gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49601 Del Skrevet 29. august 2021 Å skrive kommentarer på egen blogg er det samme som å handle i egen butikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49602 Del Skrevet 29. august 2021 Cubusbarn er fra Exit. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #49603 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (2 minutter siden): Å skrive kommentarer på egen blogg er det samme som å handle i egen butikk. Nei. Du lurer ingen ved å handle i egen butikk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #49604 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (3 minutter siden): Cubusbarn er fra Exit. Brukt der, men langt eldre, hørte det allerede i 2010. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. august 2021 #49605 Del Skrevet 29. august 2021 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Den ble slettet etter kommentarfelt-avsløringen. Han skrev falske kommentarer i fleng der også . @Finlay. Bloggen er borte men du finner rester av det på Facebook. Tekster med en flom av fremmedord rundt kosthold. Han havnet i opphetede diskusjoner med folk og diskuterte under alias. Hvis jeg ikke husker feil er det i tilknytning til denne at han skrev at en meningsmotstander fortjente en kule i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. august 2021 #49606 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (10 minutter siden): Cubusbarn er fra Exit. Takk, da sletter jeg det fra mitt innlegg. Rett skal være rett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49607 Del Skrevet 29. august 2021 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Nei. Du lurer ingen ved å handle i egen butikk. Det er mange måter å handle i en butikk. En av dem er å shoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 29. august 2021 #49608 Del Skrevet 29. august 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Brukt der, men langt eldre, hørte det allerede i 2010. første gangen jeg hørte utrykket Cubusbarn var da jeg gikk på ungdomsskolen rundt 2006, så det har vært rundt omkring en god stund. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. august 2021 #49609 Del Skrevet 29. august 2021 Beneviento skrev (16 minutter siden): første gangen jeg hørte utrykket Cubusbarn var da jeg gikk på ungdomsskolen rundt 2006, så det har vært rundt omkring en god stund. Og jeg hørte det på åttitallet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kosemose Skrevet 29. august 2021 Populært innlegg #49610 Del Skrevet 29. august 2021 Nijole skrev (På 28.8.2021 den 9.20): Men jeg skjønner ikke hvorfor det er relevant i tråden her som er om kritikkverdige forhold i bedriften cbe? Hvorfor er det kritikkverdig at hun ikke kler seg i klær du synes er fine? Synes det er like irrelevant at du synes antrekket er tacky som om noen hadde postet "jeg liker ikke å ta knebøy" om hun hadde postet et innlegg hvor hun tok knebøy. Hvis CBE kjøper togbillett, hotellrom, kjole og teaterbillett og ser et stykke i fred og ro, har ingen noe med hva hun har på seg osv. Når hun gjør dette som en del av influenserjobben, og skriver av utgiftene (eller får de sponset) og poster om det på sin kommersielle influenserplattform - da er det en del av bedriften og noe publikum kan synse og mene noe om. Man må velge. Privat eller bedrift. Så enkelt er det. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49611 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Såvidt jeg vet er det ikke forskjell i pris sammenlignet med andre kjeder, men likevel har Cubus fått stemplet å tilhøre fattigbarn. Man skal ikke se bort fra at kjedens egen reklamekampanje har bidratt til det negative stemplet Cubusbarn. Butikkene - for å nettopp nevne barneavdelingen - drukner i plakater av barn. Plakatene er enorme slik at de er disproposjonert øyenfallende i forhold til omgivelsene. Det er kampanje annen hver uke. Plakatene bidrar til at disse sammenlignet med andre kjeder blir lettere husket. For mye reklame er ikke positivt. Endret 29. august 2021 av gjestvest skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. august 2021 #49612 Del Skrevet 29. august 2021 Snødronninga skrev (2 timer siden): Oppussing ja, bare venta på det. De skulle nok tatt noen bedre valg i begynnelsen. Bruk og last mentaliteten er vel der uansett, og kanskje de prøver å skaffe seg mer engasjement på den måten. (Og spons, selvfølgelig!) Nå har de aldri vært gode på interiør. De har liksom aldri fått det helt til. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2021 Forfatter #49613 Del Skrevet 29. august 2021 gjestvest skrev (12 minutter siden): Man skal ikke se bort fra at kjedens egen reklamekampanje har bidratt til det negative stemplet Cubusbarn. Butikkene - for å nettopp nevne barneavdelingen - drukner i plakater av barn. Plakatene er enorme slik at de er disproposjonert øyenfallende i forhold til resterende. Det er kampanje annen hver uke. Plakatene bidrar til at disse sammenlignet med andre kjeder blir lettere husket. For mye reklame er ikke alltids positiv. Den teorien kjøper jeg ikke. Vi ser da like mye reklame med barn fra lindex og h&m? Uansett sier jo folk at uttrykket cubusbarn eksisterte på 80-tallet, men den gang var det Benetton som hadde iøynefallende reklamer med barn. Jeg heller mer mot at uttrykket stammer fra Cubus sin profil som traust, rimelig og snusfornuftig på den tiden. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 29. august 2021 #49614 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) MissLucy skrev (12 minutter siden): Den teorien kjøper jeg ikke. Vi ser da like mye reklame med barn fra lindex og h&m? Uansett sier jo folk at uttrykket cubusbarn eksisterte på 80-tallet, men den gang var det Benetton som hadde iøynefallende reklamer med barn. Jeg heller mer mot at uttrykket stammer fra Cubus sin profil som traust, rimelig og snusfornuftig på den tiden. Ikke så ofte som annen hver uke. Og i løpet av disse par ukene henger plakatene oppe slik at det er plakater til enhver tid. Og når det er denne kjeden som har oftest reklame er det denne som blir husket for å være rimelig/billig. Endret 29. august 2021 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #49615 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Maydis8 skrev (15 minutter siden): Nå har de aldri vært gode på interiør. De har liksom aldri fått det helt til. Nei, alt er jo spons der, men mener de fikk hjelp sist med planleggingen (der de kjøpte møbler), det ble jo noe bedre enn da de gikk for «dystert med fløyel». Man vet jo ikke hva deres stil er, hittil er det «de som er villige til å gi oss det vi trenger»-stil. Da blir det seende ut som et utstillingslokale uten sjel og personlige effekter, feks ikke noe arvegods. Særlig på dekorfronten er det tydelig. Ikke noe kunst, bare billige plakater og noen forstørrelser av egne bilder (bryllupet og LKE som en blanding av en Exit-figur og W.Churchill). Endret 29. august 2021 av Kollontaj 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 29. august 2021 #49616 Del Skrevet 29. august 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Den ble slettet etter kommentarfelt-avsløringen. Han skrev falske kommentarer i fleng der også . Ja, han førte en lang diskusjon med seg selv (under alias), hvor han var veldig krass i starten, men til slutt innrømmet at LKe hadde rett.... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #49617 Del Skrevet 29. august 2021 Marsh skrev (2 minutter siden): Ja, han førte en lang diskusjon med seg selv (under alias), hvor han var veldig krass i starten, men til slutt innrømmet at LKe hadde rett.... Men alt var jo for å hjelpe frua mot slemme nettroll, så da så... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 29. august 2021 #49618 Del Skrevet 29. august 2021 4 minutter siden, Marsh said: Ja, han førte en lang diskusjon med seg selv (under alias), hvor han var veldig krass i starten, men til slutt innrømmet at LKe hadde rett.... Vet ikke om jeg skal le eller grine, fyren må jo være paranoid 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 29. august 2021 #49619 Del Skrevet 29. august 2021 Marsh skrev (11 minutter siden): Ja, han førte en lang diskusjon med seg selv (under alias), hvor han var veldig krass i starten, men til slutt innrømmet at LKe hadde rett.... Er det mulig???🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #49620 Del Skrevet 29. august 2021 De slapp billig unna i media, CBE stilte jo på Senkveld og bedyret at hun ikke visste noe, men LKE uttalte noe annet. Influencere tas på med silkehansker fortsatt, det har iallfall ikke bedret seg. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå