SKE87 Skrevet 5. september 2021 #50141 Del Skrevet 5. september 2021 Brabancon skrev (7 timer siden): Dette innlegget er et grovt overtramp. Å begi seg ut på en analyse med henvisning til " jeg forsker på" er ikke noe som en seriøs person i helsevesenet gjør. Språk og innhold forteller at dette er langt under pari. Og det er spesielt spekulativt i en tråd hvor kunnskapsnivået ikke er så høyt. Alt som står der er jo bare helt generelt og faktabasert? Har selv studert noe som også krever noen emner i psykologi og dette er jo bare «allmennkunnskap» for oss? Skjønner ikke hva du mener er overtramp her🤷🏼♀️ 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 5. september 2021 Populært innlegg #50142 Del Skrevet 5. september 2021 SKE87 skrev (16 minutter siden): Alt som står der er jo bare helt generelt og faktabasert? Har selv studert noe som også krever noen emner i psykologi og dette er jo bare «allmennkunnskap» for oss? Skjønner ikke hva du mener er overtramp her🤷🏼♀️ Jeg ser at det ofte provoserer mer for enkelte når kritikken er faktabasert, saklig og generaliserbar. Man kan jo undre seg over hvorfor. Jeg synes innslagene med mindreårige på IG i det siste har vært skikkelig ille. At de ikke bare kan holde ungene sine unna? Det er bare trist å se det som foregår. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 5. september 2021 #50143 Del Skrevet 5. september 2021 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Sånn rent bortsett fra at Gullbarbien deles ut av Redd Barna ungdom til den som er best til å få ungdom til å føle seg verst, nominert av ungdom. Ei 35 år gammel firmaeier som digger seg selv til det latterlige og publiserer selfier i speilene foran kakkelovnen eller i spisestua fra en enebolig i Sarpsborg har kanskje ikke samme nedslagsfelt hos ungdommen som frøken Heloperert fra Harstad? Heldigvis. Med mindre TikTok-kontoen har tatt av, da. I likhet med Netfis. Unnskyld, Netflix. Uff, jeg mener selvsagt Netfit. Fandens autocorrect. Tror ikke hun får gullbarbie, tror hun er er for gammel at tenåringer følger henne. 35 åringer er jo like «kule» som mamma og pappa da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. september 2021 #50144 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Skjønner ikke at denne dama fortsatt kan være relevant. Blogginnleggene er det samme som for fem år siden. Hun er ikke noe inspirerende når det kommer til trening, der har hun bomma. Og dette glansbilde av hverdagen har gått ut på dato for flere år siden, folk vil heller følge influencere som ikke tar seg selv høytidelig og som viser den virkelige hverdagen. Alle disse halvnakne poseringene overalt, det er ingen som synes det er noe fint, og det blir bare malplassert på en dame som trekker mot 40 med to barn. Endret 5. september 2021 av Maydis8 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 5. september 2021 #50145 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Da er bildet i undertøy borte fra hennes IG.. Kan tenkes det ble fjernet av IG grunnet nippel og rapporteringer🤷♀️ Har hun fjernet bildet selv pga få likes, eller dårlig dømmekraft så vil dessverre for henne, bildet ligge her og på mobilen til den som screenshottet og totalt ute av hennes kontroll. Endret 5. september 2021 av MacBeth 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. september 2021 #50146 Del Skrevet 5. september 2021 Isild skrev (2 timer siden): Helt enig! Og dermed får de rett de som har sagt at Mads Hansen bare tar noen og ikke alle. Det er IKKE bra at han kun går etter de "svakeste", de han ikke får noe bråk med i ettertid. For DET ville han nok fått med LKE. Men hvem bryr seg om to avdankede fotballspillere? Lars Kristian Eriksen kan man ikke ta seriøst, engang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 5. september 2021 #50147 Del Skrevet 5. september 2021 Den grønne omeletten ligner mistenkelig på en ca doblet versjon denne, bortsett fra at chevre er byttet ut med fetaost. Ingrediensene er listet opp i samme rekkefølge, med et par unntak 🤔 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. september 2021 #50148 Del Skrevet 5. september 2021 MacBeth skrev (25 minutter siden): Da er bildet i undertøy borte fra hennes IG.. Kan tenkes det ble fjernet av IG grunnet nippel og rapporteringer🤷♀️ Har hun fjernet bildet selv pga få likes, eller dårlig dømmekraft så vil dessverre for henne, bildet ligge her og på mobilen til den som screenshottet og totalt ute av hennes kontroll. Mulig pga synlig silikonkant? Hun benekter plastisk kirurgi. Hun er jo helt lik som hun var som 16 åring, påstår frua. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. september 2021 #50149 Del Skrevet 5. september 2021 Det er jo samme oppskrift, regner med at CBE oppgir kilde på denne eller nevner hvor den er hentet fra. Eller? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 5. september 2021 #50150 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg kan fremdeles se undertøysbildet? Hvis vi snakker om det samme bildet, da. 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 5. september 2021 #50151 Del Skrevet 5. september 2021 Xstrella skrev (6 minutter siden): Mulig pga synlig silikonkant? Hun benekter plastisk kirurgi. Hun er jo helt lik som hun var som 16 åring, påstår frua. Bildet ligger jo der, det. Skjønner ikke helt.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. september 2021 #50152 Del Skrevet 5. september 2021 Bingo Bongo skrev (2 minutter siden): Jeg kan fremdeles se undertøysbildet? Hvis vi snakker om det samme bildet, da. 🤷♀️ Bildet der hun sitter i undertøyet i stua ligger der fortsatt, jeg kan i allefall se det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. september 2021 #50153 Del Skrevet 5. september 2021 Xstrella skrev (8 minutter siden): Mulig pga synlig silikonkant? Hun benekter plastisk kirurgi. Hun er jo helt lik som hun var som 16 åring, påstår frua. Benekter hun plastisk kirurgi? Eller svarer hun bare ikke på spørsmål som omhandler det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 5. september 2021 #50154 Del Skrevet 5. september 2021 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Det er jo samme oppskrift, regner med at CBE oppgir kilde på denne eller nevner hvor den er hentet fra. Eller? Det tror jeg ikke vi skal regne med. Frua er jo SÅ kreativ til å finne på helt nye retter og har nok aldri sett oppskriften andre steder! 🤥 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. september 2021 #50155 Del Skrevet 5. september 2021 Salmonella skrev (4 minutter siden): Benekter hun plastisk kirurgi? Eller svarer hun bare ikke på spørsmål som omhandler det? Ingen svar er et svar. Alle ser at hun har silikon. Hun flasher dem hele tiden. Trist hun er så usikker på seg selv og ikke taklet vanlige pupper etter barnefødsler. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 5. september 2021 #50156 Del Skrevet 5. september 2021 Xstrella skrev (1 minutt siden): Ingen svar er et svar. Alle ser at hun har silikon. Hun flasher dem hele tiden. Trist hun er så usikker på seg selv og ikke taklet vanlige pupper etter barnefødsler. Jeg og tenker det. At ingen svar er forsåvidt ett svar i seg selv. Men jeg tenker at så lenge hun ikke benekter det så er det et svar nok i seg selv, en slags bekreftelse. Selv så ser jeg ingen grunn i at man trenger å blåse opp noe slikt (hehe 😝) med en overskrift om at man har tatt silikon, flashing av dem eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. september 2021 #50157 Del Skrevet 5. september 2021 Bildet blir borte for dere som har rapportert det. Er synlig for alle andre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 5. september 2021 #50158 Del Skrevet 5. september 2021 Så på siste innlegg på ig med bilde av henne og hunden fikk lite respons, og plutselig var antall likes skjult..... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 5. september 2021 #50159 Del Skrevet 5. september 2021 Legg merke til at nesten alle som kommenterer på insta er andre influencere/ wannabe «influencere». Ikke vanlige lesere. jeg klør din rygg, du klør min osv. Eneste motivasjonen for f.eks Lene Alexandra å kommentere på et antrekksbilde er at caroline skal få et godt intrykk og kommentere tilbake. Spesielt småinfluencere bruker dette «trikset» mye. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 5. september 2021 #50160 Del Skrevet 5. september 2021 Vipser skrev (44 minutter siden): Bildet blir borte for dere som har rapportert det. Er synlig for alle andre. Men jeg har ikke rapportert...🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå