Gjest 10.54 Skrevet 26. august 2021 #49401 Del Skrevet 26. august 2021 37 minutter siden, lenebu said: Jeg føler jeg ofte har sett at hun skal ta eller har tatt "en økt netfit", som om det er en velkjent form for trening. Aner fortsatt ikke hva det betyr. De prøver nok å etablere netfit som en egen "greie", som tabata eller zumba. Jeg tror ikke de kommer noen vei med det, da det såvidt jeg kan se ikke er en treningsform som skiller seg fra en hvilken som helst treningsvideo av en random blogger jeg kan søke opp på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. august 2021 #49402 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Aryamili skrev (1 time siden): Var innom Instagram og legger merke til at Caroline stadig reklamerer for Netfit.no, men hva er egentlig Netfit? Prøvde å finne info om dette, men foreløpig ser det bare ut som hun reklamerer for et domene. Hva er konseptet? Er det de selv som har startet dette? Beklager hvis jeg stiller dumme spørsmål, følger ikke bedriftskontoene til dette paret lenger, men ser at tråden stadig dukker opp her på KG og lot nysgjerrigheten ta overhånd. Har de startet en treningsapp eller noe? Finner den ikke (ikke at jeg ville benyttet meg av de til inspirasjon eller for å lære meg øvelser, den tilliten har jeg ikke til deres kompetanse eller moral). CBE har / hadde store planer for netfit. Det er litt uklart om det skulle være en app eller en nettside., ordet som først ble nevnt var et «online treningsunivers». Meningen var at kunden skulle betale for medlemsskap og at de da ville få et tilpasset treningsopplegg. Det ble søkt etter frilansere som kunne bidra med kompetanse. Hvorfor det strandet er jeg usikker på, men den offisielle forklaringen er at de har problemer med underleverandører som skulle hjelpe dem med det tekniske. Det vi har fått se CBE arbeidede med er å velge logo, noe hun ba om engasjement på fra leserne. I tillegg har de filmet øvelsene som du ser på IG-kontoen. Disse måtte filmes på nytt da de fikk ny klesleverandør og dermed måtte profilere denne. Samarbeidet med denne klesleverandøren tok så slutt. Hvem som sponser dem nå er usikkert. En beta-versjon var klar for utprøving i september 2020, men siden har vi ikke hørt noe. Soft-launch var i januar 2019, da ble det promotert på CBE.no og Peter Peters sin IG. Da hadde CBE og LKE jobbet med ideen i halvannet år, siden 2017. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ Endret 26. august 2021 av CecilieX La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 26. august 2021 #49403 Del Skrevet 26. august 2021 Beneviento skrev (8 minutter siden): Jeg ser poenget ditt, men er ikke de du nevner langt mer kjent en fotballfrueparet og derfor tjener media mer på å skrive om dem? Skal innrømme at dette ikke er mitt kunnskapsfelt, så jeg har lite peiling. Personlig klikker jeg meg sjeldent inn på slike overskrifter i aviser da kjendisnorge er noe av det jeg har minst interesse av så jeg er nok ikke helt oppdatert. Jeg måtte google for å finne eksempler, så jeg er heller ingen ekspert, haha! Det er nok som flere er inne på, et tegn på hvor (lite) aktuelle han/de er i offentligheten sånn på det jevne. Men selve hestepåkjørselen ville vært en sak, syns jeg da, uansett hvem som kjørte. Det skjer ikke hver dag, det er dramatisk og trist og relaterbart for alle som kjører bil og de som har hest. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. august 2021 #49404 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Auda. Hvor mange slike campere selger man i løpet av et år? Hvis en annonsøren selger 3000 enheter så vil et frafall på ca 10 kunder ikke spille så stor rolle, omsetningen er likevel bra. Men dette er ikke et masseprodusert produkt, hver potensiell kunde vil bruke 235000 kr (eller mer, dette er billigste versjon) hvis de foretar et kjøp. En tapt potensiell kjøper er et stort innhugg i omsetningen. Endret 26. august 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 26. august 2021 #49405 Del Skrevet 26. august 2021 CecilieX skrev (16 minutter siden): Hvorfor det strandet er jeg usikker på, men den offisielle forklaringen er at de har problemer med underleverandører som skulle hjelpe dem med det tekniske. Selve appen strandet vel som du sier på grunn av det tekniske og underleverandører som ikke leverte. Når det gjelder spørsmålet om de er i gang med netfit, så kan det nesten se ut til at det blir sånn som det er i dag. På spørsmål om når netfit blir lansert, så har CBE svart at det er mye aktivitet der. (usikker på om svaret kom på Story eller i kommentarfelt på bloggen) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 26. august 2021 Populært innlegg #49406 Del Skrevet 26. august 2021 Pust skrev (1 time siden): Dette 👆 Kanskje annonsørene etter hvert vil innse at de bør drive litt research før de velger hvilke påvirkere de skal bruke. Jeg tviler på at de som leier ut minicampere er uttalt fornøyd med hva de har fått av oppmerksomhet via Treasures, men det kan de jo ikke gå ut med offentlig. De er nok enige med Treasures i at offentlige diskusjonsfora er «kjempedumt» … Jeg tror ikke LKE og CBE har endringskompetanse, de har kjørt seg fast i et mønster de mestrer, og er helt ute av stand til å se på egen aktivitet med et objektivt blikk. Hvis man hele tiden messer på at man vet best og at alle andre er uvitende fjols, og kun den som eier spesielle ting og har en spesiell fettprosent (les: har like stort/større hus, like dyr/dyrere bil, er like tynn/tynnere) er det som er «verdt» noe, så blir man vel ganske skrudd til slutt. Det tror jeg også. De er helt uimottagelig for kritikk, og ønsker aldri å uttale seg offentlig om noe. De sletter alt de ikke liker av spørsmål og tilbakemeldinger, og blokkerer alle som har fornærmet dem. De har ikke kollegaer å sparre med/bli utfordret av - og heller ikke et fag de må holde seg oppdatert på. Jobben deres er å vise oss at Caroline trener og løper. Far i huset løper etter med kamera og drone for å filme. Barn, hund, kaffekopper, negler og vin er også noe de vier stor plass til å formidle. Jeg tror det rett og slett er fordummende å jobbe som influencer i 10 år. Man stagnerer, og mister kontakten med hva som er normalen (for samfunnet ellers) når det gjelder arbeidsliv, privatliv, filter og grenser. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 26. august 2021 #49407 Del Skrevet 26. august 2021 CecilieX skrev (11 minutter siden): Hvor mange slike campere selger man i løpet av et år? I 2020 hadde de en omsetning på litt over 1,2 millioner. Ca 5 eksemplarer blir vel det. Tap av en til to kjøpere vil dermed bety mye. Nå er det stor sannsynlighet for at de har økt omsetningen i 2021. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 26. august 2021 #49408 Del Skrevet 26. august 2021 CecilieX skrev (34 minutter siden): CBE har / hadde store planer for netfit. Det er litt uklart om det skulle være en app eller en nettside., ordet som først ble nevnt var et «online treningsunivers». Meningen var at kunden skulle betale for medlemsskap og at de da ville få et tilpasset treningsopplegg. Det ble søkt etter frilansere som kunne bidra med kompetanse. Hvorfor det strandet er jeg usikker på, men den offisielle forklaringen er at de har problemer med underleverandører som skulle hjelpe dem med det tekniske. Det vi har fått se CBE arbeidede med er å velge logo, noe hun ba om engasjement på fra leserne. I tillegg har de filmet øvelsene som du ser på IG-kontoen. Disse måtte filmes på nytt da de fikk ny klesleverandør og dermed måtte profilere denne. Samarbeidet med denne klesleverandøren tok så slutt. Hvem som sponser dem nå er usikkert. En beta-versjon var klar for utprøving i september 2020, men siden har vi ikke hørt noe. Soft-launch var i januar 2019, da ble det promotert på CBE.no og Peter Peters sin IG. Da hadde CBE og LKE jobbet med ideen i halvannet år, siden 2017. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ Takk for at du tok deg tid til å oppsummere! Da skjønner jeg litt mer. Skulle bli en app, men ser ut som de har landet mer på en «inspo-insta»-konto. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nijole Skrevet 26. august 2021 #49409 Del Skrevet 26. august 2021 allie skrev (4 minutter siden): I 2020 hadde de en omsetning på litt over 1,2 millioner. Ca 5 eksemplarer blir vel det. Tap av en til to kjøpere vil dermed bety mye. Nå er det stor sannsynlighet for at de har økt omsetningen i 2021. CecilieX skrev (18 minutter siden): Auda. Hvor mange slike campere selger man i løpet av et år? Hvis en annonsøren selger 3000 enheter så vil et frafall på ca 10 kunder ikke spille så stor rolle, omsetningen er likevel bra. Men dette er ikke et masseprodusert produkt, hver potensiell kunde vil bruke 235000 kr (eller mer, dette er billigste versjon) hvis de foretar et kjøp. En tapt potensiell kjøper er et stort innhugg i omsetningen. Jeg spør igjen... har de et samarbeid med xcamp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. august 2021 #49410 Del Skrevet 26. august 2021 Smugleseren skrev (1 time siden): Jeg styrer LANGT unna ALT disse såkalte "influenserne" reklamerer for, -ganske enkelt fordi at når en må betales for å anbefale noe, er ikke produktet verdt pengene!! Fatter ikke at alle ikke forstår dette? Enig med deg i dette. Jeg får negative assosiasjoner når det er benyttet influencere for å reklamere. For meg er produktet da automatisk litt "billig" (markedsføringsavdelingen er iallefall ikke up to date). Ekslusive produkter, og profesjonelle steder og firmaer har seriøse reklamekampanjer - og roter seg ikke bort i den bransjen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. august 2021 #49411 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Nijole skrev (3 minutter siden): Jeg spør igjen... har de et samarbeid med xcamp? Ja, det har de. Synd at xcamp ødelegger sånn for seg selv og sin trovedighet.. Endret 26. august 2021 av Katten89 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. august 2021 #49412 Del Skrevet 26. august 2021 Nijole skrev (3 minutter siden): Jeg spør igjen... har de et samarbeid med xcamp? De hadde iallefall. De reklamerte for den for noen uker siden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nijole Skrevet 26. august 2021 #49413 Del Skrevet 26. august 2021 Isild skrev (1 minutt siden): De hadde iallefall. De reklamerte for den for noen uker siden. Katten89 skrev (1 minutt siden): Ja, det har de. Synd at xcamp ødelegger sånn for seg selv og sin trovedighet.. Finner ikke noe innlegg på blogg eller insta med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 26. august 2021 #49414 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Her er eneste jeg fant på bloggen om xcamp, screenshot fra bloggen. Endret 26. august 2021 av allie Tilføyelse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. august 2021 #49415 Del Skrevet 26. august 2021 allie skrev (Akkurat nå): Her er eneste jeg fant på bloggen om xcamp, screenshot. Sjekk instagram 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 26. august 2021 #49416 Del Skrevet 26. august 2021 Pusern3 skrev (4 timer siden): velger jo sende (og betale dyrt) for barna på privat skole - status blir vel å hente gjennom dem fremover. Den privatskolen koster ikke mer per måned enn SFO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. august 2021 #49417 Del Skrevet 26. august 2021 Nijole skrev (14 minutter siden): Finner ikke noe innlegg på blogg eller insta med det? Her er iallefall et bilde fra ferien deres hvor de reklamerer for camperen. Det ligger flere bilder bakover i tråden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 26. august 2021 #49418 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Katten89 skrev (20 minutter siden): Sjekk instagram Det er gjort, all reklame for xcamp/ lifestylecamper var på Story og er ikke lagret hos CBE. Diverse screenshots finnes her i tråden. På instagramkontoen til LKE er det lagret en video 30 juli, den er ikke merket som reklame. Endret 26. august 2021 av allie Tilføyelse 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 26. august 2021 #49419 Del Skrevet 26. august 2021 allie skrev (45 minutter siden): Selve appen strandet vel som du sier på grunn av det tekniske og underleverandører som ikke leverte. Når det gjelder spørsmålet om de er i gang med netfit, så kan det nesten se ut til at det blir sånn som det er i dag. På spørsmål om når netfit blir lansert, så har CBE svart at det er mye aktivitet der. (usikker på om svaret kom på Story eller i kommentarfelt på bloggen) Men tar det 3 år å skaffe ny underleverandør da? Mange andre treningsaktører fikk jo treningsopplegg opp og gå i løpet av få uker når corona lockdown kom. Mens CBE og LKE ikke klarte å kaste seg rundt eller å omstille seg i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. august 2021 #49420 Del Skrevet 26. august 2021 Nijole skrev (42 minutter siden): Jeg spør igjen... har de et samarbeid med xcamp? Ja, det har de. Mye er gjort via Stories. Går du inn på xcamp på IG vil du i highlights (sirklene på toppen) finne en egen for CBE. Der ligger Stories som CBE har lagt ut med reklamemerking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå