blåbærpai Skrevet 4. september 2021 #50081 Del Skrevet 4. september 2021 Togkrasj. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 4. september 2021 #50082 Del Skrevet 4. september 2021 Krokofilla skrev (36 minutter siden): Dette bildet var ille, men synes det andre hvor hun ligger på senga med hunden og filmer seg selv i speilet er enda verre. Altså, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Og løfter låret så høyt så det ikke skal klemme det andre og noe skal tyte ut. Hun ligger i senga og digger seg selv i speilet nesten naken og legger det ut til hele verden å se! Hadde jeg gjort noe sånt tror jeg alle hadde trodd det hadde klikka for meg. Nå bør hun ta en liten realitetssjekk… Tror sånne folk rett og slett får orgasme av å se på seg selv. Nå begynner det å bli fryktelig kleint alt sammen. Uff 😣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bun9 Skrevet 4. september 2021 #50083 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Krokofilla skrev (38 minutter siden): Dette bildet var ille, men synes det andre hvor hun ligger på senga med hunden og filmer seg selv i speilet er enda verre. Altså, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Og løfter låret så høyt så det ikke skal klemme det andre og noe skal tyte ut. Hun ligger i senga og digger seg selv i speilet nesten naken og legger det ut til hele verden å se! Hadde jeg gjort noe sånt tror jeg alle hadde trodd det hadde klikka for meg. Nå bør hun ta en liten realitetssjekk… Jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke selv. Altså.. dette ser helt tåpelig ut 🤣🤣 Man kan se helt på begynnelsen av videoen at hun strever med å balansere det øverste benet i løse luften. Must-watch om du har en insta-konto 🤣 Endret 4. september 2021 av bun9 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. september 2021 #50084 Del Skrevet 4. september 2021 queen's_gambit skrev (1 time siden): Jeg jobber som forsker innenfor psykologi og kan kanskje belyse noe av det, selv om det ikke fins ett entydig svar. Mye handler om selvbilde og oppvekstsvilkår, herunder hvilke kvaliteter/egenskaper/trekk og verdier foreldre/øvrige omsorgspersoner har fremdyrket hos barna. Feks: Har man gjennomgående fått mye kommentarer på utseende og hvor fin man er - så vil ens selvbilde være mer eksplisitt knyttet til utseende og det vil ha større betydning enn feks andre områder som skolegang/karriere, sosio-emosjonelle ferdigheter, idrett/fysisk aktivitet osv. Så hva som oppleves som viktig for enkeltindividet har stor sammenheng med hvor fokuset har vært opp gjennom: hva foreldrene og miljøet rundt barnet fronter og «selger inn» som viktig. I tillegg så er det jo også sånn at mennesker med et dårlig selvbilde vil ha et større behov for denne eksterne formen for validering, som går på at man hele tiden trenger å få bekreftet at man er bra nok. Og kanskje har man hatt foreldre som ikke har greid å være helt fysisk- og emosjonelt tilstede for barna sine, barna har ikke blitt sett og bekreftet slik de trenger, og kanskje har de ikke fått adekvat veiledning i å sortere/organisere følelsene sine. Som et resultat kan barna ha utviklet en utrygg tilknytningsatferd som kjennetegnes av et dårlig selvbilde, og igjen dette higet etter å få anerkjennelse fra omverdenen. Jeg tror også det er et læringsaspekt (operant betinging) knyttet til denne formen for validering gjennom sosiale medier, og at det blir en avhengighet på lik linje med alkoholavhengighet, treningsavhengighet, spillavhengighet osv. Belønningssenterer i hjernen frigjør dopamin når vi gjør noe som er lystbetont for oss, og vi blir raskt avhengig av tilstedeværelsen av disse gode følelsene. Og hva fører det til? At vi skaper en helt ny form for avhengighet, som livnæres av likerklikk, «fine du» kommentarer eller disse «WOW-fy-fasan-for-en-helt-sinnsykt-nydelig-og-vakker-kropp du har!!!!» Og hvordan opprettholdes denne typen avhengighet? Jo, ved å legge ut flere bilder og sørge for at man får nok likerklikk. Tusen tomler opp! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 4. september 2021 #50085 Del Skrevet 4. september 2021 skruf skrev (På 3.9.2021 den 17.45): Jeg scrollet gjennom insta i sted, og trodde faktisk først det undertøysbildet var av Sophie Elise, de er så og si dønn like på endel bilder. De har i tillegg begynt med samme hårsveisen Istrsm og glatt hestehale), mulig det er pga bruk av samme tupé filter, for hvis man ser på 5 år gamle bilder så er ikke CBE og SE like i det hele tatt SE og CBE er dønn like på enkelte bilder. Det er helt snålt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. september 2021 #50086 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) gjestvest skrev (1 time siden): CBE har - med de siste posteringer - fått brorparten til å endre ordlyden fra bedrift til hun, om det er det som er målsetningen. Kanskje ikke falle for det. hun har vært brukt mye, det er jo nettopp hun, eier og daglig leder av Treasures, også referert til som CBE, som omtales.. det er forsåvidt også produktet som selges, nemlig hun og hennes liv (av det man ser på IG-konto og blogg). Endret 4. september 2021 av MacBeth 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #50087 Del Skrevet 4. september 2021 MacBeth skrev (6 minutter siden): det er forsåvidt også produktet som selges, nemlig hun og hennes liv (av det man ser på IG-konto og blogg). Nei, produktet hun selger, er følgerne. De selges inn som potensielle kunder til annonsørene. Hun er dermed avhengig at dette er et kvalitetsprodukt, altså at følgerne tror på henne/at hun har troverdighet, sånn at de er troende til å kjøpe produkter fra annonsørene som betaler henne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 4. september 2021 #50088 Del Skrevet 4. september 2021 2 hours ago, Andrea59 said: Evt. - slike bilder med datter tar du jo ikke. Og andre, mer normale bilder med mor/datter kan deles på familiegruppen… 🙈 Hun kan jo ikke skjule at hun har barn 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokofilla Skrevet 4. september 2021 #50089 Del Skrevet 4. september 2021 MoKath skrev (20 minutter siden): Hun kan jo ikke skjule at hun har barn Hvorfor kan hun ikke det? Hennes offentlige liv trenger ikke å inkludere barn. Se feks på Jenny Skavlan som klarer helt fint å ha et offentlig liv hvor hun skjuler barna/ikke viser de frem. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 4. september 2021 #50090 Del Skrevet 4. september 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): «Nei, ikke slik. Se på mamma nå, du må løfte haken også, da får du så lang og tynn hals. Så - sug inn kinna, trutemunn og løftet hake og så kan du ta bilde! Pass på beina, forresten, det er viktig å holde hælen opp så ikke lårene tyter ut på madrassen!» Det var veldig forstyrrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. september 2021 #50091 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) MoKath skrev (52 minutter siden): Hun kan jo ikke skjule at hun har barn Krokofilla skrev (30 minutter siden): Hvorfor kan hun ikke det? Hennes offentlige liv trenger ikke å inkludere barn. Se feks på Jenny Skavlan som klarer helt fint å ha et offentlig liv hvor hun skjuler barna/ikke viser de frem. @MoKath refererer til CBE sin egen uttalelse om hvorfor barna er en del av bloggen. Se kommentarfeltet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/24/en-ny-uke-starter-na/ Endret 4. september 2021 av CecilieX Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. september 2021 #50092 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg fatter ikke hvorfor noen må være en del av foreldrenes dagbok/bedrift på nettet/reklamekanal. Det burde vært aldersgrense for sånt. Det er ren utnytting og mangel på respekt for barns privatliv. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokofilla Skrevet 4. september 2021 #50093 Del Skrevet 4. september 2021 CecilieX skrev (13 minutter siden): @MoKath refererer til CBE sin egen uttalelse om hvorfor barna er en del av bloggen. Se kommentarfeltet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/24/en-ny-uke-starter-na/ Aha, takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. september 2021 #50094 Del Skrevet 4. september 2021 Er det noen som kan sende et screenshot av mor og datter til Mads Hansen. Jeg prøvde fra min anonyme IG konto, men fikk det ikke til🙈dette kan han vel ikke overse om han skal kunne slå seg på brystet som vokter av influenserene🤣 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50095 Del Skrevet 4. september 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Er det noen som kan sende et screenshot av mor og datter til Mads Hansen. Jeg prøvde fra min anonyme IG konto, men fikk det ikke til🙈dette kan han vel ikke overse om han skal kunne slå seg på brystet som vokter av influenserene🤣 Tipper MH ikke kommer til å bry seg denne gangen heller. Mange her inne prøver til å få han til å kritisere CBE til stadighet, men det fører åpenbart ikke frem. Kanskje han bare ikke er enig med gjengen her inne🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. september 2021 #50096 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (2 minutter siden): Tipper MH ikke kommer til å bry seg denne gangen heller. Mange her inne prøver til å få han til å kritisere CBE til stadighet, men det fører åpenbart ikke frem. Kanskje han bare ikke er enig med gjengen her inne🤷♀️ De er skjermet både de og Linni M. Utrolig nok. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50097 Del Skrevet 4. september 2021 Xstrella skrev (Akkurat nå): De er skjermet både de og Linni M. Utrolig nok. Det er vel opp til MH å bedømme hva han oppfatter som kritikkverdig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. september 2021 #50098 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (5 minutter siden): Det er vel opp til MH å bedømme hva han oppfatter som kritikkverdig. Han kunne hatt MYE å ta av. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50099 Del Skrevet 4. september 2021 Xstrella skrev (Akkurat nå): Han kunne hatt MYE å ta av. Det er heldigvis opp til MH. Ser ikke ut til at han er enig med gjengen her inne iallefall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #50100 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Det er heldigvis opp til MH. Ser ikke ut til at han er enig med gjengen her inne iallefall. Nuvel. Det kan jo også hende at han er venn med Lars Kristian Eriksen, og dermed skjermer ham av den grunn. I så fall sier det alt om troverdigheten til Mads Hansen. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå