Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2021 #49661 Del Skrevet 29. august 2021 Nudeldama skrev (6 minutter siden): Fordi det er trivielt og bare bekrefter at alt skal kritiseres - til og med hva de har (eller ikke har) på tacoen. Et par brukere kommenterer hva som er på tacoen, resten setter det inn i en kontekst som handlet om mengde. Det sagt, er det virkelig kritikkverdig at en følger ser på tacoen og kommenterer at de liker sin på en annen måte. Det er jo et stykke opp til hets, er det ikke? Er det noe som diskuteres når man samles over en taco så er det jo hva folk liker å ha på. Litt som ananas på pizza. Og så flirer vi. Ingen tar seg nær av det. Influenceren postet til sine følgere hvordan hennes taco ser ut, følger responderer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. august 2021 #49662 Del Skrevet 29. august 2021 123Frustrert skrev (33 minutter siden): Dette er for meg langt unna hva man mener når man skriver «sette seg ned med en tekopp og god bok»… Om jeg skulle vært så oppstilt og stiv når jeg skulle slappe av, da hadde det ikke vært så mye av avslapping for meg. Tragisk stivt og kunstig. Slenger meg på sofaen med tekoppen og bilen jeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. august 2021 #49663 Del Skrevet 29. august 2021 Pusern3 skrev (2 minutter siden): Tragisk stivt og kunstig. Slenger meg på sofaen med tekoppen og bilen jeg. Jeg lar bilen stå på gardsplassen, men slenger meg på tvers i sofaen, jeg også. Med tekopp. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. august 2021 #49664 Del Skrevet 29. august 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Jeg lar bilen stå på gardsplassen, men slenger meg på tvers i sofaen, jeg også. Med tekopp. 🤣🤣🤣🤣 med boken selvsagt 😛 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49665 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg forsøker å finne ut hvordan en blar i boka. Det må være med nesen. Men den sitter fast i tesileren. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. august 2021 #49666 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (Akkurat nå): Jeg forsøker å finne ut hvordan en blar i boka. Det må være med nesen. Men den sitter fast i tesileren. 🤣🤣🤣🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. august 2021 #49667 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (4 minutter siden): Jeg forsøker å finne ut hvordan en blar i boka. Det må være med nesen. Men den sitter fast i tesileren. Fantastiske bilder i hode her nå😂😂takk for kveldens latter 🤗😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49668 Del Skrevet 29. august 2021 Nå få bedriften god ide til nesering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emma Belikova Skrevet 29. august 2021 Populært innlegg #49669 Del Skrevet 29. august 2021 Lin10 skrev (2 timer siden): Du får prøve noe nytt da enn det tradisjonell. Ser de har guacamole til. Tomater, paprika, rødløk, lime og koriander til tacoen. Når hun må bli kritisert for hva hun har til tacoen, så ser vi seriøsiteten på tråden. Dette er bare et eksempel. Hun hadde visst ikke riktig sort kjole her om dagen. Stoffet var visst for tynt. Ja, ja sånn går nå dagene her inne. Hørte jeg Konstruktiv kritikk av en en bedrift😂 Nå har det vel blitt diskutert ganske mye annet den siste tiden også, men det velger du vel, som vanlig, å ikke kommentere. Hva med å uttale seg om LKE sine eskapader på SoMe de siste ukene? Er det konstruktivt å diskutere den slags oppførsel? Du pirker alltid på de «mindre» sakene som diskuteres, men deltar aldri når det er andre og viktigere ting som reageres på. Akkurat likt som alle de andre som forsvarer alt de gjør. Men sånn går nå dagane her inne. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 29. august 2021 #49670 Del Skrevet 29. august 2021 Sure sitronen skrev (8 timer siden): Nei overhodet ikke. Dette blir for dumt at dette kritiseres. Har ikke folk hørt at man kan gå på kjøkkenet for å fylle på enda mer? Vi ser en instavennlig tacofat. ..ikke noe mer enn det og så lager folk historier ut av det. Blir helt sjokkert! Men hvorfor er det instavennlig med lite på fat? Burde det ikke være instavennlig at det bugner heller? At lite = instavennlig bygger jo opp under SoMes idealer om lite og liten. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2021 #49671 Del Skrevet 29. august 2021 Boletta skrev (13 minutter siden): Men hvorfor er det instavennlig med lite på fat? Burde det ikke være instavennlig at det bugner heller? At lite = instavennlig bygger jo opp under SoMes idealer om lite og liten. Det der er et veldig godt poeng. Så enkelt kan det sies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49672 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Bedriften får sponset feriereiser, mat fra spisesteder mm. Alle parter er bedrift. Hvis mat hos bedriften CBE ikke samsvarer mat hos sponsor vil ikke bedriften ha troverdighet. Man kan tross alt ikke like noe, og reklamere for noe annet. Maten må derfor ligne i både utseende og porsjon. Dersom den ikke gjør det vil det medføre tap for begge bedrifter. Tap av sponsor, og tap av kunder. Det omhandler penger. Endret 29. august 2021 av gjestvest la til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 29. august 2021 #49673 Del Skrevet 29. august 2021 Blir ikke klok på dette jeg…Hvem var det som betalte de egentlig? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. august 2021 #49674 Del Skrevet 30. august 2021 Emma Marie skrev (6 timer siden): Blir ikke klok på dette jeg…Hvem var det som betalte de egentlig? Det kan virke som om det denne gangen er endel "rot" som gjør at CBE.no tross alt har reklamert for blandt annet Brimi seter i god tro. Jeg vil tro "destinasjonsselskapet" er visit Jotunheimen eller hva det var, og at de via der har bestilt oppholdene/besøkene på stedene de har skrevet "reklame" for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. august 2021 #49675 Del Skrevet 30. august 2021 Emma Marie skrev (6 timer siden): Blir ikke klok på dette jeg…Hvem var det som betalte de egentlig? Merk at dette er et LITE samarbeid, liksom som det nesten ikke eksisterer. Bittelite, nesten ikke verdt å nevne. Enten er det samarbeid, eller så er det ikke. Hele denne holdningen gjennomsyrer influencerbransjen. Uærlighet, uredelighet og mangel på gjennomsiktlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. august 2021 #49676 Del Skrevet 30. august 2021 CecilieX skrev (2 minutter siden): Merk at dette er et LITE samarbeid, liksom som det nesten ikke eksisterer. Bittelite, nesten ikke verdt å nevne. Enten er det samarbeid, eller så er det ikke. Hele denne holdningen gjennomsyrer influencerbransjen. Uærlighet, uredelighet og mangel på gjennomsiktlighet. Veldig godt poeng. Hva mener de med at samarbeidet er lite. Om de har fått betalt 10 kr eller 100 000 er helt irrelevant. Annonsøren har valgt å betale for å synliggjøres i CBE.no sine kanaler. At de det reklameres for i ettertid nesten virker unnvikende ift samarbeidet og "bagatelliserer" det som LITE, er bare merkelig. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 30. august 2021 #49677 Del Skrevet 30. august 2021 Emma Marie skrev (7 timer siden): Blir ikke klok på dette jeg…Hvem var det som betalte de egentlig? Visitjotunheimen har 67 aksjonærer. Her selges det annonser via aksjonærene som i dette tilfellet er Brimi Seter. Men de nekter for samarbeid tiltross for at det står på IG. Bloggen som har samme bildet i innlegget står med reklame Visitjotunheimen. og Visitjotunheimen sa dette: carolinebergeriksen.no - Side 2468 - Rampelyset A-L - Kvinneguiden Forum Reklamemerkingen skal linkes ut i fra hvem som fakturerer, og det bør Treasures AS vite. Der det "skjedde en liten misforståelse" har hun ryddet opp på bloggen men ikke på IG. Dette skaper jo totalt forvirring. kilde kommentarene på bloggen: alpakkavandring og fantastiske brimi sæter - Caroline Berg Eriksen Jeg tenker at uansett om det er visitjotunheimen som har fakturert dem, jobber jo Brimi Seter sammen med Visitjotunheimen og åpner sin butikk for dette "lille samarbeidet", så same same but (not so) different. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 30. august 2021 #49678 Del Skrevet 30. august 2021 Emma Marie skrev (8 timer siden): Blir ikke klok på dette jeg…Hvem var det som betalte de egentlig? Her virker det jo som de ikke ønsker å stå for samarbeidet? «Et lite samarbeid» kan faktisk ikke brukes i denne sammenhengen. Enten så har de sponset/betalt cbe for oppholdet, eller så har de det ikke. Svært merkelig at en samarbeidspartner ordlegger seg slik. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 30. august 2021 #49679 Del Skrevet 30. august 2021 Det er kanskje bra fruen har den jobben hun har, for skulle hun ha skapt like mye forvirring og misforståelser i en "vanlig" jobb kunne det blitt kritisk også for andre enn henne selv. Til og med på blogginnlegget med omelettoppskriften greier hun å skape forvirring rundt hvorvidt oppskriften er til 1 eller 4 omeletter. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 30. august 2021 #49680 Del Skrevet 30. august 2021 odipodis skrev (17 minutter siden): Det er kanskje bra fruen har den jobben hun har, for skulle hun ha skapt like mye forvirring og misforståelser i en "vanlig" jobb kunne det blitt kritisk også for andre enn henne selv. Til og med på blogginnlegget med omelettoppskriften greier hun å skape forvirring rundt hvorvidt oppskriften er til 1 eller 4 omeletter. ja, vi skal være glad hun ikke er sykepleier feks å skaper tvil og misforståelser når det kommer til legemidler... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå