Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er så innmari kleint og ikke minst flaut, når man må vise frem en redigert kropp med silikon og barn for å ha noe å leve av.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man ikke trodde hun kunne synke lavere. 

Hvis hun prøver å vise frem undertøyet så feiler hun helt, men altså, vi vet alle hva hun egentlig vil vise frem. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (3 timer siden):

Noen spør under ig posten av frua i undertøy om hvor teppet kommer fra. Frua svare " haha 🙈hvis du oppriktig lurer, så kommer det fra sixbondstreet" Akkurat som om det er helt hinsides all fornuft å bry seg om gulvteppet av alle ting, når det er frua i egen nakne person som sitter på dette teppet lizzom 😂 Uff, noe så flaut 😅

Haha, eg tok nett screenshot og skulle inn her for å skriva det same. Er mest beundringsverdig at ho heilt utan skam kommenterer sånn.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts og sommersko en sen septemberkveld. På fjellet! Nok en rar selfie i speilet. Caroline fortsetter å levere 👏🏻 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Kvinne 34 (?) tar på seg undertøy, går ut i stuen (!) setter seg foran speilet (!!) danderer seg lekkert til, suger inn magen, løfter haken og tar bilde(r) av seg selv. I speilet. Og så legger hun det ut på sin åpne Instagramkonto med hundretusen følgere 😱

Det er faktisk nesten ikke til å tro! Det er så hysterisk morsomt. 

(skjermdump fra IG)

E55699B7-6C28-42B6-802A-7D2BB0EB8E0E.png

Et sånt bilde hadde jeg GLATT sendt til mannen på snap! :) MEN hadde personlig gravd meg ned om jeg skulle ha vært uheldig å lagt det ut på MyStory ved en feil.

PS Jeg kjenner alle jeg har på Snap..... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (22 minutter siden):

I hvilken verden lever man når man hver gang man ser et speil tenker seeeelffffiiii?

CBE-verdenen selvfølgelig, du vet, den rosa boble-verdenen hvor man vet best, kan alt og alt er så perfekt, og de som sier imot det er bare dumme, misunnelige og haters 🤣

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (16 timer siden):

Husker jeg feil, men var det ikke han der tv-oppusseren som tok badene? Ikke Sinnasnekkeren, men han SoMe-profilen.

Selfie-kongen Rune Haraldsen.. i Eiendom og hjem AS. Virket mest opptatt av å bli kjendis enn av å være en dyktig håndverker 😚

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært utseende, penger eller materialisme i hennes familie da hun vokste opp. Synd at det er nettopp dette som hun lever av nå da som et forbilde for sine batn. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (7 timer siden):

Hvem er den dama på bildet der 😳 Hun ser ikke sånn ut når de tar bilde selv.

Sånn litt i forsvar, selv om det nok bare er en liten del av forvandlingen (fillers, lav fettindex ovs må nok ta sin del av æren): det ser ut som at Caroline har mistet litt av det naturlige fyllet i ansiktet. Hun var mer rund i ansiktet før (og hun var jo ikke akkurat større da) . Jeg ser det samme hos meg, jeg har fått en annerledes ansiktsform nå som jeg er i midten av 30 årene, jeg er blitt mye smalere og "definert". 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Hyppig bruk av denne type media er også relatert til en grunnere moral og en fattig estetikk - og med en økende hedonisme og image-bygging. I en undersøkelse av Carrs (2010) hypotese fant Annisette og Lafreniere (2017) at de som ofte sendte tekster eller brukte sosiale medier, hadde mindre sannsynlighet for å delta i reflekterende samtaler, og de la mindre vekt på moralske mål i livet.»

https://psykisk-kommune.no/narsissisme-kognisjon-og-atferd/19.82

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (14 timer siden):

Starten på Onlyfans dette🤔 Ikke dumt, kanskje de kan slå an der, feiler iallefall i ande SoMe kanaler🤣

Tipper de allerede er der med LK’s delikate male gaze😏

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Torden skrev (7 timer siden):

Hvem er den dama på bildet der 😳 Hun ser ikke sånn ut når de tar bilde selv.

Det er også 10 år gammelt 😊 Hadde vært sprøtt om utseendet ikke forandrer seg noe. Hun eldres jo hun også og det ser man jo. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

I hvilken verden lever man når man hver gang man ser et speil tenker seeeelffffiiii?

Ordet self betyr seg selv. Når man tar bilde av seg selv med type ansiktsuttrykk vi ser her vil man kunne anta at vedkommende selv liker det hun ser. Når bildet deles med andre enn seg selv er det for å få bekreftet det man for seg selv har erkjent. Da vil erkjennelsen bekreftet av andre være fullkommen. 

Dette har således ingenting med en seriøs bedrift å gjøre. 

Endret av gjestvest
skrivefeil
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (52 minutter siden):

Det er faktisk ganske lett å se ja. 

Kilde: Instagram 

F6CCE000-0C95-4297-AF37-E3CC7AA30F1A.jpeg

Ja ingen på hennes alder og etter amming har slike bryst. Knapt noen gang. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 timer siden):

Ja ingen på hennes alder og etter amming har slike bryst. Knapt noen gang. 

Jeg har også silikon og puppene mine er prikklike CBEs, bortsett fra at brystvortene hennes har havnet veldig langt opp på brystene (ja det kan jeg faktisk vite da hun har publisert bilder av puppene sine i gjennomsiktig bh). Puppene ser fine ut, men de er jo ikke like myke som naturlige bryster med mindre man har en del fettvev rundt. Jeg vurderer faktisk å fjerne silikonet igjen da jeg syns det er vanskeligere å sjekke brystene for kuler. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...