123Frustrert Skrevet 25. august 2021 #49241 Del Skrevet 25. august 2021 Det virker som at LKE tror at folk med masse penger må være blærete. Har man ikke penger kan man starte med å være hiven og blærete så kommer penga av seg selv liksom.. Se på Tom Hagen feks, ingen kan vel si at han kjører luksusbil eller har et luksus hus, men betydelig bedre forretningsteft en paret i Kulås allikevel. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. august 2021 #49242 Del Skrevet 25. august 2021 De er ikke rike! De er litt over middels velstående, i beste fall. Volvo x90 er en bra bil, men ingen luksus. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49243 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Jeg assosierer camperen med "sminkestation", "vinbar" og et fullstendig upassende "hestekjøtt på camperen" etter en stygg ulykke der hesten ikke overlevde. Alt dette takket være CBE.no. Før de reklamerte for den hadde jeg aldri hørt om den før, og nå er assoisasjonene utelukkende negative. De har fått vognen til å fremstå som noe slags "Barbie og Ken på camping" - opplegg. Rantene LKE har hatt etter den "svarte humoren" sin har fremstått helt i affekt! Sinna nettroll, liksom-beklagende, nedlatende og hamrende på tastatur. God reklamejobb utført der altså. Forstår ikke helt annonsører som fortsatt sverger til influencerreklame. De kan ikke forstå særlig mye av det rett og slett. All pr er IKKE god pr. Endret 25. august 2021 av Isild 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 25. august 2021 #49244 Del Skrevet 25. august 2021 MissLucy skrev (10 timer siden): og all dokumentasjonen de får på hvor fort det kan gå galt, blir avfeid med at vi ikke vet hvilken målemetode de brukte i de gode (det er hun nemlig enig i) artiklene. Altså. Målemetode?er det noe jeg misser her? Har hun ikke hørt om termometer?? Sitat: "Du linker til en god side, det er jeg helt enig i. Men det står ikke hvilke metoder som er brukt for å måle temperatur i artikkelen du linker til" Altså, hun skriver så mye rart! Caroline: «Å sette vinduene på gløtt har ingenting med oksygentilførselen å gjøre…» Neivel? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. august 2021 #49245 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg grøsser av tanken at Tom Hagen, Olav Thon og Oracle from Omaha blir nevnt i samme tråd som Treasures-paret. Det er et hån... (misforstå meg rett, jeg ser poenget deres om holdninger og er enig!). Om man skal dra paralleller så kan jeg til nøds vurdere Bianca Ingrosso og Isabell Raad, men til og med der kommer Treasures til kort. Anna Rasmussen derimot, da begynner vi i nærme oss noe. En avdanket influenser med litt penger på bok som følge av å selge barn og sjela si til offentligheten... Jeg har alltid tenkt at Treasures eierene visste litt hva dem drev med, i form av å bruke muligheter til å tjene penger, se markedet an og rette seg etter dette, men etter de flytta til Sarpsborg er dem helt på (løpe)tur i villmark... 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49246 Del Skrevet 25. august 2021 Isild skrev (2 minutter siden): Jeg assosierer camperen med "sminkestation", "vinbar" og et fullstendig upassende "hestekjøtt på camperen" etter en stygg ulykke der hesten ikke overlevde. Alt dette takket være CBE.no. Før de reklamerte for den hadde jeg aldri hørt om den før, og nå er assoisasjonene utelukkende negative. De har fått vognen til å fremstå som noe slags "Barbie og Ken på camping" - opplegg. Rantene LKE har hatt etter den "svarte humoren" sin har fremstått helt i affekt! Sinna nettroll, liksom-beklagende, nedlatende og hamrende på tastatur. God reklamejobb utført der altså. Forstår ikke helt at annonsører som fortsatt sverger til influencerreklame. De kan ikke forstå særlig mye av det rett og slett. All pr er IKKE god pr. Nå kan det se ut som at CBE skryter på seg samarbeid hun ikke har, siden Brimi Sæter nekter for å ha et samarbeid, og ikke skjønner hvorfor hun merker. Dette minner veldig om Anne Briths fiktive samarbeid med Gant, når hun var i sine siste krampetrekninger som influencer. Det kan virke pussig å gjøre det slik, særlig når de allerede fremstår litt pengelense, siden de må tigge til seg alt fra klær til ferier. Men med tanke på hvilke samarbeidspartnere CBE har hatt det siste året, og Anne Brith også hadde på slutten, så kan det skyldes et behov for å ha i hvert fall EN samarbeidspartner med litt klasse. For det er en kjennsgjerning at de seriøse aktørene styrer unna slike som kun reklamerer for polyester og billigsminke. Det som skiller CBE fra alle (?) andre influencere er at når hun først får et oppdrag, så gjør hun slik en elendig jobb. Bildene/filmene er halvhjertede, fulle av filter og hovedsakelig fokus på modellen og ikke produktet. Og når de attpåtil knytter oppdragsgivers produkt til dødsfallet til et kjæledyr og påfølgende rester av kjæledyret, så skulle man tro at bunnen var nådd. I den situasjonen de er, skulle man tro at de la seg ekstra i selen og leverte knallgod reklame. Og ikke minst, tatt vare på de få leserne de har. De burde sleiket dem oppetter ryggen, ikke kalt dem "lada familier" og disset familiebilen deres. Men kanskje de har møtt veggen? Nå har de solgt barn og kropp i flere år, mens lønnen har stupt til minstesats på NAV. Og det mens de fleste andre har hatt eventyrlig vekst. Jeg skjønner hvis de ikke strutter av arbeidsglede... 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49247 Del Skrevet 25. august 2021 Isild skrev (21 minutter siden): Jeg assosierer camperen med "sminkestation", "vinbar" og et fullstendig upassende "hestekjøtt på camperen" etter en stygg ulykke der hesten ikke overlevde. Alt dette takket være CBE.no. Før de reklamerte for den hadde jeg aldri hørt om den før, og nå er assoisasjonene utelukkende negative. De har fått vognen til å fremstå som noe slags "Barbie og Ken på camping" - opplegg. Rantene LKE har hatt etter den "svarte humoren" sin har fremstått helt i affekt! Sinna nettroll, liksom-beklagende, nedlatende og hamrende på tastatur. God reklamejobb utført der altså. Forstår ikke helt annonsører som fortsatt sverger til influencerreklame. De kan ikke forstå særlig mye av det rett og slett. All pr er IKKE god pr. enig ikke brukte de den særlig mye til overnatting heller. Noe som gjør at man oppfattet den som «siste utvei» for å sove i - når hotell el l ble vanskelig (ikke sponset). Ingen god reklame det heller. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 25. august 2021 #49248 Del Skrevet 25. august 2021 Hvorfor er LK så opptatt av å ha så lite fett på kroppen? Er det sånn at jo mindre fett, jo bedre løper han? Han skriver jo at han har gått ned 8 kg, og skal enda ned i fettprosent. Det er ganske stor forskjell fra da han var toppidrettsutøver. Nå er jo løpingen bare en hobby. Selv om man kan få inntrykk av at 24 timer i døgnet og 7 dager i uka, brukes til løping. Det har jo tatt helt av. Så bare på de som løp Rondane 100 https://m.facebook.com/rondane100/ Hun som vant har jo en helt vanlig kropp. Allikevel er jo hun helt utrolig bra trent. Mitt inntrykk fra CBE og LK er at jo mindre fettprosent, jo bedre trent, jo finere kropp har man og jo mer vellykket er man. Får egentlig håpe Netfit ikke blir noe av. Sånn som det er nå, så har de jo ikke tid til å ha kunder eller fordi all tid de har, bruker de på egen trening. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 25. august 2021 #49249 Del Skrevet 25. august 2021 Isild skrev (21 minutter siden): Jeg assosierer camperen med "sminkestation", "vinbar" og et fullstendig upassende "hestekjøtt på camperen" etter en stygg ulykke der hesten ikke overlevde. Alt dette takket være CBE.no. Før de reklamerte for den hadde jeg aldri hørt om den før, og nå er assoisasjonene utelukkende negative. De har fått vognen til å fremstå som noe slags "Barbie og Ken på camping" - opplegg. Rantene LKE har hatt etter den "svarte humoren" sin har fremstått helt i affekt! Sinna nettroll, liksom-beklagende, nedlatende og hamrende på tastatur. God reklamejobb utført der altså. Forstår ikke helt annonsører som fortsatt sverger til influencerreklame. De kan ikke forstå særlig mye av det rett og slett. All pr er IKKE god pr. Barbie og Ken på camping 😅😅😅 det var veldig betegnende!!! jeg hadde faktisk sett på denne, fordi jeg er så glad i å ligge i telt, men med en mann som ikke klarer det av fysiske årsaker tenkte jeg at denne hadde vært perfekt. Takk og lov rakk jeg ikke å bestille, og siden det ser ut som om flere utvikler samme konsept venter og ser 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49250 Del Skrevet 25. august 2021 123Frustrert skrev (2 minutter siden): Barbie og Ken på camping 😅😅😅 det var veldig betegnende!!! jeg hadde faktisk sett på denne, fordi jeg er så glad i å ligge i telt, men med en mann som ikke klarer det av fysiske årsaker tenkte jeg at denne hadde vært perfekt. Takk og lov rakk jeg ikke å bestille, og siden det ser ut som om flere utvikler samme konsept venter og ser Barbie og Ken 🤣🤣🤣🤣 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49251 Del Skrevet 25. august 2021 Blir en slitsom arbeids dag i dag ser jeg 🤣🤣🤣 hudpleie i Fredrikstad… 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. august 2021 #49252 Del Skrevet 25. august 2021 Det jeg lurer på om camperen var hvorvidt den påvirket muligheten til å styre unna hesten. Hittil har paret kjørt skadefritt (som vi vet om) på tross av å bruke bil svært mye. Camperen har de brukt få ganger men ble involvert i en stygg ulykke. Siden camperen er den eneste nye faktoren så er det ikke urimelig å stille spørsmål om den påvirket utfallet. Vi vet også at hesten traff camperen, påvirket det muligheten hesten hadde for å overleve? Når jeg som kunde skal vurdere et kjøp så vil jo stabilitet og trafikksikkerhet være viktige aspekter. Det er en grunn til at jeg vurderer bobil og ikke campingvogn. Jeg var inne på sidene til annonsøren fordi jeg synes konseptet var bra (den fremstod som tryggere å kjøre med enn campingvogn), men nå er jo inntrykket mitt at også den øker risikoen for ulykke. Job well done. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. august 2021 #49253 Del Skrevet 25. august 2021 CecilieX skrev (4 minutter siden): Det jeg lurer på om camperen var hvorvidt den påvirket muligheten til å styre unna hesten. Hittil har paret kjørt skadefritt (som vi vet om) på tross av å bruke bil svært mye. Camperen har de brukt få ganger men ble involvert i en stygg ulykke. Siden camperen er den eneste nye faktoren så er det ikke urimelig å stille spørsmål om den påvirket utfallet. Vi vet også at hesten traff camperen, påvirket det muligheten hesten hadde for å overleve? Når jeg som kunde skal vurdere et kjøp så vil jo stabilitet og trafikksikkerhet være viktige aspekter. Det er en grunn til at jeg vurderer bobil og ikke campingvogn. Jeg var inne på sidene til annonsøren fordi jeg synes konseptet var bra (den fremstod som tryggere å kjøre med enn campingvogn), men nå er jo inntrykket mitt at også den øker risikoen for ulykke. Job well done. Skjønner hva du mener, men camperen veier drøyt 500 kg og er utstyrt med bremser, så det er ingen grunn til å tro at den er utslagsgivende for ulykken. LKE har opplyst om at han har kjørt i 80 km/t, i stummende mørke, på dårlige veier. Ulykker kan alltid skje, men sjansen øker hvis man ikke kjører etter forholdene. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 25. august 2021 #49254 Del Skrevet 25. august 2021 Henter hun virkelig i barnehage og skole i bare bh?😳😳😳 (ref snapstory) Det er jo bare helt ute🙈 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. august 2021 #49255 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) CecilieX skrev (11 minutter siden): Det jeg lurer på om camperen var hvorvidt den påvirket muligheten til å styre unna hesten. Hittil har paret kjørt skadefritt (som vi vet om) på tross av å bruke bil svært mye. Camperen har de brukt få ganger men ble involvert i en stygg ulykke. Siden camperen er den eneste nye faktoren så er det ikke urimelig å stille spørsmål om den påvirket utfallet. Vi vet også at hesten traff camperen, påvirket det muligheten hesten hadde for å overleve? Når jeg som kunde skal vurdere et kjøp så vil jo stabilitet og trafikksikkerhet være viktige aspekter. Det er en grunn til at jeg vurderer bobil og ikke campingvogn. Jeg var inne på sidene til annonsøren fordi jeg synes konseptet var bra (den fremstod som tryggere å kjøre med enn campingvogn), men nå er jo inntrykket mitt at også den øker risikoen for ulykke. Job well done. Ettersom skadene på bilen var så stor så tror jeg at bilen traff hesten, ikke at hesten traff camperen. Om du refererer til det motbydelige bildet med "bevis" fra ulykken på camperen, så vil jeg tro dette kom som et prosjektil fra sammenstøtet med bil og hest. (blir uvel bare å skrive det da jeg dessverre ser det for meg 😭🤮takk for det LKE) Traff hesten camperen (etter sammenstøt med bil) ser jeg for meg at både hengefeste og camperen ville tatt større skader og kanskje ikke vært kjørbar.. ? 🤔 Endret 25. august 2021 av MacBeth avsnitt 2. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. august 2021 #49256 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Felis skrev (21 minutter siden): Skjønner hva du mener, men camperen veier drøyt 500 kg og er utstyrt med bremser, så det er ingen grunn til å tro at den er utslagsgivende for ulykken. LKE har opplyst om at han har kjørt i 80 km/t, i stummende mørke, på dårlige veier. Ulykker kan alltid skje, men sjansen øker hvis man ikke kjører etter forholdene. https://www.tshandbok.no/del-2/4-kjoeretoeyteknikk-og-personlig-verneutstyr/doc698/ Du har muligens rett. Å trekke noe bak bilen vil påvirke kjøreegenskapene og man må tilpasse. Men statistikken viser ikke at det et signifikant økning i ulykkesrisiko, selv om tallene spriker noe i ulike undersøkelser. Endret 25. august 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 25. august 2021 #49257 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg har jo registrert at de har begynt å løpe sammen med ungene for å levere i barnehage og skole. Noe de begynte med samtidig som de fikk nedgradert bilen sin fra Volvo til Skoda. Er det noen som er redd for å bli observert i en ikke bra nok bil. Tenker at da de begge trener 2 ganger om dagen, så skal det ikke være behov for å løpe 2 ganger til i løpet av dagen. Det er bra at de ikke bruker bil for å levere, men stusser over at den nye rutinen ble tatt i bruk samtidig som de fikk nedgradert bilen sin. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 25. august 2021 #49258 Del Skrevet 25. august 2021 CecilieX skrev (3 minutter siden): https://www.tshandbok.no/del-2/4-kjoeretoeyteknikk-og-personlig-verneutstyr/doc698/ Du har muligens rett. Å trekke noe bak bilen vil påvirke kjøreegenskapene og man må tilpasse. Men statistikken viser ikke at det et signifikant økning i ulykkesrisiko. Nettopp! Og hvis man kjører i 80 under de forholdene, har man ikke tilpasset farten. At han har henger etter, gjør det enda mer graverende. Men som sagt, ulykker kan skje uansett. Jeg har en venninne som opplevde at en elg hoppet utfor et stup og landet på taket hennes. Dyr er uforutsigbare. Men jeg tenker at å innrømme at man kjørte så fort under slike forhold, på sosiale medier, er ganske hjernedødt. Særlig når resultatet ble som det ble. Igjen beviser bedriftseier at han er fullstendig ubrukelig i jobben sin. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 25. august 2021 #49259 Del Skrevet 25. august 2021 MFO skrev (1 time siden): Henter hun virkelig i barnehage og skole i bare bh?😳😳😳 (ref snapstory) Det er jo bare helt ute🙈 Jeg har aldri sett noen av mødrene hente i bh før så det stusset jeg også på. Hun skal få lov til det altså, men jeg hadde fnist litt om det var en av mødrene i klassen til barna mine. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 25. august 2021 #49260 Del Skrevet 25. august 2021 Rubella skrev (10 timer siden): Ikke for å forsvare Treasures AS men noen biler, som Tesla, har en såkalt «dog mode» hvor man kan sette på aircondition mens man forlater hunden i bilen. Displayet viser temperatur og «My owner will be back soon. Don’t worry!» Kanskje en idé neste gang de skal «nedgradere» bilen! Trenger da ikke tesla for dette.. Har en BMW som ikke er ny modell hvor jeg trykker på en knapp når jeg setter fra meg bilen så går Ac i ca 30 min når bilen er stanset. Er kjølig i bilen når jeg da kommer tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå