Lol-kvinneg-ass Skrevet 2. september 2021 #49901 Skrevet 2. september 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Samtidig svarer hun på en kommentar at hun ikke har fått lest så mye at hun vet om boken er bra eller dårlig.. ja ja Det er jo godt svar det. Skjønner ikke at det er noe å bli oppgitt over. Jeg er sånn som må ha lest litt før jeg kjenner om en bok er for meg eller ikke. 5
Embla82 Skrevet 2. september 2021 #49902 Skrevet 2. september 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (1 time siden): Det er jo godt svar det. Skjønner ikke at det er noe å bli oppgitt over. Jeg er sånn som må ha lest litt før jeg kjenner om en bok er for meg eller ikke. Problemet var ikke svaret i følge den posten, men at hun tidligere har skrevet den opp på listen over bøker hun har hørt på lydbok i storytel. Om hun har lyttet til den før og leser boken nå burde hun ha en viss oversikt over innholdet. 48
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 2. september 2021 Populært innlegg #49903 Skrevet 2. september 2021 Den var ikke så veldig troverdig den reklamen for Fabel. Ser hun reklamerte med omtrent de samme forfatterne i 2017, men da betalt av konkurrenten Storytel. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/05/ta-med-deg-storytel-pa-hostferie/ Hører hun så mye på lydbok eller leser bøker, skulle man tro at hun hadde lest bøker fra litt flere forfattere enn Luncinda Riley og Jojo Moyes på de siste fire årene. Jeg kan ikke huske å ha sett at hun har kommet med en eneste bokanbefalning noen gang. Her må jo Fabel ha gjort en elendig jobb når de valgte Treasures AS for å reklamere for dems produkt. Hadde hun reklamert for tv- serier hadde det vært mer troverdig fordi CBE ser jo utrolig mye på tv. Til og med intimservietter kommer høyere opp på lista over troverdighet da det gjelder produkter hun har reklamert for. Nok en gang; skivebom fra Fabel. 68
Populært innlegg Isild Skrevet 2. september 2021 Populært innlegg #49904 Skrevet 2. september 2021 Jeg klarer ikke å forstå at betalte "anbefalinger" fra influencere selger noen noe som helst. Det må da være mye bedre om Fabel (og andre) fremsnakker eget produkt i reklame, og heller kjører på med kunderating osv på nettside. Det å betale CBE.no for å lage innlegg hvor hun "personlig" anbefaler noe vi aldri før har hverken hørt eller sett henne være opptatt av, - det blir bare latterlig. Hver gang en annonsør velger å reklamere via influencere så mister jeg respekten for de. Jeg klarer ikke å se på de som oppdaterte og seriøse etterpå rett og slett. De havner rett i "jalla og harry"-segmentet for meg. 59
Populært innlegg Angeleye Skrevet 2. september 2021 Populært innlegg #49905 Skrevet 2. september 2021 Pga denne reklamen har jeg nå sagt opp mitt abonnement hos Fabel, og begrunnet det med at jeg ikke støtter bedrifter som reklamerer hos CBE. Jeg forstår ikke hvorfor Fabel reklamerer der, for det finnes ikke troverdig. 56
Gjest Marsh Skrevet 2. september 2021 #49906 Skrevet 2. september 2021 123Frustrert skrev (6 timer siden): Samtidig svarer hun på en kommentar at hun ikke har fått lest så mye at hun vet om boken er bra eller dårlig.. ja ja Så fint at hun fortsatt leser Nesbø etter i 2019 å ha skrevet at "Kniv" var en fullstendig unødvendig bok.
odipodis Skrevet 2. september 2021 #49907 Skrevet 2. september 2021 Marsh skrev (12 minutter siden): Så fint at hun fortsatt leser Nesbø etter i 2019 å ha skrevet at "Kniv" var en fullstendig unødvendig bok. Hun er veldig svak for Nesbø, ref. kommentarfeltet under Elizabeth Arden/Bli Vakker-reklamen på Instagram 😆 12
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. september 2021 Populært innlegg #49908 Skrevet 2. september 2021 Ikke lite de skal pusse opp! Begge badene, lekerom osv. Du verden. Gjør håndverkere i Sarp så dårlig jobb? 56
Snødronninga Skrevet 2. september 2021 #49909 Skrevet 2. september 2021 (endret) Solaire skrev (19 timer siden): Tre år gamle fliser er så og si helt nye. Hvorfor skal de byttes ut? Jeg syns de er bra slitsomme å se på da, kanskje det er derfor? Men dette burde de jo ha sett første gangen de pusset opp og valgte psykedeliske fliser, og kjøkkenet var vel uansett nyoppusset når de flyttet inn? 🤯 Jeg blir egentlig ganske satt ut, hvordan kan man ha små barn og samtidig gi så fullstendig f**n i miljøet? Tenkte mitt da de valgte de flisene, aldri i verden om jeg hadde orket å se på dem hver dag. Synes virkelig det huset fortjener bedre enn den stilen de har valgt. Entreen feks, er helt naken - iskald og steril som jeg kaller det. Hvorfor ikke ha interiør som skaper en hyggelig atmosfære, og ikke minst ha noe annet enn et bord midt i gangen. Er kanskje til nød kommet opp et par plakater der? Nå som de også skal ha bort alt av særpreg, kunne de like gjerne kjøpt et moderne hus. Tror det hadde passet dem mye bedre! Endret 2. september 2021 av Snødronninga 25
Anonym90059005 Skrevet 2. september 2021 #49910 Skrevet 2. september 2021 Kollontaj skrev (19 minutter siden): Ikke lite de skal pusse opp! Begge badene, lekerom osv. Du verden. Gjør håndverkere i Sarp så dårlig jobb? Betimelig spm. Ser badene må pusses opp igjen pga. dårlig arbeid. Har de ikke allerede en gang byttet ut en vask lagd av gammel kommode eller noe? Syns stadig vekk det er ting som må gjøres på nytt pga. "dårlig utført jobb". 38
Isild Skrevet 2. september 2021 #49911 Skrevet 2. september 2021 Jeg klarer ikke helt å følge med. Er det Elisabeth Arden eller Bli Vakker de har et samarbeid med? Eller begge? I innlegget med bok og te så er det merket med reklame, og Elisabeth Arden er tagget, men Bli Vakker er ikke nevnt. 10
Surikatt Skrevet 2. september 2021 #49912 Skrevet 2. september 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Ikke lite de skal pusse opp! Begge badene, lekerom osv. Du verden. Gjør håndverkere i Sarp så dårlig jobb? Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. Endret 2. september 2021 av Surikatt 33
Lin10 Skrevet 2. september 2021 #49913 Skrevet 2. september 2021 Surikatt skrev (8 minutter siden): Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. Så bra at du vet svaret på alt! 😅 6
Minnie Mus Skrevet 2. september 2021 #49914 Skrevet 2. september 2021 10 minutter siden, Surikatt said: Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. Klart det er håndverkerne sin feil. Alt er alltid andres feil. Jeg hadde ikke turt å ta på meg noe oppdrag fra disse folka, enten det gjelder oppussing, vaskehjelp eller noe annet, for man vet jo hvem som får skylden hvis det dukker opp noe som ikke passer paret. Da blir man hengt ut på nett. LK lagde jo en story over hvor irritert og oppgitt han var fordi vaskehjelpen hadde glemt å kaste bosset..... 45
Hallepalle2 Skrevet 2. september 2021 #49915 Skrevet 2. september 2021 Har hun ikke lagt ut noe på story siden i går?
Kvins Skrevet 2. september 2021 #49916 Skrevet 2. september 2021 Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Har hun ikke lagt ut noe på story siden i går? Jo, men det er trøbbel med insta i dag, kanskje derfor du ikke får det opp? 2
virkelig Skrevet 2. september 2021 #49917 Skrevet 2. september 2021 Surikatt skrev (29 minutter siden): Skal de pusse opp to bad nå?? Hvis det er tilfelle, må de ha et stort problem. Men det ene badet så ut som et sort hull. Ikke fint. Det med håndverkerne er bare en unnskyldning. Det er helt tragisk. Begge badene står det på IG stories, men ikke badene pr.nå , kontoret ,så gang oppe, lekerom, liten gang nede og noe på kjøkkenet. 1
Cezanne Skrevet 2. september 2021 #49918 Skrevet 2. september 2021 47 minutter siden, Minnie Mus said: Klart det er håndverkerne sin feil. Alt er alltid andres feil. Jeg hadde ikke turt å ta på meg noe oppdrag fra disse folka, enten det gjelder oppussing, vaskehjelp eller noe annet, for man vet jo hvem som får skylden hvis det dukker opp noe som ikke passer paret. Da blir man hengt ut på nett. LK lagde jo en story over hvor irritert og oppgitt han var fordi vaskehjelpen hadde glemt å kaste bosset..... nylig? altså Lk sin stort ang bosset. (utrolig usjarmerende by the way). Ser de er sponset av Freska nå. 3
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 2. september 2021 Populært innlegg #49919 Skrevet 2. september 2021 Nei, det er en stund siden. Husker ikke helt når det var, men synes det er utrolig ufint gjort. Hva med å ta det med den det gjelder, istedet for å ta sånt offentlig... Ser frua reklamerer for Freska ja, og at det er godt å ha vaskehjelp i en så hektisk hverdag 😂 Blir faktisk litt kvalm av at hun nesten daglig lirer utav seg hvor hektiske dager de har. Jeg vet ikke om noen som har så mye tid til seg selv som dette paret har. 50
SKE87 Skrevet 2. september 2021 #49920 Skrevet 2. september 2021 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Nei, det er en stund siden. Husker ikke helt når det var, men synes det er utrolig ufint gjort. Hva med å ta det med den det gjelder, istedet for å ta sånt offentlig... Ser frua reklamerer for Freska ja, og at det er godt å ha vaskehjelp i en så hektisk hverdag 😂 Blir faktisk litt kvalm av at hun nesten daglig lirer utav seg hvor hektiske dager de har. Jeg vet ikke om noen som har så mye tid til seg selv som dette paret har. Hadde vært interessant å følge henne i én måned der begge var i oppmøtejobb fra 8-16 😂 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå