Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lopploella skrev (2 minutter siden):

Nei, når kona drar ut på byen i undertøyet er det vel best å rykke ut.

Jeg fatter ikke denne greia med kjoler som ser ut som nattkjoler 🤔 Ser bare ut som hun har glemt å kle på seg.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

¤flicka¤ skrev (7 minutter siden):

Jeg fatter ikke denne greia med kjoler som ser ut som nattkjoler 🤔 Ser bare ut som hun har glemt å kle på seg.

Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Det kunne virkelig like gjerne vært en nattkjole, ja. 

Hun kunne kledd seg så mye mer stilig, og likevel vist at hun har en fin figur. Jeg syns at hun litt for ofte bommer på kleskoden. Her ser det mer ut som hun skal på nattklubb enn på musikal. 

Og det at mannen må komme til Oslo for å beskytte eiendommen sin skal sikkert være søtt, men gir bare skikkelig kontroll-vibber. 

Jeg tenkte det samme og så så jeg denne kommentaren på IG. Går nok ikke lang tid før denne kommentaren på Instagram er slettet og brukeren blokkert.🤪

IMG_7257.thumb.jpeg.e66ce3b3276549ec36dc7ce4dcfd132d.jpeg

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Hun kunne kledd seg så mye mer stilig, og likevel vist at hun har en fin figur. Jeg syns at hun litt for ofte bommer på kleskoden. Her ser det mer ut som hun skal på nattklubb enn på musikal. 

Og det at mannen må komme til Oslo for å beskytte eiendommen sin skal sikkert være søtt, men gir bare skikkelig kontroll-vibber. 

Wow. Hva er dette? Høres ut som en moraliserende kommentar fra noen som levde på femtitallet😅

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en underkjole, nei? Jeg har lignende underkjole, men heretter kan jeg kalle det kjole. Juhu. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Det er ikke en underkjole, nei? Jeg har lignende underkjole, men heretter kan jeg kalle det kjole. Juhu. 

Ja, det er virkelig ille at CBE kan ha på seg en liten svart kjole i 2021🤣Moralismen for hva kvinner kan gå kledd i råder skjønner jeg. Lurer på aldersgjennomsnittet i denne tråden er🤷‍♀️

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (4 minutter siden):

Ja, det er virkelig ille at CBE kan ha på seg en liten svart kjole i 2021🤣Moralismen for hva kvinner kan gå kledd i råder skjønner jeg. Lurer på aldersgjennomsnittet i denne tråden er🤷‍♀️

Er der moralisme å synes at den kjolen der ser ut som en nattkjole? Hun må gjerne gå med den, men jeg synes ikke den er fin.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (2 minutter siden):

Er der moralisme å synes at den kjolen der ser ut som en nattkjole? Hun må gjerne gå med den, men jeg synes ikke den er fin.

Synes hun så helt fantastisk ut. Og ja, det er skikkelig prippent i 2021 å kommentere at en kvinne har på seg seg en liten sort kjole. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (8 minutter siden):

Skrev jeg at det var ille? Les og pust med magen, jeg er mer på fniser’n enn på fordømming. Hun har flere fine kjoler, denne var ikke blant dem. Sorry. Hilsen ei med temmelig mange av «the little black dress» i skapet. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Synes hun så helt fantastisk ut. Og ja, det er skikkelig prippent i 2021 å kommentere at en kvinne har på seg seg en liten sort kjole. 

Hun må gjerne gå lettkledd, men det finnes finere kjoler, er det jeg sier. Du må bare konkludere med at jeg er både prippen og gammel for at jeg synes det.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (5 minutter siden):

Ikke at det var en liten, sort kjole, men at den ser ut som en underkjole/nattkjole. Lese før man går i krenkemodus! 

Endret av Kollontaj
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ikke at det var en liten, sort kjole, men at den ser ut som en underkjole/nattkjole. Lese før man går i krenkemodus! 

Og hun ser fortsatt strålende ut i den lille sorte kjolen😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (52 minutter siden):

kjolen har ingen stil om dere forstår hva jeg mener. 
enig - vanligvis kan det være søtt med menn som gjerne vil være der men etter siste tiders inntrykk av han blir en slik uttalelse nesten «guffen». 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Skrev jeg at det var ille? Les og pust med magen, jeg er mer på fniser’n enn på fordømming. Hun har flere fine kjoler, denne var ikke blant dem. Sorry. Hilsen ei med temmelig mange av «the little black dress» i skapet. 

denne ser ikke ut som den lille sorte men mer som noe som skulle vært under den lille sorte.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (53 minutter siden):

Wow. Hva er dette? Høres ut som en moraliserende kommentar fra noen som levde på femtitallet😅

hvorfor er det moraliserende å si at en kjole som ligner på en nattkjole ligner på en nattkjole? den ligner jo faktisk på en nattkjole. De kjolene har vi sett siden midten av 90-tallet, så det er jo ikke noe nytt og forargerlig. På 80-tallet var det in med bestefarstrøyer. Jeg tok det ikke som moralisme da bestemora mi pekte på at genseren min lignet på bestefars undertøy.

Endret av MissLucy
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (1 minutt siden):

hvorfor er det moraliserende å si at en kjole som ligner på en nattkjole ligner på en nattkjole? den ligner jo faktisk på en nattkjole. De kjolene har vi sett siden midten av 90-tallet, så det er jo ikke noe nytt og forargerlig. På 80-tallet var det in med bestefarstrøyer. Jeg tok det ikke som moralisme da bestemora mi pekte på at genseren min lignet på bestefars undertøy.

Det interessante er jo hvorfor noen har så behov for å kommentere at hun har på seg en liten sort kjole. Hva tenker du er formålet med disse kommentarene? Er det konstruktiv kritikk av bedriften at enkelte brukere mener kjolen ser ut som en nattkjole? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket ser ut som en nattkjole og er identisk til hva jeg har i skuffen og går til sengs i. Vanligvis har jeg tøfler til, ikke glittersandaler. Vennlig hilsen en fra "målgruppa".

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Det interessante er jo hvorfor noen har så behov for å kommentere at hun har på seg en liten sort kjole. Hva tenker du er formålet med disse kommentarene? Er det konstruktiv kritikk av bedriften at enkelte brukere mener kjolen ser ut som en nattkjole? 

hvorfor svarer du med et spørsmål? jeg spurte deg hvorfor du synes en faktisk beskrivelse er moraliserende? Kan det tenkes at du overreagerer?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...