropp som en slags unnskyldning for at de kan legge ut halvnakne,redigerte bilder så vi kan få dårlig samvittighet for at vi ikke ser så fab ut som selveste frua. Uten at de vet noe som helst om hvordan noen her ser ut. Er så takknemmelig for at jeg ikke lever et sånt liv, at jeg kan ha kvise på nesa eller fett hår på telttur. Det er nesten litt morsomt at de er så skråsikre på at alle som kritiserer noe, er misunnelige og sjalu. Det er ingenting å misunne. Det virker heller bare forferdelig masete å leve hele livet gjennom kameraer. Telefonen er limt til hendene. Det må den være, for uansett når man sjekker - så er det alltid noe nytt på story hos denne influenceren. De fleste på samme alder har samme økonomi og muligheter som det de har - og jobber som ikke er å selge sitte eget og barnas privatliv på internett (og dermed måtte presentere seg som plettfri og perfekt til enhver tid) De fleste andre har yrker der man videreutvikler seg, har et kollegialt miljø og fokus vekk fra seg selv. Det å gå oppå hverandre dag ut og dag inn. Lage "manus" for å ha noe "hverdagslig" å vise - det virker veldig stusselig. Nå er det tydeligvis oppussing som skal være content en stund. Oppussing de virkelig IKKE trenger. Det virker slitsomt og fordummende. Er virkelig ikke misunnelig. Endret 5. september 2021 av Isild 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 5. september 2021 #50168 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Finngirl skrev (7 timer siden): Den grønne omeletten ligner mistenkelig på en ca doblet versjon denne, bortsett fra at chevre er byttet ut med fetaost. Ingrediensene er listet opp i samme rekkefølge, med et par unntak 🤔 Jeg har tidligere nevnt at bedriften har begynt å kopiere. Det kan virke som bedriften har nå også i et desperat forsøk tenkt pusse opp noe som ikke trenger oppussing for en fremstilling av at det bedriften selger er ny, evt fremstilling av en ny bedrift idet den nåværende har feilet så mye. Det finnes eksempler på dette: Fra Expert til Power. Det er innholdet som er et problem for bedriften, og som i realiteten er blitt betydelig verre den siste tid. Endret 5. september 2021 av gjestvest la til 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pasha Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50169 Del Skrevet 5. september 2021 er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge.. men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb, og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. september 2021 #50170 Del Skrevet 5. september 2021 Isild skrev (1 time siden): Det er nesten litt morsomt at de er så skråsikre på at alle som kritiserer noe, er misunnelige og sjalu. Det er ingenting å misunne. Det virker heller bare forferdelig masete å leve hele livet gjennom kameraer. Telefonen er limt til hendene. Det må den være, for uansett når man sjekker - så er det alltid noe nytt på story hos denne influenceren. De fleste på samme alder har samme økonomi og muligheter som det de har - og jobber som ikke er å selge sitte eget og barnas privatliv på internett (og dermed måtte presentere seg som plettfri og perfekt til enhver tid) De fleste andre har yrker der man videreutvikler seg, har et kollegialt miljø og fokus vekk fra seg selv. Det å gå oppå hverandre dag ut og dag inn. Lage "manus" for å ha noe "hverdagslig" å vise - det virker veldig stusselig. Nå er det tydeligvis oppussing som skal være content en stund. Oppussing de virkelig IKKE trenger. Det virker slitsomt og fordummende. Er virkelig ikke misunnelig. Misunnelig, nei. Jeg vil heller gå helt motsatt og si at jeg er sjeleglad jeg ikke har deres liv. Det er usunt på så mange nivå at det knapt er til å tro. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 5. september 2021 #50171 Del Skrevet 5. september 2021 123Frustrert skrev (3 timer siden): dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn. CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da.... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 5. september 2021 #50172 Del Skrevet 5. september 2021 Pasha skrev (37 minutter siden): er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge.. men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb, og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden Imponerende, nei, men absolutt bra jobba. Tar man i betraktning det du sier så tenker jeg ikke så mye mer enn: "ok. Javel." Om den plasseringen. 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 5. september 2021 #50173 Del Skrevet 5. september 2021 Donatello skrev (1 time siden): Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn. CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da.... I samme program kommer det også frem at nevnte ektemann ikke brydde seg stort om fancy undertøy og ikke minst at CBE selv ikke føler seg så voldsom komfortabel alene i det offentlige rom. Kanskje ikke så rart, når det innholdet en formidler er av nevnte standard. Jeg vet ikke om noen på 35 år, som fremstår så uselvstendig som voksen som CBE. Det er stort sett med +1 for trygghet. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 5. september 2021 #50174 Del Skrevet 5. september 2021 Nok en ræva reklame på Instagram. Er det egentlig Elizabeth Arden eller Blivakker hun skal reklamere for? Eller begge? Rekker nesten ikke å se hvordan produktet ser ut, skulle trodd det var kaffekoppen hun reklamerte for. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 5. september 2021 #50175 Del Skrevet 5. september 2021 Pasha skrev (1 time siden): er egentlig plasseringen til LKE så imponerende? Ja, han løper fort og lenge.. men han har det som "jobb "... de andre har det som fritid ved siden av en annen jobb, og må gjøre alt det C og LK gjør i arbeidstiden på fritiden Akkurat dette har jeg også tenkt på. Hvor mange av konkurrentene hans har dette som jobb på heltid? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. september 2021 #50176 Del Skrevet 5. september 2021 123Frustrert skrev (5 timer siden): dette bildet.. hvorfor? Mener hun selv at hun er så deilig at hun ser det som sin plikt å sette seg på teppe i stuen og så vri på kropp, holde pusten og gjøre seg «deilig» for kamera og legge det ut på nett? Fordi hun er så deilig at dette kan ikke folk gå glipp av? Jeg ser ikke hvorfor dette skal deles med svigerforeldre, foreldre sine, foreldre til barna i klassen og barnehagen og absolutt alle andre som vil se? Jeg tror de færreste ser på dette som deilig, sensuelt eller pent i så måte. Det var sikkert moren som synes at undertøyet var så fantastisk at dette må alle få se. Eller var det kroppen? Caroline ble flau og sa «mamma, jeg kan jo ikke gjøre det». 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 5. september 2021 #50177 Del Skrevet 5. september 2021 Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. september 2021 #50178 Del Skrevet 5. september 2021 Trudis23 skrev (8 minutter siden): Akkurat dette har jeg også tenkt på. Hvor mange av konkurrentene hans har dette som jobb på heltid? Er det et yrke å delta på ultraløp ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. september 2021 #50179 Del Skrevet 5. september 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Har hun seriøst med seg rumpeputer på trening på hotell også?! Aner ikke men mobilen er tydeligvis limt fast i selfiemodus i hånda hennes. For en stusselig ferie. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 5. september 2021 #50180 Del Skrevet 5. september 2021 Donatello skrev (2 timer siden): Vanskelig å tenke seg hvem som synes dette er deilig, sensuelt eller pent, men en må jo gå ut fra at familien/de som omgås CBE synes det? I en episode av Bloggerne hvor CBE hadde fotoshoot i undertøy fra My Muse(?), da måtte LKE dra for å hente barn. CBE virket å kokettere over at hun syntes det var så flaut å vise seg frem nesten naken for andre enn LKE. Hun fikk da bare godord tilbake om hvor flott en kropp hun hadde osv., og også spørsmål om hvor mange mil hun hadde løpt for den kroppen(noe i den duren). Sånne utsagn er med på å gi bekreftelse til CBE om hvordan andre( fremmede) oppfatter hennes nakenhet. Hvorfor ikke fortsette å gi folket det de vil ha da...H. Ja. Men jeg skjønner ikke dette: Målgruppen er fremdeles "høyt utdannede kvinner". Hvor mange høyt utdannede kvinner bare elsker å se halvnakne (ofte 90% nakne) bilder av andre kvinner? Tror treffene i denne målgruppen er ganske snever, for å si det pent. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå