Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

Samtidig svarer hun på en kommentar at hun ikke har fått lest så mye at hun vet om boken er bra eller dårlig.. 

ja ja

Det er jo godt svar det. Skjønner ikke at det er noe å bli oppgitt over. Jeg er sånn som må ha lest litt før jeg kjenner om en bok er for meg eller ikke. 

• Liker 5
Skrevet
Lol-kvinneg-ass skrev (1 time siden):

Det er jo godt svar det. Skjønner ikke at det er noe å bli oppgitt over. Jeg er sånn som må ha lest litt før jeg kjenner om en bok er for meg eller ikke. 

Problemet var ikke svaret i følge den posten, men at hun tidligere har skrevet den opp på listen over bøker hun har hørt på lydbok i storytel.

Om hun har lyttet til den før og leser boken nå burde hun ha en viss oversikt over innholdet.

• Liker 48
Skrevet
123Frustrert skrev (6 timer siden):

Samtidig svarer hun på en kommentar at hun ikke har fått lest så mye at hun vet om boken er bra eller dårlig.. 

ja ja

Så fint at hun fortsatt leser Nesbø etter i 2019 å ha skrevet at "Kniv" var en fullstendig unødvendig bok.

Skrevet
Marsh skrev (12 minutter siden):

Så fint at hun fortsatt leser Nesbø etter i 2019 å ha skrevet at "Kniv" var en fullstendig unødvendig bok.

Hun er veldig svak for Nesbø, ref. kommentarfeltet under Elizabeth Arden/Bli Vakker-reklamen på Instagram 😆

• Liker 12
Skrevet (endret)
Solaire skrev (19 timer siden):

Tre år gamle fliser er så og si helt nye. Hvorfor skal de byttes ut? Jeg syns de er bra slitsomme å se på da, kanskje det er derfor? Men dette burde de jo ha sett første gangen de pusset opp og valgte psykedeliske fliser, og kjøkkenet var vel uansett nyoppusset når de flyttet inn? 🤯

Jeg blir egentlig ganske satt ut, hvordan kan man ha små barn og samtidig gi så fullstendig f**n i miljøet? 

Tenkte mitt da de valgte de flisene, aldri i verden om jeg hadde orket å se på dem hver dag. :bond:Synes virkelig det huset fortjener bedre enn den stilen de har valgt. Entreen feks, er helt naken - iskald og steril som jeg kaller det. Hvorfor ikke ha interiør som skaper en hyggelig atmosfære, og ikke minst ha noe annet enn et bord midt i gangen. Er kanskje til nød kommet opp et par plakater der? Nå som de også skal ha bort alt av særpreg, kunne de like gjerne kjøpt et moderne hus. Tror det hadde passet dem mye bedre!

Endret av Snødronninga
  • Liker 25
Skrevet
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Ikke lite de skal pusse opp! Begge badene, lekerom osv. Du verden. Gjør håndverkere i Sarp så dårlig jobb? 

Betimelig spm. Ser badene må pusses opp igjen pga. dårlig arbeid. Har de ikke allerede en gang byttet ut en vask lagd av gammel kommode eller noe? Syns stadig vekk det er ting som må gjøres på nytt pga. "dårlig utført jobb". 

• Liker 38
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å følge med. Er det Elisabeth Arden eller Bli Vakker de har et samarbeid med? Eller begge? 

I innlegget med bok og te så er det merket med reklame, og Elisabeth Arden er tagget, men Bli Vakker er ikke nevnt. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (1 time siden):

Ikke lite de skal pusse opp! Begge badene, lekerom osv. Du verden. Gjør håndverkere i Sarp så dårlig jobb? 

Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. 

Endret av Surikatt
  • Liker 33
Skrevet
Surikatt skrev (8 minutter siden):

Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. 

Så bra at du vet svaret på alt! 😅

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Surikatt said:

Klart det er håndverkerne sin feil. Alt er alltid andres feil. Jeg hadde ikke turt å ta på meg noe oppdrag fra disse folka, enten det gjelder oppussing,  vaskehjelp eller noe annet, for man vet jo hvem som får skylden hvis det dukker opp noe som ikke passer paret. Da blir man hengt ut på nett.  LK lagde jo en story over hvor irritert og oppgitt han var fordi vaskehjelpen hadde glemt å kaste bosset.....

• Liker 45
Skrevet

Har hun ikke lagt ut noe på story siden i går? 

Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 minutter siden):

Har hun ikke lagt ut noe på story siden i går? 

Jo, men det er trøbbel med insta i dag, kanskje derfor du ikke får det opp? 

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (29 minutter siden):

Begge badene står det på IG stories, men ikke badene pr.nå , kontoret ,så gang oppe, lekerom, liten gang nede og noe på kjøkkenet.  

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Minnie Mus said:

Klart det er håndverkerne sin feil. Alt er alltid andres feil. Jeg hadde ikke turt å ta på meg noe oppdrag fra disse folka, enten det gjelder oppussing,  vaskehjelp eller noe annet, for man vet jo hvem som får skylden hvis det dukker opp noe som ikke passer paret. Da blir man hengt ut på nett.  LK lagde jo en story over hvor irritert og oppgitt han var fordi vaskehjelpen hadde glemt å kaste bosset.....

nylig? altså Lk sin stort ang bosset. (utrolig usjarmerende by the way). Ser de er sponset av Freska nå. 

• Liker 3
Skrevet
Minnie Mus skrev (12 minutter siden):

Nei, det er en stund siden. Husker ikke helt når det var, men synes det er utrolig ufint gjort. Hva med å ta det med den det gjelder, istedet for å ta sånt offentlig... Ser frua reklamerer for Freska ja, og at det er godt å ha vaskehjelp i en så hektisk hverdag 😂  Blir faktisk litt kvalm av at hun nesten daglig lirer utav seg hvor hektiske dager de har. Jeg vet ikke om noen som har så mye tid til seg selv som dette paret har.

Hadde vært interessant å følge henne i én måned der begge var i oppmøtejobb fra 8-16 😂 

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...